Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het verschil tussen jouw kinderen?

+2
sandra
Flemy
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 20:19

Wat leuk om te lezen zeg!

Hier hebben ze veel van elkaar weg maar ook wel degelijk verschillen smile

Dylan was een onrustige baby en had daarin veel aandacht nodig door bijvoorbeeld bij je te zitten,in een draagdoek ect. Ook huilde Dylan redelijk veel wat resulteerde in een vermoeide familie Wink Dylan slaapt pas door sinds afgelopen zomer heeft bijna 30 antibiotica kuren gehad inmiddels! fikse astma,longontstekingen,oorontstekingen,amandelen ontstoken ect ect . . . lijkt geen einde aan te komen! Nu is hij geopereerd en heeft hij buisjes en zijn zijn amandelen eruit dus wie weet lost het wat op!
Verder is het een ventje wat goed alleen kan spelen maar wel alles wil zoals hij vind dat het hoort... San en ik hebben wel eens naar hem staan kijken en zien er veel van onze families in *komt veel autisme in voor*,, nou heeft ieder mens dat wel ben ik van mening maar toch! Alle deuren moeten dicht, kopjes horen op 1 manier te staan, hij wil hetzelfde kleur van zijn beker dan van zijn bord en zo kan ik nog wel even doorgaan Wink
Dylan begon met een jaar of 2 te praten en was iets later dan gemiddeld in zijn ontwikkeling maar ook niet gek als je ziet hoevaak hij ziek is geweest natuurlijk! Inmiddels is hij een kerel die wanneer hij goed in zijn vel zit, goed kan vertellen wat hem dwars zit, goed te corrigeren is, graag dingen zelf wil doen. Wel lacht hij zijn hele leven al zoveel mogelijk en is het een echte knuffel en kus koning Very Happy

Lynn is natuurlijk pas een half jaar dus echt vergelijk met wat Dylan heeft gedaan/meegemaakt heb ik niet maar als baby zijnde wel! Lynn is echt een heel zoet meisje,, slaapt al maanden door, geeft praktisch nooit aan dat ze moet eten, huilt wekelijks ipv dagelijk, wanneer ze moet gaan slapen geeft ze geen kik maar ligt ze stilletjes te sabbelen op haar hand en speelt met een knuffeltje. Kan zich heel goed vermaken in de box,vlotte ontwikkelen want in november draaide ze al van haar rug naar haar buik en andersom! Met 4 maanden,, inmiddels 6 maand en draait ze zo de hele woonkamer rond. Lynn lacht zelfs wanneer ze hoge koorts heeft nog tegen de huisarts Wink al met al een vrolijk meisje! Ook met eten is het een heel ander verhaal dan bij Dylan, flessen gaan er zonder moeite in, heeft een heel schema al 2 maand, en nu met vast voedsel doet ze het heel goed terwijl dat bij Dylan toen al een strijd was.. Ook Lynn is echt een meisje wat graag knuffelt en bij je zit!

Zoek de verschillen Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: