Taarten Topique
+72
cin-87
silly-one
dolfijntje24
PiP
Minx
snapple
Elsje
bbguv
Luthien
Muffin
Juul
Sjaantje
Nathalie
Aimee
Rovine
bluppie
Try
smooch
Monte
Caesar
Sweety
*Lookie*
Maaike
Mida4you
Mamasapje
Roza
Sarah1985
Zora
Qiara
Arwyn
Eris
patjuhhh
InweCulnamo
Rosa
Dennenappel
tralala
_Lana_
Laquisia
Summerlovin
Schaapke
Rebecca
Gigi_
Rev3rie
GeKKiE
TukTuk
Zwoesj
sonly
Highway
kuikje83
Chloe
Angela_1986
lieke89
Japje
Inge
love
duckie
Ella
poppetje
SarahKey
norah
_Femme
Prosecco
loura
Zwerver
Jeanette
Serena
Snoes
SparklingEyes
xxDila
CCC
Lejow
_Sneeuwwitje_
76 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Taarten Topique
_Femme schreef:*Lookie* schreef:
Mijn 2e fondanttaartje. Ik heb eind vorig jaar (oktober geloof ik) een workshop gedaan, toen ook een foto geplaatst. Sinds die tijd liep ik al rond met het idee om eens een Piptaartje te maken. Aangezien ik nu bijna jarig ben een paar uurtjes geschetst wat ik wilde en dit is het resultaat. Ik had nog nooit 3d decoraties gemaakt, die heb ik eerst geoefend met klei. Ben er best wel trots op het 'eindresultaart'
Leuk taartje zeg Volgensmij is hij wel hoog of zie ik dat verkeerd? Zonde om op te eten toch! Waar heb je hem mee gevuld?
Ja, hij is vrij hoog inderdaad. Ik heb hem gevuld met een laagje botercreme en een laagje viervruchtenjam.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dora!! Wat een irritant ding om te maken zeg pff. Nouja nog 1 stapeltje te gaan en ik ben weer klaar voor dit weekend!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Hij is leuk Highway!
Ik hoor van iedereen inderdaad dat Dora een crime is!
Ik hoor van iedereen inderdaad dat Dora een crime is!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke taart Highway! Lekker vrolijk vind ik 'm!
Ik heb ook weer een taartje gemaakt:
Ik heb ook weer een taartje gemaakt:
Hij is leuk Rebecca!
Mooie rozen!
Mooie rozen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Mooi taartje Rebecca; ik wil ook nog eens een hartvorm proberen; lijkt me echt rot om te bekleden!
mijn snel tussendoor taartje! ik werd vrijdag gebeld of er nog een taartje voor vandaag af kon. Ik had wel de vrije hand en heb heel origineel mijn proeftaartje van afgelopen week nagemaakt Ben op zich tevreden; het ziet er niet precies uit hoe ik gehoopt had maar het is best mooi.
Zag wel naderhand op de foto dat ik de gele bloemenknopjes vergeten ben
mijn snel tussendoor taartje! ik werd vrijdag gebeld of er nog een taartje voor vandaag af kon. Ik had wel de vrije hand en heb heel origineel mijn proeftaartje van afgelopen week nagemaakt Ben op zich tevreden; het ziet er niet precies uit hoe ik gehoopt had maar het is best mooi.
Zag wel naderhand op de foto dat ik de gele bloemenknopjes vergeten ben
Highway- Ratel
Hij is leuk Highway!
Er staat hier een taartje af te koelen, wil er wat simpels van maken, met de kleurtjes die ik nog heb. Toch een beetje voor valentijn morgen
Er staat hier een taartje af te koelen, wil er wat simpels van maken, met de kleurtjes die ik nog heb. Toch een beetje voor valentijn morgen
Lejow- Lady Post-a-lot
Weet iemand of je een taart gevuld met slagroom of banketbakkersroom in kan vriezen?
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10
poppetje schreef:Weet iemand of je een taart gevuld met slagroom of banketbakkersroom in kan vriezen?
Voor zover ik weet kun je dat goed invriezen hoor!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hier mijn fotootjes.
Ze zijn bij lange na niet zo mooi als jullie taartjes, maar het was ook pas de eerste keer, haha.
Ze zijn bij lange na niet zo mooi als jullie taartjes, maar het was ook pas de eerste keer, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Hier mijn fotootjes.
Nou, zo voor een eerste keer mag je echt niet klagen hoor. Ziet er mooi uit
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Leuk Arwyn! Heb je het taartje gevuld?
Lejow- Lady Post-a-lot
Woehhi mijn tweede taart (ik dacht, acht waarom ook niet gelijk stapelen )
Had alleen niet genoeg fondant meer voor een fatsoenlijke strik.
Hebben julie van die gladstrijk hulpmiddelen? Vooral bij dat kleinste taartje bovenop had ik heel veel moeite om de fondant er strak omheen te krijgen. (zoals te zien is haha), hoe krijg ik dat er goed en strak omheen. (ik doe verder alles gewoon met de hand)
Had alleen niet genoeg fondant meer voor een fatsoenlijke strik.
Hebben julie van die gladstrijk hulpmiddelen? Vooral bij dat kleinste taartje bovenop had ik heel veel moeite om de fondant er strak omheen te krijgen. (zoals te zien is haha), hoe krijg ik dat er goed en strak omheen. (ik doe verder alles gewoon met de hand)
Gast- Gast
Wat een super leuke taarten zijn er weer gepost!
Ik wil volgende week zondag een taart gaan maken. Ik wil de biscuit graag eerder maken dan die zondag maar op zaterdag heb ik geen tijd. Nu wil ik de biscuit donderdag of vrijdag maken. Kan ik het dan gewoon in een gesloten zak bewaren tot zondag of moet ie ( wat ik hier wel eens gelezen heb) in de vriezer? Hoe lang van te voren moet hij er dan uit?
Ik wil volgende week zondag een taart gaan maken. Ik wil de biscuit graag eerder maken dan die zondag maar op zaterdag heb ik geen tijd. Nu wil ik de biscuit donderdag of vrijdag maken. Kan ik het dan gewoon in een gesloten zak bewaren tot zondag of moet ie ( wat ik hier wel eens gelezen heb) in de vriezer? Hoe lang van te voren moet hij er dan uit?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
@ Punk'd: Ik heb een smoother van Wilson, die vind ik ideaal!
Mooie taarten iedereen! Ik heb er dit weekend ook nog 2 gemaakt
Mooie taarten iedereen! Ik heb er dit weekend ook nog 2 gemaakt
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
Maaike: Jij bent er al een stuk beter in dan ik, haha, denk dat jij de workshop dan maar moet leiden!
Arwyn- Ratel
Lejow schreef:Leuk Arwyn! Heb je het taartje gevuld?
Moet wel toch? Alleen cake lijkt me zo saai, haha. Het is steeds ongeveer een centimeter cake, dan een laagje slagroom, een laagje fruit en dan weer cake! We hadden er alleen teveel fruit doorheen gedaan, haha. Voor de smaak wel zo lekker, maar hij zakte er weer door in.. Volgende keer toch maar een platte taart maken!
Arwyn- Ratel
Klinkt lekker!
Ik vul mijn taartjes meestal 2 keer.
Ik vul mijn taartjes meestal 2 keer.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow ik ga jou chocobom taart maken dit weekend denk ik! Mijn mams is de 23ste jarig, dus misschien wel leuk om mee te nemen voor een echte chocolade liefhebster!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik post mijn vraag nog even een keer want wil er graag anwoord op en hij staat nu op de vorige pagina dus denk dat er nu overheen gelezen wordt.
Summerlovin- Kletskop
Summerlovin schreef:Ik post mijn vraag nog even een keer want wil er graag anwoord op en hij staat nu op de vorige pagina dus denk dat er nu overheen gelezen wordt.
Vrijdag kan prima hoor! Doe ik ook wel vaker. Ik vries hem dan niet in. Gewoon heel goed af laten koelen en in een plastic zak!
Hehe het is een aanrader hoor Chococupcake!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bedankt voor je antwoord!
Summerlovin- Kletskop
Summerlovin schreef:Ik post mijn vraag nog even een keer want wil er graag anwoord op en hij staat nu op de vorige pagina dus denk dat er nu overheen gelezen wordt.
Ik zou hem in de vriezer doen, blijft ie in ieder geval vers en hij is nog makkelijker te snijden ook als hij goed koud is. Als je hem donderdag of vrijdag bakt en zondag maakt en evt maandag eet zit je taart van 4/3 dagen oud te eten. Biscuit haalt het makkelijk hoor; maar in de vriezer blijft het een stuk verser. Ik haal het dan een uurtje voordat ik wil beginnen uit de vriezer.
Highway- Ratel
Ik stel hier ook maar even mijn vraag : ik wil graag samen met mijn ma een taart maken. Wat heb je allemaal nodig om mee te beginnen? En wat is beter marsepein of fondant?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: