Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het verschil tussen jouw kinderen?

+2
sandra
Flemy
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Flemy ma 31 jan 2011 - 2:01

Onze tweede is echt een totaal ander kind dan de eerste. Ze lijken ook niet veel op elkaar qua uiterlijk, maar qua karakter is het helemaal een verschil!

De eerste was een super makkelijke baby. Sliep altijd goed, sliep al snel door en met 3 maanden klokje rond. Flessen gingen ook altijd goed, groeide heel snel. Ze was ook heel snel in haar ontwikkeling, dat alles is eigenlijk nog steeds zo. Nog nooit iets met haar gezondheid gehad ook, hooguit een keer verkouden.

De tweede daarentegen is veel 'moeilijker'. We mogen niks klagen hoor, maar als we het vergelijken wel Wink
Ze slaapt overdag sowieso slechter. Er zitten dagen bij dat ze iedere dag heel goed slaapt, maar telkens weer komt het moment terug dat ze weer dagen na een uurtje al wakker is en vervolgens echt niet meer slaapt. En dat dan de hele dag door, tot de laatste fles van 22:30.
Ook qua gezondheid is ze totaal anders, ze heeft Reflux en sinds kort zijn we erachter dat ze ook KMA heeft. Ze is in die 3 maanden al meerdere keren verkouden geweest en de laatste keer in het ziekenhuis opgenomen met RS.
De flessen drinkt ze bijna altijd wel gewoon goed leeg, maar ze kan nooit rustig liggen, is altijd maar aan het bewegen en rondkijken, speen loslaten e.d.
Qua ontwikkeling is ze ook wat langzamer dan haar zus, zo pakt ze nu nog niets vast bijvoorbeeld. Als ze toevallig iets vast grijpt dan voelt ze wel heel nauwkeurig de vorm.

Ik ben echt heel benieuwd wat voor kind onze 2e zal zijn als ze ouder is. Of ze dan nog zo totaal verschillend is, of dat ze toch echt duidelijk zusjes zullen zijn.

Wat ze trouwens wel hetzelfde hebben; zowel Myrthe als baby, als Fleur nu.. altijd vrolijk! Fleur slaapt dan wel slechter soms, maar zodra ze eruit is dan lacht ze. Dat deed Myrthe ook altijd. smile

Hoe zijn jullie kindjes vergeleken met elkaar?
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  sandra ma 31 jan 2011 - 2:05

Hier een verschil van dag en nacht!

De oudste sliep met 3 maanden door, huilde nooit, en ging qua ontwikkeling gewoon gemiddeld.. het is een heel rustig en geduldig kind.

De jongste daarintegen... slaapt nu net een paar weken door, huilt veel, gaat qua ontwikkeling snel en is erg ongeduldig en driftig aangelegd..

Echt 2 heel verschillende kinderen dus..
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:10

Qua ontwikkeling is ze ook wat langzamer dan haar zus, zo pakt ze nu nog niets vast bijvoorbeeld. Als ze toevallig iets vast grijpt dan voelt ze wel heel nauwkeurig de vorm.

Dit deed mijn neefje ook heel erg. Toen hij 4 maanden was kon hij manderijnen allemaal in dezelfde hand leggen (terwijl je 2 handen ophielt) en als je handen dan volwaren pakte hij een voor een een mandarijn en legde die in je andere hand smile ) .. Verder bekeek hij daadwerkelijk alles om zich heen, en pakte alles vast om te voelen.

Hij liep 'pas' met 20 maanden, maar nu gaat het ineens als een speer.

Ik heb gewoon het vermoede dat hij echt een pienter ventje is Laughing

Net als laatst.. Ging mijn zus met hem naar het cb. Daar stak hij netjes zijn rechter hand uit om een handje te geven.. Geeft dat mens haar LINKER hand terug.. Toen wist hij niet wat hij moest doen.. (want ja, hij hoort een rechter hand terug te krijgen).. Zegt dat mens heel droog :"handjes geven kan ook nog helemaal niet op jouw leeftijd.."

En daarna moest hij blokken gaan stapelen.. hij moest er 4 minimaal hebben voor zijn leeftijd.. Bij 8 blokken waren de blokker op en kon hij niet meer verder gaan.. toen stootte dat mens die toren om.. (nou nou ik dacht serieus toen ik het hoorde "wie is hier nou het kind? " )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:13

Ook hier 2 verschillende...Very Happy
De oudste heel zelfstandig kindje wat weinig aandacht vroeg. Wil graag alles zelf doen en vooral niet storen tijdens het spelen vind ze niet leuk.
Ze praatte heel vlot al. een keer waarschuwen en het is klaar

De kleinste, wil de hele dag bij je hangen en heel veel knuffelen Very Happy speelt het liefste naast je of met je. Praten doet ze weinig. Ze is natuurlijk nog maar ruim 13 maanden hoor maar de oudste zei toen al het 3 dubbele aan woorden vandaar...Ook qua waarschuwen het interesseert merle geen biet..Very Happy ze kijkt je aan alsof je gek bent...wel een ondernemende tante poeh! ook is merle al veel vaker ziek geweest dan Indy ooit is geweest. (dit was na 6 maanden al zo haha)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:18

.


Laatst aangepast door Arden op wo 2 maa 2011 - 4:47; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:19

Wat ze trouwens wel gemeen hebben en wat ik helemaal niet erg vind, is dat ze gek zijn op kusjes geven en knuffelen. Ze kunnen zo lekker bij me hangen, heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Flemy ma 31 jan 2011 - 2:24

BeeGee schreef:
De kleinste, wil de hele dag bij je hangen en heel veel knuffelen Very Happy

Dat is hier ook zo. De oudste was (en is) nooit zo knuffelig, heel zelfstandig al vanaf heel jonge leeftijd. Ze speelde al snel een hele poos alleen in de box bijvoorbeeld. De jongste kan zo heerlijk tegen je aan gaan hangen, liefst met haar wang tegen mijn wang en haar armpjes om mijn nek (of papa natuurlijk). Ze kan gelukkig ook goed alleen in de box, maar dan zoekt ze voornamelijk contact met iemand, volgt echt iedere stap.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Flemy ma 31 jan 2011 - 2:36

*


Laatst aangepast door Flemy op ma 31 jan 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto weer weg)
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:39

Hier ook 2 verschillende maar goed dat kan natuurlijk ook niet anders. S.enna was en is nog altijd een héle vlotte in ontwikkeling, ze sprak al een paar woorden/zinnen aan elkaar met haar eerste verjaardag, ze liep met 12 maanden en ze begreep altijd alles en nu nog, ze lijkt ouder dan dat ze is. S.enna is nooit een knuffelkont geweest ook niet als baby, ze wilde liever dingen alleen doen en dat is nu nog zo.

M.ara loopt flink achter in haar ontwikkeling, ze doet nu dingen voor een baby van 5 maanden terwijl ze 10 maanden is. Of ze gaat praten/lopen/dingen begrijpen en noem het maar op blijft natuurlijk altijd maar de vraag ? M.ara is wel heel erg graag met je samen, ze hangt graag in de draagdoek, ze wil veel bij je op schoot zitten en lekker bij je liggen.

Qua uiterlijk lijken ze wel op elkaar maar soms ook weer niet, ze hebben we dezelfde neus en mond en dezelfde piekharen als baby Very Happy S.enna lijkt echt sprekend op mijn vriend en M.ara lijkt heeeel veel op mijn broer en mijn moeder als baby zijnde.

Waar ze wel beide gek op zijn is het zwembad, daar gaan we dan ook vaak naartoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:40

Echt een verschil inderdaad Flemy, leuk om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:45

Inderdaad flemy! Wat een verschil. Is het ook zo dat je ene dochter qua uiterlijk meer op jouw lijkt en de andere dochter op je vriend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:17

Het enige verschil wat ik nu merk, is dat F.lynn rustiger is dan Q.uinten.
F.lynn huilt veel minder, maar dat kan ook komen doordat we zelf wat rustiger zijn omdat dit de tweede is.
Qua uiterlijk lijken ze best veel op elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 3:17

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:20

Leuk topic!!

Onze kinderen verschillen ook wel behoorlijk.

R.ick vond als baby alles wel best. Je kon hem in de box leggen dan dan bleef hij gewoon liggen of ging spelen. Knuffelen en op schoot zitten vond hij niet zo boeiend. Hij vond het leuker om zichzelf te vermaken. Hij vond het ook echt vervelend als je hem stoorde in zijn spel.
Hij was ook een echte hongerlap. Had zijn flessen in no time leeg en schreeuwde daarna nog moord en brand om meer! Hij zat met 4 maanden al aan de groentehap.
Hij sliep na 8 weken elke nacht door.

I.sabelle is veel pittiger. In de box liggen vindt ze eventjes leuk, maar ze is meer tevreden in de wipstoel of op schoot. Ze heeft veel meer afwisseling nodig dan R.ick en lacht echt naar iedereen. R.ick was daar veel selectiever in.
I.sabelle heeft KMA en reflux en eten is echt niet haar hobby. We krijgen er nu nog steeds met moeite maar 165cc per fles in.
Ze heeft een paar weken doorgeslapen, maar komt nu toch wel weer elke nacht voor een voeding.

Beide kinderen sliepen overdag erg slecht en qua uiterlijk lijken ze best op elkaar. Alleen heeft I.sabelle veel donkerder haar dan R.ick

@Flemy: wat een verschil inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:23

Susan schreef:
Wat ik wel merk bij mezelf is dat ik door de problemen die er zijn met Ezra's taalontwikkeling, ik bescheidener ben geworden over mijn eigen rol in de opvoeding, ik kan me soms best ergeren aan moeders die denken dat wat er uit hun kind komt een direct gevolg is van wat zij er in hebben gestopt, omdat ik heb geleerd dat het ook voor een groot deel buiten je eigen vermogen ligt (extreme situaties daargelaten natuurlijk).

Wat vervelend! Wat voor stappen hebben jullie hiervoor ondernomen?
Ik ben het wel met je eens over wat je zegt in het stukje hierboven. Je hebt niet alles in de hand natuurlijk.
Succes met Ezra!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 3:34

Hier ook twee kindjes als dag en nacht:

Fenne is blond, heeft blauwe ogen en een rond koppie. Thije is heel donker, heeft bruine Aziatische ogen en een smaller hoofd. Fenne was qua gewicht en lengte precies gemiddeld, Thije is lang en slank.

Qua motorische ontwikkeling is de jongste sneller en sterker. Hij kon al twee kanten opdraaien met 3 maanden, de oudste met 6. Ik heb trouwens wel het idee dat dit ook gedeeltelijk aan ons ligt, omdat de jongste veel meer op zijn buik ligt dan de oudste. De jongste is een actievere baby; als hij in de box wordt gelegd rolt hij van de ene kant naar de andere en pakt het ene speeltje na het andere. De oudste lag vaak rustig naar 1 ding te kijken en bestudeerde alles (visueel) heel nauwkeurig. Qua contact maken was de oudste wat minder gezellig; ze keek iedereen héél doordringend aan, maar lachte daar maar zelden bij. De jongste is een allemansvriendje en lacht naar alles dat geluid maakt of beweegt.

Ik ben heel benieuwd hoe het over een paar jaar is. De oudste is namelijk wel totaal veranderd ten op zichte van hoe ze was als baby. Ze is nu extreem sociaal en kletst met iedereen. Dat hadden we dus niet verwacht toen ze nog zo klein was. Ik heb me toen zelfs weleens afgevraagd of er iets 'mis' was met haar omdat ze nooit lachte Embarassed .

Wat betreft doorslapen en huilen zijn ze tot nu toe redelijk hetzelfde; ze huilen allebei weinig in vergelijking met andere babies en slapen heel goed. Maar ze worden wel wakker om te drinken; de oudste totdat ze 6 maanden was en flesvoeding kreeg. Bij de jongste moeten we dat nog afwachten. Hij drinkt nu zo'n drie/vier keer per nacht Sleep

Wat wel hetzelfde is; ik ben op allebei precies even stapelverliefd I love you




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 3:34

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  missmarm ma 31 jan 2011 - 4:08

Hier ook 2 totaal verschillende kindjes de oudste had een slechte start maar was snel een lieve tevreden baby. Nu nog steeds een dromerige bijna kleuter met veel humor etc. Praat veel en snel en is alleen af en toe driftig als hem iets niet bevalt.

Nr2 is al vanaf het begin een slechte slaper kan slecht tegen veranderingen ging pas laat kruipen etc met ruim 10 maand. Is heel gevoelig slapen was altijd drama op visite idem op vakantie gaan bleek een hel zijn 4 dagen eerder thuisgekomen vanuit zuid frankrijk etc. Is een echt mama's kindje maar wel lief hoor en een echte knuffelkont. Oudere broer is echt papa's kindje en komt alleen knuffelen als hij dat wil.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  missmarm ma 31 jan 2011 - 4:09

Susan--> dan neem je toch alle maatregelen die nodig zijn?
hug

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 4:14

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Flemy ma 31 jan 2011 - 5:13

Punk'd: Als baby lijkt de oudste meer op mijn man en de jongste erg op mij. Nu hoor ik steeds meer dat de oudste op mij lijkt, dus het zit er allebei wel in Wink
De jongste heeft wel duidelijk dezelfde vorm van gezicht als mijn man en de oudste weer meer van mij..

Nog een verschil: De oudste heeft bruine ogen en de jongste lichtblauw (zo mooi! Very Happy)
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 5:19

Oja dat is hier ook een verschil... de jongste heeft bruin/groene ogen en de oudste blauw.

Susan hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 5:35

Susan, je doet echt wat je kan, ik vind het heel knap dat je ondanks dat het moeilijk is, toch al die stappen neemt.

Mijn oudste zoon lijkt qua uiterlijk erg op mij, hij heeft heel duidelijk mijn haar en mijn ogen, en ook de vorm van zijn gezicht lijkt heel erg op het mijne. Hij kan zich soms moeilijk concentreren maar is een heel intelligent jongetje (pas zes geworden, en vroeg 2 weken terug aan me wat moleculen zijn, hallo!) en is heel erg geinteresseerd in de wereld om zich heen. Hij is vreselijk zorgzaam en lief.

Mijn jongste zoon lijkt qua uiterlijk veel meer op zijn vader, behalve zijn krullen dan. Hij is erg groot voor zijn leeftijd (geen idee hoe hij daaraan komt - wij komen beiden niet boven de 175 uit) en heeft een enorme motorische ontwikkeling. Hij kan niet alleen torens bouwen, maar hele huizen. Hij is veel taalvaardiger dan de oudste, hij praatte al heel snel en kan nu, nu hij bijna drie is, volledige vol-en bijzinnen helemaal goed uitspreken, grammaticaal correct en alles. Hij is niet zo geinteresseerd in de rest van de wereld maar vooral in boeken, maar is wel heel sociaal, hij kent alle kindjes en ouders bij naam. Hij is wat egoistischer dan zijn grote broer, maar wel een enorm lieffie als het erop aankomt. Hij is ook nog maar drie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  missmarm ma 31 jan 2011 - 6:21

Susan schreef:
missmarm schreef:Susan--> dan neem je toch alle maatregelen die nodig zijn?
hug

Klopt, dat is ook wat ik mezelf altijd wil kunnen voorhouden. Ik had bijvoorbeeld best wel moeite met het feit dat hij naar een medisch kinderdagverblijf moet (zo heet het overigens niet meer, maar zo noem ik het nog wel omdat iedereen dan gewoon weet waar het over gaat) en toen er eerder plek was dan we dachten was het wel even slikken, maar ik realiseer me dan wel dat ik het ondanks mijn eigen gevoelens toch met beide handen aan moet grijpen. En soms geef ik mezelf dan een schop en zeg: 'Wees blij dat je in een land woont waar dat soort voorzieningen er zijn."

Wij zitten ook bij integrale vroeghulp en ze gaan ons donderdag bespreken ben heel benieuwd. Het gaat eigenlijk heel goed maar de jongste reageert zo heftig op babies dat we voor de zekerheid dit achter de hand hebben.

Wie weet kunnen ze hem op de juiste plek wel die extra aandacht geven en gaat hij snel beter praten

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  knets ma 31 jan 2011 - 11:28

Hier zijn de jongens ook zo verschillend als dag en nacht..

J.ason was een huilbaby.. Vond het vreselijk op de peuterspeelzaal. Speelde het liefst lekker alleen.. hij is een dromer. een nadenker, en hij is heel creatief.. Moet al zijn ideeen uitwerken op papier en wil alle onderwerpen ontleed hebben.. Op medisch gebied is hij ook wel een zorgenkind.. Later eenmaal op de kleuterschool bleek hij ook veel hulp nodig te hebben.. Kreeg al snel bijles.. en ik liep met hem bij de logopedist.. later fysio... kno.. hij werd toen hij 6 was getest, eerst door het obd en toen de medische molen in.. Getest door een kinder psychiater en bleek adhd te hebben.. Dan weer bij de ggz in de molen en nu sinds september 2010 eindelijk medicatie rond... Verder krijgt hij nu elke week pmt (spelletjes therapie in een gymzaal) omdat hij op sociaal gebied achter loopt en kwam hij vandaag met een briefje thuis dat hij bijles begrijpend lezen krijgt.. Over 2 weken krijgt hij voor de 4e keer buisjes in z'n oren. Maar verder is hij op zijn manier heel gelukkig.. HIj kan niet wachten tot het kikkerdril tijdperk weer aanbreekt.. Diertjes, insecten, bloemetjes, zaadjes,... alles intereseert hem.. Heerlijk om hem zo bezig te zien...

En J.ordan.. Die plukt de dag.. Maakt al van baby af aan van elke dag een feestdag. Hij heeft veel vrienden op school en thuis en speelt graag buiten of spreekt met vrienden af.. Hij maakt veel grapjes en is totaal niet met serieuze dingen bezig.. Heel soms komt hij met een kleurplaat thuis die af is en dan ook binnen de lijntjes.. Verder is hij totaal niet bezig met lezen of schrijven.. Maar hij doet wel z'n best als er op dat gebied wat gedaan moet worden op school.. Hij is meer met grove motoriek bezig en voetbalt graag buiten met z'n vrienden..

Verder qua uiterlijk lijkt Jason op mij en Jordan heeft veel weg van m'n broer.. Al heeft J.ordan het donkere van z'n vader.. En ik denk juist door de tegenpolen dat hun zo echt als broers met elkaar om kunnen gaan.. Ze vechten en ze knuffelen.. en zo hoort het ook... smile
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verschil tussen jouw kinderen? Empty Re: Het verschil tussen jouw kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum