Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waarom ben jij "zo" bevallen?

+23
Ugly Betty
Linda
Bloempjuh23
mickey
Filoria
Muppetje
Tania
shadow
Lonely Goatherd
Slakje
Liadan
*Lookie*
Printje
Puggle
_Blush_
Thunder
iloverose
Amber-
Susan
Tazz
studiebol
Happydobby
kwak
27 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

waarom ben jij "zo" bevallen? - Pagina 4 Empty Re: waarom ben jij "zo" bevallen?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 9:11

Bij de 1e liggend op bed. Ik werd ingeleid dus had weinig keus.
Bij de 2e heb ik het grootste gedeelte onder de douche gestaan. Toen nog een half uurtje op de wc gezeten en daar kreeg ik ook persweeën. Er was alleen geen dokter of zuster te bekennen. Na 4 persweeën kwam er eindelijk iemand. Mijn zoon was bijna echt in de wc geboren. Hij had een hele blauwe rand om zijn hoofd omdat hij vast had gezeten.
Bij de 3e moest ik eigenlijk op het bed blijven liggen. (inleiding) Ik heb net zolang gezeurd dat ik naar de wc moest tot ze me lieten gaan. Toen ik weer op de wc zat kreeg ik persweeën. Gelukkig was er deze keer wel een zuster in de buurt. Ze moest ff heel boos op mijj worden want ik wou er niet af.
Zo zittend persen en weeën opvangen vond ik veel makkelijker en minder pijnlijk.
Mocht ik ooit nog eens gaan bevallen dan wil ik op een baarkruk bevallen. (al geloof ik niet dat ik ooit nog weer een keer wil gaan bevallen)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom ben jij "zo" bevallen? - Pagina 4 Empty Re: waarom ben jij "zo" bevallen?

Bericht  Filoria wo 26 sep 2012 - 20:04

Muppetje schreef:Oh heel positief hoor. Natuurlijk vind ik het wel eens jammer dat ik hem er niet zonder hulp uit kreeg. Maar ik kon er niets aan doen, ik heb keihard geperst, maar mijn persweeen waren niet sterk genoeg. . Kreeg op n gegeven moment zelfs te horen dat ik zonder wee echt niet hoefde te persen, haha. Weinig aan te doen. Ik ben super geholpen en het is naar omstandigheden vlot gegaan, voor de avond waren we thuis (was even afwachten of ik naar huis mocht, had verhoging). Nee al met al kijk ik er met een goed gevoel op terug, het was een heel bijzondere dag.
Wat goed dat je al zo snel met een goed gevoel kunt terugkijken, dat je zelfs kunt lachen om de situatie! Het hele verhaal klonk best heftig.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muppetje wo 26 sep 2012 - 22:23

Filoria schreef:
Muppetje schreef:Oh heel positief hoor. Natuurlijk vind ik het wel eens jammer dat ik hem er niet zonder hulp uit kreeg. Maar ik kon er niets aan doen, ik heb keihard geperst, maar mijn persweeen waren niet sterk genoeg. . Kreeg op n gegeven moment zelfs te horen dat ik zonder wee echt niet hoefde te persen, haha. Weinig aan te doen. Ik ben super geholpen en het is naar omstandigheden vlot gegaan, voor de avond waren we thuis (was even afwachten of ik naar huis mocht, had verhoging). Nee al met al kijk ik er met een goed gevoel op terug, het was een heel bijzondere dag.
Wat goed dat je al zo snel met een goed gevoel kunt terugkijken, dat je zelfs kunt lachen om de situatie! Het hele verhaal klonk best heftig.
Ach ja, dat was het misschien ook wel. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Ik vond het allemaal best meevallen, maar ik ben ook best nuchter en mijn pijngrens is hoog. Ik vind het gewoon echt oprecht een mooie ervaring. Misschien niet helemaal zoals ik vantevoren had gewild, maar je kan niet alles hebben hè

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sophiee wo 26 sep 2012 - 22:26

Ik ben ingeleid en had geen keus. Vond het wel lastig dat ik zo '''vast'' zat aan alles, dat ik niet zelf een fijne houding kon bepalen. Toen ik even wilde douchen, zijn ze een half uur bezig geweest me af te koppelen en uit te kleden. Heeel fijn!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: