Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bolero/sjaal of iets anders?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  silly-one zo 16 sep 2012 - 10:26

In het voorjaar heb ik de onderstaande jurk gekocht voor o.a. een bruiloft van een vriendin.
Nu heb ik volgende week het zoveel jarige huwelijksfeest van mijn ouders en dan wil ik de jurk weer aan, maar nu denk ik wel dat het verstandig is om er iets bij te zoeken zodat mijn schouders en in elk geval bovenarmen bedenkt zijn. Wie heeft er voor mij een tip? Ik wel zelf nog wel de stad in duiken met de jurk op zoek naar iets, maar het is gewoon heel lastig vanwege de kleuren.
Bolero/sjaal of iets anders? 554655_10150977593051061_1323332033_n
Daar waar de corsage zit zit ook een versiering die er niet af kan. De achterkant van de jurk is het oranje/ronde wat op mijn schouder zit. De jurk zelf is van viscose.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 11:04

http://www.hm.com/nl/product/02194?article=02194-C

Is dit jasje geen idee?
Is rood/oranje van kleur. Kan het qua kleur alleen moeilijk beoordelen of het er bij past.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  silly-one zo 16 sep 2012 - 11:10

Het probleem is dat de versiering vrij groot is en deze past dus niet onder een jasje.
Ik heb nog even een model foto met aan gezocht. En daarop is te zien dat de versiering vrij groot is.
Ik ben bang dat met een jasje, dat daar dan 'bol' gaat staan.
Bolero/sjaal of iets anders? 0021104d_medium
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 20:05

Zeker geen bolero. Die dingen zouden echt verboden moeten worden. Ik denk dat het met het oog op de versiering het mooist is om een vestje te doen. En dan niet een vestje dat dicht kan maar zo'n vestje zonder knopen. Zit er zwart in de jurk? Dan lijkt dat me de meest makkelijke optie. Al weer ik niet of dat heel mooi is. Anders de kleur blauw die er in zit?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 20:58

Ik zou een kortere blazer doen. Die zijn echt wel dik genoeg om die versiering weg te moffelen. (Ik denk nog beter dan een vestje, die zijn toch dunner).

Persoonlijk zou ik een zwarte blazer en schoenen aan doen.. En niet gaan klooien met oranje of een andere tint uit het jurkje (muv zwart). Want dan krijg je toch altijd kleurverschillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Guus zo 16 sep 2012 - 20:59

Powerbabe schreef:Zeker geen bolero. Die dingen zouden echt verboden moeten worden. Ik denk dat het met het oog op de versiering het mooist is om een vestje te doen. En dan niet een vestje dat dicht kan maar zo'n vestje zonder knopen. Zit er zwart in de jurk? Dan lijkt dat me de meest makkelijke optie. Al weer ik niet of dat heel mooi is. Anders de kleur blauw die er in zit?


Hahaha eensch,

Ik denk ook dat een open vest het mooiste is, misschien met mooie laarzen er nog onder?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 21:05

Ik heb het even geprobeerd te visualiseren :P

Bolero/sjaal of iets anders? Muil2e

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 21:15

Hahaha Punk'd, heldin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Guus zo 16 sep 2012 - 21:26

Hahaha maak er nu eens laarzen van, mooier dan zo'n bandje Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Melis_je zo 16 sep 2012 - 23:19

Punk'd schreef:Ik heb het even geprobeerd te visualiseren Bolero/sjaal of iets anders? 253468018

Bolero/sjaal of iets anders? Muil2e

Hahaha Very Happy

Ik zou de versiering eraf knippen. Ben je van plan er een panty ofzo bij aan te trekken? Ik vind het echt een zomerjurk en het lijkt me met dit weer te koud. Ik vind hem leuk met blote benen, en anders denk ik dat een andere jurk geschikter is.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  silly-one zo 16 sep 2012 - 23:39

@ melis_je. Die versiering gaat er niet af. Daarvoor was de jurk iets te duur. Geloof het duurste wat ik ooit betaald heb voor een kledingstuk.

Het is inderdaad en zomerjurkje, maar wil er wel een mooiere panty onder aan trekken als bij de foto.

Het vestje wat er op gemonteerd is is leuk. Ga misschien wel naar zo iets op zoek. Juist omdat het een kleurig jurkje is vond ik het heel lastig, maar zwart staat er eigenlijk wel goed bij zonder dat het het jurkje te kort wordt gedaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  silly-one ma 17 sep 2012 - 2:33

Punk'd schreef:Ik heb het even geprobeerd te visualiseren Bolero/sjaal of iets anders? 253468018

Bolero/sjaal of iets anders? Muil2e

Ik heb zwart aangehad, maar het jammer is dat er in de achterkant van de jurk geen zwart zit waardoor het heel hard werd t.o.v. de voorkant van de jurk.

Ik ben bij 10 winkels binnen geweest die het allemaal een uitdaging vonden, maar niks hadden wat paste. Uiteindelijk heb ik een dunnen sjaal gevonden die ik over mijn schouder hang en dan achter mij rug met een speltje o.i.d vast maak. De kleur is licht blauw zoals in de bovenkant van het jurkje. Doordat het een vergelijkbare stof is, blijft het heel zacht en de komt de jurk ook nog tot zijn recht.
Bolero/sjaal of iets anders? 2900-46-9
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bolero/sjaal of iets anders? Empty Re: Bolero/sjaal of iets anders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum