Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+11
Lejow
Monnie
_Lana_
Clapperdie
Earane
Sanne
CCC
Papillio
Jazzlyn
Puggle
Parel
15 plaatsers

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  Laced ma 21 jan 2013 - 1:35

_Lana_ schreef:En ik reageer dus later even op iedereen hè, niet dat jullie denken dat ik een ego'tje ben, haha.

Oh ik ben ook zo benieuwd hoe het met Clapperdie gaat in Thailand!
Spannend met T erbij.

All: Hebben jullie eigenlijk al vakantieplannen voor dit jaar?

Met Clapperdie gaat het goed! De reis is goed verlopen, T. heeft goed geslapen. Haar wifi verbinding is niet optimaal, dus misschien dat ze later nog een keer een update komt geven Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 561177

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 21 jan 2013 - 1:40

Wat fijn Laced!
En wat heb je (profielfoto) toch een knap kind!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laced ma 21 jan 2013 - 2:19

Lejow schreef:Wat fijn Laced!

Wat lief, dank je wel! I love you Helaas is zijn heerlijke bos haar door de kapper geruïneerd, dus nu moet ik het weer laten groeien..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  _Lana_ ma 21 jan 2013 - 2:29

Laced schreef:
_Lana_ schreef:En ik reageer dus later even op iedereen hè, niet dat jullie denken dat ik een ego'tje ben, haha.

Oh ik ben ook zo benieuwd hoe het met Clapperdie gaat in Thailand!
Spannend met T erbij.

All: Hebben jullie eigenlijk al vakantieplannen voor dit jaar?

Met Clapperdie gaat het goed! De reis is goed verlopen, T. heeft goed geslapen. Haar wifi verbinding is niet optimaal, dus misschien dat ze later nog een keer een update komt geven Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 561177

Wat goed!! Ik hoop dat ze daar enorm genieten!!

En verder met Lejow eens Very Happy.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lejow ma 21 jan 2013 - 2:52

Laced schreef:
Lejow schreef:Wat fijn Laced!

Wat lief, dank je wel! I love you Helaas is zijn heerlijke bos haar door de kapper geruïneerd, dus nu moet ik het weer laten groeien..

Boehhhh voor kappers..

(B gaat volgende week ma voor het eerst..................................... :nopompom: )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 4:57

T's haar is nog niet kapperwaardig Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 1270000679
Fijn dat het met Clapperdie zo goed gaat in Thailand, vind het zo stoer van haar!

Wij gaan komende zomer naar Bulgarije, een appartementje aan de kust, daar kijk ik enorm naar uit. We gingen altijd vrij vaak op vakantie, maar het afgelopen jaar is het er niet zo van gekomen. Was vooral wennen aan ons gezinnetje enz., voelde ook nog niet prettig om ver weg te gaan.
Wij komen net van het cb en T weegt nu 9740 gram en is 77.5 cm lang.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 18:44

Tot zover B en melkproducten provoceren...
Gaaaaaaaap wat een nacht.

En iedere keer denk ik: Komt het nou wel écht daarvan?
Maar het is toch wel bijster toevallig dat iedere keer als ze iets met melk gegeten heeft ze die nacht of de nacht erna een slechte nacht heeft.

Kl*tezooi :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne di 22 jan 2013 - 18:55

Ah, Lejow, je had haar vla gegeven toch? Slaapt ze verder echt altijd goed dan? Misschien komend weekend nog eens proberen?

Kan het zijn dat ze er niet overheen groeit? Jij hebt er zelf toch ook nog last van of niet?

Tot zover mijn vragen haha...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC wo 23 jan 2013 - 0:12

Ik ben er ook nog! smile

Lana: jeetje het gaat nu wel heel hard he! Je kleintjes zijn alweer bijna 1 jaar! Ben je al druk bezig met de voorbereidingen van het feestje?

Lejow: wat naar zeg... Ik zou haar voorlopig echt geen pure melkproducten meer geven, je hebt het opzich niet nodig zolang je alternatieven aanbied. Hoop dat ze daarna weer een beetje slaapritme heeft voor jullie, dit is voor jullie allemaal niks... En niet nadenken over de kapper, is goed voor haar haartjes en word ze nog knapper van Very Happy N. heeft al een abbonement bij de kapper lopen, afgelopen weekend was de derde keer alweer smile

Laced: fijn dat je even een update plaatst over Clapperdie! Goed om te lezen dat alles goed is gegaan! Vind het echt super dat ze dit nu al doen met T.

Tiramisu: lekker vooruitzicht zeg! Gaan jullie met het vliegtuig? Dat lijkt me nog wel even spannend met N. T. is een lange meid volgens mij! smile

Wij hebben nog niets geboekt, heb wel rondgekeken maar hebben nog geen keuze gemaakt. Denk dat we dat van de week maar eens gaan doen. We willen wel even naar de zon, maar denk dat we ook even een weekje doen zodat we het mooi kunnen uittesten.

We gaan binnenkort wel lekker 4 dagen naar een luxe hotel met z'n drietjes. Dit hebben we al sinds de zwangerschap niet meer gedaan, eerst omdat ik zo ziek was en daarna kwam er elke keer wel weer iets tussendoor. Nu mijn oma is overleden wil ik er echt even uit, even alle ellende van de afgelopen 1.5 jaar proberen te vergeten. Mijn vriend vind het enorm spannend met N. naar een hotel te gaan, maar ik wil het gewoon gaan proberen (als het aan hem lag hadden we het niet eens geprobeerd).

We hebben sinds kort een oppas en zijn gisteren voor het eerst weer even samen uit eten geweest. Dat was echt zo fijn en echt genieten. Merkte de afgelopen tijd dat we toch teveel opgingen in het ouderschap en amper tijd voor elkaar vrij maakte, als er tijd vrij is pakken we toch automatisch onze eigen bezigheden op om even te ontspannen. Dit jaar ziet er serieus goed uit voor ons, mijn vriend heeft veel personeel aangenomen zodat hij meer vrijheid heeft in zijn roosters en planningen en meer taken kan gaan delegeren. Hij gaat nu vanaf maart (is het streven) werken met 2 standaardroosters, omdat hij in de horeca werkt is het van belang dat hij verschillende diensten draait. Dus om de week een standaardrooster, kijken hier beide erg naar uit. Afgelopen jaar is zo rommelig geweest voor ons, maar zie het nu allemaal zonnig in en er komen goede veranderingen aan! smile

N. zit zo lekker in haar vel, ze is zo vrolijk en ondernemend. Opeens gaan alle ontwikkelingen in sneltreinvaart heb ik het idee. Ze heeft het rollen sinds een paar weken echt onder de knie en het zin maken heeft plaats gevonden door alles gewoon te doen. Ze zit zo goed al, alleen als ze moe is gaat ze wiebelen nog smile Ze schud ja en nee, lacht zich suf en gaat opeens proberen te tijgeren! Echt zo gaaf allemaal! Kortom, ik zit even in een goede vibe ondanks dat mijn oma dus is overleden.

Afgelopen weekend hebben we mijn vriend zijn verjaardag gevierd, was een best drukke boel en N. heeft zich goed gedragen. Ze is tot 21 uur op geweest en heeft even bij wat mensen gezeten en daarna naar bedje. Om 23 uur nog even wakker egweest voor een flesje en daarna weer heerlijk gaan slapen.

Hoe reageren jullie kindjes trouwens op andere kindjes? N. lijkt het helemaal geweldig te vinden als ze haar buurmeisje ziet, al is haar buurmeisje niet altijd even vrolijk en die gilde het zaterdag dus letterlijk uit tegen n. en daar schrok ze van. Zaterdag zien we Lejow en B. weer even, dan komen ze gezellig eten dus ben benieuwd wat de dames nu van elkaar vinden. Zondag hebben we een babyborrel georganiseerd door de buren (we hebben 4 jonge kindjes dichtbij elkaar wonen) en daarna komen vrienden met hun zoontje van 6 maanden nog even langs. Druk maar gezellig weekend dus voor de boeg!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Monnie zo 27 jan 2013 - 9:51

Zo, even weer uppen dit topic...

Ik zag de ticker van Lejow voorbij komen en van Lana, wauw, alweer bijna 1 jaar jullie kleintjes!! Alles al klaar voor het grote feest? En wat krijgen de kleintjes voor cadeau? Wat is het jaar snel gegaan! Geniet van de verjaardagen meiden!

Hier gaat het goed, S. is over het algemeen een vrolijk meisje al kan ze soms ontzettend gillen zeg! Echt een meisje hoor. Ze doet het goed, ze kan steeds meer, ook zwaaien en in haar handjes klappen nu, zo schattig. En ze kletst heel veel! Verder dan rollen komt ze nog niet maar ze red zich wel. Ze begint alleen wel wat eenkennig te worden nu. Hopelijk wordt het niet zo erg als haar broer, want dat was echt maandenlang drama!
We hebben net zomervakantie geboekt, we gaan 10 dagen naar Frankrijk, heerlijk vooruitzicht dus!

@lejow: wat vervelend dat B. nog slecht reageert op melkproducten, had je het in de afgelopen week nog een keer geprobeerd?

@ccc: lekker, even er tussenuit. Wanneer gaan jullie?
Wat fijn dat je vriend een standaardrooster om de week krijgt. Dan werkt hij die week dus alleen overdag? Fijn dat het zo goed gaat met N! En vond ze het gezellig met B. van Lejow?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Lejow zo 27 jan 2013 - 10:03

B van Lejow en Lejow zijn niet op bezoek geweest bij N en CCC Sad
B is ziek, huilerig, hangerig, jengelig, koortsig, slecht eten en slecht slapen. En ik zou eerst bij mijn moeder op bezoek gaan in het ziekenhuis en vanuit daar doorrijden naar CCC.
Dit kon niet doorgaan, en helaas het bezoek aan CCC dus ook niet Sad

Ik heb haar verder geen melk meer gegeven, was ik voorlopig ook niet van plan. Heb soja gevonden, dus dat langzaam invoeren.

Ik heb alles redelijk onder controle geloof ik voor haar verjaardag. Maak veel dingen zelf, dus ga vrijdag en zaterdag hele dag de keuken in (zondag is het feestje).
Dus zal dan wel stress krijgen haha.
Woensdagochtend moet ik werken, 's middags zouden we naar het ziekenhuis gaan, wat lekkers bij de zusters brengen en 's avonds gaan we uit eten bij de Mac Very Happy Daar wil ik dan een traditie van maken, met haar verjaardag eten bij de mac Very Happy
Mits ze natuurlijk beter is..

Helaas is afgelopen vrijdag op zaterdagnacht toch nog wat plotseling de man van mijn lieve collega overleden. En je raadt het al.. de uitvaart is woensdag.
Normaal geef ik bijles op woensdag aan groep 8, maar dit nam een collega over voor me omdat B jarig was. Maar het is een beetje raar als zij het overneemt, ik naar die uitvaart zou kunnen en zij dus niet.
Alleen aangezien de directrice zelf ook bijles geeft, en ik gewoon wéét dat zij ook naar de uitvaart wilt, schat ik in dat ze de bijles schrapt (het was toch de laatste keer).
Dus, zo loopt een dag toch weer anders dan gepland..

B krijgt trouwens de houten loopkar van Woezel en Pip van ons!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 11:25

We gaan inderdaad met het vliegtuig naar Bulgarije. Mijn man vindt het ook wel spannend, maar volgens mij gaat het helemaal goed komen. Zo lang vliegen is het niet.

Leuk, al.die verjaardagen! Wat is het jaar snel gegaan he... Vieren jullie het uitgebreid? Wij waren van plan het klein te houden, maar volgens mij mislukt dat :') met onze ouders, opa's en oma's, wat goede vrienden, mijn zusjes en bevriende buren zit het huis aardig vol. We doen wel alleen taart en wat te drinken in de middag, het moet vooral voor T een feestje zijn en dat is het niet als het tot de avond door gaat. Op haar verjaardag zelf zijn mijn man en ik allebei thuis. We zijn van plan dan lekker te gaan zwemmen met zijn drietjes. Dat vindt T geweldig, maar doen we veel te weinig eigenlijk.

T heeft gtrouwens met kerst een houten loopkar gekregen, en hier is dat een groot succes!

Met haar verjaardag krijgt ze van ons een houten keukentje en nog wat kleinere dingetjes.

Ze heeft trouwens iets nieuws; ze heeft het magisch liedjesboek, die vindt ze vanaf dat ze hem heeft al geweldig, maar sinds kort gaat ze dansen op die liedjes, zó schattig! Staat ze bij de tafel, breed grijnzend, wiebelend met die knietjes en billetjes. Ik probeer het steeds te filmen, maar ze vindt de camera zo interessant dat ze dan stopt met dansen. Sesamstraat liedjes zijn ook geweldig om op te dansen trouwens, haha.

Lejow en Lana, heel veel pplezier alvast met de verjaardagen van jullie kids!

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ zo 27 jan 2013 - 21:53

Hi allemaal,

Zo eindelijk mijn beloofde reactie! En vanaf nu weer lekker kletsen hè Very Happy.

@ Tiramisu: Hier hebben ze ook het magische liedjesboek en het is hier ook een groot succes! Haha en van het filmen is zoooo herkenbaar. Ik heb zoveel leuke momenten die ik wil filmen, maar zodra dochter de camera of telefoon ziet, komt ze naar me toe. Ze zijn hier ook gek op dansen. Zodra er muziek is, gaan die billetjes al heen en weer. Leuk hè!
Wat leuk, dat ze het keukentje krijgt. Wij wilden het ook niet zo groot vieren, maar onze familie is al groot en dan nog wat vrienden. Dus dan is het al aardig druk.
Uiteindelijk hebben we het tussen 10.00 uur en 17.00 uur gevierd en iedereen kwam lekker verspreid, gelukkig!
Hieronder meer Wink.
Wat leuk dat jullie naar Bulgarije gaan. In een appartement? En ziijn jullie er vaker geweest?

@ Lejow: Ah wat balen dat B niet lekker is. Heeft ze soms ook last van tandjes? Zoon heeft er op het moment veel last van. Ook heel veel kwijlen, wat hij normaal niet doet. Sneu!
Ah en wat maak je wat mee op dit moment. Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 699888En gaan jullie nu na de begrafenis naar de Mac?
Wat is dat dan dubbel zeg!
Je bent druk aan het voorbereiden! Heb je er zin in?
Leuk de loopkar van Woezel en Pip, ik ben echt zo gek op Woezel en Pip!! I love you
Hoe is het nu met je moeder en je stiefvader?

@ Monnie: Wat leuk hoe ze zich nu ontwikkelt. Zo leuk om te zien. En hoe slaapt ze nu? Haha, ze is haar stemmetje behoorlijk aan het uittesten dus. Heerlijk, 10 dagen naar Frankrijk!
Gaan jullie in een stacaravan?

@ CCC: Wat gezellig dat jullie uiteten zijn geweest. Daar kun je nu zo van genieten hè. Ik hoop dat dit jaar je wel heel veel moois gaat brengen en dat je de ellende wat af hebt kunnen sluiten.
In ieder geval heel fijn dat je man ook wat vaker thuis gaat zijn.
Met een weekje zon kun je inderdaad wel even kijken hoe het gaat. Maar N is een makkelijk meisje toch? Dus dat gaat vast goed komen. Heb je al iets in je hoofd?
Je kan ook in september gaan, dan is ze alweer iets ouder.

@ Earane: Hoe is het met jou? Ik zie wel eens foto's voorbij komen en wat heeft jouw meisje toch een PRACHTIGE ogen! Wauw! Ja dit klinkt overdreven, maar moest ik even zeggen, haha.
Mijn kindjes deden tot vorige week ook 3 slaapjes van ongeveer 1,5 uur. Dan zit je zo te rommelen met al die eetmomenten. Dus het klinkt herkenbaar. Maarrrr het gaat ook weer over Wink. Ineens doen ze nu 2 slaapjes van ongeveer 2 uur en blijven ze ook langer wakker. Dit vind ik wel fijn, omdat ik nu eens de tijd heb om al dat eten erin te krijgen, haha.
Ze krijgt dus vanzelf een ander ritme.
Maar ik zit af en toe ook nog te rommelen hoor. Wanneer ik wat geef en dat ze niet teveel achter elkaar krijgt.
Heb je de fles van 15.00 uur al laten vallen?
Hier heb ik dat ineens gedaan. Dus niet afgebouwd en dat ging prima.
Je zou het eens kunnen proberen.

@ Sanne: Hoe is het met je? En hoe is het gegaan met de waterpokken van je dochter? Heeft ze er veel last van gehad? Ja het is alweer even geleden, maar ik heb eigenlijk helemaal niet meer gehoord hoe het afgelopen is.
En hoe is het met je moeder?

@ All: Hier gaat alles erg goed. Gisteren hebben we de verjaardag van de mopjes gevierd en het was GEWELDIG! We hebben zo'n leuke dag gehad. En wat hebben we een kanjers. Ze waren hartstikke vrolijk en hebben ook heerlijk geslapen overdag.
De visite kwam gelukkig goed verspreid over de dag, dus de drukte was nog te overzien Wink.
We vierden het tussen 10.00 uur en 17.00 uur. Normaal kan iedereen wel blijven eten, maar we dachten, als de kids heel erg moe zijn en jengelig en je moet nog eten verzorgen, dat zien we niet zitten. Dus dan maar op deze manier.
Ze waren helemaal niet moe 's avonds. Alleen toen ze er een uur inlagen, huilden ze allebei heel hard. En zoon is 's nachts nog wel een aantal keren huilend wakker geworden. Hij moest duidelijk de dag even verwerken.
Ik heb expres ook wat andere dingen gevraagd aan mensen, zoals pyamaatjes enzo, zodat ze niet heeeel veel speelgoed kregen. Maar ze zijn evengoed heel erg verwend Very Happy.
Van ons kregen ze de 3 in 1 zebrastep van Vtech en ze hebben een tafeltje en stoeltjes gekregen van mijn ouders en een popje en een autootje.
Verder nog een poppenbuggy, little people speelhuis ( 2 stuks Laughing ), een jongens en een meisjeshuis. Met veel poppetjes erbij, houten speelgoed en een sprookjesboek, 2 pyama's, bestuurbare auto ( voor baby's ).
Allemaal hele leuke dingen.
Helemaal geslaagd dus.

Wij hebben nog niet echt concrete vakantieplannen. Wel gaan we in oktober met mijn ouders op vakantie ( en zus + gezin ), ik denk naar de Canarische eilanden. Mijn zus zit met de schoolvakantie van haar kinderen.
Verder moet ik geholpen worden aan een navelbreuk ( operatief ) en mag ik daarna 4 tot 6 weken niet tillen :O, heel handig met 2 kinderen.
Dus mijn man moet zorgverlof opnemen en mijn moeder heeft in april vakantie, dus ik plan het daar omheen ( dit is mogelijk in het ziekenhuis ) en dan willen we ook een weekje weg, zodat mijn ouders en man de kinderen kunnen verzorgen en we er dus ook even lekker tussenuit zijn.
Dit kan een week Griekenland worden, maar ook een week Centerparcs.
Ik denk het laatste, omdat ik misschien niet mag vliegen, maar ik wil het eerste natuurlijk, haha.
Al wordt het dan ook wel een gesleep.

Maar goed, het is allemaal nog niet duidelijk dus Wink.

Met mij gaat het ook goed. Al ben ik dit weer wel een beetje zat. Ik zie allemaal gezellige foto's met kindjes op de slee enzo. Maarja met 2 kids die niet blijven zitten, is dat toch wat lastig. En met de wagen kom ik ook bijna niet door de sneeuw heen.
Dus met dit weer zit ik toch wel veel thuis, of ik ga even naar mijn moeder met de auto.
Maar ik ben blij als ik gewoon lekker op de fiets kan met de kids.
Verder genoot ik gerust wel van de sneeuw hoor, ik vind het wel heel mooi een witte wereld, maar ik hou niet van thuiszitten.

Jeetje en een jaar geleden was ook de hele wereld wit, toen ik aan het bevallen was en de week erna toen ik in het ziekenhuis lag. Het was ijskoud en ik had helemaal niets door. Ik zat helemaal in mijn eigen wereldje.
De hele wereld ging langs me heen.
Vorig jaar rond deze tijd had ik al uren weeën. En morgen de geboortedag.
Bijzondere tijd was het zeg. Een heeeele mooie en heeeele heftige tijd, waar ik nog vaak aan terugdenk.

Nou ik heb de schade qua kletsen wel weer ingehaald toch? Haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 27 jan 2013 - 22:00

Even heel kort, want we gaan zo naar de kapper.

Ja, ik ga alleen naar de begrafenis, mijn vriend is vrij en dus thuis met B. En daarna kom ik naar huis en zien we wel. Loopt/Gaat het niet gaan we een andere dag naar de Mac.
Ik baal ontzettend dat de uitvaart op de verjaardag van B valt, maar ik kán niet anders dan erheen. Ik moet er gewoon zijn om mijn lieve collega te steunen!!
En gelukkig heeft B zelf toch nog geen idee wat er aan de hand is.

Met ma gaat het kut, ligt nu ook weer in het zh. Een voordeel, nu is ze dichter bij mijn stiefpa en kunnen ze bij elkaar op bezoek. Want helaas mogen ze niet op dezelfde afdeling liggen.
Met stiefpa gaat het redelijk, hij kan tot nu toe de hele situatie goed omarmen. Ik hoop dat dit zo blijft als hij straks thuis komt in de 'echte wereld'.

B heeft al iets beter geslapen vannacht, en ze is nu heel erg aan het hoesten, dus ik hoop dat het loskomt en we er vanaf zijn!
Ze krijgt inderdaad weer een tandje. De middelste bovenin!

Raar he Lana, ik bedacht me gisteravond 'dit was de zo op ma nacht waarop het vorig jaar mis ging'. En inderdaad de temperaturen, het was sinds 1946 niet meer zo koud geweest. En ik zag vanuit mijn kamer alleen maar strakblauwe lucht en een zonnetje, en kon maar niet begrijpen dat het zo koud was!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ zo 27 jan 2013 - 22:22

Lejow schreef:Even heel kort, want we gaan zo naar de kapper.

Ja, ik ga alleen naar de begrafenis, mijn vriend is vrij en dus thuis met B. En daarna kom ik naar huis en zien we wel. Loopt/Gaat het niet gaan we een andere dag naar de Mac.
Ik baal ontzettend dat de uitvaart op de verjaardag van B valt, maar ik kán niet anders dan erheen. Ik moet er gewoon zijn om mijn lieve collega te steunen!!

Met ma gaat het kut, ligt nu ook weer in het zh. Een voordeel, nu is ze dichter bij mijn stiefpa en kunnen ze bij elkaar op bezoek. Want helaas mogen ze niet op dezelfde afdeling liggen.
Met stiefpa gaat het redelijk, hij kan tot nu toe de hele situatie goed omarmen. Ik hoop dat dit zo blijft als hij straks thuis komt in de 'echte wereld'.

B heeft al iets beter geslapen vannacht, en ze is nu heel erg aan het hoesten, dus ik hoop dat het loskomt en we er vanaf zijn!

Raar he Lana, ik bedacht me gisteravond 'dit was de zo op ma nacht waarop het vorig jaar mis ging'. En inderdaad de temperaturen, het was sinds 1946 niet meer zo koud geweest. En ik zag vanuit mijn kamer alleen maar strakblauwe lucht en een zonnetje, en kon maar niet begrijpen dat het zo koud was!

Heel herkenbaar. Precies die week lag ik nog in het ziekenhuis. Iedereen die op bezoek kwam, moest helemaal bijkomen van de kou. En ik lag prinsheerlijk in mijn bed naar de strak blauwe lucht te kijken Wink.
Op een of andere manier vond ik dat wel een hele bijzondere tijd en ook heel mooi. Ondanks dat het heel heftig was! Maar het idee dat je helemaal in je eigen wereldje bent.
Oh misschien was het slechte slapen een combinatie van, én niet lekker zijn én een doorkomend tandje.

Jeetje wat heftig zeg, allebei in het ziekenhuis. En dan kon je ook nog eens niet heen, omdat B ziek was.
Wat heeft je moeder nu? Een infectie? En wat heeft je stiefvader er aan overgehouden?
Goh en dan nog een begrafenis ook. Ja tuurlijk wil je je collegaatje steunen, dat is toch het allerbelangrijkst. Maar wel balen dat het allemaal net rond B haar verjaardag is.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 23:06

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en dochter Lana. ( ik weet niet wanneer ze precies jarig zijn)
Ik vind het echt gek dat B. al bijna een jaar is. Wat is dit jaar hard gegaan. Ben benieuwd of de post uit Friesland nu wel helemaal de weg naar Rotterdam kan vinden.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 23:18

Oh, de Canarische eilanden, dat is ook lekker! Ik zit helemaal in vakantiestemming, haha, we zijn ook op zoek naar een weekje weg eind april. Waarschijnlijk wordt dat portugal, maar we hebben ook naar Lanzarote gekeken. Wat fijn dat ze het zo goed hebben gedaan, hun verjaardag. Voor ons was mijn verjaardag twee weken geleden een goede generale repetitie Wink In de middag vond ze het hartstikke leuk, maar 's avonds (iedereen bleef inderdaad eten) was het toen wel echt klaar. Daarbij heb ik zo'n eigenwijs hummeltje dat heel goed weet dat er beneden veel mensen zijn en dat het gezellig is; als we bezoek hebben gaat ze gewoon écht niet slapen, behalve als ze echt op is in de draagdoek. Daarom doen we het nu alleen in de middag.

Leuk dat jouw kids ook zo reageren op het magisch liedjesboek! Little People is hier ook populair. Dat ontdekte ze vorige week op het cb; we moesten even wachten en daar heeft ze een hele tijd met wat lp poppetjes zitten spelen. Nu hebben we een tijd geleden van kennissen héél veel los lp spul gekregen, dat hebben nu maar van zolder gehaald. Verder is ze vooral gek op alles wat rolt en/of geluid maakt.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 28 jan 2013 - 0:34

_Lana_ schreef:
Lejow schreef:Even heel kort, want we gaan zo naar de kapper.

Heel herkenbaar. Precies die week lag ik nog in het ziekenhuis. Iedereen die op bezoek kwam, moest helemaal bijkomen van de kou. En ik lag prinsheerlijk in mijn bed naar de strak blauwe lucht te kijken Wink.
Op een of andere manier vond ik dat wel een hele bijzondere tijd en ook heel mooi. Ondanks dat het heel heftig was! Maar het idee dat je helemaal in je eigen wereldje bent.
Oh misschien was het slechte slapen een combinatie van, én niet lekker zijn én een doorkomend tandje.

Jeetje wat heftig zeg, allebei in het ziekenhuis. En dan kon je ook nog eens niet heen, omdat B ziek was.
Wat heeft je moeder nu? Een infectie? En wat heeft je stiefvader er aan overgehouden?
Goh en dan nog een begrafenis ook. Ja tuurlijk wil je je collegaatje steunen, dat is toch het allerbelangrijkst. Maar wel balen dat het allemaal net rond B haar verjaardag is.

Ja ontstoken nieren en stuwing en weet ik het wat allemaal nog meer voor ellende...
Mijn stiefvader is helaas blind Sad En de dokters zeggen ook dat dit nooit meer goed zal komen, omdat het zó beschadigd is in zijn hoofd Sad

zo bijzonder dat al onze kindjes gewoon alweer bijna 1 worden. Dat we met elkaar hebben meegeleefd, voor de positieve test, ten tijde van de positieve test, de zwangerschappen, de uiteenlopende bevallingen.. en nu.. nu zijn we gewoon een jaar verder na de geboortes.

Over dat liedjesboek twijfel ik heel erg. Misschien toch maar eens aanschaffen.
Als ik hier de tv op de radiozender zet, en B ziet dat beeld, begint ze al te dansen voor er muziek is haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 0:59

Ook al zo'n dansertje Lejow Wink Leuk is dat he. Ik heb ook getwijfeld over dat liedjesboek, maar het is hier zo'n succes! Als we smorgens beneden komen kruipt ze vaak meteen naar de kast waar haar speelgoed staat om dat boek te pakken Wink

Wat naar dat het weer zo slecht gaat met je moeder. Hopelijk is B weer snel opgeknapt. Bij haar eerste twee tandjes was ze ook telkens snotterig en aan het hoesten. Bij het derde en vierde tandje had ze dat gelukkig niet, maar is ze wel een nacht echt aan het krijsen geweest. De volgende dag zaten er twee streepjes, dus daar kwamen gewoon twee tandjes tegelijk door. Kan me voorstellen dat dat zeer doet. Hopelijk is B er weer snel vanaf!

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 28 jan 2013 - 1:44

@lejow; balen dat B. ziek is, maar hopelijk is ze er woensdag dan af! Wat naar dat het zo slecht gaat met je moeder, sterkte Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 699888

@tiramisu: jou meisje ook al weer bijna 1, leuk! Wat schattig dat ze gaat dansen.

@lana: slapen gaat wel aardig goed. Ze doet alleen nog vaak hazeslaapjes waardoor ze nog 3 keer slaapt overdag, is best lastig weg gaan dan. 's Nachts wordt ze ook nog wel regelmatig wakker, helemaal overstuur is ze dan. En geen idee wat haar dan mankeert. Maar het is goed te doen zo. Ze slaapt ook soms een nachtje door gelukkig. Wij gaan inderdaad in een stacaravan. Vorig jaar ook gedaan, in Nederland toen. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Zo, want zijn jullie kindjes heerlijk verwend! Zo te horen hebben jullie ontzettend genoten. Wat balen dat je geopereerd moet worden. Ja, zo onhandig dat je dan niet mag tillen. Dan maar combineren met wat aangenaams, groot gelijk Wink

@all: bah, ben gewoon weer ziek en mijn zoontje heeft nu ook weer last van zijn buik. We zijn de afgelopen 3 weken zoveel ziek geweest, ben er helemaal klaar mee!

Monnie
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ ma 28 jan 2013 - 2:45

@ Monnie: Gelukkig dat het slapen wel beter gaat. Lastig is dat hè, die slaapjes en weggaan. Ik ben ook aardig gebonden. Maar gelukkig slapen ze heel erg goed. Nu sinds een week hebben ze 2 langere slaapjes en dat bevalt wel heeeel erg goed. Ze zijn ook langer wakker tussendoor, zodat ik nog even de deur uit kan.
Hopen dat het zo blijft.
Wat leuk naar Frankrijk in een stacaravan. Dat staat hier voor volgend jaar op de planning.
Beterschap!! Balen zeg!

@ Lejow: Ah jeetje zeg, wat heftig. Dus ineens is je stiefvader blind. Bah, daar moet je toch niet aan denken. Gelukkig is hij positief. Maar hij verzorgde ook je moeder, of niet?
En nu allebei zo ziek. Bah!
Sterkte ermee hè!
Dat liedjesboek is echt heel erg leuk. Dat vinden ze volgens mij heel erg lang leuk.

@ Tiramisu: Portugal is ook een goede kanshebber, haha. Heerlijk om na te denken over vakanties. Vorig jaar stonden we er allemaal nog heel anders voor Wink. Wat jammer dat ze niet slaapt als er mensen beneden zitten. Het was hier beneden heel druk, dus ik was heel benieuwd hoe het zou gaan. Ik was heel blij dat het zo goed ging.
Bij jou is het ook al bijna zover. Leuk!! Wat krijgt ze van jullie voor haar verjaardag?
Little people hebben ze eigenlijk nog nooit mee gespeeld, maar uit mijn omgeving weet ik dat het echt geweldig speelgoed is. Ik heb het van mijn zus gekregen, van haar kinderen. En ze heeft nog veeeel meer. Dat komt nog. Pff, daar begint het mee, haha.

@ Yvonne: Dank je wel. Ze zijn morgen jarig en we hebben het gisteren gevierd. Hoe is het met jou nu?

@ All: Ik ben zooooo blij met dit weer. Ik heb heerlijk een rondje gelopen en af en toe lekker mijn gezicht in het zonnetje, daar word ik echt blij van.
Als ik aan het voorjaar en de zomer denk met de kids, dan krijg ik echt een kriebeltje, haha.
Zo leuk dat ze nu alweer wat ouder zijn. Fietsen van het voorjaar en de zomer, lekker buiten zijn, badje in de tuin, naar het strand, ik kan niet wachten!! Very Happy
Ook al heb ik ook niet echt een hekel aan de andere seizoenen hoor. Maar toch ;-).
Zometeen het speelgoed maar even opruimen.
We hebben een kast gekocht bij de Ikea, met manden, eens kijken of alles er in past.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 28 jan 2013 - 2:48

Oja en wat Lejow zegt, vind ik ook heel bijzonder.
Alles wat je eigenlijk allemaal met elkaar gedeeld hebt en nu nog doet.
Heel erg leuk. Dat de kindjes nu alweer een jaar zijn, pff, het is echt omgevlogen.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat we zwanger waren.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 1:28

Even ego hoor.

Ik weet dat heel veel kindjes heel knap bijna altijd doorslapen, maar T. doet dat dus niet Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 1578173417 Sinds kerst ongeveer maakte ze het wel heel bont, meerdere keren per nacht een voeding, regelmatig overstuur wakker worden (of wel nog slapen maar dan wel huilend, dromen denk ik, zo ligt ze tegenwoordig ook regelmatig in haar slaap te schaterlachen), eigenlijk elke nacht zat ik wel een uur met haar beneden. Afgelopen week ging het langzaam weer wat beter. En afgelopen nacht? Rond 21:00 ging ze slapen, daarna is ze tot 7u maar één keer wakker geworden om rustig wat te drinken rond 1u! Wat was dit lekker zeg!

Lejow, hoe hebben jullie het gisteren gehad?

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 4 feb 2013 - 2:22

Ah wat lekker tiramisu. Zo'n nachtje doorslapen kan je dan goed doen hè. S. slaapt ook niet zo best hoor. Ze krijgt geen nachtvoedingen, maar is wel regelmatig wakker. Zaterdagnacht ben ik ook 2 uur met haar bezig geweest. Afgelopen nacht is ze maar 3 keer even wakker geweest voor haar speentje. Maar hopelijk zet het zo door bij jullie Wink

Lejow, ik ben ook benieuwd hoe het verjaardagsfeestje van B. was.

Monnie
Prater
Prater

Bericht  CCC ma 4 feb 2013 - 3:44

Ik zocht vanmorgen al naar dit topic, maar kon 'm ff niet zo snel vinden!

Tiramisu: oh wat heerlijk zeg! Je weet dan zelf ook niet echt wat je overkomt he? Ik weet nog wel dat N. weer een keer doorsliep na maanden om de 2 uur te zijn gekomen, schrok ik om 9 uur wakker omdat ik haar dus niet had gehoord. Lag ze heerlijk te slapen! smile Hopen dat T. nu ook lekker een beetje gaat doorhalen voor jullie!

Monnie: hoe gaat het nu met jou dochtertje?

Hier ziekenboeg, naja een beetje dan. N. was het hele weekend niet lekker maar ook niet ziek zeg maar. Ze wilde alleen 's avonds niet echt eten en was vooral hangerig en heel moe. Ook wat koorts, maar is gelukkig wat afgenomen. Ook klonk ze erg vol qua slijm/ snot dus net even naar de HA geweest voor een check. Niks aan de hand, klein verkoudheidsvirusje waar het slijm vandaan komt. Wel even in de gaten houden ivm de astma van mijn vriend. Mijn vriend is er uiteraard slechter aantoe Voorjaar 2012 mama's - Pagina 16 253468018 Die was zo ontzettend benauwd en niet lekker, dus ook gecheckt door de HA. Hij had geen zin om naar de HA te gaan, maar kon wel schoonmaken en had nog 10.000 andere plannen. Hij kan zo slecht tot rust komen als hij vrij heeft, dus hij heeft net een behoorlijke preek gehad van de HA dat hij rust moet nemen en beter opzich zelf moet letten. Van de week weer een check omdat het kan zijn dat het makkelijker doorslaat naar een longontsteking bij hem. Ik was zelf vanaf vrijdag ook niet lekker, beetje buikgriepachtig gebeuren, daarna een blaasontsteking die niet noemenswaardig was voor antibiotica dus als een gek gaan drinken en cranberrypillen gaan halen. Nu gaat het wel weer. Blij als we de lente weer in gaan smile

Ondanks dat N. niet helemaal fit is, kan ze zichzelf heerlijk vermaken en kan ze zo lief zijn. Echt genieten dus! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 28 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende