Kralengordijn? of iets anders
+4
Curious
Beachgirl
Rovine
claudiaveronique
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kralengordijn? of iets anders
Ik heb in mijn huisje (wat erg klein is) een soort gangetje naar mijn badkamer waar vroeger een deur tussen heeft gezeten. Ik heb geen idee waar de deur gebleven is want die zat er al niet meer in toen ik verhuisde maar nu is het dus open. Er zitten een paar planken waar ik dozen op heb staan met spullen erin maar het ziet er zo rommelig uit. Ik kan dus allemaal dezelfde dozen kopen waardoor het wat ordelijker lijkt of ik kan zo'n kralen gordijn op hangen. Waar koop ik dit? Andere tips zijn ook welkom!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kralengordijn? of iets anders
Wij hebben geen deur in de douche (staat wel in de berging, maar is niet praktisch), wij hadden eerst zo'n gordijn ophangen:
Die is inmiddels weer weg omdat dat ding echt het walhalla was voor onze draadjesvretende kater, maar toen hij er nog hing was hij best fijn. Je kijkt er niet zo heel erg doorheen.
Die is inmiddels weer weg omdat dat ding echt het walhalla was voor onze draadjesvretende kater, maar toen hij er nog hing was hij best fijn. Je kijkt er niet zo heel erg doorheen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rejoy. schreef:kun je er niet gewoon een nieuwe deur in zetten?
Het is een huurhuis en ik ga hier als het goed is binnen een half jaar weg dus dan vind ik een nieuwe deur beetje zonde van het geld!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Bij xenos hebben ze altijd leuke kralengordijnen maar dan met gekleurde repen stof.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik vind kralengordijnen eigenlijk net zo rommelig. Het verbergt niet echt wat er achter zit en is zelf ook weer druk. Een gewoon gordijn misschien een optie? Of een stuk stof? Dat is ook vrij makkelijk te maken/op te hangen.
Gast- Gast
Wij hebben zoiets ook gehad om de inkijk bij de voordeur te verminderen (die was geheel van glas) en vind dat er echt prima uitzien.Rovine schreef:Wij hebben geen deur in de douche (staat wel in de berging, maar is niet praktisch), wij hadden eerst zo'n gordijn ophangen:
Je hebt ze ook bij de xenos, voor een euro of 6 geloof ik.
Ik vind zoiets beter als kralen, want dat vind ik ook druk ogen vaak, en het maakt steeds van dat irritante geluid als je het aanraakt of er door heen gaat.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik zou denk ik inderdaad een gordijnroe ophangen en dan zo'n kant en klaar gordijn met van die ringen, dus geen kralen gordijn maar een gewoon gordijn.
http://www.google.nl/imgres?q=gordijn+met+ringen&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=838&tbm=isch&tbnid=5M6lUscqGDufjM:&imgrefurl=http://www.dot-shop.nl/gordijnroedes-3.php&docid=2rHmuyOwlmuI0M&imgurl=http://www.dot-shop.nl/images/dotshop/roede-haken-groot.jpg&w=370&h=296&ei=89wKT5iIMML98gPejL3PAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=387&vpy=146&dur=16&hovh=201&hovw=251&tx=139&ty=117&sig=100032150193089276859&page=1&tbnh=138&tbnw=180&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:0
http://www.google.nl/imgres?q=gordijn+met+ringen&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=838&tbm=isch&tbnid=5M6lUscqGDufjM:&imgrefurl=http://www.dot-shop.nl/gordijnroedes-3.php&docid=2rHmuyOwlmuI0M&imgurl=http://www.dot-shop.nl/images/dotshop/roede-haken-groot.jpg&w=370&h=296&ei=89wKT5iIMML98gPejL3PAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=387&vpy=146&dur=16&hovh=201&hovw=251&tx=139&ty=117&sig=100032150193089276859&page=1&tbnh=138&tbnw=180&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:0
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan dan misschien ook zo'n douchestang kiezen die je klemt tussen de muren en heb je geen schroeven nodig en dan een gordijn met ringen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
claudiaveronique schreef:Rejoy. schreef:kun je er niet gewoon een nieuwe deur in zetten?
Het is een huurhuis en ik ga hier als het goed is binnen een half jaar weg dus dan vind ik een nieuwe deur beetje zonde van het geld!
Als het een huishuis is en er hoort een deur in, dan is de huiseigenaar hier toch gewoon verantwoordelijk voor? Als het van een woningbouwvereniging zullen ze daar vast niet moeilijk over doen lijkt me.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Smikkell schreef:Ik vind kralengordijnen eigenlijk net zo rommelig. Het verbergt niet echt wat er achter zit en is zelf ook weer druk. Een gewoon gordijn misschien een optie? Of een stuk stof? Dat is ook vrij makkelijk te maken/op te hangen.
Eens.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Plien84 schreef:claudiaveronique schreef:Rejoy. schreef:kun je er niet gewoon een nieuwe deur in zetten?
Als het een huishuis is en er hoort een deur in, dan is de huiseigenaar hier toch gewoon verantwoordelijk voor? Als het van een woningbouwvereniging zullen ze daar vast niet moeilijk over doen lijkt me.
Ibbeltje schreef:Plien84 schreef:claudiaveronique schreef:Rejoy. schreef:kun je er niet gewoon een nieuwe deur in zetten?
hihi nou overduidelijk nog niet wakker. huurhuis dus:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
hahaha geeft niks ik snapte je toch wel
Soortgelijke onderwerpen
» Totaal iets anders