Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project X-feest in Haren

+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  studiebol vr 21 sep 2012 - 21:10

Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Niet iedereen kán gaan schuilen hè. Als je daar niet woont of niemand kent. Als je gewoon voor t feest kwam bijv. Je staat echt klem in de massa dan. Lijkt me doodeng.
Op de plek waar zij schuilde is ook de vlaggenmast en bankjes vernield.

Maar dan ben je toch al fout bezig?? Iedereen wist toch dat er geen feest was? Dus zolang je er niet woont, heb je er niks te zoeken.
Dat er geen feest was dat wiSt iedereen. Maar dat het zó uit de hand zou lopen dat hebben maar weinig mensen vermoed denk ik. Ik vind dit wel erg makkelijk praten achteraf. Misschien was het 20% relschopper, 10% meeloper die uiteindelijk ook zijn gaan rellen, en de overige 70% stond er uit interesse en hadden dit nooit vermoed.

Sorry maar dan ben je écht heel naïef..
Ik vind dit echt heel makkelijk praten achteraf.

nee niet achteraf... er was geen feest, dus waar moet je interesse voor tonen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Burn vr 21 sep 2012 - 21:12

Er zijn ook geruchten geweest dat er wel een feest was etc. Ik zou misschien ook nog heen gaan, kijken wat er nu allemaal waar was van al de gedonder in de de media. Maar ben achteraf blij dat ik niet ben heen geweest..
En ja, misschien was ik ook wel te naïef, maar ik had écht niet verwacht dat er zoveel mensen zouden komen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Susan vr 21 sep 2012 - 21:13

Ik ben het eens met AngelNyn. Iedereen kon wel snappen dat je niet echt welkom was op dat feest, er is nadrukkelijk gevraagd of mensen weg wilden blijven, als je dan toch gaat terwijl je feitelijk niks in Haren te zoeken hebt dan ben je in mijn ogen fout bezig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  TukTuk vr 21 sep 2012 - 21:13

Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Niet iedereen kán gaan schuilen hè. Als je daar niet woont of niemand kent. Als je gewoon voor t feest kwam bijv. Je staat echt klem in de massa dan. Lijkt me doodeng.
Op de plek waar zij schuilde is ook de vlaggenmast en bankjes vernield.

Maar dan ben je toch al fout bezig?? Iedereen wist toch dat er geen feest was? Dus zolang je er niet woont, heb je er niks te zoeken.
Dat er geen feest was dat wiSt iedereen. Maar dat het zó uit de hand zou lopen dat hebben maar weinig mensen vermoed denk ik. Ik vind dit wel erg makkelijk praten achteraf. Misschien was het 20% relschopper, 10% meeloper die uiteindelijk ook zijn gaan rellen, en de overige 70% stond er uit interesse en hadden dit nooit vermoed.

Sorry maar dan ben je écht heel naïef..
Ik vind dit echt heel makkelijk praten achteraf.

Dat kan, ik denk toch echt dat er genoeg signalen van te voren waren en dan nog, iedereen wist dat er geen feest was, blijf dan thuis, je hebt er niks te zoeken, zeker als je al hoort dat er zoveel mensen heen gaan, dan ga je toch niet heen, al is het maar uit "interesse" ?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:14

studiebol schreef:
Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Niet iedereen kán gaan schuilen hè. Als je daar niet woont of niemand kent. Als je gewoon voor t feest kwam bijv. Je staat echt klem in de massa dan. Lijkt me doodeng.
Op de plek waar zij schuilde is ook de vlaggenmast en bankjes vernield.

Maar dan ben je toch al fout bezig?? Iedereen wist toch dat er geen feest was? Dus zolang je er niet woont, heb je er niks te zoeken.
Dat er geen feest was dat wiSt iedereen. Maar dat het zó uit de hand zou lopen dat hebben maar weinig mensen vermoed denk ik. Ik vind dit wel erg makkelijk praten achteraf. Misschien was het 20% relschopper, 10% meeloper die uiteindelijk ook zijn gaan rellen, en de overige 70% stond er uit interesse en hadden dit nooit vermoed.

Sorry maar dan ben je écht heel naïef..
Ik vind dit echt heel makkelijk praten achteraf.

nee niet achteraf... er was geen feest, dus waar moet je interesse voor tonen?
De hoeveelheid mensen die erop af kwam. Neem nou (sorry Marin) de moeder van Marin, die stond er in eerste instantie ook uit interesse. Wil je haar dan ook meteen naïef noemen? Met haar nog tig duizend andere hoor. En bedenk dat er ook veel jongeren stonden, waarschijnlijk gewoon onschuldige jongeren die nooit hebben willen rellen. Maar het zijn wel jongeren, jongeren hebben nou eenmaal sneller impulsief gedrag en dachten waarschijnlijk: vrijdagavond, niks te doen, we gaan gewoon eens kijken. Maar die hebben ook nooit de intentie tot rellen gehad, misschien.

Ik snap jullie punt wel, maar jullie zijn aan het generaliseren en daar val ik over.


Laatst aangepast door Maple op vr 21 sep 2012 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:14

Maple, in deze omgeving WIST iedereen dat er geen feest was. Dat is niet achteraf, dat werd al daaaaaagen vooraf gezegd door politie en de gemeente.
Diegene die er nu liepen te rellen waren voornamelijk voetbalhooligans, die gewoon dingen wilden slopen. Zij hebben toch in principe niks te verliezen! Zet daarbij een stel dronken meelopers en je hebt een grote groep vernielers. Niemand, maar dan ook NIEMAND kwam daar met de intentie om een feest te vieren. Er was immers geen feest. Alleen maar sensatiezoeken en niks meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:15

Zeg ik ergens dat mensen dachten dat er wél een feest was dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Antibes vr 21 sep 2012 - 21:16

Sorry Marin.. Maar ja, ik zou de moeder van Marin in deze zeker naief noemen. Ik vind het een vrij stomme actie om er te gaan kijken. Van pubers verwacht je stomme acties, dus dat is al wat anders. Maar echt volwasenen die er even zijn gaan kijken, ja, die vind ik wel naief.


Laatst aangepast door Antibes op vr 21 sep 2012 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:17

Maple schreef:Zeg ik ergens dat mensen dachten dat er wél een feest was dan?

Jij zegt dat er mensen zijn die interesse toonden. Waar fucking in dan? ER WAS NIKS!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:18

AngelNyn schreef:
Natuurlijk heb je altijd mensen die er perongeluk in verzeild raken omdat ze er langs moeten om thuis te komen, maar dit is niet iets wat in een paar minuten ontstaan is, en je hebt vaak echt wel een keuze om te blijven staan of om om te lopen / door te lopen. Natuurlijk als je precies op het moment komt dat de echte rellen aan de gang zijn wordt het lastig, maar als iedereen gewoon nagedacht had en mensen die aapjes wilden kijken gewoon thuis gebleven waren, was het ook een stuk minder druk op straat.

En jij hebt bij de laatste keer dat je ging poepen je hersencellen in plaats van iets anders in de pot gelegd? Jezus, denk eens na joh. Ik word echt heel pissig van je betweterige instelling. Hoe goed ken jij Haren? Ik kan je namelijk garanderen dat de kant waar mijn ouders bijvoorbeeld wonen, je te allen tijde door de massa had gemoeten, zelfs toen die zich verplaatste. Daar komt bij dat het koopavond was in zowel Haren als Assen en dat het dus relatief druk is rond 21:30 - 22:00 uur op dat traject met de trein - als je dan vanuit je werk komt in Assen en terug moet naar Haren of omgekeerd en zo heb ik dat ook al aan studiebol uitgelegd. Als de echte rellen dus aan de gang zijn wordt het lastig, nou tadaaaa... dat was dus op het moment dat de koopavonden klaar waren. Misschien moet jij ff nadenken voordat je zo reageert zoals je nu doet. Als je het allemaal zo goed weet, waarom heb jij dan niet je enorme kennis hierover aangeboden bij de voorbereidingen van de gemeente Haren? Dat snap ik dan niet. Als ik jou mag geloven was er dan niets aan de hand geweest.



Laatst aangepast door Nour op vr 21 sep 2012 - 21:21; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  TukTuk vr 21 sep 2012 - 21:18

Ja ik vind het ook van de moeder van Marin niet zo slim om maar te gaan kijken, NET als van alle andere mensen. Nu kan ik nog begrijpen dat als je daar woont (Zoals de moeder van Marin), dat je even wilt kijken wat er in je straat aan de gang is. Ik heb het ook voornamelijk over de mensen van buiten die allemaal naar Haren gegaan zijn, zogenaamd uit "interesse".. Bullshit, iedereen wist dat er geen feest was, iedereen wist dat er opgeroepen was NIET naar Haren te komen, als je dan toch gaat, ben je gewoon dom en fout bezig.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:18

Fruity schreef:
Maple schreef:Zeg ik ergens dat mensen dachten dat er wél een feest was dan?

Jij zegt dat er mensen zijn die interesse toonden. Waar fucking in dan? ER WAS NIKS!
waar zie je mij zeggen dat de mensen interesse in het féést hadden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:19

Maple schreef:
Fruity schreef:
Maple schreef:Zeg ik ergens dat mensen dachten dat er wél een feest was dan?

Jij zegt dat er mensen zijn die interesse toonden. Waar fucking in dan? ER WAS NIKS!
waar zie je mij zeggen dat de mensen interesse in het féést hadden?

Oh man serieus Maple. Kom op. Ik zit me gewoon kwaad te maken om deze dommigheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Mute_ vr 21 sep 2012 - 21:22

AngelNyn schreef:Ik ben het wel eens met Studiebol. Waarom zou je er uberhaupt heen gaan? Er is geen feest, dat wist iedereen van te voren en iedereen had al kunnen bedenken dat de sfeer op welk moment dan ook om zou slaan. Blijf lekker thuis! Waarom zou je aapjes gaan kijken? Puur voor de sensatie.. Ja dan heb ik ook geen medelijden met mensen die gewond raken.
Natuurlijk heb je altijd mensen die er perongeluk in verzeild raken omdat ze er langs moeten om thuis te komen, maar dit is niet iets wat in een paar minuten ontstaan is, en je hebt vaak echt wel een keuze om te blijven staan of om om te lopen / door te lopen. Natuurlijk als je precies op het moment komt dat de echte rellen aan de gang zijn wordt het lastig, maar als iedereen gewoon nagedacht had en mensen die aapjes wilden kijken gewoon thuis gebleven waren, was het ook een stuk minder druk op straat.

Eens. Ik vind het zulk kuddegedrag. Of het nu om de hoek gebeurt of je reist er 2 uur voor, ik begrijp niet wat je er moet.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  TukTuk vr 21 sep 2012 - 21:23

Nour schreef:
AngelNyn schreef:
Natuurlijk heb je altijd mensen die er perongeluk in verzeild raken omdat ze er langs moeten om thuis te komen, maar dit is niet iets wat in een paar minuten ontstaan is, en je hebt vaak echt wel een keuze om te blijven staan of om om te lopen / door te lopen. Natuurlijk als je precies op het moment komt dat de echte rellen aan de gang zijn wordt het lastig, maar als iedereen gewoon nagedacht had en mensen die aapjes wilden kijken gewoon thuis gebleven waren, was het ook een stuk minder druk op straat.

En jij hebt bij de laatste keer dat je ging poepen je hersencellen in plaats van iets anders in de pot gelegd? Jezus, denk eens na joh. Ik word echt heel pissig van je betweterige instelling. Hoe goed ken jij Haren? Ik kan je namelijk garanderen dat de kant waar mijn ouders bijvoorbeeld wonen, je te allen tijde door de massa had gemoeten, zelfs toen die zich verplaatste. Daar komt bij dat het koopavond was in zowel Haren als Assen en dat het dus relatief druk is rond 21:30 - 22:00 uur op dat traject met de trein - als je dan vanuit je werk komt in Assen en terug moet naar Haren of omgekeerd en zo zei heb ik dat ook al aan studiebol uitgelegd. Als de echte rellen dus aan de gang zijn wordt het lastig, nou tadaaaa... dat was dus op het moment dat de koopavonden klaar waren. Misschien moet jij ff nadenken voordat je zo reageert zoals je nu doet. Als je het allemaal zo goed weet, waarom heb jij dan niet je enorme kennis hierover aangeboden bij de voorbereidingen van de gemeente Haren? Dat snap ik dan niet. Als ik jou mag geloven was er dan niets aan de hand geweest.


Lezen is schijnbaar erg moeilijk.. Ik heb het over de mensen die zelf langer blijven hangen uit nieuwschierighed terwijl dat niet nodig is, nog voordat de echte rellen uit braken. Als er eenmaal rellen zijn is het inderdaad een stuk lastiger, daarom zei ik ook, die enorme mensenmassa had daar al niet eens moeten zijn, als mensen niet zo nodig aapjes hadden willen kijken (Mensen van buiten af die dus allemaal naar Haren gekomen waren), hadden de mensen die er langs moesten om thuis te komen NIET door een mensenmassa gemoeten en hadden dus veel makkelijker weggekunt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Susan vr 21 sep 2012 - 21:24

Als je weet dat er geen feest is en je gaat toch dan kom je toch om te kijken hoe het uit de hand loopt? Van de moeder van Marin snap ik het nog, als je daar woont en het is bijna om de hoek is de drempel wat lager, maar doelbewust op de trein of bus richting Groningen stappen om naar Haren te gaan vind ik stom.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Sneeuwvlok vr 21 sep 2012 - 21:24

Ik ben het wel eens met Maple eigenlijk, ik denk echt dat merendeel van de mensen daarheen ging om bier te drinken en omdat het gewoon klonk als een goeie grap. De mensen die ik ken die daar heen zijn gegaan zijn voor 10000% geen relschoppers, er is gewoon weer een klein percentage mensen dat het verpest voor de rest. Neemt niet weg dat wanneer je merkt dat de sfeer omslaat je moet maken dat je wegkomt, en dat heeft niet iedereen gedaan.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:24

Echt, jullie zijn zo feest-gefocust. Ik geef al meerdere malen aan dat er geen feest is en dat de mensen dáár ongetwijfeld niet voor kwamen, maar dat mensen gewoon kwamen uit interesse voor de mensenmassa. Heel Haren op z'n kop, dat gebeurt ook niet dagelijks.
Bij een grote brand gaan ook veel mensen even kijken, net zoiets. Ik geef aan dat de meerderheid waarschijnlijk niet eens uit was op een rel en dat ik het eg generaliserend vind dat jullie blijkbaar iedereen als schuldige aanwijzen.

Maar het enige wat jullie zeggen is "er was geen feest, er was geen feest" (duh, dat zeg ik ook), en dat het allemaal maar hun eigen schuld is en hoe naïef mensen wel niet zijn.
Nogmaals, ik begrijp jullie punt, maar generaliseer niet zo. Niet iedereen is vrijwillig bij de rellen betrokken geraakt, niet iedereen kwam om te rellen, te plunderen en te vernietigen. Beetje meer vertrouwen in de mens kan heus geen kwaad.


Laatst aangepast door Maple op vr 21 sep 2012 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Caresses vr 21 sep 2012 - 21:25

AngelNyn schreef:Ja ik vind het ook van de moeder van Marin niet zo slim om maar te gaan kijken, NET als van alle andere mensen. Nu kan ik nog begrijpen dat als je daar woont (Zoals de moeder van Marin), dat je even wilt kijken wat er in je straat aan de gang is. Ik heb het ook voornamelijk over de mensen van buiten die allemaal naar Haren gegaan zijn, zogenaamd uit "interesse".. Bullshit, iedereen wist dat er geen feest was, iedereen wist dat er opgeroepen was NIET naar Haren te komen, als je dan toch gaat, ben je gewoon dom en fout bezig.

Dat vind ik een overdreven reactie. Er werd toch ook gesproken over dat er in de stad andere feestjes werden georganiseerd. Dan kan je naar Haren gaan om te kijken of het daar gezellig is (voor hetzelfde geldt was daar op dat voetbalveld in Haren wel een leuk feestje geweest) en als dat niet het geval is door naar de stad voor een ander feestje.
Naar Haren gaan en daar verder niks verkeerd doet (je gewoon netjes gedraagt), vind ik niet vallen onder fout bezig zijn. Nu veroordeel je de mensen die verder niks misdaan hebben net zo hard als de relschoppers.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:27

AN: ook bij minder grote drukte waren de rellen zo heftig, dat je er als bestemmingspersoon niet omheen kon. Mensen gaan rollend over straat. Oftewel: als onschuldige werknemer/inwoner kun je altijd wel erbij betrokken worden, terwijl het niet zwart ziet van de mensen. Op bepaalde beelden zie je ook dat de breedte van hele straten/wegen werd gebruikt om te rellen. Of moet je er dan lekker tussendoor laveren als je dus wel degelijk een bestemming had gisteravond en dus niet voor het feestje er was? Enlighten me!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Caresses vr 21 sep 2012 - 21:29


"De ravage in het centrum van Haren is volgens de politie veroorzaakt door een relatief kleine groep relschoppers. Het aantal arrestaties stond vrijdagavond op 20".

''De meeste mensen kwamen niet om zich te misdragen maar uit nieuwsgierigheid'', zegt de woordvoerster.


Aldus nu.nl

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  TukTuk vr 21 sep 2012 - 21:29

Maple schreef:Echt, jullie zijn zo feest-gefocust. Ik geef al meerdere malen aan dat er geen feest is en dat de mensen dáár ongetwijfeld niet voor kwamen, maar dat mensen gewoon kwamen uit interesse voor de mensenmassa. Heel Haren op z'n kop, dat gebeurt ook niet dagelijks. Ik geef aan dat de meerderheid waarschijnlijk niet eens uit was op een rel en dat ik het eg generaliserend vind dat jullie blijkbaar iedereen als schuldige aanwijzen.

Maar het enige wat jullie zeggen is "er was geen feest, er was geen feest" (duh, dat zeg ik ook), en dat het allemaal maar hun eigen schuld is en hoe naïef mensen wel niet zijn.
Nogmaals, ik begrijp jullie punt, maar generaliseer niet zo. Niet iedereen is vrijwillig bij de rellen betrokken geraakt, niet iedereen kwam om te rellen, te plunderen en te vernietigen. Beetje meer vertrouwen in de mens kan heus geen kwaad.

Ja die mensen zijn óók fout, want er is meerdere malen gevraagd om NIET naar Haren te komen, en als je dan gaan om de sensatie, dan zit je gewoon fout.

Mij hoor je ook nergens zeggen dat het grotendeel uit was op een rel, maar het was wel iets wat gewoon heel voorspelbaar was. Of je er nou heen ging om te rellen, uit interesse, voor de kick of om wat voor reden dan ook, je hebt er niks te zoeken en als meerdere malen wordt gevraagd en omgeroepen om niet naar Haren af te reizen en je besluit het toch te doen, dan ben je toch echt zelf fout. Als er niet zoveel mensen uit "interesse" waren gekomen, was het ook een stuk makkelijker om de mensenmassa te handhaven, want dan zou je alleen de relschoppers hebben gehad.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:31

Als je zelf in Haren woont, dan snap ik echt wel dat je gaat kijken. Zou ik ook doen. Maar ik vind het ronduit belachelijk dat je er speciaal naar toe gaat. Ik vind dan ook dat die laatste groep mensen het allemaal niet goed op een rijtje hebben.
Wat een gebeuren om helemaal niets. Heel triest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:34

Staan gewoon ondernemers, mannen en vrouwen, te janken op televisie. Die man is zoooo bang geweest. Ik ben zo ontzettend kwaad, zo boos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 21:35

AngelNyn schreef:
Maple schreef:Echt, jullie zijn zo feest-gefocust. Ik geef al meerdere malen aan dat er geen feest is en dat de mensen dáár ongetwijfeld niet voor kwamen, maar dat mensen gewoon kwamen uit interesse voor de mensenmassa. Heel Haren op z'n kop, dat gebeurt ook niet dagelijks. Ik geef aan dat de meerderheid waarschijnlijk niet eens uit was op een rel en dat ik het eg generaliserend vind dat jullie blijkbaar iedereen als schuldige aanwijzen.

Maar het enige wat jullie zeggen is "er was geen feest, er was geen feest" (duh, dat zeg ik ook), en dat het allemaal maar hun eigen schuld is en hoe naïef mensen wel niet zijn.
Nogmaals, ik begrijp jullie punt, maar generaliseer niet zo. Niet iedereen is vrijwillig bij de rellen betrokken geraakt, niet iedereen kwam om te rellen, te plunderen en te vernietigen. Beetje meer vertrouwen in de mens kan heus geen kwaad.

Ja die mensen zijn óók fout, want er is meerdere malen gevraagd om NIET naar Haren te komen, en als je dan gaan om de sensatie, dan zit je gewoon fout.

Mij hoor je ook nergens zeggen dat het grotendeel uit was op een rel, maar het was wel iets wat gewoon heel voorspelbaar was. Of je er nou heen ging om te rellen, uit interesse, voor de kick of om wat voor reden dan ook, je hebt er niks te zoeken en als meerdere malen wordt gevraagd en omgeroepen om niet naar Haren af te reizen en je besluit het toch te doen, dan ben je toch echt zelf fout. Als er niet zoveel mensen uit "interesse" waren gekomen, was het ook een stuk makkelijker om de mensenmassa te handhaven, want dan zou je alleen de relschoppers hebben gehad.
Nogmaals, ik zeg ook nergens dat die mensen níét fout zijn, ik zeg alleen dat niet iedereen de intentie heeft tot rellen. Deze discussie begon omdat studiebol niet snapte dat mensen vrijwillig tussen die rellen gingen staan. En misschien zijn die mensen geheel vrijwillig, ondanks adviezen niet te gaan, tóch naar Haren gekomen, maar dat iedereen maar vrijwillig tussen die rellen stond, zoals studiebol beweerde, nee, dat vind ik iets heel anders en dat geloof ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 18 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum