Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+11
Lejow
Monnie
_Lana_
Clapperdie
Earane
Sanne
CCC
Papillio
Jazzlyn
Puggle
Parel
15 plaatsers

Pagina 17 van 28 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  Monnie ma 4 feb 2013 - 9:13

@ccc: oh bah, bij jullie ook allemaal ziek. Hier heeft het ook flink geheerst de afgelopen weken. We hebben er allemaal meerdere keren aan moeten geloven/ Wat fijn dat het zo goed gaat met N. Lekker genieten!

Hier gaat het ook goed hoor, S. is wel een stuk pittiger dan haar broer, pff wat kan ze nu al gillen als ze boos is! Ze heeft nog wel steeds last van haar darmen, merk soms echt aan haar dat ze krampen heeft. Verder doet ze het gewoon goed, al mag het slapen 's nachts wat beter Wink Verder is het een lief en vrolijk meisje. Volgende week weer naar het cb. Ben heel benieuwd hoe zwaar ze nu is, want ze heeft echt wel dikke billen, haha.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 4 feb 2013 - 9:34

Even heel kort, ben echt doodmoe en ga zo lekker mijn bed in!

Tiramisu, wat balen dat ze zo vaak komt per nacht. Wij hebben er ook bijna 2 van zulke weken op zitten. Vannacht heeft ze doorgeslapen, ben benieuwd hoe het deze nacht weer gaat!
Dat dromen herken ik wel, volgens mij hoort dat echt bij deze leeftijd.

CCC, gelukkig klonk ze schoon! En M moet nu maar echt even goed rust nemen! Anders is hij straks nog verder van huis.

Monnie, wat vervelend dat ze nog steeds zo vaak krampjes heeft. Herken dat wel van B. Dan kan ze het echt op een krijsen zetten. Zitten jullie nog aan de melkvrije voeding?

All, B's feestje was geweldig. Jee, wat heb ik genoten zeg. En niet alleen ik, ons meisje ook. Ze vond het prachtig! Ze heeft zich zo goed gedragen, Gelachen, gegeten, met iedereen gesjanst, ze vond alle cadeaus even prachtig en heeft voor en na het feestje netjes twee slaapjes gedaan en ook 's avonds zonder morren weer heerlijk slapen.
Ja, gister had ik echt even een moment van besef. Hoe ontzettend gelukkig we toch zijn met haar, en hoe ongelofelijk goed ze het allemaal doet!

Hier wat foto's:
Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 Verjaardagblur_zps24a6a134
(even neefje en pa onherkenbaar gemaakt)

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 524569_340911562689708_1238095188_n
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC ma 4 feb 2013 - 10:06

Lejow: Foto's zijn echt super! En echt, wat een werk maar zag er superleuk uit! Very Happy

Monnie: haha! Dat gegil hebben wij hier ook, ze word echt een driftkikkertje. Heeft ze helaas ook niet van een vreemde, ik was net zo (soms nog weleens haha). Vervelend dat ze toch nog last van haar darmen heeft, maar ik begrijp een beetje uit het verhaal dat het nu wel stukken minder is dan voorheen?

Ik heb N. trouwens vorige week gemeten en gewogen ze is nu 72 cm en 8700 gr. Was enorm bang dat ze mega was aangekomen door de fv die ze nu volledig krijgt. In het begin was het best aanklooien, hoeveel voedingen, hoeveel scheppen en water en dan nog het bijvoeden enz. Maar hebben nu een goed ritme te pakken en daar doet ze het goed op. Ze was in 7 weken tijd 800 gram aangekomen, was volgens het CB netjes gelukkig. Ben benieuwd hoeveel S. weegt en hoelang ze is nu! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow ma 4 feb 2013 - 10:08

B was afgelopen dinsdag 9010 gram en 75.5 cm.
Ze is (op de borstvoedingssite curve) zowel gecorrigeerd als ongecorrigeerd bovengemiddeld in zowel lengte als gewicht!
Echt zó bizar dat ze dat gewoon compleet ingehaald heeft.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC ma 4 feb 2013 - 10:09

Lejow schreef:B was afgelopen dinsdag 9010 gram en 75.5 cm.
Ze is (op de borstvoedingssite curve) zowel gecorrigeerd als ongecorrigeerd bovengemiddeld in zowel lengte als gewicht!

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 281626781Echt goed gewoon! En dat ze gewoon begon op 1500 gram... onvoorstelbaar gewoon!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 4 feb 2013 - 10:46

chococupcake schreef:
Lejow schreef:B was afgelopen dinsdag 9010 gram en 75.5 cm.

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 281626781Echt goed gewoon! En dat ze gewoon begon op 1500 gram... onvoorstelbaar gewoon!

Haha ja onvoorstelbaar!!
Dit had je vorig jaar toch ook niet durven dromen!

Wat een leuke foto's zeg. En wat fijn dat ze zo genoten heeft.
Jeetje en je hebt er weer een werk van gemaakt. Geweldig en het ziet er echt heeeerlijk uit!

Even een kort berichtje hoor, ik kom morgen weer even buurten Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Jazzlyn ma 4 feb 2013 - 20:02

Hallo!

Zo wat ben ik hier lang niet geweest. Hoe is het met jullie allemaal? Sommige kindjes al weer 1 ! wat gaat dat snel!

Hier gaat het aardig. A. is vorige week geopereerd, hij kreeg buisjes. Hij was net 10 maanden (en 1 dag). Best een ingreep voor zon klein ventje, maar hij deed het super goed. Hij had 3 keer oorontsteking in 6 weken. Het ging niet meer. Nu zijn mijn beiden jongens weer ziek. Misschien vanmiddag nog even wegen, ben zo benieuwd!

Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 1:03

Dat klinkt goed Lejow! Bij ons is het zondag de 17e feest smile Heb er wel vertrouwen in dat het hier ook goed zal gaan. En wat zul je veel werk hebben gehad aan alle hapjes zeg! Ik ga ook zelf bakken, maar dan een stuk simpeler dan hoe jij het hebt aangepakt :P Ik denk een abrikozenstrudel - als ik aan abrikoosjes kan komen, want T is gék op abrikoosjes. Een appelperen taart en dan nog iets van een kwarktaart ofzo.

Ccc, hopelijk is iedereen snel weer fit bij jullie en slaat het bij je vriend niet over in een longontsteking! Naar zeg, dat hij daar zo gevoelig voor is.

@All: weer een goede nacht gehad Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 281626781

Gast
Gast

Bericht  Sanne wo 6 feb 2013 - 5:55

Het is echt heel lang geleden dat ik hier gereageerd heb volgens mij. Ik heb wel steeds meegelezen, maar de tijd voor een langere reactie ontbreekt meestal. Maar zojuist belde mijn vriend dat hij nog even doorwerkt en H. ligt nog even te slapen, dus heb nu even tijd.

Lejow, wat een leuke foto's van B.'s verjaardag. Jullie hebben een heerlijke dag gehad zo te zien en zo te lezen! Wat heb je er een werk van gemaakt met al die heerlijke dingen. Als je in de buurt woonde, had ik je echt gevraagd een taart te maken voor H, maar helaas... om nou voor één taart helemaal naar jou toe te reizen... Wat is B. ook goed gegroeid, in het fototopic zag ik die prachtige foto van B. in de couveuse, met die donkere ogen. Ik vind het onvoorstelbaar dat dat kleine ukkie is uitgegroeid tot zo'n mooie gezonde dame.

CCC, wat een zieken bij jullie. Heeft je vriend inmiddels wat meer rust genomen? Fijn dat je N. goed groeit en dat jullie een ritme te pakken hebben met flesvoeding.

Jazzlynn, leuk om ook weer even wat van jou te lezen. Jeetje, drie oorontstekingen in een paar weken tijd, dat lijkt me heel naar voor je zoon. Hopelijk helpen de buisjes de ontstekingen te voorkomen. Hoe gaat het verder? Loopt alles weer wat op rolletjes met je twee mannen?

Tiramisu, ik ben zoooo blij om jouw verhaal te lezen, dat geeft mij hoop! H. is een maandje jonger dat T, dus misschien kan ik over een maand ook zeggen dat ze een keer goed geslapen heeft. Ze heeft werkelijk nog nooit een nacht doorgeslapen, of langer geslapen dan een uur of 4. Wat heerlijk dat jij nu al twee goede nachten achter de rug hebt. Hoe vaak dronk T. eerder? En nu komt ze één keer? H. is drinkt meestal 3 keer, rond 22:30 uur, rond 2:00 uur en dan rond 4:30 uur. Inmiddels slaapt ze bij ons in bed na de eerste voeding, ik leg haar dus niet meer terug. Zo trek ik tenminste.

Lana, wat fijn dat jullie ook een leuke verjaardag hebben gehad met de twee kanjers. Ze zijn ook lekker verwend, zo te lezen.

Monnie, wat vervelend dat S. nog steeds last heeft van krampen, komt dat door de voeding?
Fijn dat het verder goed met haar gaat. En tja.. de nachten, wie weet wordt dat vanzelf beter (hoop ik maar).

Hier gaat het helemaal goed. H. is zo'n ontzettend leuke en lieve dame. Ik vind het zo gezellig dat ze er is I love you
Ze kan sinds een week zelf van lig naar zit, dus ze rolt de hele kamer door, gaat dan weer ergens zitten en verder spelen. Ze weet ook precies waar sommige dingen liggen. Als ze in de keuken speelt, rolt ze naar de planken en dan trekt ze zo haar puzzel eruit en gaat zitten spelen, zo lief. Inmiddels gaat ze ook af en toe staan. Tijgeren en kruipen vertikt ze overigens. Tijgeren heeft ze nog nooit gedaan en gisteren op het KDV kroop ze ineens een klein stukje (en snel ook), dus ze kan het volgens mij best, maar ik zie het haar dus nooit doen.

De nachten hier zijn niet zo best, ze wordt meerdere keren wakker voor een voeding. Ze ligt nu na de eerste voeding bij ons in bed en dan kom ik eigenlijk wel prima aan mijn nachtrust toe. Ik zit er dus niet echt mee, maar het zou wel fijn zijn als ze zomaar eens wat langer gaat slapen 's nachts.

Met mijn moeder gaat het ook wel goed. Ze heeft ruim de helft van de chemokuren erop zitten en doorstaat dat wonderlijk goed. De chemokuren slaan ook aan, want de tumor wordt kleiner. Ze heeft nog een heel traject te gaan van chemo's, operatie, bestralingen, immuuntherapie en hormoonbehandelingen, maar tot nu toe valt het me niet tegen hoe het gaat. Ze ziet er niet ziek uit, ze is niet vermagerd, ze heeft alleen geen haar meer. Alhoewel, haar haren zijn inmiddels alweer paar cm lang. Heel gek, ik moet eerlijk bekennen dat ik het gekker vond dat ze ineens grijs is dan dat ze een half kaal hoofd heeft met kleine haartjes haha. Ze is nu dus altijd thuis en komt ook vaak langs om H. te zien, dat ik ook wel gezellig.

Op mijn werk is het ook weer gezelliger. Ik heb bij aangegeven dat ik vier dagen werk om door te groeien en niet om vervelende klusjes op te knappen en dat ik, als ik dat moest blijven doen, dus net zo goed minder kon gaan werken. Toen was het eigenlijk wel snel geregeld en nou doe ik weer leuke dingen op mijn werk.

Al met al, het gaat heerlijk. Over 6 weken is H. ook alweer 1. Ik denk dat ik het alleen 's middags vier, zodat H. 's ochtends nog even lekker kan slapen. En eigenlijk wil ik er ook wel zoiets moois van maken als Lejow heeft gedaan, maar ik ben niet creatief....

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow wo 6 feb 2013 - 7:03

Het is heel simpel Sanne!
Je kunt ook vanalles kant en klaar halen.
Op allemaal dezelfde borden, mooi kleed er onder, vlaggenlijn er voor en erachter en je bent al een heel end.
Google maar eens op 'sweet table'

Wat fijn dat je moeder alles zo goed doorstaat en dat de tumor kleiner wordt! Sterkte nog voor alles wat komen gaat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 0:39

Sanne schreef:Tiramisu, ik ben zoooo blij om jouw verhaal te lezen, dat geeft mij hoop! H. is een maandje jonger dat T, dus misschien kan ik over een maand ook zeggen dat ze een keer goed geslapen heeft. Ze heeft werkelijk nog nooit een nacht doorgeslapen, of langer geslapen dan een uur of 4. Wat heerlijk dat jij nu al twee goede nachten achter de rug hebt. Hoe vaak dronk T. eerder? En nu komt ze één keer? H. is drinkt meestal 3 keer, rond 22:30 uur, rond 2:00 uur en dan rond 4:30 uur. Inmiddels slaapt ze bij ons in bed na de eerste voeding, ik leg haar dus niet meer terug. Zo trek ik tenminste.

Voor de feestdagen dronk ze meestal zo'n 2/3 keer op een nacht. Kan ook meer of minder zijn hoor. Ze slaapt bij ons in de co-sleeper, komt zelf naar me toe als ze wil drinken en blijft na de eerste voeding bij me liggen. De rest van de voedingen gaan dan niet alleen voor haar half slapend, maar ook voor mij. Vanaf de feestdagen tot vorige week was het vaak drama 's nachts. Ik heb nooit geteld, maar ik geloof dat ze zo'n beetje elk uur wel wilde drinken, maar dan niet alleen drinken maar ook gewoon onrustig was. Sinds mijn bericht vorige week houdt ze het goede slapen vol Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 281626781Afgelopen nacht is ze helemaal niet wakker geweest. Ze is sowieso haar hele ritme om aan het gooien. Ze werd altijd pas 's avonds laat moe, maar de afgelopen week wil ze rond 21u slapen, dan voed ik haar in slaap, en dan slaapt ze tot de volgende ochtend. Dan wil ze rond een u of 7 wel een voeding, maar daarna slaapt ze weer tot een uur of 9/half 10. Overdag dan nog twee dutjes van ongeveer een uurtje.

Fijn dat je zo geniet! Heerlijk om te zien dat ze wat zelfstandiger worden he? Ik herken wel wat je schrijft smile Hopelijk worden de nachten bij jullie ook snel beter, hoewel ik nog niet durf te zeggen dat het hier nu goed gaat Laughing Zul je zien dat het vanaf nu weer dramatisch verloopt Laughing Goed om te lezen ook dat het met je moeder naar omstandigheden zo goed gaat.

@All; hier heeft het goede slapen dus doorgezet. Zoals het normaal altijd ging kon ik prima hebben, maar ik moet zeggen dat ik die maand van écht dramatisch slapen best pittig vond. Voel me nu met een aantal goede nachten wel weer langzaam een beetje opladen, heel fijn! T staat sinds een paar dagen los. Dat kon ze al wel langer, als in dat ze bij bijv. de tafel stond en losliet en dan bleef staan, maar daar schrok ze dan zo erg van dat ze heel hard ging huilen en zich op haar kont liet vallen Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 394967 Nu gaat ze ook midden in de kamer staan. Duwt ze zich omhoog en gaat dan zomaar wat staan te spelen met blokjes in haar hand. Komende week krijgt ze haar eerste vaccinatie, en ondanks dat de meeste moeders dat al veel eerder allemaal doorstaan, vind ik het ook nu ze (bijna) een jaar is nog best wel spannend. Maar goed. Het zal wel loslopen smile

Gast
Gast

Bericht  Earane di 12 feb 2013 - 7:02

Ooohh, wat erg! Heb al veel te lang niet gereageerd. Ben erg druk met het afronden van mijn stage. A. en ik zijn allebei ziek sinds een paar dagen. A. heeft last van tandjes denk ik, koorts en verkouden. Heel huilerig ook. Ik heb ook koorts, dus voel me een beetje lamlendig. Heb de hele dag ook met A. opgezeten, in haar bedje was het alleen maar huilen en bij mij in de armen sliep ze wel I love you. Al legde ik haar weer in bed als ze in slaap viel. Door haar gehoest wordt ze steeds wakker.

Verder gaat het hier eigenlijk wel goed! A. tijgert de hele kamer en gang door. Gelukkig kan ze nog niet de trap op Wink. Sinds ze kan tijgeren, kan/wil ze niet meer staan. Twee maanden geleden kon ze dat wel, maar sindsdien niet meer. Maar komt vast vanzelf. Hoe gaat het met de ontwikkeling van jullie kinderen?

Ze is ook over op 3 flessen sinds ongeveer 2 weken. Het is nog even zoeken naar een soort van ritme, als die al niet weer verandert natuurlijk.

Ik reageer een andere keer even op iedereen, heb er nu de puf niet voor en duik maar lekker vroeg mijn bed in.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  CCC do 14 feb 2013 - 21:53

Tiramisu: fijn dat T. een beetje doorslaapt nu, kun je inderdaad wat bijkomen. Ik vond dat ook zo slopend die onrustige nachten, al voedde ik haar met liefde uiteraard. Maar uiteindelijk breekt je dat wel een beetje op. Hoe was T. haar verjaardag? Hebben jullie ervan genoten?
Earane: voel je je ondertussen al wat beter? Vervelend dat het bij jullie ook heeft toegeslagen. Is het tandje inmiddels al door? Een tipje voor het hoesten trouwens, ik heb vorige week tussikind van VSM gebruikt bij N. en dat werkte echt heel erg goed!
Hier is N. weer opgeknapt, allemaal eigenlijk wel weer. We hebben gelukkig nog een paar daagjes kunnen genieten in het hotel en leuke dingen gedaan. Nu alweer druk aan het werk, zo'n weekje vakantie is echt niks lijkt het wel. Heb half maart weer 1.5 week vrij, dan komt mijn nichtje uit Ierland weer om N. te zien.
N. kan sinds deze week schuivend, in de achteruit door de kamer heen Laughing Ze weet nog niet zo goed wat ze ervan vind, het gaat met lachen en huilen tegelijk, ook wat gefrustreerd lijkt het wel. Ik was even de boodschappen opruimen en had haar op een speelkleedje gelegd en was haar gewoon kwijt binnen een paar minuutjes, zat ze in het hoekje in de kamer Very Happy Verder sukkelt ze wat aan met die tanden, de voortanden boven komen nu door. Volgens mij is er al één door maar mocht niet voelen van haar. Ohja en ondertussen kan ze overduidelijk ja en nee schudden en volop zittend dansen. Ze kan helemaal losgaan op een muziekje.

Hoe is het met de rest?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie vr 15 feb 2013 - 0:53

Hallo ladies!

Wat leuk dat N. al zo danst op muziek! Ik zet ook vaak muziek op maar T. heeft denk ik ins ritme gevoel want hij beweegt geen beetje. Haha

Wij zijn net weer naar het CB geweest. T. weegt nu 9998 gram en staat nu dus al zo'n drie maanden stil qua gewicht. Hij zit dan ook eindelijk op het gemiddelde in plaats van er boven. Zijn lengte is 74 cm iets onder het gemiddelde maar niets om ons zorgen over te maken. We mogen nu stoppen met flesvoeding als we willen en overgaan op normale melk ook kan hij lekker met de pot meeeten. We gaan voorlopig nog wel even door met de Nutrilon maar met de pot meeeten gaan we lekker mee starten.

Sinds de vakantie is T. een beetje van slag. Hij wordt steeds in de nacht wakker en huilt alleen maar. Zodra hij ons ziet is het goed maar anders alleen maar huilen. Dit doet hij ook bij de opvang. Hij heeft een soort verlatingsangst maar dit hoort bij de leeftijd volgens het cb. Ik denk dat de vakantie en de vele omgevingen best wel hieraan meehelpen. Ik hoop dat hij zich snel weer prettig voelt. Die nachten breken me op Embarassed

Over vier weken is T. jarig! We hebben besloten er klein te vieren. We wonen niet zo groot en het is al snel vol hier in huis. We zaten nog te denken om de tuin te overkappen met een paar heaters maar toch besloten om het niet te doen.

Sinds de vakantie staat T. ook continu! Overal waar hij ook maar een beetje houvast heeft gaat hij staan. Zo leuk! Ook zegt hij steeds "op" en "uit" maar hij gebruikt het nog niet in op de juiste manier. Als zijn fles leeg is zegt hij "uit" en als hij uit zijn stoel wilt zegt hij "op" maaaar het begin is er Very Happy. We zijn ook bezig om hiep hiep hoera te leren dat hij zijn handen omhoog doet en soms lukt het dus we leren nog stug door haha.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Monnie vr 15 feb 2013 - 2:30

@tiramisu: wat fijn dat T. nu wat beter slaapt. Hoe was haar verjaardag? Wat leuk dat ze al kan staan!

@earane: hoe is het bij jullie? Weer beter inmiddels?

@ccc: julie zijn lekker even weg geweest? Is het goed gegaan in het hotel? Volgens mij zag je er wat tegenop toch.

@clapperdie: oh balen van die gebroken nachten. Hopelijk slaapt hij snel weer beter.

@all: ik ben ook deze week weer bij het cb geweest. S. blijft lekker doorgroeien, schrik niet: maar liefst 10 kilo! En 72 cm. Ze gaat nu wel iets naar beneden in de curve. Verder kan ze nog steeds alleen maar rollen. Ze red zich ook prima zo, doet wel steeds verwoede pogingen om vooruit te komen, maar nog zonder succes Wink.
Eten gaat op het moment even minder, maar volgens mij komen haar boventanden door. Ze weigert trouwens vers warm eten, wil alleen maar potjes. Hoop dat dat snel anders wordt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC vr 15 feb 2013 - 6:53

Clapperdie: wat gaaf dat T. al zo staat! Aaaah en die woordjes al! I love you Vervelend dat hij wat uit zijn doen is, is het misschien dat hij nu enorm aan het dromen is om alles een beetje te verwerken misschien?
Klein vieren lijkt me persoonlijk ook wat leuker en gezelliger hoor. Wij hadden het er gisteren over, hoe wij het willen doen met N. haar eerste verjaardag en wij gaan ook voor het kleine en persoonlijke. Wij moeten alleen even kijken hoe we het gaan aanpakken, mijn vriend zijn familie is enorm groot en daar is de 'gewoonte' uitnodigingen door te geven aan elkaar. Wil niet dat we straks met 40 man hier binnen zitten.
Lijkt me in elk geval heel bijzonder zo'n eerste verjaardag, maar ook heel dubbel. Toch bizar dat je nu vorig jaar aan het aftellen was en een mega dikke buik had he.
Monnie: ook die boventanden! Dat zijn echt vervelende tanden volgens mij om door te komen, N. lijkt er ook enorm last van te hebben. Vandaag ook weer 4 poepluiers, nee wat zeg ik... spuitluiers haha. Wat fijn dat ze lekker doorgroeit!
Hotel ging goed, was wel even wennen. Mijn vriend vond het enorm spannend allemaal, maar ik maakte me niet zo heel erg druk. Alleen om de zieken hier Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 253468018 N. was gelukkig wat opgeknapt en mijn vriend ook. Longen zijn weer schoon. N. heeft nu alleen een licht ontstoken oogje. Denk een beetje de nasleep van de verkoudheid van vorige week. We hebben in elk geval hele leuke dingen gedaan zoals de dierentuin en zelfs voor het eerst met z'n drieën uit eten. Dat vond ik het meest spannend, maar ze deed het perfect! Lekker meegegeten aan tafel (haar eigen eten dan) en daarna is ze gaan slapen in de kinderwagen. Echt heerlijk dus!
Ik ga denk ik van de week weer even met N. naar het CB. Denk dat we haar nu weer ongeveer een maandje geleden gewogen en gemeten hebben, ben benieuwd of ze alweer langer is. Had vandaag wat dingetjes gekocht in 80, en het jurkje moet geruild worden naar 86 omdat 80 al goed zit qua lengte. Merk nu ook al dat sommige 74 dingen niet meer aankunnen omdat ze te kort zijn al. Zonde, maar reden weer lekker te gaan shoppen! Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 2474380249

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 23:57

Hoe gaat het met jullie? Hier nu weer alles goed. Afgelopen week is T. voor het eerst in haar leventje een beetje ziekig geweest. Koorts, hangerig en héél véél snot. Gelukkig viel het precies tussen haar verjaardag en haar feest gisteren in, dus die dagen hebben we wel gewoon kunnen genieten. Ook heeft ze vorige week haar eerste prikjes gehad. Zelf was ik al even niet lekker, en met die vaccinaties is haar weerstand ook even iets minder, dus die combinatie zal wel gezorgd hebben voor het even niet fit zijn. Nu gaat alles gelukkig weer prima! Ze vond het maar bijzonder gisteren, al die mensen en cadeautjes. Op een bepaald moment kwamen er heel veel mensen tegelijk binnen, toen vond ze het eventjes te veel, maar verder heeft ze gewoon lekker gespeeld en iedereen geëntertaind Rolling Eyes Rondjes lopen door de kamer met haar loopwagen, grootse verhalen brabbelen, dat soort dingen smile Toen het bezoek weg was rond een u of vijf heeft ze ruim 2.5 uur geslapen en de nacht na héél veel brabbeltjes die ze me vertelde terwijl ze op mijn buik lag heeft ze klokje rond geslapen. Ook toen was ze nog niet uitgerust, maar slapen wilde ze niet meer Wink Even lekker gespeeld en daarna ben ik met haar gaan wandelen (is het bij jullie ook zulk heerlijk weer?!). En nu slaapt ze wéér. Lekker in de draagdoek. Nou ja, al met al een geslaagd verjaardagsfeest! En nu even lekker bijkomen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 0:44

Fijn dat jullie toch gewoon haar verjaardag hebben kunnen vieren tussen het ziek zijn door Tiramisu!
Hier gaat het allemaal goed met Z. Sinds een week tijgert hij de hele kamer door en kan hij zelf gaan zitten. 4 Weken geleden heeft hij buisjes gekregen. Sindsdien slaapt hij s'nachts het klokje rond. Heerlijk!
Met z'n gezondheid gaat het nu ook weer redelijk.Z'n medicatie voor de astma slaat goed aan. Vanmorgen hadden we 3 afspraken in het ziekenhuis. KNO: Hij heeft een loopoor dus weer antibioticadruppels gekregen. Daarna door naar de kinderarts: Zij wil z'n bloed onderzoeken om te kijken of hij misschien iets heeft waardoor zijn afweer niet goed werkt.(4 longontstekingen in 3 maanden is iets teveel)
Al met al zijn we er nog niet maar het is een heerlijk kind. Altijd vrolijk ondanks alles. Onvoorstelbaar dat hij alweer bijna een jaar oud is.Very Happy

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ ma 18 feb 2013 - 1:43

Hi allemaal,

@ Yvonne: Wat goed! En wat fijn dat hij doorslaapt. En hoe is het met jou?

@ Tiramisu: Jeetje wat een goede weerstand heeft je dochter, voor het eerst ziekjes. Hier hebben ze al maanden snottebellen en hoesten Wink. Gelukkig had ze het niet op haar feestje! Wat leuk dat ze zich zo vermaakt heeft!
En ze is goed verwend. Heeft ze overdag niet geslapen?

@ CCC: Wat fijn dat het ondanks het niet fit zijn zo geslaagd was. Wat een leuke dingen hebben jullie gedaan. Wauw wat is ze een lange dame. Ik ben benieuwd hoeveel ze weegt. Hoeveel was ze de vorige keer?
En hoe is het nu met het werk van je vriend? Is hij daadwerkelijk vaker thuis 's avonds? Ik hoop het voor je.

@ Monnie: 10 kilo? :O Wauw, haha. Wat groeit ze goed. De rest komt vanzelf hoor. Ze hebben het ineens door.
Gaat het slapen wel beter?

@ Clapperdie: Hoe is het nu met T? Zit hij weer een beetje in zijn ritme? Zal het door het tijdsverschil komen, denk je? Ik hoop dat hij snel weer in het ritme zit. Al is het niet zo gek natuurlijk. Daar ging het ook heel anders allemaal.
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben zeg! En wat een leuke foto's.

@ Earane: Ah wat heb je het druk en dan nog niet lekker ook. Balen! Hoe gaat het nu met jullie?
En heb je het bijna afgerond? Wat leuk dat ze de hele kamer doortijgert. En is ze flink op ontdekkingstocht? Of valt dat nog mee.

@ Sanne: Wat leuk om te lezen hoe ze zich ontwikkelt heeft. Zo schattig! En helemaal trots zeker, als ze gaat zitten? Haha. En wat fijn dat het met je moeder ook goed gaat. Gelukkig heeft ze niet teveel last van bijwerkingen. Ze heeft nog een lange weg te gaan, maar het ziet er in ieder geval goed uit.
En jeetje, jouw dochter ook alweer bijna 1!

@ Lejow: Hoe is het met je? En met kleine B?
Wat had je het toch leuk voor elkaar met haar verjaardag!

@ All: Hier gaat het heel erg goed. Afgelopen dagen was zoon wel ziek, hij had wel 3 dagen koorts. Ik wilde net vandaag bellen naar de huisarts, maar gelukkig gaat het weer beter. Ik heb het idee dat er ook kiesjes doorkomen. Kan dat al?
Hij kreunde ook alleen maar. Heel sneu. Maar wel heeeel veel geknuffeld.
Het enige lastige is dat dochter hier ook nog is natuurlijk, maar gelukkig was het in het weekend. Want het is best pittig om dan twee kindjes de aandacht te geven.

Met dochter moesten we terugkomen om te wegen, omdat ze bijna niet was gegroeid in 3 maanden tijd en haar lijntje boog af. Na 4 weken moesten we dus terugkomen en dat was afgelopen dinsdag. Ze was 200 gram gegroeid, dus dat was heel erg goed! En 1,5 á 2 cm.
Hier ben ik heel blij mee.

Verder ontwikkelen ze zich zo snel. Ze beginnen steeds meer te 'praten', een beetje na te praten en als ik een geluidje maak met mijn mond, doet dochter het na, haha, heel grappig.
Dochter is echt een klein clowntje en zoon moet daar altijd zo om lachen. Ze hebben het nu zo leuk met elkaar. Geweldig om te zien!

En dochter staat sinds vorige week los. En jeetje ze blijft al best lang staan. Zoon heeft ook een paar keer losgestaan, maar dat is nog meer een beetje per ongeluk. Maar wat is hij snel vooruit gegaan joh. Echt heel knap.
Ja ik ben best trots, haha.

Wat is 1 jaar een leuke leeftijd hè! Ik geniet er zo van.
En wat heb ik zin in het voorjaar.
Eindelijk lekker fietsen met ze.
Van de week even een achterzitje kopen.
Fietsen jullie veel met de kleintjes?

Met mij gaat het ook heel goed. Ik heb alleen nog steeds heel erg veel last van mijn bekken en nu ook mijn rug ( RSI gewricht ). Daar baal ik zo langzamerhand wel van, maarja. Ik loop nu bij een bekkentherapeut, dus hopen dat het snel beter gaat.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 8:20

Ach Lana, bij jou ook al een zieke! Hopelijk is je zoontje snel weer helemaal opgeknapt. Enerzijds lijkt een tweeling me geweldig, maar ik kan me voorstellen dat het op dit soort momenten wel wat pittig kan zijn. Fijn dat je meisje nu wel weer is gegroeid! Ik vind deze leeftijd trouwens ook geweldig (poe hee, dat heb ik geloof ik al vaak gezegd), T maakt nu zulke leuke ontwikkelingen door. Wat je eventueel nog voor je bekken kunt proberen is een orthomanueel arts, daar heb ik erg veel aan. T heeft gisteren overdag ook gewoon geslapen hoor. Ze doet meestal één slaapje begin van de middag, en dan eind van de middag nog een keer. Die aan het eind van de dag werd alleen een beetje lang, haha. Veel indrukken te verwerken denk ik.

T is trouwens ook weer echt nieuwe dingen aan het doen. Ze wil het liefste alleen nog maar lopen, maar om dat in haar eentje te doen vindt ze nog een beetje eng. Als ze wil lopen dan geeft ze dus een schreeuw, waarna het de bedoeling is dat we naar haar toe komen en dan loopt ze aan de hand naar plaats van bestemming om daar te gaan doen wat ze van plan was. Ook gaat ze steeds meer woordjes zeggen. Of nouja, het lijkt op woordjes. Als ze ons iets geeft zegt ze "abbebe"(asjeblieft) en als ze haar speelgoedtelefoon naar haar oor brengt zegt ze "ahoo"(hallo).
Verder is ze vandaag toch weer/nog niet fit. Heb het idee dat het een combi is van dingen. Tandjes, want ze zit steeds met haar handjes in haar mond, wat verhoging, snotterig, en heel veel willen knuffelen.

Gast
Gast

Bericht  Sanne ma 18 feb 2013 - 9:19

Even ego, reageer later weer op iedereen.

H. is gaan kruipen en staan! In twee weken tijd is ze zelf gaan zitten, gaan kruipen en sinds vrijdag staat ze.
Bizar hoe snel dat ineens is gegaan, ik zag haar echt niet meer gaan kruipen. En wat ook leuk is, is dat ze het voor de eerste keer echt goed deed op het KDV toen ik haar kwam halen. Ze zat op de grond, ik kwam eraan en bleef op twee meter afstand staan en ze kroop zo naar me toe. Al die leidsters helemaal verbaasd. En toen ging ze aan m'n handen staan en keek ze heel trots om naar de leidsters haha. En ze trekt zich nu overal aan op, de tafel, de stoel, de kasten, niets is meer veilig.

En wat ook wel leuk is... Gisteravond was ik de was aan het opvouwen en H. zat op bed. Ze zat wat tussen de was te neuzen, pikt er een sok van zichzelf uit en probeerde die sok aan haar voetje te doen Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 2970661624 Af en toe heb ik echt het idee dat ik smelt. H. d'r kam is al een tijdje kwijt, dus gisteren heb ik mijn eigen kam op haar kamer neergelegd, die er dus echt anders uitziet dan haar kleine babykam. Vanochtend was ik haar kleren aan het aantrekken en gaf haar de kam (die ze dus pas gisteren voor 't eerst heeft gezien) om haar even af te leiden en ze ging proberen haar eigen haartjes te kammen. Ze is echt zoooo leuk!

Zo, trotse verliefde moeder-modus weer uit Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lana_ ma 18 feb 2013 - 10:26

@ Sanne: Wat goed!! Oh zo leuk om te lezen, hoe je dat allemaal verteld, zo lief! I love you
En zo herkenbaar allemaal. Dochter had ook een tijdje terug dat ze veel snottebellen had ( en nu nog trouwens, haha ) en toen bleven we maar aan de gang met een zakdoekje. Op een gegeven moment pakte ze zelf het doekje en ging een soort van snuiten, haha. Ik vind het zo bijzonder dat dat er allemaal al inzit Very Happy.
Volgens mij is H ook echt een dotje.

@ Tiramisu: Ah T ook nog niet helemaal beter. Wat kunnen ze een last hebben hè van die tandjes, pff. En soms weet je ook gewoon niet wat er aan de hand is. Hier is het denk ik ook de combi verkouden en tandjes.
Maar bij T zal het ook wel met de indrukken te maken hebben misschien.
Ja wat is het een leuke leeftijd, ik blijf het ook maar zeggen. Die ontwikkeling is zo geweldig om te zien.
Beterschap voor je meisje. En het duurt dus niet lang meer voor ze zal gaan lopen.
Bedankt voor de tip! Ik ga nu naar een bekkentherapeut, maar zal jouw tip onthouden.

@ All: Zoon en dochter lopen heel goed aan de tafel en ook met de loopkar, langs de muur enz. Ze lopen allebei gewoon met platte voet.
Maar als ik dan aan de handjes probeer te laten lopen, gaat dochter ineens heel vreemd lopen. Met de rug een beetje hol en ineens op de tenen? Zoon heeft het ook een beetje, maar dan minder.
Herkenbaar?

Okee, dan vertel ik ook nog even iets liefs Laughing. Wij geven hier in huis heel veel kusjes, haha en de kinderen dus ook. Ze geven nu ook al heel lang kusjes. Je kent het wel, mondje open en gaan.... Wink. En als ze samen aan het spelen zijn, zeggen we wel eens, geef elkaar maar een kusje. Dan gaan ze dus met de mondjes open naar elkaar toe en geven elkaar heel lief een kus. Gevolgd door veel gegiegel, haha. Dan smelt ik dus I love you.
Als mijn man en ik elkaar een kus geven ( of een paar achter elkaar ), dan gaan ze heel aandachtig kijken en als ik dan omkijk naar 1 van de 2, dan gaat hij/zij ook een beetje giegelen. Alsof het iets heel stiekems is allemaal, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 24 feb 2013 - 3:48

Wat is er veel geschreven! Moet even bijlezen hoor.

Tiramisu: fijn dat T. is opgeknapt! Heeft ze veel last gehad van de prikjes? Vind het zelf altijd zo sneu, maar goed. Ze moeten er even doorheen natuurlijk. Wat leuk dat ze zo'n leuk verjaardagsfeestje heeft gehad! Flink verwend dus ook Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 561177
Aaaah lees net je stukje over de woordjes! I love you Wat schattig zeg!

Yvonne: jeetje wat een onderzoeken allemaal, niet fijn allemaal dat hij er zo'n last van heeft. Wel fijn dat de medicijnen voor de astma goed aanslaan.Wat fijn dat hij doorslaapt! Dat is echt een luxe he Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 561177 Hoe gaat het nu met jou? Dacht te hebben gelezen dat je uit elkaar bent met je man.

Lana: ik heb N. niet meer gewogen of gemeten bij het CB. Ik had nu zelf een flinke griep te pakken, dus maar lekker thuis gebleven. Ik heb haar wel even op onze nieuwe weegschaal gezet met kleding aan. Ze woog met kleding aan 9.1 kilo. Vorige keer (was geloof ik laatste week van januari) woog ze 8700 (iets meer dacht ik) en was ze 73 cm geloof ik. Heb even het boekje niet bij de hand, hoop dat ik het goed zeg. Heb deze week weer een volle werkweek en dan vallen de weeg en meetuurtjes bij het CB net in mijn werktijden. Even kijken of mijn vriend van de week wilt gaan met haar. M. is nu vaker thuis gelukkig, voornamelijk de avonden is hij meer thuis en ook minder aan het werk thuis. Dat is wel fijn voor ons allemaal. Merk dat we nu meer rust hebben. Er komen wel geregeld belangrijke dingen tussendoor zoals belangrijke controles ed. en dan werkt hij wel wat meer. Maar tot nu toe loopt het allemaal soepeler dan voorheen. Merk nu ook echt dat N. en M. een band krijgen samen, ze is echt gek op hem en als hij er niet is kijkt ze de hele tijd naar de deur Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 561177
Hoe is het nu met je kleine mannetje? Is hij een beetje opgeknapt? Kiesjes kunnen best volgens mij hoor, vriendin van mij haar zoontje was ook heel vroeg met zijn kiesjes. Lijkt me inderdaad behoorlijk pittig met twee kleintjes, als de één ziekjes is.
Wat goed dat je dochter is aangekomen en qua lengte is gegroeid! Moeten jullie nu vaker langskomen om het in de gaten te houden?
Hoe gaat het nu met je bekken? heb je het idee dat het helpt nu je naar de therapeut gaat?

Sanne: wooow wat gaat ze hard opeens zeg! Wat ontzettend leuk! Nu kan je er letterlijk achteraan rennen dus Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 561177 Wat heerlijk he die momentjes dat je zo kunt smelten, zo herkenbaar hier. Lijkt me zo gaaf als ze opeens dingen gaan begrijpen en bewust gaan doen zoals dat sokje en die kam.

Aaah echt lief al die verhalen en hoeveel ze al kunnen bij jullie zeg!
Hier gaat alles super! Ik had van de week dus een behoorlijk griepje te pakken, dus een paar dagen maar rust genomen. Toen ik N. bij me op bed had en ze naar een filmpje van Playdays BBC keek deed ze opeens haar knietjes onder haar buikje! Echt een aantal keer achter elkaar gewoon. Echt zo ontzettend gaaf! Nu is ze dus niet meer te stoppen, op de grond vind ze het nog lastig want dat is te glad maar in de box, bed en ons bed is ze niet te houden.
Merk dat N. haar slaapritme gaat veranderen, normaal gesproken sliep ze vrijwel de hele ochtend en nu is ze rond 8.30/ 9.00 uur wakker en wilt daarna niet meer slapen. Ook in de middag is ze langer wakker nu. Dus even kijken hoe het ritme zich hier weer gaat vormen. N. heeft ook ontdekt dat het veel te leuk is om in bed te gaan slapen, de gordijnen en alles om zich heen word goed bekeken en alles word goed afgetast. Buikschuiven, rollen, draaien, tijgeren in bed.... het kan allemaal. En we blijven maar geduldig heen en weer lopen haar weer recht te leggen Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 2474380249
Ze is de laatste dagen ook wat meer aan het mopperen, heb het idee dat ze tegen een sprongetje aanzit. Ze kan ook opeens heel dwars doen als het niet gaat zoals zij het wilt of het te lang duurt. Soms is het onmogelijk de fles erin te krijgen, omdat ze dan zo dwars is en alles wegduwt maar ze wil dan toch wel heel graag drinken. Op schoot drinken zit er ook even niet meer in, we leggen haar nu naast ons op de bank of op bed. Dan drinkt ze rustig. Ook klimmen probeert ze hier veel te doen en trekt zich een beetje aan ons op om te staan. Gaat allemaal zo hard, maar zo leuk allemaal. En ohja, ze kan ook al een beetje zwaaien Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Earane zo 24 feb 2013 - 8:17

Hey meiden!

@ CCC: Heel erg bedankt voor je tip van Tussikind van VSM! Toen ik je reactie had gelezen, hebben we het de volgende dag gelijk gehaald en sindsdien wordt ze niet steeds wakker van gehoest! Als ze eenmaal in slaap is, kan ze goed doorslapen, wat een verademing. Dus bedankt Very Happy. Haar tandjes zijn nog niet door helaas, er zitten wel twee grote bobbels in de hoeken boven, maar die zitten er al erg lang. Wat fijn dat jullie weer opgeknapt zijn. Ah, wat leuk dat ze zich nu ook kan verplaatsen, leuk is dat he? Wat goed dat ze haar knietjes onder haar buikje doet! A. doet dat ook sinds een paar weken en de laatste dagen erg vaak. Alleen ze komt nog niet zo vooruit, dus het blijft een beetje bij tijgeren. Ah, dat zwaaien is zo schattig, he!

@ Clapperdie: Wauw, T. staat al 3 maanden stil en weegt nog steeds meer dan A., haha. Hoe gaat het slapen nu? Dat huilen 's nachts is heel herkenbaar. A. heeft het sinds ze ziek is geweest de afgelopen weken. Ze begint hard te huilen als we haar kamer uitlopen en als ze 's nachts wakker wordt. Ze wil/kan ook alleen in slaap vallen als we erbij blijven tot ze slaapt... Wat goed dat hij al staat!

@ Monnie: Wauw, wat groeit ze hard, die S.! Komt ze inmiddels al wat vooruit? Bij A. ging het ineens, dus wie weet bij S. ook. Gaat het eten al wat beter?

@ Tiramisu: Ah, ook een zieke dochter. Fijn dat het weer goed gaat. Wat fijn dat de verjaardag goed is verlopen!

@ Yvonne: Wat goed dat Z. tijgert en zelf kan zitten! Fijn dat hij nu zo goed slaapt. Wat veel afspraken in het ziekenhuis en wat fijn dat hij zo vrolijk is.

@ Lana: Het gaat hier gelukkig weer goed! Stage duurt nog tot eind volgende maand ongeveer, maar ik moet nog heel veel doen voor het stageverslag. Hopelijk ben ik uiterlijk eind april klaar met stage en stageverslag. A. is inderdaad flink op ontdekkingstocht! Ze is zo verdwenen als er ergens een deur open gaat, haha. Fijn dat het zo goed gaat daar. Gaat het weer goed met je zoon? Kan me voorstellen dat het lastig is om dan 2 kinderen aandacht te geven. Wat goed dat je dochter gegroeid is! Wat leuk dat ze zich zo ontwikkelen en lol met elkaar hebben, geweldig! Dit is inderdaad een leuke leeftijd. Wij hebben nog niet gefietst met A. Ze kan nog niet uit zichzelf zitten. Kan niet wachten om lekker met haar te kunnen fietsen! Ben me aan het orienteren op het kopen van een fietszitje. Welk zitje heb je gekocht? Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken en je rug... Aah, wat schattig dat ze elkaar kusjes geven! Haha, A. kijkt ons ook zo aan als wij elkaar een kus geven en dan ook hard lachen Very Happy.

@ Sanne: Wat fijn dat de chemo goed aanslaat bij je moeder. Wat een spannende periode maken jullie door. Wauw, wat heeft H. zich ontwikkeld de laatste weken! Wat leuk, zeg! Aah, wat schattig dat ze een sokje wilde aantrekken en wist wat ze met de kam moest doen, slimme dame! Geniet lekker van die momenten, heel herkenbaar dat trotse gevoel!

@ All: Hier gaat het ook weer goed! A. is echt flink ziek geweest en we hebben veel gebroken dagen/nachten gehad omdat ze veel huilde en niet goed kon slapen. Als ze al in slaap viel, werd ze ontzettend vaak wakker door gehoest. Dankzij de tip van CCC gaat het een stuk beter! Nu heeft ze geen koorts meer en is bijna niet meer verkouden. Het slapen gaat nu een stuk beter, al moeten we er bij blijven tot ze slaapt. Ze gaat anders namelijk hard huilen als we weggaan. Verlatingsangst. Zelf ben ik ook weer beter gelukkig.

Gelukkig is ze verder weer haar oude zelf en het is enorm genieten. Ze begint een beetje met 'praten' en klanken nadoen. Sowieso is ze goed in imiteren en dat is echt leuk om te zien. Ze tijgert nu echt snel de kamer door en als er een deur opengaat, weet ze niet hoe snel ze daar moet komen, haha. Ze doet pogingen tot kruipen, dus ben benieuwd wanneer ze dat gaat doen. Het is een pittig dametje aan het worden en dat levert ook hilarische momenten op als iets niet gaat zoals ze het wil. Verder is ze zo ontzettend vrolijk! I love you Vind dit nu echt een erg leuke leeftijd. Volgende maand wordt ze 1... Begin nu over haar verjaardag na te denken en soms overvalt het me wel, hoor! Wat is het jaar omgevlogen en wat is ze groot geworden. 4 maart naar het CB, ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  _Lana_ zo 24 feb 2013 - 21:37

Goedemorgen,

Hoe is het met iedereen? Nog genoten van het weekend?
Wij wel. Zaterdagmiddag hebben we de kids weggebracht, want we hadden 's avonds een verjaardag, van mijn zwager. Ze bleven bij mijn ouders slapen. Wij zijn voor de verjaardag nog even naar de tapas geweest, heerlijk!
Zondagochtend hebben we ze weer opgehaald en hadden we een kinderverjaardag.
Het was alleen heel druk en ze waren het dus snel zat.
Na 3 kwartier dus maar weer gegaan.
Heerlijk weekend gehad verder.

@ Earane: Ik kan me wel voorstellen dat het je een beetje overvalt hoor, zo voor haar eerste verjaardag. Het eerste jaar is geweldig, maar ook heftig en overweldigend. En je maakt zoveel mee, ook in de ontwikkeling van je dochter.
En dan is het alweer bijna een echte dreumes Very Happy.
Ah wat balen van de gebroken nachten en dan heb je het ook nog eens hartstikke druk. Je zal wel heel blij zijn als je klaar bent met die verslagen enz. Knap hoor dat je dat er allemaal naast doet.
Gelukkig gaat het weer beter met zoon. Volgens mij zat hij ook in een sprongetje, als jullie daarin geloven, haha. Want hij is ineens weer veranderd joh! Gaat het met jouw dochter nu ook weer beter?

@ CCC: Wel heel fijn dat je man wat vaker thuis is en wat leuk dat ze nu ook meer een band krijgen!
We moesten inderdaad vaker langskomen, omdat ze niet goed groeide. Vanmiddag moeten we weer naar de kinderarts en volgende week naar het CB.
Ah wat leuk, ze zal wel heel snel gaan kruipen dan. Dit is het begin! Leuk!!
Haha, N heeft ook wel pit dus. Het zou best kunnen, een sprongetje. Ik heb dat hier ook regelmatig. Dan is 1 van de 2 een periode mopperig en ineens hebben ze weer iets geleerd.
Waarschijnlijk kruipt ze daarna!

@ All: Hier gaat alles goed. Zoon is weer beter gelukkig en het lijkt alsof hij ineens weer veel geleerd heeft.
En hij is ineens vrolijk joh! Af en toe kon het best een mopperkontje zijn en nu heeft hij heel vaak de slappe lach. Zo leuk. En dochter fietst overal wel goed doorheen en is bijna altijd vrolijk.
Vannacht had ze wel een paar keer dat ze overstuur wakker werd, maarja we hebben het best druk gehad van het weekend. Je weet soms toch niet wat er is.
Vanmiddag moeten we weer naar de kinderarts. Ik heb er echt zin in. We zijn in september voor het laatst geweest.
Ik ben ook benieuwd hoe ze weer gegroeid zijn.
Volgens mij schiet dochter nu echt de lengte in, want haar maat 68 leggingjes lijken nu echt op te kruipen.
Maar goed 74 is nog weer veel te breed. Nou ja, als dat het is, haha.
Dat is ineens heel snel gegaan.

Verder vliegen de weken hier om. Ik heb het idee dat ik soms nergens aan toe kom. Het heeft niet eens met de kinderen te maken, maar alles er omheen, ook werk enz.
Soms zou ik wel eens willen dat ik alleen maar hoefde te knuffelen en te genieten van de kinderen, dus geen huishouden, geen boodschappen enz. Haha, maarja dat is het leven van een moeder Voorjaar 2012 mama's - Pagina 17 1578173417.

Hoeveel melk krijgen jullie kinderen trouwens nog op een dag?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud