Project X-feest in Haren
+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers
Pagina 11 van 21
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Re: Project X-feest in Haren
Mijn God, wat een beelden. Haren heeft +/- 20.000 inwoners, Marin. Ik word naar van de beelden op internet. Via R'weg eruit dus... Hm, waar precies? In het dorp zelf? Of bij mijn ouders; weet jij dat Marin? M'n vader gaat auto zo binnen de poort zetten en geheel afsluiten. Jemig, wat ben ik opgelucht opeens dat ik ziekig ben en dus niet die kant op kon vandaag, want ze lopen gewoon tuinen in en ik slaap aan de straatkant en relatief laag. Dat gedoe met stenen gooien (ook door ruiten) had ik echt beangstigend gevonden. Wat een achterlijk patiëntengedrag.
Volgens mij is de discussie wie nu de onkosten moet betalen? Lekker verdelen over de daders die wel geïdentificeerd zijn. De gemeente het laten betalen is ook nogal wat, hoewel ik persoonlijk het beter zou vinden als ze hierin geld steken dan die klote-fietspaden, die dan opeens samenvallen met de stoep. Binnenstad A'dam voelt er veilig bij.
Volgens mij is de discussie wie nu de onkosten moet betalen? Lekker verdelen over de daders die wel geïdentificeerd zijn. De gemeente het laten betalen is ook nogal wat, hoewel ik persoonlijk het beter zou vinden als ze hierin geld steken dan die klote-fietspaden, die dan opeens samenvallen met de stoep. Binnenstad A'dam voelt er veilig bij.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Sarah1985 schreef:het zal je kind maar wezen die dat doen
Nou... Als mijn broertje of ik zoiets gedaan hadden, dan hadden we écht wel een serieus probleem met onze ouders gehad!!!
Op tv zeggen ze dat zelfs de ambulance lastig gevallen wordt
Absurd allemaal.... idd en als mijn kind, dit ooit durft te presteren......zoals ik al zei, ik zou hem zelf naar de politie brengen en hem daar een paar nachten laten. 16 of geen 16 hij had dan serieus een heel groot probleem.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ijsjemeisje schreef:Staat een auto in de fik en de Ah is geplunderd
Echt hier kan ik echt niet bij hoor.
Hee, niet aan mijn AH komen, boefjes!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Echt.. Waar gaat dit toch in hemelsnaam over?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Hier is nog een stream te bekijken: http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Gast- Gast
Printje schreef:Angela_1986 schreef:Sarah1985 schreef:het zal je kind maar wezen die dat doen
Nou... Als mijn broertje of ik zoiets gedaan hadden, dan hadden we écht wel een serieus probleem met onze ouders gehad!!!
Absurd allemaal.... idd en als mijn kind, dit ooit durft te presteren......zoals ik al zei, ik zou hem zelf naar de politie brengen en hem daar een paar nachten laten. 16 of geen 16 hij had dan serieus een heel groot probleem.
Dat zou bij ons ook gebeurd zijn hoor! Hij had ons zelf meegenomen naar het bureau...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Met verbijstering volg ik de berichtgeving op rtv noord. Onvoorstelbaar, heb er geen woorden voor..
Gast- Gast
Zender 78 op de schotel, found it!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat een kansloze mensen die dit doen zeg.... te belachelijk gewoon!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nour schreef:Mijn God, wat een beelden. Haren heeft +/- 20.000 inwoners, Marin. Ik word naar van de beelden op internet. Via R'weg eruit dus... Hm, waar precies? In het dorp zelf? Of bij mijn ouders; weet jij dat Marin?
M'n moeder stond op de Kromme Elleboog, redelijk dichtbij de Stationsweg dus. Ik heb haar gezegd dat ze maar naar huis moet gaan. Ik heb zelf nog geen beelden gezien.
Marin- Lady Post-a-lot
ik snap het hele nut hier echt niet van. En ze staan mooi op beeld allemaal sneue figuren. Beetje stenen/fietsen gooien stoer hoor bah stomme lui
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Angela_1986 schreef:Printje schreef:Angela_1986 schreef:Sarah1985 schreef:het zal je kind maar wezen die dat doen
Dat zou bij ons ook gebeurd zijn hoor! Hij had ons zelf meegenomen naar het bureau...
Ow maar bij ons ook, al zouden wij nooit zoiets doen en ik schat mijn kind ook anders in maar ja hij is natuurlijk nog lang een tiener...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Sarah1985 schreef:ik snap het hele nut hier echt niet van. En ze staan mooi op beeld allemaal sneue figuren. Beetje stenen/fietsen gooien stoer hoor bah stomme lui
Ik mag hopen dat ze allemaal herkenbaar zijn op de beelden. Het zou toch te idioot voor woorden zijn dat zoiets ontstaat door moderne communicatiemiddelen, en dat de relschoppers niet te identificeren zouden zijn.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik moest toch net wel even lachen hoor. Een oudere man, die aan de weg woont. De verslaggever zegt zoiets als, voor de deur. En het mannetje zegt:"Mooi hè". Hij had de hele tijd voor het raam gestaan.
Ik geloof niet dat hij doorheeft wat er allemaal verder nog speelt.
Ik geloof niet dat hij doorheeft wat er allemaal verder nog speelt.
Gast- Gast
Helaas hebben wij geen RTV noord. Maar hoop zo een journaal te zien.
Marin- Lady Post-a-lot
maura ik hoorde die man inderdaad ook.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien geen hele betrouwbare bron, maar ik zit nu Hart van Nederland te kijken.
Gast- Gast
Het gaat regenen, hopelijk heeft dat effect!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Bij tv Noord hebben ze nog nooit zulke hoge kijkcijfers gehad
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ze zijn heel herkenbaar in beeld!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ook en ik zit echt met open mond te kijken. Dit is toch niet normaal?!Maple schreef:Misschien geen hele betrouwbare bron, maar ik zit nu Hart van Nederland te kijken.
Dan denk ik echt, waar gaat dit heen.......
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Caroow schreef:Bij tv Noord hebben ze nog nooit zulke hoge kijkcijfers gehad
Verloor de nieuwslezer het eerder van Jan de Hoop, nu wint ze kijkcijfers voor RTV Noord.
Gast- Gast
Marin schreef:Helaas hebben wij geen RTV noord. Maar hoop zo een journaal te zien.
RTV Noord is via een stream te zien. Link staat op een van de vorige pagina's.
Gast- Gast
Maura schreef:Caroow schreef:Bij tv Noord hebben ze nog nooit zulke hoge kijkcijfers gehad
Verloor de nieuwslezer het eerder van Jan de Hoop, nu wint ze kijkcijfers voor RTV Noord.
Ja, ik zat al te kijken: Zij is toch een bekende van het 'nationale' nieuws?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ze kunnen wel een extra trein gaan regelen na de laatste trein, anders komt niet iedereen daar nog weg!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Project Haren
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op
» Day Zero Project.
» Day zero project: wie blogt erover?
» 365 dagen project.
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op