Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project X-feest in Haren

+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers

Pagina 20 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Caresses vr 21 sep 2012 - 23:15

Zo eens met SuperGrover.

Het was wel duidelijk dat bij het meisje thuis geen feest gehouden werd, maar er waren wel verhalen dan in de buurt wel spontane feesten werden gehouden. O.a. 2 verschillende bands hadden aangegeven te willen optreden, dus de kans dat het wel een leuk feest werd, was zeker aanwezig. Helaas is het anders gelopen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Rovine vr 21 sep 2012 - 23:33

Ik krijg via facebook net een invite voor eenzelfde feestje in mijn stad. Ga er maar vanuit dat dit initiatief doodbloedt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 23:37

Haren had niet alleen te maken met mensen die 'gewoon even wilden kijken', maar met een georganiseerde rel door raddraaiers.

Ditzelfde is eens gebeurd tijdens een voetbaltoernooi in het dorp waar ik ben opgegroeid. Dat was ook eng. Want ze sloopten alles wat los en vast zit, ook mensengezichten. En waarom? Omdat ze dit zo afgesproken hadden en het leuk is. Kom op, dan heb je toch gewoon een schroefje los daarboven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  SuperGrover za 22 sep 2012 - 0:21

Rovine schreef:Maar op die feestjes komen geen duizenden mensen af.

Ik had dit wel verwacht en vind het verschrikkelijk. Hoop dat er straks veel mensen op dat clean-project afkomen. Niet alleen om op te ruimen, maar ook om omwonenden een hart onder de riem te steken.
Dat eerste is dus inderdaad het verschil, niet het feit dat het niet georganiseerd was.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 0:28

Sorry hoor, maar elke idioot weet toch dat er uit dit soort situaties alleen maar rellen komen? Dus ja , eens met Angelnyn. Die mensen hadden daar gewoon geen reet te zoeken. Er werd herhaaldelijk verzocht NIET te komen. En toch gaan. Ja, dan zit je gewoon fout.

Kijk dan, dit slaat toch werkelijk helemaal nergens op?

http://www.rtvnoord.nl/mobiel/i/index1.asp?p=113741

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Blair za 22 sep 2012 - 0:51

Burgemeester Rob Bats heeft vanmorgen gesproken met de familie van Merthe, de aanstichtster van het Facebookfeest in Haren gisteren. De familie was zeer geëmotioneerd en hoopt alles op te kunnen lossen.

Wat willen ze dan precies oplossen vraag ik me af, het is toch al gebeurd? Ik hoop oprecht dat ze qua kosten niets gaan verhalen op de familie, ze zullen het wel proberen bij de relschoppers, maar of er bij die kippen ook wat te plukken valt? En ik neem aan dat de schade tóch gerepareerd moet worden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 0:51

Dat is iets heel anders dan de burgemeester heeft gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Blair za 22 sep 2012 - 0:53

Dat heb ik van de telegraaf gekopieerd. Heb het niet zelf uit zijn mond gehoord, natuurlijk.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 1:08

Babydoll schreef:Dat heb ik van de telegraaf gekopieerd. Heb het niet zelf uit zijn mond gehoord, natuurlijk.

Wist ik hoor. Project X-feest in Haren - Pagina 20 561177

Dit is de daadwerkerlijke citaat. Iets compleet anders dan de Televaag er van heeft gemaakt.

Familie
Burgemeester Bats heeft kort met de ouders van Merthe Weusthuis gesproken, het meisje dat het idee had een onschuldig feestje te geven, en die zijn zwaar geëmotioneerd: 'Ze zijn op een andere locatie en het is zeer triest. Ik heb kort met de vader gesproken maar dat was vooral eenrichtingsverkeer, omdat hij te ontdaan was om er iets over te zeggen.' Er is hulp geregeld voor de familie Weusthuis, aldus de burgemeester.


Laatst aangepast door Maura op za 22 sep 2012 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 1:09

Sowieso, hoe willen ze dat verhalen op de familie dan? Alsof zij er wat aan kon doen dat die relschoppers besloten te komen. Volgens mij valt er wettelijk gezien helemaal niks te verhalen? Dat is net zoiets als dat een vrouw met een kort rokje erom vraagt verkracht te worden. De persoon die het doet heeft een eigen keus daarin?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 1:25

Rechts bovenin staat de video van de persconferentie.


http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=113744

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 1:30

Oppakken en het land uitgooien (die Nederlanders, ja) Wat een tuig! Gelukkig staan ze wel goed in beeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  luisa za 22 sep 2012 - 2:01

Luce schreef:Sowieso, hoe willen ze dat verhalen op de familie dan? Alsof zij er wat aan kon doen dat die relschoppers besloten te komen. Volgens mij valt er wettelijk gezien helemaal niks te verhalen? Dat is net zoiets als dat een vrouw met een kort rokje erom vraagt verkracht te worden. De persoon die het doet heeft een eigen keus daarin?
Klopt, meisje en haar familie hebben oom duidelijk gemaakt dat er geen feest is en dat men dus niet moet komen. Ik kan me juridisch gezien niet voorstellen dat de schade op hen verhaald zal worden.
Verder eens met AN, iedereen die niks in Haren te zoeken had was fout, ook als je alleen uit nieuwsgierigheid kwam. Lijkt mij dat daar niet over te discusieren valt. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen schuld heeft aan deze puinhoop.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Rovine za 22 sep 2012 - 2:10

Ik zie zo vaak niet-afgeschermde privé-feestjes langskomen op facebook, dus het lijkt me niet dat dat meisje nu ineens strafbaar is omdat het bij haar wel uit de hand loopt. Sowieso, als iemand al vindt dat zij en haar familie gestraft moeten worden; ik denk dat dit al meer dan genoeg is.

De relschoppers mogen ze wel heel hard aanpakken wat mij betreft.

Denk overigens dat een biertap en een muziekje dit niet opgelost hadden. Sommigen komen er simpelweg heen om te rellen. Kijk naar bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, daar is toch ook entertainment en drank, toch komt een groep de boel verstieren daar.

Ik kende overigens ook zo iemand, die puur naar het voetbal ging om te vechten. Of mensen op hun gezicht sloeg omdat ze verkeerd keken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 3:00

luisa schreef:
Verder eens met AN, iedereen die niks in Haren te zoeken had was fout, ook als je alleen uit nieuwsgierigheid kwam. Lijkt mij dat daar niet over te discusieren valt.
Ik geloof inderdaad dat iedereen dat wel met AngelNyn eens is.

Rovine: Ik denk idd niet dat een tapje en een muziekje de oplossing is, beter nog, ik denk dat drank een extra trigger is geweest van dit alles. Genoeg mensen die een sixpack (of twee, drie, vier) mee had, en ongetwijfeld stond er in die geplunderde AH ook genoeg drank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 3:09

Er staan sommigen toch goed op beeld. Je zal je kind maar herkennen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/09/kijk_nou_plunderaars_haren_in.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Burn za 22 sep 2012 - 3:10

Hoorde dat de supermarkten in Haren compleet uitverkocht waren qua bier..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 3:13

Burn schreef:Hoorde dat de supermarkten in Haren compleet uitverkocht waren qua bier..

Ja, en dat is best vreemd met een drankverbod. Project X-feest in Haren - Pagina 20 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gympie za 22 sep 2012 - 3:15

Maura schreef:Er staan sommigen toch goed op beeld. Je zal je kind maar herkennen.


Ik hoop dat ze herkend worden, ik hoop dat die foto's over heel facebook, het journaal, de kranten en wat nog meer verspreid worden. Ik hoop ook dat ze keihard aangepakt worden en zich krom zullen werken om de schade te kunnen vergoeden. Als ze uberhaupt aan een baan komen...als ze zo herkenbaar door Nederland zijn verspreid.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 3:16

Goos de Boer, verslaggever van RTV Noord, werd geslagen door ME op het moment dat hij verslag uitbracht op de radio. Hij zei vandaag in de extra uitzending dat hij het wel snapte. De ME was het overzicht kwijt.

Zit alles een beetje te bekijken op internet, maar de ME heeft goed huisgehouden op sommigen. Normaal zou ik zeggen, dat kun je niet maken. Je kunt niet lukraak om je heen meppen. Maar ik snap ook dat zij niet meer zagen wie er goed en fout zaten. Ook al hadden ze een hesje aan met de naam Pers erop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje za 22 sep 2012 - 3:24

Oh ik zit op een twitteraccount van Denzel te kijken, genoemd op eerdere link...nou jeetje echt het maakt mij zo kwaad he. Evil or Very Mad Ik ga mee rellen.... Kanker ME heeft mij blauwe plek geslagen.......ik gooide stenen en flessen etc... in elkaar geslagen...

Echt he ik hoop dat al die idioten op worden gepakt en een goede straf krijgen.


edit: o en hij heeft ook zijn mobiele nummer er staan Very Happy


Laatst aangepast door Ibbeltje op za 22 sep 2012 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 3:34

https://www.facebook.com/projectxfaces

Like, en vooral: deel Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje za 22 sep 2012 - 3:37

Oh ik had een andere op facebook die mensen opsporen en die vragen om foto;s en filmpjes.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 3:40

Ibbeltje schreef:Oh ik had een andere op facebook die mensen opsporen en die vragen om foto;s en filmpjes.
Deze vraagt dat ook idd, horde deze net voorbij komen op 538 dus ik denk dat 'ie binnen de kortste keren huge is..
Vind het eigenlijk we een mooie. Als het goed is hebben al die raddraaiers ook FB, dus dat wordt lekker taggen. Denk je ff een lolletje te hebben via facebook, uiteindelijk mag je dankzij datzelfde facebook betalen voor alle geleden schade. Mooi man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje za 22 sep 2012 - 3:41

Maple schreef:
Ibbeltje schreef:Oh ik had een andere op facebook die mensen opsporen en die vragen om foto;s en filmpjes.
Deze vraagt dat ook idd, horde deze net voorbij komen op 538 dus ik denk dat 'ie binnen de kortste keren huge is..
Vind het eigenlijk we een mooie. Als het goed is hebben al die raddraaiers ook FB, dus dat wordt lekker taggen. Denk je ff een lolletje te hebben via facebook, uiteindelijk mag je dankzij datzelfde facebook betalen. Mooi man.

deze had ik https://www.facebook.com/pages/Suspect-X-Haren/530218310328028 alleen zijn foto's al verwijderd zag ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 20 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum