Vind je jezelf mooi?
+34
SuperGrover
Lilou
Merai
Lavendel
Wennebellah
Océane
Didi
bolus26
Mari
Arwyn
ButterflyEffect
Ambivalence
aniet
Sweety
Rapunzel
Pannetoet
Heavenly
TGR
Sterre
RYW
LoveMusic
Ringling
Blond
Lady4
Lotus
Sugarfall
Oasis
banjer49
minoessepoes
loura
Pussycat
Susan
Guus
Julia
38 plaatsers
Pagina 6 van 15
Pagina 6 van 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Re: Vind je jezelf mooi?
Dat laatste verzin je er zelf bij, ik sta niet per se aan jouw kant hoor, ik ben Zwitserland. En ik weet niet wat je tegen Jolie hebt, maar ik doe er niet aan mee, ik heb niets tegen haar, ik zeg alleen dat ze makkelijk te herkennen is. Verder niets. Als je iets wilt uitvechten doe je dat maar zonder mij.Ringling schreef:Lilith schreef:Nou, ik forum al heel lang, maar dat is helemaal niet zo'n ongeschreven regel, het ligt heel erg aan de reden van verandering en bij wie het gebeurt. Daarbij, ik heb ook niet gezien dat Jolie dat niet wil hebben. En dáár weer bij: iedereen die langer dan een paar weken meeleest weet wie ze is, er zijn maar weinig forummers zo makkelijk te herkennen als zij.Darcy schreef:Ringling schreef:Darcy schreef:Nou ja het kan wel dat je dat gemist hebt toch, dat Jolie dat niet wil hebben. Ik vind het gewoon stom dat Ringling het quote en het er met koeienletters onder zet. Dat vind ik gewoon logisch dat je dat niet doet, een soort ongeschreven regel.
Ok, excuses, daarvan was ik niet op de hoogte. Aangezien ik niet zo'n diehard forummer ben en die ongeschreven regels natuurlijk nergens heb kunnen lezen.
Oh ja ik wel, ik ben forumverslaafd, kijk maar naar mijn posts Ik vind het nog steeds een vrij logische gang van zaken dat je dat niet doet, maar goed dat ligt vast aan mij.
Eens! Vooral als ze begint over hoe knap anderen haar wel niet vinden maar hoe niet-knap ze zichzelf vindt...
Gast- Gast
Darcy schreef:Maar om iemand te quoten is toch gewoon niet zo netjes, of ben ik nou zo raar dat ik dat vind? Op die manier is het altijd verbonden, of persoon in kwestie moet het expliciet gaan vrágen of het weg mag. Ik vind het gewoon netjes dat je het dan gewoon op een andere manier vraagt. Of desnoods vraagt: goh, had jij eerder een andere naam die begon met een E.? Zoiets.
Ringling: ik vind jou echt heel kinderachtig. We weten nou wel dat je haar arrogant vind.
Waarom vindt je dat dan? Jolie zet het zo herkenbaar neer, en haar manier van posten en hoe ze overzichzelf praat heeft totaal geen andere inhoud dan de keren dat ze als d'r oude forumnaam, door het leven ging op 't oude forum.
Dus met andere woorden, ze wil onherkenbaar blijven terwijl 90% van de meiden hier, gelijk al doorheeft wie ze is, al dan niet aan haar avatar. Dan kan je nog wel zo krampachtig blijven doen, maar het is dan net als een grote olifant midden in een woonkamer, maar niemand mag er iets over zeggen..tjaaaa! Dat vind ik dan weer krom, als je onherkenbaar wil blijven, moet je op zijn minst het proberen..
Gast- Gast
Nou ja wat ik al zei in mijn stukje, ik vind dat quoten gewoon niet zo netjes.
Gast- Gast
Maar RingLing wat is de meerwaarde van de snerende toon in jouw opmerking? Wat is überhaupt de meerwaarde van je reactie?
Iemand, want het maakt nu niet uit wie, post dat zij zichzelf niet heel mooi vindt, maar anderen vinden dat wel, en jij zegt dat soort narigheden.... Waarom?
Ik snap echt het nut van zo'n reactie niet....
Iemand, want het maakt nu niet uit wie, post dat zij zichzelf niet heel mooi vindt, maar anderen vinden dat wel, en jij zegt dat soort narigheden.... Waarom?
Gast- Gast
Goochempie schreef:_Donnaa schreef:Nee.. Dan schroef ik de prijs nog een beetje opPunk'd schreef:_Donnaa schreef:Nee mijn vriend roept dan wel eens voor de gein.. 'Geen probleem hoor, kost je €50'.. Euhhh bedanktPunk'd schreef:
In de vriendengroep van mijn vriend is wel eens rond gegaan wie er met mij naar bed zou gaan als onze relatie over zou gaan.. (WAAR MIJN VRIEND BIJ ZAT!) en die zei er niets van.. Een stuk minder romantisch dacht ik zo (Hij had gewoon moeten zeggen.. Halloo ik zit er bij hoor.. Ik ben hierrr.. jullie hebben het wel over mijn liefste vriendinnetje! Maar nee hij hielt wijzenlijk zijn mond)
haha en wat zei jij doen.. voor 100 krijg je ons allebei
Wij sporen niet hoor.. Soms sta ik voor het raam en dan gaat hij aan de andere kant ervoor staan en trektie z`n beurs en gaatie lopen zwaaien met 10 euro..
hahaha
die van mij ging even uitgebreid aan mn borsten zitten toen z'n vrienden een opmerking maakte dat ik er goed uitzag 'jep, is allemaaaaal van mij!' uhuh
hahaha dat voor de raam staan doe ik ook wel eens voor de lol.. dan heb ik een nieuw jurkje (erg kort) en dan trek ik die aan met hoge schoenen en ga ik voor de raam staan.. "Kijk schat.. ik verdien bij "
"Zullen we de raamkozijnen volgend jaar rood schilderen "
Gast- Gast
Ik ook niet zo. Eerlijk is eerlijk en het gaat er hier wel om of je jezelf mooi vindt of niet.Dolores schreef:Maar RingLing wat is de meerwaarde van de snerende toon in jouw opmerking? Wat is überhaupt de meerwaarde van je reactie?
Gast- Gast
Lilith schreef:Dat laatste verzin je er zelf bij, ik sta niet per se aan jouw kant hoor, ik ben Zwitserland. En ik weet niet wat je tegen Jolie hebt, maar ik doe er niet aan mee, ik heb niets tegen haar, ik zeg alleen dat ze makkelijk te herkennen is. Verder niets. Als je iets wilt uitvechten doe je dat maar zonder mij.Ringling schreef:Lilith schreef:Nou, ik forum al heel lang, maar dat is helemaal niet zo'n ongeschreven regel, het ligt heel erg aan de reden van verandering en bij wie het gebeurt. Daarbij, ik heb ook niet gezien dat Jolie dat niet wil hebben. En dáár weer bij: iedereen die langer dan een paar weken meeleest weet wie ze is, er zijn maar weinig forummers zo makkelijk te herkennen als zij.Darcy schreef:Ringling schreef:Darcy schreef:Nou ja het kan wel dat je dat gemist hebt toch, dat Jolie dat niet wil hebben. Ik vind het gewoon stom dat Ringling het quote en het er met koeienletters onder zet. Dat vind ik gewoon logisch dat je dat niet doet, een soort ongeschreven regel.
Ok, excuses, daarvan was ik niet op de hoogte. Aangezien ik niet zo'n diehard forummer ben en die ongeschreven regels natuurlijk nergens heb kunnen lezen.
Oh ja ik wel, ik ben forumverslaafd, kijk maar naar mijn posts Ik vind het nog steeds een vrij logische gang van zaken dat je dat niet doet, maar goed dat ligt vast aan mij.
Eens! Vooral als ze begint over hoe knap anderen haar wel niet vinden maar hoe niet-knap ze zichzelf vindt...
haha 1-0 voor zwitserland
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Wie is Ringling eigenlijk?
En verder ook wel eens met CKC. Als je wilt forummen op een forum waar je al zo lang komt word je herkend, en dat wordt ook af en toe benoemd, dat voorkom je niet. Ik ben ook weleens van naam veranderd, maar als ik écht niet herkend wil worden moet ik hier gewoon niet meer komen óf totaal niets meer schrijven wat herkenbaar is.
En verder ook wel eens met CKC. Als je wilt forummen op een forum waar je al zo lang komt word je herkend, en dat wordt ook af en toe benoemd, dat voorkom je niet. Ik ben ook weleens van naam veranderd, maar als ik écht niet herkend wil worden moet ik hier gewoon niet meer komen óf totaal niets meer schrijven wat herkenbaar is.
Gast- Gast
Vraag me wel af wat er zo erg is als mensen hier weten wie je was? Het oude forum bestaat niet meer dus er valt verder geen verdere informatie uit te winnen.
Gast- Gast
Dat is mijn punt dus ook. Zelfs als iemand dat nu wil terugzoeken kan dat niet meer.Dolcis_ schreef:Vraag me wel af wat er zo erg is als mensen hier weten wie je was? Het oude forum bestaat niet meer dus er valt verder geen verdere informatie uit te winnen.
Gast- Gast
@Ringling: Heb jij stemmen in je hoofd en post je onder het mom 'een schizofreen is nooit alleen'? Je beweert nu iets wat nooit is gepost door Jolie zelf.
Laatst aangepast door Guattari op ma 31 jan 2011 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[quote="Guattari"]
Doe alsjeblieft niet zo stoer!
Ringling schreef:Lilith schreef:Darcy schreef:Ringling schreef:Darcy schreef:
.
[color=green]
Heb jij stemmen in je hoofd en post je onder het mom 'een schizofreen is nooit alleen'? Je beweert nu iets wat nooit is gepost door Jolie zelf.
Doe alsjeblieft niet zo stoer!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Mijn eerste post is aangepast.
Misschien een topic: ongeschreven regels aanmaken voor nieuwelingen? Is wel een leuk klusje voor Darcy denk ik.
Misschien een topic: ongeschreven regels aanmaken voor nieuwelingen? Is wel een leuk klusje voor Darcy denk ik.
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Mogen we dan ook een klusje voor jou bedenken, Ringling?
Niet lekker veilig anoniem mensen opzettelijk kwetsen met rotopmerkingen.....
Niet lekker veilig anoniem mensen opzettelijk kwetsen met rotopmerkingen.....
Gast- Gast
Haha, echt? Hmm, nou van Lilith weet ik al dat ze stemmen in d'r hoofd heeft.;-)Darcy schreef:Je hebt 'm wel verkeerd gequote Guattari, alsof Lilith het zei
Ringling, het feit dat je zo nietszeggend reageert geeft al aan dat je weet dat je vaag zit te doen.
Gast- Gast
Darcy schreef:Je hebt 'm wel verkeerd gequote Guattari, alsof Lilith het zei
Grappig dat Ringling zich toch als eerste aangesproken voelde.;-)
Gast- Gast
Het kan ook andersom natuurlijk, dat meelezers haar oude forumnaam wisten en dat Jolie hoopte dat die meelezers haar op het nieuwe forum of met nieuwe naam niet meer konden volgen. Ik heb ook zoiets gehad. Alleen denk ik niet dat het realistisch is, ik herkende Jolie ook meteen en ben daar normaal gesproken erg slecht in...
Ontopic: ik vind dat ik er best mag wezen. Aan de goeie kant van de middellijn, zegmaar.
Ontopic: ik vind dat ik er best mag wezen. Aan de goeie kant van de middellijn, zegmaar.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
[quote="Guattari"]
Wat mijn stemmetjes zeggen hou ik meestal netjes voor me.
*Edit* ik zie dat andere me al voor waren.
Kun je dat even aapassen? Het lijkt nu net alsof ik dit zeg, en dat is niet zo.Ringling schreef:Lilith schreef:Darcy schreef:Ringling schreef:Darcy schreef:
.
[color=green]
Heb jij stemmen in je hoofd en post je onder het mom 'een schizofreen is nooit alleen'? Je beweert nu iets wat nooit is gepost door Jolie zelf.
Wat mijn stemmetjes zeggen hou ik meestal netjes voor me.
*Edit* ik zie dat andere me al voor waren.
Gast- Gast
Lol, ben ik nu serieus de enige die niet doorheeft wie Jolie eerst was?
Gast- Gast
Julia schreef:June schreef:Meestal vind ik mezelf helemaal niet mooi. Op dagen dat ik heel hard mijn best doe, vind ik dat het er net mee door kan in de spiegel. Als er dan foto's worden gemaakt en ik zie die foto's later terug, dan is dat gevoel weer weg. Dan vind ik het gewoon afgrijselijk. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan foto's en ga ik alleen nog op de foto als ik dronken ben (dan vergeet ik dat ik niet op de foto wil ). Gevolg: nog veel meer lelijke foto's!
Merk je ook dat je dat beïnvloedt in het dagelijks leven?
Ik zoek iets achter alle complimenten. Als iemand zegt dat ik iets leuks aanheb, kraak ik het of af met 'ja, vijf euro' 'valt wel mee' etc. (zoals het hoort als Nederlander ) óf ik zeg wel 'dankjewel', maar dan blijf ik me de rest van de dag afvragen waarom iemand zoiets zegt. Omdat iemand me aardig vindt of omdat iemand iets van me wil hebben? Het komt zelden in me op dat iemand het ook nog kan menen.
Het is gewoon een onderdeel van mijn onzekerheid en dat beïnvloedt me in alles, maar dat heeft niet alleen met dit onderdeel te maken.
Gast- Gast
Storm schreef:Lol, ben ik nu serieus de enige die niet doorheeft wie Jolie eerst was?
Ja! Zelfs ik had het door en ik weet dit soort dingen echt nooit.
Gast- Gast
Ik weet het ook niet hoor, maar was er ook nog niet zo lang...Storm schreef:Lol, ben ik nu serieus de enige die niet doorheeft wie Jolie eerst was?
Gast- Gast
Storm schreef:Lol, ben ik nu serieus de enige die niet doorheeft wie Jolie eerst was?
Serieus?
Gast- Gast
Guattari is gewoon stoer.
En als je dan niet de bedoeling had om te klooien, dan kan je ook reageren in de trant van: 'oh, wist niet dat dat niet de bedoeling is, ik haal het wel weg'. Kan jij in stilte Jolie stom of arrogant vinden en heeft zij nog een klein stukje anonimiteit. Iedereen blij.
En als je dan niet de bedoeling had om te klooien, dan kan je ook reageren in de trant van: 'oh, wist niet dat dat niet de bedoeling is, ik haal het wel weg'. Kan jij in stilte Jolie stom of arrogant vinden en heeft zij nog een klein stukje anonimiteit. Iedereen blij.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 6 van 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Wat vind jij mooi?
» Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Wat vind jij mooi?
» Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
Pagina 6 van 15
Permissies van dit forum: