Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak.. (huishouden)

+60
Lindsya
Liz
Tiana
Rev3rie
mii_joyce
Slakje
Atelier Madame
SparklingEyes
Raindrop
Leesaa
Lejow
Niene
Bliss
Sushi
Rose
Verona
kajaka88
Jerry
Theeleut
Kiara
Silver
Reeza
Japie
litllejoy
Annemoontje
Mari
LDJ
SuperGrover
minoessepoes
Sterre
*Lookie*
Appeltje
Jelleke
Bolleke
mezzoforte
MissD
Mida4you
rianne287
SoGood
Snoes
Roxi3
Ooh La La!
Sarah1985
Cheesegirl
Rush
SarahKey
Limburg85
Rovine
Arwyn
Caroow
sanne-84
Highway
Hoochie
Poubelle
Kamperseboekenwurm
Gympie
Zonnetje
kippiee
Shisha
Marin
64 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Jerry vr 21 sep 2012 - 2:26

Verona, om de dag dweilen?! Trek je dan ook alles aan kant, stoelen op de tafel etc.? Of doe je alleen de 'loopstukken'?
Ik vind 't met dweilen altijd zo'n gedoe dat je dan moet wachten tot alles weer droog is...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Rush vr 21 sep 2012 - 2:37

Jerry schreef:
Ik vind 't met dweilen altijd zo'n gedoe dat je dan moet wachten tot alles weer droog is...
Nou idd, dan moet ik weer verplicht geld uitgeven in de stad of bij m`n ouders op de koffie. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Rose vr 21 sep 2012 - 2:40

Rush schreef:
Jerry schreef:
Ik vind 't met dweilen altijd zo'n gedoe dat je dan moet wachten tot alles weer droog is...
Nou idd, dan moet ik weer verplicht geld uitgeven in de stad of bij m`n ouders op de koffie. Rolling Eyes

lol!

Gelukkig hoef ik alleen maar beneden te dweilen dus dan dweil ik mezelf zo in dat ik naar boven kan. Om daar vervolgens te douchen/boek lezen/ maskertje/schoonmaken etc.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Rush vr 21 sep 2012 - 2:41

Wij hebben de douche beneden, maar meestal plan ik het zo dat ik daarna boodschappen ga doen.

Maar als ik tussendoor dweil, dan dweil ik mezelf naar buiten en dan moet ik toch echt even iets buiten de deur doen haha. Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Verona vr 21 sep 2012 - 2:48

Jerry schreef:Verona, om de dag dweilen?! Trek je dan ook alles aan kant, stoelen op de tafel etc.? Of doe je alleen de 'loopstukken'?
Ik vind 't met dweilen altijd zo'n gedoe dat je dan moet wachten tot alles weer droog is...

Ja ik dweil om de dag. Wij hebben 4 katten en een hond en vind het gewoon een veel frisser idee als ik om de dag dweil. Ik doe 1x in de week echt alles aan de kant en de andere keren gewoon alles wat bereikbaar is met de dweil. Meestal wacht ik heel even en dan loop ik er gewoon overheen, dat zie je gelukkig niet bij mij.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Rovine vr 21 sep 2012 - 5:14

Als ik dweil zie ik overal kattenpootjes daarna. Rolling Eyes
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 5:26

Rovine schreef:Als ik dweil zie ik overal kattenpootjes daarna. Rolling Eyes

Ik dweil ook om de dag ongeveer (ligt eraan wanneer ik werk), sowieso de keuken, het domein van meneer Poes, maar die pootjes inderdaad.... :nopompom: En verder sluit ik de poes op, dweil mezelf op de bank.. en wachten maar Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Verona vr 21 sep 2012 - 6:19

Dat zie ik alleen als het nog nat is, daarna is het op deze vloer gelukkig niet meer te zien.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 6:23

Verona schreef:Dat zie ik alleen als het nog nat is, daarna is het op deze vloer gelukkig niet meer te zien.

O dat is fijn! Hier is de vloer heel erg licht, en als de zon erop schijnt zie je echt ALLES. Heeft de vorige bewoner leuk bedacht :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Sushi vr 21 sep 2012 - 8:58

Hoe vaak..

.. stofzuig je? Sowieso één keer per week en soms vaker als ik zie dat het nodig is.
.. dweil je? Ik durf het bijna niet meer te zeggen als ik zie hoe vaak jullie dweilen. Ik dweil eens per maand...
.. stof/poets je? Sowieso wekelijks, en door de week ook als ik zie dat iets vies/stoffig is.
.. maak je de WC schoon? Twee keer per week, maar als er bezoek komt vaker.
.. maak je de badkamer/wastafel schoon? Wekelijks.
.. verschoon je je bed? Eens in de twee weken. Ik heb een gigantisch dekbed voor mij alleen (lits jumeaux) en ik douche altijd voor ik ga slapen dus eens in de twee weken is prima.
.. maak je de keuken schoon? Wekelijks uitgebreid en verder altijd nadat ik eten heb gemaakt (ontbijt/lunch/avondeten).
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? Altijd na het koken. (ik heb overigens geen afzuigkap, ik heb zo'n ventilatiesysteem hier in huis en heb nooit last van etensgeuren gelukkig)
.. doe je de vaatwasser? Nooit! Heb geen vaatwasser ;-)
.. doe je de was? Wekelijks.
.. strijk je? Eens in de twee weken. Ik heb niet zoveel dat gestreken moet worden dus heb ik ook geen zin om elke week te strijken.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Bliss vr 21 sep 2012 - 9:24

Ik geloof dat ik hier ook maar niet moet reageren. Heb alleen de eerste paar reacties gelezen, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan het huishouden en als ik het geld had, zou ik een schoonmaakster in dienst nemen. Ik stofzuig ca. 1x per week, vaatwasser 2-3x per week (gewoon wanneer ie redelijk vol zit), ik draai elke week een stuk of 2-3 wassen. Keuken, badkamer en wc doe ik vaak wat vluchtig, eens in de zoveel tijd wat uitgebreider. Bed verschonen ca. eens per anderhalve week denk ik. Aan afstoffen denk ik nooit, dat doe ik alleen als t me ineens opvalt dat er een flinke laag stof ligt. Ik ben vooral van 'voor het oog schoon'. Embarassed Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 2474380249

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Niene vr 21 sep 2012 - 23:48

Hoe vaak..

.. stofzuig je? Elke dag (ivm huisdieren en kind Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 394967 ) Boven 3x per week en zolder 1x per week
.. dweil je? Elke dag ,boven 1x per week tegelijk met de grote beurt van de badkamer
.. stof/poets je? Elke dag
.. maak je de WC schoon? Elke dag
.. maak je de badkamer/wastafel schoon? Elke dag,1x per week grondig
.. verschoon je je bed? Elke week
.. maak je de keuken schoon? Elke dag,1x per week grondig/koelkast,binnen en buitenkant kastjes
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? 1x per maand afzuigkap en elke dag na het koken het gasfornuis
.. doe je de vaatwasser? Meerdere keren per dag de afwas,heb geen afwasmachine
.. doe je de was? 3x per week
.. strijk je? Als de wasmand vol is

Ben nogal een poetsmiep,heb het gelukkig al meer los kunnen laten,stofzoog zo 3x per dag Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 878948377
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gympie za 22 sep 2012 - 4:07

Ik heb wel katten en zoals eerder gezegd geen ster in het huishouden, maar elke dag stofzuigen zie ik sowieso niet zitten! Ik ben bijna een uur bezig met stofzuigen. Mijn kat is doodsbang voor dat ding en dan bedoel ik ook echt heel bang. Ze gaat janken als een gek. Dat betekent dat ik haar moet opsluiten in de slaapkamer. Alleen ze mag daar niet alleen zitten, want ze heeft helaas al 5 keer op het bed geplast. Badkamer een uur lang opsluiten, vind ik echt sneu + dan wordt mijn badkamer gewoon verbouwd. Gevolg is dat ik de katten altijd samen met mijn vriend naar de slaapkamer stuur. Op die manier is hij er bij en gaat ze niet plassen en kan hij de beesten geruststellen. Ik kan dit dramatische riedeltje niet elke dag of om de dag afspelen, daar word ik echt niet vrolijk van!

Daarnaast heb ik echt geen puf om elke dag of om de dag te stofzuigen, hoe doen jullie dat??

Ik heb wel een kruimeldief, daarmee zuig ik tussendoor wel wat op. Maar dat is alleen als ik iets zie.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 4:12

.. stofzuig je? dagelijks
.. dweil je? eens in de week
.. stof/poets je? 2-3x in de week
.. maak je de WC schoon? wekelijks grondig, verder wanneer nodig
.. maak je de badkamer/wastafel schoon? die schiet er altijd bij in...
.. verschoon je je bed? ongeveer eens in de week
.. maak je de keuken schoon? dagelijks, na het koken
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? 2x in de week ongeveer
.. doe je de vaatwasser? aanzetten? Om de dag, schoonmaken eens in de maand
.. doe je de was? wanneer nodig, zo'n 3-4 wassen in de week
.. strijk je? nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Lejow za 22 sep 2012 - 4:21

Ik ben echt waaaaaardeloos in het huishouden :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Leesaa za 22 sep 2012 - 5:15

.. stofzuig je? Om de dag
.. dweilen/stoffen/wc/badkamer/keuken wordt 1 keer per week grondig door schoonmaakster gedaan
.. verschoon je je bed? minimaal eens in de week
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? Na t koken, dagelijks dus.
.. doe je de was? Twee keer per week denk ik zo.
.. strijk je? Alleen wanneer ik iets aantrek wat gestreken moet worden zoal een blouse.
Leesaa
Leesaa
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 31-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Jerry za 22 sep 2012 - 6:11

Niene schreef:Hoe vaak..

.. stofzuig je? Elke dag (ivm huisdieren en kind Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 394967 ) Boven 3x per week en zolder 1x per week
.. dweil je? Elke dag ,boven 1x per week tegelijk met de grote beurt van de badkamer
.. stof/poets je? Elke dag
.. maak je de WC schoon? Elke dag
.. maak je de badkamer/wastafel schoon? Elke dag,1x per week grondig
.. verschoon je je bed? Elke week
.. maak je de keuken schoon? Elke dag,1x per week grondig/koelkast,binnen en buitenkant kastjes
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? 1x per maand afzuigkap en elke dag na het koken het gasfornuis
.. doe je de vaatwasser? Meerdere keren per dag de afwas,heb geen afwasmachine
.. doe je de was? 3x per week
.. strijk je? Als de wasmand vol is

Ben nogal een poetsmiep,heb het gelukkig al meer los kunnen laten,stofzoog zo 3x per dag Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 878948377

Waar haal je de tijd vandaan?! :O
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 8:08

Ik doe op dit moment veel minder in het huishouden dan normaal gesproken omdat ik zo moe ben, maar normaal gesproken:

Hoe vaak..

.. stofzuig je? 2/3 keer per week
.. dweil je? Ik eigenlijk nooit. Mijn man wel af en toe, maar ik heb eigenlijk geen idee wanneer.
.. stof/poets je? Weinig. Als het vies is.
.. maak je de WC schoon? 2 keer in de week?
.. maak je de badkamer/wastafel schoon? Ik denk om de week.
.. verschoon je je bed? Elke week
.. maak je de keuken schoon? Elke dag
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? Elke dag
.. doe je de vaatwasser? De vaatwasser inpakken en aanzetten elke dag, schoonmaken : doe ik nooit. Ik denk mijn man wel.
.. doe je de was? Elke dag
.. strijk je? Als ik iets aan doe wat gestreken moet worden strijk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 8:17

Gympie schreef:Ik heb wel katten en zoals eerder gezegd geen ster in het huishouden, maar elke dag stofzuigen zie ik sowieso niet zitten! Ik ben bijna een uur bezig met stofzuigen. Mijn kat is doodsbang voor dat ding en dan bedoel ik ook echt heel bang. Ze gaat janken als een gek. Dat betekent dat ik haar moet opsluiten in de slaapkamer. Alleen ze mag daar niet alleen zitten, want ze heeft helaas al 5 keer op het bed geplast. Badkamer een uur lang opsluiten, vind ik echt sneu + dan wordt mijn badkamer gewoon verbouwd. Gevolg is dat ik de katten altijd samen met mijn vriend naar de slaapkamer stuur. Op die manier is hij er bij en gaat ze niet plassen en kan hij de beesten geruststellen. Ik kan dit dramatische riedeltje niet elke dag of om de dag afspelen, daar word ik echt niet vrolijk van!

Daarnaast heb ik echt geen puf om elke dag of om de dag te stofzuigen, hoe doen jullie dat??

Ik heb wel een kruimeldief, daarmee zuig ik tussendoor wel wat op. Maar dat is alleen als ik iets zie.

Je hoeft het toch ook niet als een ander te doen? Het is jouw huis en jij leeft daar fijn in.
Ik moet er zelf ook niet aan denken om zoveel te poetsen zoals bijv Pippa doet. Ik zou geen energie/fut en tijd meer overhouden voor de dingen die ik toch echt ook moet doen. En daarnaast: ik heb daar ook helemaal geen zín in. Ik vind het huishouden echt tijdverspilling en werk dan liever wat meer of doe leuke dingen met mijn kinderen.

Nu moet ik wel, maar vroeger was het echt veel minder. Maar ja, kan nu wel niet wassen elke dag maar dan heb ik de kinderen er ook mee.

Mijn slaapkamer bij mijn ouders was ook echt altijd een puinhoop, tot grote frustratie van mijn ouders. Toen vond ik het al tijdverspilling en nu nog meer. Maar nu moet ik wel. Toen had ik alleen mezelf ermee.

Als we het geld hadden, huurden we een schoonmaakster in. Hopelijk in de toekomst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 8:22

Sterre schreef:Eh, ik durf het lijstje ook niet in te vullen Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 394967 . We werken allebei 40 uur en hebben een reistijd van 1uur enkele reis... ik zie echt niet waar ik de fut vandaan moet halen om zo vaak te poetsen. Elke dag stofzuigen?? 1x per twee dagen stoffen? Hellelujah!

Elk weekend doen we even een rondje door het huis, en tussen door alleen wat echt vies is. Het grote poetswerk als grondig de voegen van de badkamer reinigen en het kalk verwijderen ongeveer 1x per maand Embarassed

Volgens mij doe ik dat laatste niet eens 1 keer per maand. Ik heb van die badkamerreiniger van bepaald merk (kom er even niet op). Dat spuit ik erop en ga er met een doek overheen. Ik mik wat chloor in de hoekjes waar het kan gaan schimmelen. Echt schrobben doe ik echt nauwelijks hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Raindrop za 22 sep 2012 - 8:23

Gympie schreef:Ik heb wel katten en zoals eerder gezegd geen ster in het huishouden, maar elke dag stofzuigen zie ik sowieso niet zitten! Ik ben bijna een uur bezig met stofzuigen. Mijn kat is doodsbang voor dat ding en dan bedoel ik ook echt heel bang. Ze gaat janken als een gek. Dat betekent dat ik haar moet opsluiten in de slaapkamer. Alleen ze mag daar niet alleen zitten, want ze heeft helaas al 5 keer op het bed geplast. Badkamer een uur lang opsluiten, vind ik echt sneu + dan wordt mijn badkamer gewoon verbouwd. Gevolg is dat ik de katten altijd samen met mijn vriend naar de slaapkamer stuur. Op die manier is hij er bij en gaat ze niet plassen en kan hij de beesten geruststellen. Ik kan dit dramatische riedeltje niet elke dag of om de dag afspelen, daar word ik echt niet vrolijk van!

Daarnaast heb ik echt geen puf om elke dag of om de dag te stofzuigen, hoe doen jullie dat??

Ik heb wel een kruimeldief, daarmee zuig ik tussendoor wel wat op. Maar dat is alleen als ik iets zie.

Mijn kat is ook heel bang voor de stofzuiger en ik ga daarom ook echt niet elke dag of om de dag stofzuigen.
Wat ik wel doe is vegen of stofwissen maar het ligt ook net aan de vloer die je hebt natuurlijk.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gympie za 22 sep 2012 - 11:00

Ja, daar heb je gelijk in, Luce. Een schoonmaker zou wel fijn zijn. Grappige is dat ik dat zelf als bijbaan heb gedaan en daarin was ik wel heel secuur.

Maar mate het topic vordert, zie ik gelukkig dat ik niet de enige ben, haha.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 15:39

Gympie schreef:Ja, daar heb je gelijk in, Luce. Een schoonmaker zou wel fijn zijn. Grappige is dat ik dat zelf als bijbaan heb gedaan en daarin was ik wel heel secuur.

.

Ik ook nerd Bij een ander vind ik het ook niet erg, maar bij mezelf des te meer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Niene za 22 sep 2012 - 21:51

Jerry schreef:
Niene schreef:Hoe vaak..

.. stofzuig je? Elke dag (ivm huisdieren en kind Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 394967 ) Boven 3x per week en zolder 1x per week
.. dweil je? Elke dag ,boven 1x per week tegelijk met de grote beurt van de badkamer
.. stof/poets je? Elke dag
.. maak je de WC schoon? Elke dag
.. maak je de badkamer/wastafel schoon? Elke dag,1x per week grondig
.. verschoon je je bed? Elke week
.. maak je de keuken schoon? Elke dag,1x per week grondig/koelkast,binnen en buitenkant kastjes
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? 1x per maand afzuigkap en elke dag na het koken het gasfornuis
.. doe je de vaatwasser? Meerdere keren per dag de afwas,heb geen afwasmachine
.. doe je de was? 3x per week
.. strijk je? Als de wasmand vol is

Ben nogal een poetsmiep,heb het gelukkig al meer los kunnen laten,stofzoog zo 3x per dag Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 878948377

Waar haal je de tijd vandaan?! :O

Ja niet.. Kom tijd te kort,daarom heb ik het een beetje los kunnen laten. Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 827601 En nu doe ik het tussen het werken en opvoeden door.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  SparklingEyes zo 23 sep 2012 - 18:23



Hoe vaak..

.. stofzuig je? Een keer per dag
.. dweil je? een keer per week of wanneer er iets gevallen is of zo
.. stof/poets je? 1 a 2 keer per week[ b]
.. maak je de WC schoon? [b] 1 keer in de week

.. maak je de badkamer/wastafel schoon? 1 keer in de week
.. verschoon je je bed? 1 keer in de twee weken is het streven Wink
.. maak je de keuken schoon? elke dag ff afnemen, grondig 1 x in de week
.. maak je het fornuis/afzuigkap schoon? elke dag na het koken
.. doe je de vaatwasser? iedere dag minimaal 1 keer..
.. doe je de was? iedere dag minimaal 1 was
.. strijk je? 2x in de week of zo
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak.. (huishouden) - Pagina 4 Empty Re: Hoe vaak.. (huishouden)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum