Voorjaar 2012 mama's
+11
Lejow
Monnie
_Lana_
Clapperdie
Earane
Sanne
CCC
Papillio
Jazzlyn
Puggle
Parel
15 plaatsers
Pagina 22 van 28
Pagina 22 van 28 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28
Re: Voorjaar 2012 mama's
*weg*
Laatst aangepast door _Lana_ op do 21 maa 2013 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat een schatjes
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Lana, ik ben online
_Lana_- Ratel
Wow Lana, wat een knapperds! Mooie ogen van je dochter
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hopelijk snel weer leuke voorjaarsfoto´s!!
Dank je wel Printje!
Dank je wel Printje!
_Lana_- Ratel
Wat een lieffies Lana! Heeft jou dochter jou ogen Lana?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nu moet Puggle nog even haar mooie L. showen
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Wat een lieffies Lana! Heeft jou dochter jou ogen Lana?
Bedankt meiden, wat lief!!
Ze heeft de vorm ogen van mij en de kleur van mijn man.
Die heeft hele lichte ogen.
Dochter lijkt verder trouwens wel echt op mij en zoon op man.
_Lana_- Ratel
Wat mooi! Echt een combi dus!
Hier is het trouwens niet echt een combi, gewoon eng eigenlijk hoeveel ze op mij lijkt qua uiterlijk en innerlijk.
Hier is het trouwens niet echt een combi, gewoon eng eigenlijk hoeveel ze op mij lijkt qua uiterlijk en innerlijk.
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Wat mooi! Echt een combi dus!
Het is eigenlijk een minisetje van ons!
Ik vind jouw dochter ook écht op jouw lijken. Gewoon echt een mini CCC, haha. Geweldig!
_Lana_- Ratel
.
Jaaa .
chococupcake schreef:Nu moet Puggle nog even haar mooie L. showen
Jaaa .
_Lana_- Ratel
-
Deze is trouwens ook wel leuk, stiekem fruit uit de schaal pakken. Vaak liggen er heel wat fruitjes in de box en eet ze de mandarijnen met schil op zowat (als ik niet oplet) Nu stop ik met spammen!
Deze is trouwens ook wel leuk, stiekem fruit uit de schaal pakken. Vaak liggen er heel wat fruitjes in de box en eet ze de mandarijnen met schil op zowat (als ik niet oplet) Nu stop ik met spammen!
Laatst aangepast door chococupcake op do 21 maa 2013 - 12:31; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Lana: ja dat het wat harder werken is, wat drukker ed. geloof ik zo! Vind het echt knap hoe je dat doet, en vind je echt altijd zo positief. Ik heb soms weleens momenten die ik best lastig vind met N. vooral als ze hangerig is vanwege de tanden ofzo. Als je er dan twee hebt is dat extra zwaar. Dus ik mag niet klagen eigenlijk. Nee klopt, ik werk tot 18.30 uur (ben meestal wel om 18 uur klaar) en dan ga ik haar snel ophalen of naar huis en dan eten we meteen. Zorg tegenwoordig dat we alleen eten hoeven op te warmen voor ons allemaal of een hele snelle maaltijd om te koken. Ik ga het inderdaad wat vervroegen. Begin ik vanaf morgen mee, ben nu druk met een taartje maken en ook veel online hier
Ze is qua gewicht niet heel veel aangekomen, maar wel iets zeg maar. Ze staat qua gewicht niet stil nog.
Ooeeh wat lekker joh spruitjes! Ik hou ervan! N. eet ze hier ook nog gewoon, maar zal ergens vast wel weer een periode komen dat ze ze niet meer hoeft Wat fijn dat ze opeens zo goed aan het eten zijn. Ik vind dat zo'n heerlijk moment aan tafel met z'n allen.
Trouwens, dat stukje over je kindjes dat de één de slappe lach krijgt om de ander, krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Zoo ontzettend lief om te lezen! Ik ben echt een emo muts aan het worden, van de week zat N. achterin de auto en reden we naar het centrum en lag ze helemaal in een deuk. Echt zooo genieten die momentjes!
En van jouw lieve woorden krijg ík nu tranen van in mijn ogen . Heel lief van je.
Dat hoor ik eigenlijk van veel mensen, dat ze het al heftig vinden met 1 baby. Maar het klinkt heel simpel, maar wij weten niet beter. Ik heb het helemaal niet als heftig ervaren. Al kan ik achteraf wel zeggen dat het een heel roerig, hectisch jaar is geweest. Wel een PRACHTIG jaar!!
Ik ben trouwens ook echt een emomuts geworden. Ik ben best wel nuchter, maar ik kan al een brok in mijn keel krijgen als ze aan het spelen of eten zijn en dan die schattige gezichtsuitdrukkingen in hun gezichtjes, haha, hier dus ook een kleffe mama. En als ik ze knuffel, kan ik ze echt wel fijnknijpen! Al heb ik natuurlijk ook wel eens van die momenten dat ik denk, pfff, kunnen jullie al naar bed??
Ik vind jou altijd zo ontzettend lief schrijven over je dochter. Ik ben gek op kleffe mama´s, haha.
Wat lief he als ze in een deuk liggen. Heerlijk.
_Lana_- Ratel
Hahahah CCC, en dan dat schuldbewuste koppie erbij .
_Lana_- Ratel
Eerlijk is eerlijk, jouw kindjes hebben het van geen vreemde lana, je bent zelf ook een ontzettende lieverd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Aaahwww.... stelletje emo mutsen zijn we toch ook haha! Ja daar heb je wel gelijk in, je moet gewoon meegaan in alles wanneer je zwanger bent van twee kindjes. Ik ben zelf ook enorm nuchter, maar merk wel steeds meer dat dat wat minder word. Zelfs mijn collega zei laatst dat ik toch wel heel erg ben veranderd na de komst van N. positief gezien dan, ben veel minder hard en wat losser volgens haar._Lana_ schreef:chococupcake schreef:Lana: ja dat het wat harder werken is, wat drukker ed. geloof ik zo! Vind het echt knap hoe je dat doet, en vind je echt altijd zo positief. Ik heb soms weleens momenten die ik best lastig vind met N. vooral als ze hangerig is vanwege de tanden ofzo. Als je er dan twee hebt is dat extra zwaar. Dus ik mag niet klagen eigenlijk. Nee klopt, ik werk tot 18.30 uur (ben meestal wel om 18 uur klaar) en dan ga ik haar snel ophalen of naar huis en dan eten we meteen. Zorg tegenwoordig dat we alleen eten hoeven op te warmen voor ons allemaal of een hele snelle maaltijd om te koken. Ik ga het inderdaad wat vervroegen. Begin ik vanaf morgen mee, ben nu druk met een taartje maken en ook veel online hier
Ze is qua gewicht niet heel veel aangekomen, maar wel iets zeg maar. Ze staat qua gewicht niet stil nog.
Ooeeh wat lekker joh spruitjes! Ik hou ervan! N. eet ze hier ook nog gewoon, maar zal ergens vast wel weer een periode komen dat ze ze niet meer hoeft Wat fijn dat ze opeens zo goed aan het eten zijn. Ik vind dat zo'n heerlijk moment aan tafel met z'n allen.
Trouwens, dat stukje over je kindjes dat de één de slappe lach krijgt om de ander, krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Zoo ontzettend lief om te lezen! Ik ben echt een emo muts aan het worden, van de week zat N. achterin de auto en reden we naar het centrum en lag ze helemaal in een deuk. Echt zooo genieten die momentjes!
En van jouw lieve woorden krijg ík nu tranen van in mijn ogen . Heel lief van je.
Dat hoor ik eigenlijk van veel mensen, dat ze het al heftig vinden met 1 baby. Maar het klinkt heel simpel, maar wij weten niet beter. Ik heb het helemaal niet als heftig ervaren. Al kan ik achteraf wel zeggen dat het een heel roerig, hectisch jaar is geweest. Wel een PRACHTIG jaar!!
Ik ben trouwens ook echt een emomuts geworden. Ik ben best wel nuchter, maar ik kan al een brok in mijn keel krijgen als ze aan het spelen of eten zijn en dan die schattige gezichtsuitdrukkingen in hun gezichtjes, haha, hier dus ook een kleffe mama. En als ik ze knuffel, kan ik ze echt wel fijnknijpen! Al heb ik natuurlijk ook wel eens van die momenten dat ik denk, pfff, kunnen jullie al naar bed??
Ik vind jou altijd zo ontzettend lief schrijven over je dochter. Ik ben gek op kleffe mama´s, haha.
Wat lief he als ze in een deuk liggen. Heerlijk.
En ach, dat is ook wel normaal toch. Je hebt ook wel echt tijd voor jezelf nodig zo nu en dan. Zou niet goed zijn als je jezelf wegcijfert. Heb dat de afgelopen maanden toch wel geleerd dat het heel erg belangrijk is tijd voor jezelf en je vriend/ man te nemen. Ik merkte dat ik zo opging in het moeder zijn dat ik alles eromheen een beetje vergat of liet vervagen. Zonde eigenlijk.
Taartje is af! Nu lekker naar bed, heb de foto's in het taartentopic gezet mochten jullie nieuwsgierig zijn!
CCC- Ratel
Parel schreef:Eerlijk is eerlijk, jouw kindjes hebben het van geen vreemde lana, je bent zelf ook een ontzettende lieverd!
Ah wat lief! Je bent een schat!
_Lana_- Ratel
Lana, nee heb hem gemist!!
Ben gisteren snel mijn bed in gegaan...
S. was vannacht weer behoorlijk onrustig en om 6u al wakker. Lekker duf dus. Als ze zo wakker is, lopen we nog even naar het winkelcentrum. Het zonnetje begint te schijnen nu, dus hopelijk is het iets aangenamer dan. Jullie nog plannen voor het weekend verder? Ik moet werken, wij doen verder weinig bijzonders, nog even bij de ouders langs misschien.
Ben gisteren snel mijn bed in gegaan...
S. was vannacht weer behoorlijk onrustig en om 6u al wakker. Lekker duf dus. Als ze zo wakker is, lopen we nog even naar het winkelcentrum. Het zonnetje begint te schijnen nu, dus hopelijk is het iets aangenamer dan. Jullie nog plannen voor het weekend verder? Ik moet werken, wij doen verder weinig bijzonders, nog even bij de ouders langs misschien.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Even ego hoor. Ik heb laatst vingerverf gekocht. Mijn man is binnenkort jarig, en meestal is het voor zijn verjaardag al wel een keer écht mooi weer geweest. Ik had dus gedacht met T de tuin in te gaan en er daar een lekkere kliederboel van te maken, zodat ze haar eerste schilderwerk aan hem kan geven op zijn verjaardag. Maar het mooie weer wil maar niet komen, dus hebben we er binnen maar een kliederboel van gemaakt Eerst moest ze even kijken wat het nou eigenlijk was, maar daarna vond ze het geweldig. In potjes woelen, vervolgens daarmee op het doek slaan en wrijven. Voor herhaling vatbaar Vind het nog best wel kunstig, haha.
*foto's weg*
*foto's weg*
Laatst aangepast door Tiramisu op zo 24 maa 2013 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk!!
Ik heb zo iets, of nou ja B heeft dat gedaan, in het klein gemaakt voor mijn vader!
Heerlijk is dat, dat kliederen
Ik heb zo iets, of nou ja B heeft dat gedaan, in het klein gemaakt voor mijn vader!
Heerlijk is dat, dat kliederen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Vind het zo leuk! Volgens mij gaat ze het ook heerlijk vinden om dadelijk als het warmer wordt lekker in de tuin te kliederen met zand en water. Doet ze nu onder de douche al volop Wat dat betreft kijk ik ook écht uit naar de lente. Zoveel meer mogelijkheden met de kindjes!
Gast- Gast
Wat leuk, Tiramisu!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Dames! We stonden op pagina 6...
Allemaal een leuk paasweekend gehad? Wij wel, we zijn gisteren bij de ouders geweest, was erg gezellig. Vandaag even bij de woonboulevard geweest, lekker rustig dagje verder.
S. wordt volgende maand ook alweer 1, krijg al vragen wat ze voor cadeau moeten halen, maar vindt het wel heel lastig, we hebben al zoveel speelgoed. Ze krijgt van ons waarschijnlijk een houten poppenwagen met pop. En van mijn ouders + broers de 3 in 1 zebra step. Ik vindt echt meisjes speelgoed wel heel leuk voor haar, maar wat? Ik wil ook niet teveel grote spullen erbij hebben. Als jullie nog leuke ideeën hebben laat het me weten
Hoe is het met jullie verder?
Allemaal een leuk paasweekend gehad? Wij wel, we zijn gisteren bij de ouders geweest, was erg gezellig. Vandaag even bij de woonboulevard geweest, lekker rustig dagje verder.
S. wordt volgende maand ook alweer 1, krijg al vragen wat ze voor cadeau moeten halen, maar vindt het wel heel lastig, we hebben al zoveel speelgoed. Ze krijgt van ons waarschijnlijk een houten poppenwagen met pop. En van mijn ouders + broers de 3 in 1 zebra step. Ik vindt echt meisjes speelgoed wel heel leuk voor haar, maar wat? Ik wil ook niet teveel grote spullen erbij hebben. Als jullie nog leuke ideeën hebben laat het me weten
Hoe is het met jullie verder?
Monnie- Prater
Hier gaat het prima!
Mijlpalen dag vandaag!
B zat vanmorgen ineens overeind in haar bedje toen ik haar wilde gaan halen, en vervolgens trok ze zich beneden op aan haar loopwagentje en liep er zo mee weg!!!
(dat was het even in het kort voor vandaag, want heb wat hoofdpijn).
Mijlpalen dag vandaag!
B zat vanmorgen ineens overeind in haar bedje toen ik haar wilde gaan halen, en vervolgens trok ze zich beneden op aan haar loopwagentje en liep er zo mee weg!!!
(dat was het even in het kort voor vandaag, want heb wat hoofdpijn).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat goed van haar! S. was vanmorgen ook voor eerst in haar bedje gaan zitten. Ze heeft het nog niet weer gedaan, maar ze is niet zo snel, haha.
Beterschap met je hoofdpijn Lejow.
Ik ga ook naar bed nu, morgen weer werken helaas. Gelukkig maar 2 dagen deze week, dat is dan wel weer héél erg fijn .
Beterschap met je hoofdpijn Lejow.
Ik ga ook naar bed nu, morgen weer werken helaas. Gelukkig maar 2 dagen deze week, dat is dan wel weer héél erg fijn .
Monnie- Prater
Pagina 22 van 28 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» modetrends voorjaar 2012
» Voorjaar 2012 mama's
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2012 mama's
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
Pagina 22 van 28
Permissies van dit forum: