Voorjaar 2012 mama's
+11
Lejow
Monnie
_Lana_
Clapperdie
Earane
Sanne
CCC
Papillio
Jazzlyn
Puggle
Parel
15 plaatsers
Pagina 6 van 28
Pagina 6 van 28 • 1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28
Re: Voorjaar 2012 mama's
@earane: beterschap voor jullie!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn Monnie!
Best apart, hier heb ik nog nooit iets over een provocatie test gehoord eigenlijk..
Best apart, hier heb ik nog nooit iets over een provocatie test gehoord eigenlijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mag ik even de trotse mama uithangen? Ja?
Nadat T. al het hele huis doorkroop, gaat ze sinds gisteren ook uit zichzelf staan, door zich op te trekken aan bijv. de schouw of de tafel. Of nouja, volgens mijn man doet ze dat al langer, maar ik zag het elke keer niet, en ik dacht (shame on me) dat 'ie haar gewoon stiekem hielp ofzo
Nadat T. al het hele huis doorkroop, gaat ze sinds gisteren ook uit zichzelf staan, door zich op te trekken aan bijv. de schouw of de tafel. Of nouja, volgens mijn man doet ze dat al langer, maar ik zag het elke keer niet, en ik dacht (shame on me) dat 'ie haar gewoon stiekem hielp ofzo
Gast- Gast
Wat goed van T. zeg! Ze gaat echt heel snel in haar ontwikkeling zeg!
Ik ontdekte een tandje bij T.ies! Hij is nu aan het doorkomen zit alleen nog een wit hard rechthoekje in zijn tandvlees.
Ik ontdekte een tandje bij T.ies! Hij is nu aan het doorkomen zit alleen nog een wit hard rechthoekje in zijn tandvlees.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Tiramisu schreef:Mag ik even de trotse mama uithangen? Ja?
Ja dat mag jij!! Wat goed!!!!
En als ik ook even mag: Dochter ging hier gisteren ook staan! Ze trok zich zo op aan de wipper! Alleen weet ik nog niet of dit een toevalstreffertje was, of dat ze het vaker gaat doen, haha.
Het is geheel onterecht hoor, want mijn dochter is gewoon heel snel met alles, dat is haar karakter, maar nu ga ik stiekem toch weer een beetje vergelijken. Mijn zoontje doet het helemaal super hoor. Maar hij ligt en rolt op het kleed, maar daar blijft het wel een beetje bij. Als ik hem neerzet, blijft hij wel zitten, maar verder maakt hij ook nog geen aanstalten tot kruipen ofzo. Nu weet ik wel dat het allemaal wel goedkomt hoor ( dat zeg ik ook altijd tegen anderen, haha ), maar toch...
De zorgen komen ook een beetje bij mij, omdat zijn start zo enorm slecht was. Maar volgens de fysio doet hij het goed en is hij een gemiddelde baby.
Nou ja, wilde het gewoon even kwijt, denk ik.
Oja hij is trouwens wel heel erg goed in dingen vastpakken en bekijken, stoffen voelen enz. Dus misschien is hij meer bezig met zijn fijne motoriek.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Clapperdie schreef:Wat goed van T. zeg! Ze gaat echt heel snel in haar ontwikkeling zeg!
Jouw T toch ook?
Heeft hij veel last van de tandjes? Zo'n leuk gezicht is dat hè!
_Lana_- Ratel
Wow Tiramisu, wat goed!
Lana, wat goed van je dochter! En meis maak je niet druk om je zoon, hij doet netjes wat hij hoort te doen met 6 maanden!! Je mág de tijd dat ze te vroeg waren gewoon compenseren he. B rolt en ligt ook alleen maar.
Die blijft niet zitten als je haar neerzet, ja als het in de hoek van de bank is wel, maar niet zelf.
*edit* ik kan me je gevoel overigens héél goed voorstellen , ik denk ook bij veel dingen: zie je nou wel!
Lana, wat goed van je dochter! En meis maak je niet druk om je zoon, hij doet netjes wat hij hoort te doen met 6 maanden!! Je mág de tijd dat ze te vroeg waren gewoon compenseren he. B rolt en ligt ook alleen maar.
Die blijft niet zitten als je haar neerzet, ja als het in de hoek van de bank is wel, maar niet zelf.
*edit* ik kan me je gevoel overigens héél goed voorstellen , ik denk ook bij veel dingen: zie je nou wel!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wow Tiramisu, wat goed!
Bedankt voor je lieve woorden. Dat vergeet ik wel eens, dat ze gecorrigeerd kunnen worden. Ik weet het ook wel hoor, van binnen. Maar er is toch inderdaad een stemmetje in je achterhoofd. Hele vervelend. Want als je erop gaat letten, wordt het nog erger , terwijl hij hartstikke goed bezig is. Hij is ook gewoon wat luier aangelegd . Verder ben ik natuurlijk apetrots op dat kleine mannetje .
Jij ook een meid, het blijft soms lastig.
Hoe vond B de macaroni trouwens?
_Lana_- Ratel
@ Monnie: Wat een lange dame is S.! Heb je al te horen gekregen wanneer de test is? Fijn dat ze zo goed slaapt overdag en dat er een fles af is. Dat scheelt enorm, hè!
@ Tiramisu: Wauw, wat goed van T.! Dat zie ik A. nog lang niet doen, haha. Logisch dat je trots bent!
@ Clapperdie: Ah leuk, een tandje! Heeft hij er veel last van?
@ Lana: Jouw dochter ook al, wat goed! Echt een snelle dame, hoor. Ik kan me je zorgen om je zoontje wel voorstellen. Hij ontwikkelt zich zo te lezen ook goed, alleen is je dochter wat sneller.
@ Lejow: Hoe gaat het met B., nog steeds zo verkouden?
@ All: Met A. gaat het alweer een stuk beter! Had me er helemaal op ingesteld dat het wel een tijd zou duren voordat ze niet meer verkouden zou zijn. Ze niest en hoest nog wel, maar haar neusje is wat minder verstopt.
Even een vraagje aan de dames die flesvoeding geven. A. laat nu tijdens de eerste voeding rond 7 uur en de laatste voeding rond 19.30 uur minstens 70 cc staan en net zelfs 100 cc. In totaal krijg ze dan nog wel 600 cc binnen ongeveer, maar ik vind het zo vreemd dat ze bij de laatste fles veel laat staan en vervolgens bij de eerste fles na de nacht ook niet alles drinkt. Zou dan denken dat ze extra honger heeft. Ze slaapt wel gewoon tot 6.30-7.00 uur.
En nog een vraag over bijvoeding. We geven nu ongeveer 2 weken bijvoeding, maar ze krijgt er erg weinig van binnen. Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie kind wat meer binnenkreeg?
@ Tiramisu: Wauw, wat goed van T.! Dat zie ik A. nog lang niet doen, haha. Logisch dat je trots bent!
@ Clapperdie: Ah leuk, een tandje! Heeft hij er veel last van?
@ Lana: Jouw dochter ook al, wat goed! Echt een snelle dame, hoor. Ik kan me je zorgen om je zoontje wel voorstellen. Hij ontwikkelt zich zo te lezen ook goed, alleen is je dochter wat sneller.
@ Lejow: Hoe gaat het met B., nog steeds zo verkouden?
@ All: Met A. gaat het alweer een stuk beter! Had me er helemaal op ingesteld dat het wel een tijd zou duren voordat ze niet meer verkouden zou zijn. Ze niest en hoest nog wel, maar haar neusje is wat minder verstopt.
Even een vraagje aan de dames die flesvoeding geven. A. laat nu tijdens de eerste voeding rond 7 uur en de laatste voeding rond 19.30 uur minstens 70 cc staan en net zelfs 100 cc. In totaal krijg ze dan nog wel 600 cc binnen ongeveer, maar ik vind het zo vreemd dat ze bij de laatste fles veel laat staan en vervolgens bij de eerste fles na de nacht ook niet alles drinkt. Zou dan denken dat ze extra honger heeft. Ze slaapt wel gewoon tot 6.30-7.00 uur.
En nog een vraag over bijvoeding. We geven nu ongeveer 2 weken bijvoeding, maar ze krijgt er erg weinig van binnen. Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie kind wat meer binnenkreeg?
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
@ Earane: Wat goed dat ze minder verkouden is. Hier gaat het ook een stuk beter. Jammer dat ze morgen weer ziektekiemetjes gaan innemen op het KDV .
Als ze 70 laat staan en ze redt het de nacht erop, dan lijkt me dat helemaal prima hoor. Als ze honger heeft, dan zal ze het vast wel laten horen.
Wij doen trouwens als ze niet goed eten 's avonds een papfles. Dus 2 eetlepeltjes bambix erbij, dat voedt iets meer.
Oja en wij geven bijvoeding sinds ze 6 maanden zijn. Fruit gaat nu heel erg goed. Ze eten samen 2 stuks fruit. Maar het avondeten is echt een ramp , ze willen het gewoon echt niet. We hebben het nu een weekje laten rusten en beginnen volgende week weer.
Het duurt wel even voor ze het doorhebben hoor.
Als ze 70 laat staan en ze redt het de nacht erop, dan lijkt me dat helemaal prima hoor. Als ze honger heeft, dan zal ze het vast wel laten horen.
Wij doen trouwens als ze niet goed eten 's avonds een papfles. Dus 2 eetlepeltjes bambix erbij, dat voedt iets meer.
Oja en wij geven bijvoeding sinds ze 6 maanden zijn. Fruit gaat nu heel erg goed. Ze eten samen 2 stuks fruit. Maar het avondeten is echt een ramp , ze willen het gewoon echt niet. We hebben het nu een weekje laten rusten en beginnen volgende week weer.
Het duurt wel even voor ze het doorhebben hoor.
_Lana_- Ratel
Oja en dat is het ook, dochter gaat gewoon zo snel! Het is, denk ik, eerder uitzondering dat zij zo snel gaat, dan dat hij langzaam gaat. Hij is namelijk heel gemiddeld.
Het maakt mij trouwens helemaal niet uit hoe snel ze gaan, alleen hoop je toch dat hij zich goed gaat ontwikkelen en dat het helemaal goed zit. Maar dat zit het ook wel. Ik moet het gewoon loslaten.
Het maakt mij trouwens helemaal niet uit hoe snel ze gaan, alleen hoop je toch dat hij zich goed gaat ontwikkelen en dat het helemaal goed zit. Maar dat zit het ook wel. Ik moet het gewoon loslaten.
_Lana_- Ratel
Earane, B heeft ook een periode gehad dat ze minder dronk, ik lette er op dat ze inderdaad minimaal 500-600 cc binnenkreeg en dat lukte altijd wel. Kennelijk had ze gewoon een periode minder honger, net zoals wij natuurlijk wel eens een dag meer of minder eten!
Hoeveel flessen krijgt ze nu in totaal? Met hoeveel CC?
Hier duurde het 1,5 maand voor ze het echt door had, ik was al bijna contact aan het leggen met de logopediste (was er al bijna van overtuigd dat ze ZIE JE NOU WEL, toch wat had overgehouden aan haar vroeggeboorte) en toen deed ze er ineens haar mond er voor open. En nu gaat het er 80 % van de tijd smaakvol in!
Lana, het was spaghetti, maar ze vond het erg lekker! Het was alleen wel een beetje een droge bal, dus heb het even op het CB gevraagd, en ik mag er een klein beetje tomatenpuree aan toevoegen!
En tis soms ook gewoon lastig, de start is niet goed geweest, en wat ze daar aan overhouden kan alleen de toekomst uitwijzen. Maar iedereen is tevreden, dus dat is al een hele belangrijke stap!
All, de verkoudheid wordt langzaam minder, met luuf en zoutoplossing pfffff...
Gister had ze een offday, ik denk buikpijn (mijn vriend en ik hebben het zelf ook), en jeetje wat een kracht zit er in dat meisje zeg. Dan zit ze bij je op schoot, en dan spant ze zich helemaal aan en rekt en strekt ze zich uit en dan moet je haar echt goed vast houden, anders glipt ze zo uit je handen!
We zijn gisteren naar het CB geweest, en ze is nu 8195 gram en 69 cm!
En toch zitten de meeste maat 62 kleertjes haar nog goed, 68 is vaak te ruim en te lang (vooral mouwen en pijpen).
Hoeveel flessen krijgt ze nu in totaal? Met hoeveel CC?
Hier duurde het 1,5 maand voor ze het echt door had, ik was al bijna contact aan het leggen met de logopediste (was er al bijna van overtuigd dat ze ZIE JE NOU WEL, toch wat had overgehouden aan haar vroeggeboorte) en toen deed ze er ineens haar mond er voor open. En nu gaat het er 80 % van de tijd smaakvol in!
Lana, het was spaghetti, maar ze vond het erg lekker! Het was alleen wel een beetje een droge bal, dus heb het even op het CB gevraagd, en ik mag er een klein beetje tomatenpuree aan toevoegen!
En tis soms ook gewoon lastig, de start is niet goed geweest, en wat ze daar aan overhouden kan alleen de toekomst uitwijzen. Maar iedereen is tevreden, dus dat is al een hele belangrijke stap!
All, de verkoudheid wordt langzaam minder, met luuf en zoutoplossing pfffff...
Gister had ze een offday, ik denk buikpijn (mijn vriend en ik hebben het zelf ook), en jeetje wat een kracht zit er in dat meisje zeg. Dan zit ze bij je op schoot, en dan spant ze zich helemaal aan en rekt en strekt ze zich uit en dan moet je haar echt goed vast houden, anders glipt ze zo uit je handen!
We zijn gisteren naar het CB geweest, en ze is nu 8195 gram en 69 cm!
En toch zitten de meeste maat 62 kleertjes haar nog goed, 68 is vaak te ruim en te lang (vooral mouwen en pijpen).
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Lana: Fijn dat het ook beter gaat met jouw kindjes. A. was niet eens aangestoken door kindjes van de opvang, maar door haar eigen papa. En vervolgens ben ik aangestoken door een van die twee. Gezellige boel hier! Oh ja, ik zat er ook aan te denken om wat rijstebloem door de laatste fles te doen, maar dan ben ik bang dat ze nog minder drinkt omdat het dan wat zwaarder valt. Of is dat niet zo? Ik denk dat het ook goed is als je het wat meer probeert los te laten. Je zoontje is inderdaad heel gemiddeld, maar als je hem vergelijkt met zijn zus lijkt hij langzamer te gaan. Lijkt me ook wel lastig, hoor! Ik maakte me eigenlijk nooit echt zorgen om A., maar vraag me soms wel af wanneer ze gaat rollen etc. Maar dat komt ook wel.
@ Lejow: Fijn dat de verkoudheid wat minder wordt. Hier hielp Luuf ook wel goed. Wat sterk kunnen die kleintjes zijn, hè! Ik verbaas me daar ook over. Wat is ze lang geworden! Wat gek dat het dan zo verschilt. Want A. was vorige week 68 cm en moet echt maat 74 hebben bij broeken. Maat 68 is duidelijk te kort. Mouwen zijn wel vaak te lang, ook bij maat 68. Maat 62 is hier nu wel echt te klein wat shirts betreft. A. krijgt nu 4 keer 180+6. Gelukkig ging B. ineens wel goed eten!
@ Lejow: Fijn dat de verkoudheid wat minder wordt. Hier hielp Luuf ook wel goed. Wat sterk kunnen die kleintjes zijn, hè! Ik verbaas me daar ook over. Wat is ze lang geworden! Wat gek dat het dan zo verschilt. Want A. was vorige week 68 cm en moet echt maat 74 hebben bij broeken. Maat 68 is duidelijk te kort. Mouwen zijn wel vaak te lang, ook bij maat 68. Maat 62 is hier nu wel echt te klein wat shirts betreft. A. krijgt nu 4 keer 180+6. Gelukkig ging B. ineens wel goed eten!
Earane- Prater
Ja ik snap het ook niet. Ik had het uilen jurkje van de zeeman, in maat 68, nou is het een jurkje, dus dat gaat in lengte wel goed,maar de mouwen moet ik echt nog flink omslaan.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja ik snap het ook niet. Ik had het uilen jurkje van de zeeman, in maat 68, nou is het een jurkje, dus dat gaat in lengte wel goed,maar de mouwen moet ik echt nog flink omslaan.
Dan kan ze het nu mooi als jurkje aan en straks als trui .
Ze is trouwens weer goed gegroeid zeg!
_Lana_- Ratel
Ja daarom
Zucht, heb weer een super leuk Hema rokje, zal morgen als ik er aan denk even een foto maken. Het is best druk.. Weer GEEN IDEE waar ik dat nou weer mee moet combineren.
En zo heb ik al een aantal dingen, die uiteindelijk praktisch ongedragen de kast uit gaan, omdat ik gewoon niet weet wat ik er mee moet
Zucht, heb weer een super leuk Hema rokje, zal morgen als ik er aan denk even een foto maken. Het is best druk.. Weer GEEN IDEE waar ik dat nou weer mee moet combineren.
En zo heb ik al een aantal dingen, die uiteindelijk praktisch ongedragen de kast uit gaan, omdat ik gewoon niet weet wat ik er mee moet
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, dat heb ik ook vaak! Wel zonde inderdaad... Ik mag van mezelf ook niet meer zoveel shoppen voor A....
Earane- Prater
Haha, je hebt dus een luxeprobleem .
Welke kleur is de rok? Staat hij ook online?
Je zou er gewoon een effen shirtje opdoen?
Meestal hebben ze bij de Hema wel een bijpassend shirtje?
Welke kleur is de rok? Staat hij ook online?
Je zou er gewoon een effen shirtje opdoen?
Meestal hebben ze bij de Hema wel een bijpassend shirtje?
_Lana_- Ratel
Nee, staat niet meer online, heb hem vorig jaar al gekocht toen ze niet eens geboren was.
Het is een wollen rokje, met streepjes, en ruitjes, en een zakje voor op.
Roze, bruin, wit (als ik het goed zeg).
Effen shirtje kan er wel op, maar die vind ik weer zo saai whahaha
Ik zat te denken om op wat effen shirtjes gewoon wat met flockfolie te maken. Een hart, of een ster ofzo..
Weet ook niet zo goed wat voor soort vestje er op zou passen ofzo, of truitje.
Het is echt een winter rokje.
Het is een wollen rokje, met streepjes, en ruitjes, en een zakje voor op.
Roze, bruin, wit (als ik het goed zeg).
Effen shirtje kan er wel op, maar die vind ik weer zo saai whahaha
Ik zat te denken om op wat effen shirtjes gewoon wat met flockfolie te maken. Een hart, of een ster ofzo..
Weet ook niet zo goed wat voor soort vestje er op zou passen ofzo, of truitje.
Het is echt een winter rokje.
Lejow- Lady Post-a-lot
Heb trouwens een leuk winkeltje gevonden, met nieuwe en tweedehands kleding.
Had voor 15 euro 2 vestjes, een rokje en een jurkje (van H&M en Hema!) Geen geld natuurlijk.
http://www.deberenboot-outlet.nl/
Had voor 15 euro 2 vestjes, een rokje en een jurkje (van H&M en Hema!) Geen geld natuurlijk.
http://www.deberenboot-outlet.nl/
Lejow- Lady Post-a-lot
Als je dat saai vindt, is dat ook een goed idee. Heel leuk!
Ik heb dan bijvoorbeeld wel een effen shirtje, maar dan zit er wel een strikje ofzo op. Of een roesje bij de hals en de mouwtjes ofzo.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar een foto .
Ik heb dan bijvoorbeeld wel een effen shirtje, maar dan zit er wel een strikje ofzo op. Of een roesje bij de hals en de mouwtjes ofzo.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar een foto .
_Lana_- Ratel
Ja, roesjes en strikjes vind ik ook leuk, maar op de een of andere manier kan ik die dus nergens vinden.
Heb nu bij de V&D deze besteld:
http://www.vd.nl/kinderen/baby-meisjes-50-86/tops/t-shirts/frendz/t-shirt/g20995288.html?fhquery=sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg20995288%26fh_lister_pos%3D4%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_baby_meisjes050086%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
http://www.vd.nl/kinderen/baby-meisjes-50-86/tops/t-shirts/frendz/t-shirt/g20994514.html?fhquery=sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg20994514%26fh_lister_pos%3D17%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_baby_meisjes050086%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Voor bij een andere broek die ik heb, maar ik ben bang dat dat alweer snel te druk is..
(dat hema broekje waar ik het laatst over had, ook met ruitjes/streepjes.. roze/groen/wit)
Heb nu bij de V&D deze besteld:
http://www.vd.nl/kinderen/baby-meisjes-50-86/tops/t-shirts/frendz/t-shirt/g20995288.html?fhquery=sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg20995288%26fh_lister_pos%3D4%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_baby_meisjes050086%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
http://www.vd.nl/kinderen/baby-meisjes-50-86/tops/t-shirts/frendz/t-shirt/g20994514.html?fhquery=sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg20994514%26fh_lister_pos%3D17%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_baby_meisjes050086%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Voor bij een andere broek die ik heb, maar ik ben bang dat dat alweer snel te druk is..
(dat hema broekje waar ik het laatst over had, ook met ruitjes/streepjes.. roze/groen/wit)
Lejow- Lady Post-a-lot
Allemaal knappe kindjes! Is je dochter nog vaker gaan staan, Lana? T doet het nu aan de lopende band, zo leuk! Het eerste tandje is trouwens ook (eindelijk) door. Volgens mij komen er trouwens nog meer aan, een mond vol bobbels en slapeloze nachten
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Allemaal knappe kindjes! Is je dochter nog vaker gaan staan, Lana? T doet het nu aan de lopende band, zo leuk! Het eerste tandje is trouwens ook (eindelijk) door. Volgens mij komen er trouwens nog meer aan, een mond vol bobbels en slapeloze nachten
Hè bah, die tandjes kunnen ze zoveel last van hebben. Welke tandjes heeft ze al? En waar voel je bobbels?
Wat leuk dat ze het aan de lopende band doet. Waar trek ze zich allemaal aan op?
Wat een kanjer zeg!
Beetje stom misschien, maar ik vraag me echt af waar ze zich hier allemaal aan op kan trekken, bijna niets. De salontafel is te hoog. Ze is nu toevallig aan de wipper gaan staan, maar verder? Ja in de box.
Ik heb de laatste 2 dagen gewerkt, dus ik heb haar niet zoveel gezien. Volgens mij heeft ze het op het KDV ook niet gedaan, anders hoorde ik het wel, denk ik. Dus hier niet aan de lopende band, haha. Ze trekt zich trouwens wel omhoog aan de bank en blijft dan staan, maar dit valt niet in de categorie zelf staan zeker .
Ik ben heel erg benieuwd, ze liggen nu nog te slapen , ze hebben om 7 uur een fles gehad en gingen 8 uur weer naar bed. En nu slapen ze dus nog. Zal vast komen, omdat ze op het KDV zo weinig slapen en dat icm flinke snottebellen .
Vandaag geen plannen, het is hier erg regenachtig. Ik vind het wel altijd jammer dat ik dan niet even de deur uitkan.
Maar we gaan er een heerlijk joggingpakendagje van maken, haha. Vanmiddag moet ik nog werken, vanaf 4 uur.
Fijne dag allemaal.
_Lana_- Ratel
Hoe is het met iedereen?
Monnie, heb je inmiddels een datum gekregen van het ziekenhuis voor de provocatietest?
Lejow, is de verkoudheid bij B. alweer over?
Clapperdie, is het tandje al helemaal door?
Lana, wat leuk dat je dochter al zo aan bezig is met staan. Lijkt me echt een heel schattig gezicht, zo'n klein meisje.
Earane, wat leuk dat jullie met bijvoeding zijn begonnen. Geven jullie de voeding gepureerd of in stukken? Wij bieden het hier in stukken aan. H. had het vanaf het begin goed door dat ze het in haar mond moest stoppen en dan erop kon sabbelen. Na een week beet ze al stukjes af en maalde ze dat fijn. Nu, zo'n maand later, gaat het echt een stuk beter. Vanochtend heb ik een peer in partjes gegeven en dan houd ik de peer voor haar vast (want glibberig). Dan bijt ze een stuk af (ca. 1,5 cm), ze maalt het fijn en dan wil ze weer een nieuwe hap. Ze heeft vanochtend ongeveer een kwart peer gegeten, gisteravond zo'n twee wortels. Het varieert hoeveel ze binnenkrijgt, op een gegeven moment stopt ze er gewoon mee en als de stukken voor haar vast houden, dan doet ze op den duur haar mond gewoon niet meer open. Ik hou me niet echt bezig of ze genoeg binnenkrijgt, ze regelt het vast zelf wel (denk ik).
All, het tweede tandje is hier ook door. Ze heeft nu links onder en links boven twee kleine streepjes zitten. En ik heb weer helemaal niets gemerkt dat ze er last van had. Vorige week nog naar het CB geweest. H. is nu 71,5 cm en 8500 gram. Het gaat hard. De ontwikkeling lijkt een beetje stil te staan. Ik merk aan haar dat ze graag wil wat verder wil bewegen, maar verder dan rollen komt ze niet. Ze klapt sinds een paar dagen wel in haar handjes, zo grappig. Als wij in onze handen klappen, doet zij dat ook. Heeft ze vast op het KDV geleerd. Ze zit in een groep met wat oudere kindjes, zij is op één kindje na de jongste. Dus ze zal die oudere kindjes wel nadoen denk ik.
Monnie, heb je inmiddels een datum gekregen van het ziekenhuis voor de provocatietest?
Lejow, is de verkoudheid bij B. alweer over?
Clapperdie, is het tandje al helemaal door?
Lana, wat leuk dat je dochter al zo aan bezig is met staan. Lijkt me echt een heel schattig gezicht, zo'n klein meisje.
Earane, wat leuk dat jullie met bijvoeding zijn begonnen. Geven jullie de voeding gepureerd of in stukken? Wij bieden het hier in stukken aan. H. had het vanaf het begin goed door dat ze het in haar mond moest stoppen en dan erop kon sabbelen. Na een week beet ze al stukjes af en maalde ze dat fijn. Nu, zo'n maand later, gaat het echt een stuk beter. Vanochtend heb ik een peer in partjes gegeven en dan houd ik de peer voor haar vast (want glibberig). Dan bijt ze een stuk af (ca. 1,5 cm), ze maalt het fijn en dan wil ze weer een nieuwe hap. Ze heeft vanochtend ongeveer een kwart peer gegeten, gisteravond zo'n twee wortels. Het varieert hoeveel ze binnenkrijgt, op een gegeven moment stopt ze er gewoon mee en als de stukken voor haar vast houden, dan doet ze op den duur haar mond gewoon niet meer open. Ik hou me niet echt bezig of ze genoeg binnenkrijgt, ze regelt het vast zelf wel (denk ik).
All, het tweede tandje is hier ook door. Ze heeft nu links onder en links boven twee kleine streepjes zitten. En ik heb weer helemaal niets gemerkt dat ze er last van had. Vorige week nog naar het CB geweest. H. is nu 71,5 cm en 8500 gram. Het gaat hard. De ontwikkeling lijkt een beetje stil te staan. Ik merk aan haar dat ze graag wil wat verder wil bewegen, maar verder dan rollen komt ze niet. Ze klapt sinds een paar dagen wel in haar handjes, zo grappig. Als wij in onze handen klappen, doet zij dat ook. Heeft ze vast op het KDV geleerd. Ze zit in een groep met wat oudere kindjes, zij is op één kindje na de jongste. Dus ze zal die oudere kindjes wel nadoen denk ik.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 6 van 28 • 1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» modetrends voorjaar 2012
» Voorjaar 2012 mama's
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2012 mama's
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
Pagina 6 van 28
Permissies van dit forum: