Licht gewicht kindje
+18
Bloem86
Thunder
Twellie
Flip Fluitketel
Annemie
Linda
Happydobby
Star007
studiebol
Susan
moepie
Annie24
Tania
Bruintje Beer
Purpleflower
Darius
Liadan
peach
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Licht gewicht kindje
Mijn jongste wordt morgen drie en weegt 12 kilo en is 88 cm lang.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een enorm lichtgewichtje! Met het cb bezoek van 2 jaar, was ze 9,4 kg en 85cm.
We hebben toen een verwijzing gekrgen voor de dietist. We hebben het een en ander aan tips meegekregen, maar kunnen er verder ook niet veel aan veranderen. Ze is nooit een grote eter of drinker geweest. Wel maakt het me altijd des te meer onzeker als ze dagen slecht eet of drinkt!
Maar dagelijks krijg ik te horen: ach wat een fijn ding! Wat is ze smalletjes he?! Of ze schatten haar een stuk jonger!
We hebben toen een verwijzing gekrgen voor de dietist. We hebben het een en ander aan tips meegekregen, maar kunnen er verder ook niet veel aan veranderen. Ze is nooit een grote eter of drinker geweest. Wel maakt het me altijd des te meer onzeker als ze dagen slecht eet of drinkt!
Maar dagelijks krijg ik te horen: ach wat een fijn ding! Wat is ze smalletjes he?! Of ze schatten haar een stuk jonger!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Krijg nu echt een beeld van je jongste,V is 86 cm,en weegt 11.2 kilo.maar die moet nog 2 worden.Als ik hem morgen zie lopen,zal ik aan S denken.klein maar fijn(helaas bij jullie door een waarschijnlijk een vervelende situatie)hoop dat hij nu het eten beter gaat,ook de lengte in gaat.Rataplan schreef:Mijn jongste wordt morgen drie en weegt 12 kilo en is 88 cm lang.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn dochter is ook een fijn poppetje. weegt nu rond de 11 kilo. Was bij de geboorte 2500 gram.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Star007 schreef:Darius schreef:Ach, liever te smalletjes dan een kind met zwembanden, als ik eerlijk ben.
Wat maakt het uberhaupt uit of je kind wat smaller/fijner is of wel zwembandjes heeft en dus wat flinker is? Ik heb toevallig een 'flink' kind. Bij 8,5 maand was ze 74 cm en 9,8 kilo. Morgen weer naar het CB voor prikjes en wegen en meten. Ben benieuwd. Ik krijg juist vaak opmerkingen als ' ach wat een flinkerd', dat is ook niet altijd leuk om te horen.
+1 ik heb 2 flinke kindjes en krijg vaak te horen zo dat is een flinke knul. bij me dochter is het nu veel minder. maar me zoontje noemen ze wel eens een michelinn poppetje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Hier wordt A. juist regelmatig ouder geschat. Niet dat ze heel stevig is ofzo, maar wel iets langer dan gemiddeld. Soms best vervelend als ze dan verwachten dat ze bepaalde dingen al zou moeten kunnen (zoals nog beter praten dan ze nu al doet), omdat ze denken dat ze ouder is. Gelukkig valt het over het algemeen wel mee allemaal, maar ze wordt eerder wat ouder geschat dan wat jonger. En dat terwijl ze toch ook weer niet zo extreem lang is (bijna 90 cm, wel iets boven het gemiddelde van de curve).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geschat gewicht en daadwerkelijk gewicht
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» licht streepje kruidvattest...
» kwijt aan gas en licht??
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» licht streepje kruidvattest...
» kwijt aan gas en licht??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: