Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe houden jullie je kind schoon en toonbaar?

+14
studiebol
iloverose
Flower_L
PiP
Schism
kwak
PapillonRose
Parel
Annemie
Linda
Clapperdie
Printje
Annie24
Aimee
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe houden jullie je kind schoon en toonbaar? - Pagina 2 Empty Re: Hoe houden jullie je kind schoon en toonbaar?

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 19:44

Hij kreeg gewoon preventief een slabbetje om Cool Zo een die je nooit zelf van je nek kan trekken. Ideaal.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe houden jullie je kind schoon en toonbaar? - Pagina 2 Empty Re: Hoe houden jullie je kind schoon en toonbaar?

Bericht  *Lookie* vr 21 sep 2012 - 22:45

Met eten doe ik altijd een slab om. Maar H doet ook altij zijn handjes in zijn mond tijdens het eten om het daarna lekker uit te smeren over de tafelstoel (en dan fijn met de mouwen erdoor) of aan zijn broek. Ik verschoon zijn kleertjes wel als het er echt niet uitziet of erg nat is, anders niet. Na het eten veeg ik zijn mond en handjes af met een washandje, onderweg met snoetenpoetsers. Nu is hij erg verkouden en doe ik het wat vaker (tegen zijn zin, hij vindt he erg vervelend), want hij kan zijn snotneusje ook zo fijn overal aan afvegen. Vooral de handjes en zijn gezichtje. Ik doe hem nu ook vaker in bad (zo'n beetje elke dag, terwijl ik het normaal om de dag doe) als hij bij het wakker worden helemaal onder de snot zit, dan vind ik zo onfris!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: