Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Project Haren

+4
Printje
Bazinga
Happinaz
studiebol
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 8:57

Zou jij iemand wie dichtbij je staat ( denk aan broer, zoon), aangeven wanneer je hem herkent op de beelden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 8:59

JA!

Edit: Ik zou ze de kans bieden zichzelf aan te geven. Doen ze dat niet, dan doe ik het voor ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 9:00

Dan bedoel je denk ik de beelden waar dan ook daadwerkelijk op te zien is dat hij/zij wat doet.

Nee ik zou naar die persoon toe gaan en zeggen dat hij het zelf moet doen, doet hij dat niet dan doe ik het.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:01

Nee, maar ik zou wel bij de persoon erop aandringen zichzelf aan te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Happinaz za 22 sep 2012 - 9:13

Ik zou diegene adviseren zichzelf aan te geven. Anders doe ik het. En niet anoniem.

Is het bij jou aan de orde SP?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Bazinga za 22 sep 2012 - 9:15

Weet ik niet. Ligt er beetje aan, wat-ie dan gedaan zou hebben. Zie ik 'm plunderen met een tv onder z'n arm; sorry vriend, dan gaat er een melding heen. Zie ik 'm er alleen tussen staan en met de kudde meehobbelen.. Dan krijgt-ie een preek en daarna de silent treatment.

Maar goed, broerlief heeft al zoveel domme dingen gedaan...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Printje za 22 sep 2012 - 9:17

Ja direct! moeten ze maar niet zo idioot doen, ik zou ze overigens eerst de kans geven het zelf te doen en anders zou ik ze daar zelf afleveren...ik zei het gisteren al; als ik zou merken dat zoonlief zoiets zou doen zou ik hem direct naar de politie gebracht hebben want van zulk wangedrag walg ik echt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:21

Het is gelukkig niet aan de orde maar bedacht me wel; het zal je kind maar wezen"

Ik weet dus echt niet wat ik zou doen als het om mijn kind zou gaan. Ik zou waarschijnlijk woest zijn maar zou het ook erg moeilijk vinden om hem aan te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:21

Ik zou ze ook de kans bieden zichzelf aan te geven. Doen ze dat niet, dan doe ik het. Mits duidelijk is op de beelden dat ze aan het rellen zijn dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Twellie za 22 sep 2012 - 9:22

Uhm, nou eerlijk gezegd zou ik mijn broer zeker niet aangeven en hem ook niet adviseren dat zelf te doen. Ik zou zelf proberen te achterhalen wat hem bezielde en hem overtuigen zoiets nooit meer te doen. Maar aangeven zou ik nooit doen omdat een veroordeling iemand natuurlijk voor altijd kan achtervolgen en dat gun ik mijn broer niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:23

Het boek 'Het Diner' gaat om een soortgelijk iets. Een dilemma. Wat als het jouw kind wel is. Het boek heeft mijn ogen toch wel geopend hoe ik het niet wil.

Vind het trouwens een geweldige schrijver. Ook zijn dilemma, Zomerhuis met zwembad. Maar goed, niet iedereen houdt ervan om het te lezen. Mijn toenmalige leidinggevende vond het maar vermoeiend, haha.


Laatst aangepast door Maura op za 22 sep 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Happinaz za 22 sep 2012 - 9:24

Sunprincess schreef:Het is gelukkig niet aan de orde maar bedacht me wel; het zal je kind maar wezen"

Ik weet dus echt niet wat ik zou doen als het om mijn kind zou gaan. Ik zou waarschijnlijk woest zijn maar zou het ook erg moeilijk vinden om hem aan te geven.

Gelukkig gaat het je persoonlijk niet aan,

Ik hoop echt oprecht dat ik mijn kinderen een zodanige opvoeding mee kan geven dat mijn normen en waarden op dat soort gebieden goed op hen overkomen. Maarja, je weet het natuurlijk nooit....
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:31

Maura schreef:Het boek 'Het Diner' gaat om een soortgelijk iets. Een dilemma. Wat als het jouw kind wel is. Het boek heeft mijn ogen toch wel geopend hoe ik het niet wil.

Vind het trouwens een geweldige schrijver. Ook zijn dilemma, Zomerhuis met zwembad. Maar goed, niet iedereen houdt ervan om het te lezen. Mijn toenmalige leidinggevende vond het maar vermoeiend, haha.

Ik vind het ook geweldige boeken en het zette mij ook aan het denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Printje za 22 sep 2012 - 9:33

Happinaz schreef:
Sunprincess schreef:Het is gelukkig niet aan de orde maar bedacht me wel; het zal je kind maar wezen"

Ik weet dus echt niet wat ik zou doen als het om mijn kind zou gaan. Ik zou waarschijnlijk woest zijn maar zou het ook erg moeilijk vinden om hem aan te geven.

Gelukkig gaat het je persoonlijk niet aan,

Ik hoop echt oprecht dat ik mijn kinderen een zodanige opvoeding mee kan geven dat mijn normen en waarden op dat soort gebieden goed op hen overkomen. Maarja, je weet het natuurlijk nooit....

Dit wilde ik ook typen, ik denk dat ik mijn kind een hele andere opvoeding mee geef maar ja vrienden doen op die leeftijd ook veel natuurlijk...ik zou het natuurlijk enorm moeilijk vinden maar ik zou hem wel aangeven zeker als het om zo'n situatie als in Haren gaat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:34

Sunprincess schreef:
Ik vind het ook geweldige boeken en het zette mij ook aan het denken.

Heel stiekem vind ik het heel erg vreemd als mensen de boeken niets aan vinden. Er valt zoveel lering uit te trekken. Het is niet hetgeen wat we verwachten, wat we willen, wat de meesten denken, maar puur het puur egoistische wat mensen ook in zich hebben. Dat vond ik heel verfrissend om te lezen. En gelukkig ben ik daarin niet de enige. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Susan za 22 sep 2012 - 9:35

Nee, ik zou hem niet aangeven, maar wel heel boos zijn.

Eens over Herman Koch trouwens, dat vind ik ook een heel goede schrijver.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 9:37

Thanks, Susan. Ik was absoluut te lui om tien stappen naar mijn slaapkamer te zetten om te kijken wat de achternaam is. En google, dat was ik even vergeten. Nav Project Haren 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Happinaz za 22 sep 2012 - 9:38

Printje schreef:
Happinaz schreef:
Sunprincess schreef:Het is gelukkig niet aan de orde maar bedacht me wel; het zal je kind maar wezen"

Ik weet dus echt niet wat ik zou doen als het om mijn kind zou gaan. Ik zou waarschijnlijk woest zijn maar zou het ook erg moeilijk vinden om hem aan te geven.

Gelukkig gaat het je persoonlijk niet aan,

Ik hoop echt oprecht dat ik mijn kinderen een zodanige opvoeding mee kan geven dat mijn normen en waarden op dat soort gebieden goed op hen overkomen. Maarja, je weet het natuurlijk nooit....

Dit wilde ik ook typen, ik denk dat ik mijn kind een hele andere opvoeding mee geef maar ja vrienden doen op die leeftijd ook veel natuurlijk...ik zou het natuurlijk enorm moeilijk vinden maar ik zou hem wel aangeven zeker als het om zo'n situatie als in Haren gaat.

Ja precies. Er zijn nog zoveel andere factoren die daarin meespelen. Het lijkt mij werkelijk vreselijk om, zoals SP al schetst, je zoon op beeld terug te zien komen. :shock:
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Happinaz za 22 sep 2012 - 9:45

Nou! Deze gasten zijn in ieder geval de *** :

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/09/kijk_nou_plunderaars_haren_in.html

Nav Project Haren 3079029344
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 10:02

Ja hoor, die geef ik aan. Ben ook al druk aan het kijken of ik bekenden tegenkom want ik weet wel een boel mensen die er zijn geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  loura za 22 sep 2012 - 10:07

Nee dat niet, maar zou diegene er wel op aanspreken natuurlijk.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 10:14

Natuurlijk! En onvrienden, stel tuig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 10:40



Weet ik niet. Ik heb niemand in mijn directe omgeving in die leeftijdsgroep zitten die daar rond struinde, dus als ik iemand zou herkennen zou ik me niet genoeg op mijn gemak voelen om diegene een preek te geven.
Er van uitgaande dat diegene toch wel herkent word door andere, zou ik het er bij laten.


Zou het wel iemand zijn die ik erg goed ken, dan kreeg hij/zij de wind van voren. En als ik zeker wist dat diegene geplunderd of vernield had, ja - dan had ik zeker stappen ondernomen. Of diegene gedwongen zichzelf aan te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Arwyn za 22 sep 2012 - 10:45

Hangt er inderdaad vanaf wat ze gedaan hebben.
Hoor net dat er een man van 84 is mishandeld. Als ik die persoon die dat gedaan heeft zou herkennen, zou ik hem gelijk aangeven.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Project Haren Empty Re: Nav Project Haren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum