Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project X-feest in Haren

+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers

Pagina 19 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Susan vr 21 sep 2012 - 21:35

Eens met AngelNyn, en dan heb ik het dus NIET over mensen die in Haren moesten zijn om een andere reden of die er wonen, maar mensen die naar Haren zijn gegaan voor dit. Ook als ze alleen kwamen kijken, want er is nadrukkelijk gevraagd weg te blijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 21:36

Ik hoorde net op de radio een man vertellen van een winkel die de rolluik dicht had, met een ijzerstok of zoiets en een brandblusser achter de deur zat. Hij was doodsbang. Lijkt mij ook heel erg beangstigend zoveel mensen die rottigheid uithalen. Je weet niet wanneer en of ze nog bij jou komen. Ik kon die man zijn angst ook echt voelen zoals hij vertelde.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:39

Mijn nichtje komt waarschijnlijk ook nog op televisie vanavond. Die was ook zo bang geweest, arme schat.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  studiebol vr 21 sep 2012 - 21:40

Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Maple schreef:Echt, jullie zijn zo feest-gefocust. Ik geef al meerdere malen aan dat er geen feest is en dat de mensen dáár ongetwijfeld niet voor kwamen, maar dat mensen gewoon kwamen uit interesse voor de mensenmassa. Heel Haren op z'n kop, dat gebeurt ook niet dagelijks. Ik geef aan dat de meerderheid waarschijnlijk niet eens uit was op een rel en dat ik het eg generaliserend vind dat jullie blijkbaar iedereen als schuldige aanwijzen.

Maar het enige wat jullie zeggen is "er was geen feest, er was geen feest" (duh, dat zeg ik ook), en dat het allemaal maar hun eigen schuld is en hoe naïef mensen wel niet zijn.
Nogmaals, ik begrijp jullie punt, maar generaliseer niet zo. Niet iedereen is vrijwillig bij de rellen betrokken geraakt, niet iedereen kwam om te rellen, te plunderen en te vernietigen. Beetje meer vertrouwen in de mens kan heus geen kwaad.

Ja die mensen zijn óók fout, want er is meerdere malen gevraagd om NIET naar Haren te komen, en als je dan gaan om de sensatie, dan zit je gewoon fout.

Mij hoor je ook nergens zeggen dat het grotendeel uit was op een rel, maar het was wel iets wat gewoon heel voorspelbaar was. Of je er nou heen ging om te rellen, uit interesse, voor de kick of om wat voor reden dan ook, je hebt er niks te zoeken en als meerdere malen wordt gevraagd en omgeroepen om niet naar Haren af te reizen en je besluit het toch te doen, dan ben je toch echt zelf fout. Als er niet zoveel mensen uit "interesse" waren gekomen, was het ook een stuk makkelijker om de mensenmassa te handhaven, want dan zou je alleen de relschoppers hebben gehad.


Nogmaals, ik zeg ook nergens dat die mensen níét fout zijn, ik zeg alleen dat niet iedereen de intentie heeft tot rellen. Deze discussie begon omdat studiebol niet snapte dat mensen vrijwillig tussen die rellen gingen staan. En misschien zijn die mensen geheel vrijwillig, ondanks adviezen niet te gaan, tóch naar Haren gekomen, maar dat iedereen maar vrijwillig tussen die rellen stond, zoals studiebol beweerde, nee, dat vind ik iets heel anders en dat geloof ik niet.

Ik heb nergens gezegd dat mensen zich vrijwillige tussen rellen bevonden hoor! Ik heb gezegd dat ik niet snap wat je daar te zoeken hebt.. en als je er dan tussen komt ik het wel gewoon dom van je zelf vind en daar dus ook een soort van je eigen schuld. Dat heb ik later wat genuanceerd omdat Nour mij wees op het bestemmingsverkeer waar ik dus nooit aan gedacht heb.. en dat kan die jongen dus ook zijn geweest bestemmings verkeer.

En ik heb dus ook niet gezegd dat iedereen de intentie heeft tot rellen! Absoluut niet gezegd door mij. Ik vind het gewoon behoorlijk naief van de meeste mensen die daar heen zijn gegaan(behalve dus weer het bestemmingsverkeer)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Sarah1985 vr 21 sep 2012 - 21:40

Ibbeltje schreef:Ik hoorde net op de radio een man vertellen van een winkel die de rolluik dicht had, met een ijzerstok of zoiets en een brandblusser achter de deur zat. Hij was doodsbang. Lijkt mij ook heel erg beangstigend zoveel mensen die rottigheid uithalen. Je weet niet wanneer en of ze nog bij jou komen. Ik kon die man zijn angst ook echt voelen zoals hij vertelde.

die man was net ook op tv echt die angst van die man

Zag net beelden op tv noord jemig wat een rommel overal

marin jemig wat erg dat er een raam uitgegooid is.

En nour volgens mij wat eng zeg dat je eens tussen rellen zat

om 11 uur is er een persconferentie op tv noord
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 21:40

Aah Fruity dat is niet leuk dat ze zo bang was Sad Hoe oud is ze?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:42

Ibbeltje schreef:Aah Fruity dat is niet leuk dat ze zo bang was Project X-feest in Haren - Pagina 19 1371890812 Hoe oud is ze?

Ze is 16. Is gelukkig gewoon in huis gebleven, maar het gebeurde bij hen in de tuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 21:48

Fruity schreef:
Ibbeltje schreef:Aah Fruity dat is niet leuk dat ze zo bang was Project X-feest in Haren - Pagina 19 1371890812 Hoe oud is ze?

Ze is 16. Is gelukkig gewoon in huis gebleven, maar het gebeurde bij hen in de tuin.


Oh jasses als het in je tuin gebeurd. Dat zou ik ook eng vinden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:49

Ik ben het grotendeels eens met AngelNyn. Ik wil alleen niet zeggen dat ik geen medelijden heb met de mensen die gewond zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:56

gisteren hebben we het ook met verbazing op tv zitten te kijken, maar wat ik me wel afvroeg he ... die schade zou die nou verhaald worden op de familie van dat meisje of op de gemeente?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 21:58

Ik hoop op de relschoppers Lily.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:58

Lily schreef:gisteren hebben we het ook met verbazing op tv zitten te kijken, maar wat ik me wel afvroeg he ... die schade zou die nou verhaald worden op de familie van dat meisje of op de gemeente?

Nee, het wordt verhaald op de opgepakte en nog op te pakken relschoppers. Dat was namelijk de afspraak vooraf. De ouders hadden gevraagd of er politie kon komen. Dit wilden ze wel doen, maar als er niks gebeurde waren de kosten voor de ouders. Anders waren de kosten voor de overheid en/of de relschoppers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Melis_je vr 21 sep 2012 - 21:59

Lily schreef:gisteren hebben we het ook met verbazing op tv zitten te kijken, maar wat ik me wel afvroeg he ... die schade zou die nou verhaald worden op de familie van dat meisje of op de gemeente?

In Duitsland was een keer een vergelijkbare situatie en daarbij is schade verhaald op de ouders van de jarige. In Nederland zijn ze van plan het op de relschoppers te verhalen (overal hingen camera's).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Burn vr 21 sep 2012 - 21:59

Persconferentie begint bijna..
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 22:00

jeetje daar zullen ze dan een hele hoop werk mee hebben als ze het op die relschoppers willen verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  SuperGrover vr 21 sep 2012 - 22:10

Absoluut niet eens met AngelNyn. Ik vond het een goeie grap, en ik had ook echt het idee dat er best een leuk feestje had kunnen ontstaan. Zo'n spontane actie, dat duizenden mensen ineens aangeven om naar een feestje te komen, ik vond het hilarisch. Dat je rellen kunt verwachten dan, tja, die zijn er ook met Koninginnedag, met Oud&Nieuw, na voetbalwedstrijden. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat iedereen die daar was dom is, omdat er een kans was op rellen. Met Koninginnedag wordt ook elk jaar opgeroepen om niet naar Amsterdam te komen, met bevrijdingsdag om niet meer naar de festivals te komen, maar toch doen mensen het, met het idee dat het vast juist heel gezellig en leuk is als er veel mensen zijn. Ik vind het diepverdrietig dat een paar van die hompen ellende het leuk vinden om de boel te vernielen en hulpverleners aan te vallen, maar ik vind het raar om alle mensen die in Haren waren gister maar dom te noemen. Naïef, oké, maar adolescenten zíjn nou eenmaal naïef.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  TukTuk vr 21 sep 2012 - 22:14

SuperGrover schreef:Absoluut niet eens met AngelNyn. Ik vond het een goeie grap, en ik had ook echt het idee dat er best een leuk feestje had kunnen ontstaan. Zo'n spontane actie, dat duizenden mensen ineens aangeven om naar een feestje te komen, ik vond het hilarisch. Dat je rellen kunt verwachten dan, tja, die zijn er ook met Koninginnedag, met Oud&Nieuw, na voetbalwedstrijden. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat iedereen die daar was dom is, omdat er een kans was op rellen. Met Koninginnedag wordt ook elk jaar opgeroepen om niet naar Amsterdam te komen, met bevrijdingsdag om niet meer naar de festivals te komen, maar toch doen mensen het, met het idee dat het vast juist heel gezellig en leuk is als er veel mensen zijn. Ik vind het diepverdrietig dat een paar van die hompen ellende het leuk vinden om de boel te vernielen en hulpverleners aan te vallen, maar ik vind het raar om alle mensen die in Haren waren gister maar dom te noemen. Naïef, oké, maar adolescenten zíjn nou eenmaal naïef.

Groot verschil, bij situaties als bevrijdingsdag etc, is er een hele organisatie aan vooraf gegaan, om te voorkomen dat zo iets (teveel) uit te hand loopt.
En hoezo had er een leuk feestje kunnen ontstaan? De omgeving was er niet op in gesteld, het was totaal ongeorganiseerd, dan kan je zo iets dus wél verwachten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 22:22

Volgens de korpschef:

De sfeer keerde snel om door een vaste kern van raddraaiers. Niet zozeer door de jeugd. Zijn boodschap is tegen hen: Dat er veel beelden zijn en dat de kans dus buitengewoon groot is dat we je komen halen. Meld je dus zelf of je wordt van je bed gelicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 22:26

Fruity schreef:Volgens de korpschef:

De sfeer keerde snel om door een vaste kern van raddraaiers. Niet zozeer door de jeugd. Zijn boodschap is tegen hen: Dat er veel beelden zijn en dat de kans dus buitengewoon groot is dat we je komen halen. Meld je dus zelf of je wordt van je bed gelicht.


Heel goed. Ik ben benieuwd er mensen zichzelf aangeven.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  SuperGrover vr 21 sep 2012 - 22:29

AngelNyn schreef:
SuperGrover schreef:Absoluut niet eens met AngelNyn. Ik vond het een goeie grap, en ik had ook echt het idee dat er best een leuk feestje had kunnen ontstaan. Zo'n spontane actie, dat duizenden mensen ineens aangeven om naar een feestje te komen, ik vond het hilarisch. Dat je rellen kunt verwachten dan, tja, die zijn er ook met Koninginnedag, met Oud&Nieuw, na voetbalwedstrijden. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat iedereen die daar was dom is, omdat er een kans was op rellen. Met Koninginnedag wordt ook elk jaar opgeroepen om niet naar Amsterdam te komen, met bevrijdingsdag om niet meer naar de festivals te komen, maar toch doen mensen het, met het idee dat het vast juist heel gezellig en leuk is als er veel mensen zijn. Ik vind het diepverdrietig dat een paar van die hompen ellende het leuk vinden om de boel te vernielen en hulpverleners aan te vallen, maar ik vind het raar om alle mensen die in Haren waren gister maar dom te noemen. Naïef, oké, maar adolescenten zíjn nou eenmaal naïef.

Groot verschil, bij situaties als bevrijdingsdag etc, is er een hele organisatie aan vooraf gegaan, om te voorkomen dat zo iets (teveel) uit te hand loopt.
En hoezo had er een leuk feestje kunnen ontstaan? De omgeving was er niet op in gesteld, het was totaal ongeorganiseerd, dan kan je zo iets dus wél verwachten.
Ik begeef me ongetwijfeld onder betere mensen dan die gister in Haren kwamen rellen, maar ik kom vaker op ongeorganiseerde feestjes dan op georganiseerde feestjes. Ongeorganiseerd staat absoluut niet gelijk aan dat het noodzakelijkerwijs uit de hand loopt. Als iedereen daar was geweest met de intentie om een leuk feestje te bouwen, was dat leuke feestje er ook echt wel gekomen. Er zijn gewoon een aantal kansloze mensen die daar alleen wilden rellen. Hoe dieptriest dat ook is, ik vind het geen reden om álle mensen die in Haren waren maar af te schilderen als domme idioten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Rovine vr 21 sep 2012 - 22:34

Maar op die feestjes komen geen duizenden mensen af.

Ik had dit wel verwacht en vind het verschrikkelijk. Hoop dat er straks veel mensen op dat clean-project afkomen. Niet alleen om op te ruimen, maar ook om omwonenden een hart onder de riem te steken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Sarah1985 vr 21 sep 2012 - 22:43

Op tv noord zeiden ze eerder dat er om 12 uur een project x clean actie is. En die dat organiseert krijgt van de praxis allemaal violen. Wel mooi dat er dan zoveel.nu goede acties komen

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Burn vr 21 sep 2012 - 22:44

Sarah1985 schreef:Op tv noord zeiden ze eerder dat er om 12 uur een project x clean actie is. En die dat organiseert krijgt van de praxis allemaal violen. Wel mooi dat er dan zoveel.nu goede acties komen


Daar vond ik dit over..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12979109/___Geen_Project_Clean-X___.html

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  jena vr 21 sep 2012 - 22:55

SuperGrover schreef:Absoluut niet eens met AngelNyn. Ik vond het een goeie grap, en ik had ook echt het idee dat er best een leuk feestje had kunnen ontstaan. Zo'n spontane actie, dat duizenden mensen ineens aangeven om naar een feestje te komen, ik vond het hilarisch. Dat je rellen kunt verwachten dan, tja, die zijn er ook met Koninginnedag, met Oud&Nieuw, na voetbalwedstrijden. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat iedereen die daar was dom is, omdat er een kans was op rellen. Met Koninginnedag wordt ook elk jaar opgeroepen om niet naar Amsterdam te komen, met bevrijdingsdag om niet meer naar de festivals te komen, maar toch doen mensen het, met het idee dat het vast juist heel gezellig en leuk is als er veel mensen zijn. Ik vind het diepverdrietig dat een paar van die hompen ellende het leuk vinden om de boel te vernielen en hulpverleners aan te vallen, maar ik vind het raar om alle mensen die in Haren waren gister maar dom te noemen. Naïef, oké, maar adolescenten zíjn nou eenmaal naïef.

Hoe had er dan een leuk feestje kunnen ontstaan? Er was geen feestje dus ook geen plek/ drank/ muziek geregeld, wat inhoudt dat mensen dus op straat/ in tuinen/ op kerkplein gaan hangen/ eigen meegenomen drank zuipen, uiteindelijk dronken worden en dan gaan overlast veroorzaken/ schreeuwen/ rotzooi trappen. Hoe had dit leuk kunnen worden?
En er is dus heel duidelijk gemeld dat je NIET naar Haren moest komen. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen?
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 23:07

jena schreef:
SuperGrover schreef:Absoluut niet eens met AngelNyn. Ik vond het een goeie grap, en ik had ook echt het idee dat er best een leuk feestje had kunnen ontstaan. Zo'n spontane actie, dat duizenden mensen ineens aangeven om naar een feestje te komen, ik vond het hilarisch. Dat je rellen kunt verwachten dan, tja, die zijn er ook met Koninginnedag, met Oud&Nieuw, na voetbalwedstrijden. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat iedereen die daar was dom is, omdat er een kans was op rellen. Met Koninginnedag wordt ook elk jaar opgeroepen om niet naar Amsterdam te komen, met bevrijdingsdag om niet meer naar de festivals te komen, maar toch doen mensen het, met het idee dat het vast juist heel gezellig en leuk is als er veel mensen zijn. Ik vind het diepverdrietig dat een paar van die hompen ellende het leuk vinden om de boel te vernielen en hulpverleners aan te vallen, maar ik vind het raar om alle mensen die in Haren waren gister maar dom te noemen. Naïef, oké, maar adolescenten zíjn nou eenmaal naïef.

Hoe had er dan een leuk feestje kunnen ontstaan? Er was geen feestje dus ook geen plek/ drank/ muziek geregeld, wat inhoudt dat mensen dus op straat/ in tuinen/ op kerkplein gaan hangen/ eigen meegenomen drank zuipen, uiteindelijk dronken worden en dan gaan overlast veroorzaken/ schreeuwen/ rotzooi trappen. Hoe had dit leuk kunnen worden?
En er is dus heel duidelijk gemeld dat je NIET naar Haren moest komen. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen?

Ben het hier mee eens. Het ging ook niet eens om een spontaan feest, het was heel duidelijk dat er geen feest georganiseerd zou worden en met honderden mensen kun je gewoon geen ongeorganiseerde feesten gaan geven. Dat is onverantwoord.
Misschien zijn de mensen die daar heen gingen niet dom, maar slim zijn ze ook zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 19 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum