Is dit bandenpijn? Of iets anders?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit bandenpijn? Of iets anders?
Ik heb vanaf vanmorgen pijn in mijn rug, zeurende pijn. Het zit aan de linkerzijkant, iets onder mijn taille.
Is dit nou bandenpijn? Het doet echt heel veel pijn, ik heb al een paracetemol gehad en heb een paar uur op bed gelegen maar het wordt niet minder.
Is dit nou bandenpijn? Het doet echt heel veel pijn, ik heb al een paracetemol gehad en heb een paar uur op bed gelegen maar het wordt niet minder.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Is dit bandenpijn? Of iets anders?
Het kan ook pijn aan je eierstok zijn, je nieren zitten denk ik hoger. Dus ik zou het wel ff in de gaten houden hoor! Vooral als het erg pijnlijk is zou ik even de verlos bellen om je vraag te stellen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zou gewoon maandag ( of eerder als de pijn echt erg is) even de verloskundige bellen. Je lichaam is hard aan het werk en flink aan het oprekken dus het kan van alles zijn.
Rugpijn heb ik wel veel gehad, zo erg dat ik soms zelf even op slot zat en niet meer verder kon lopen.
Rugpijn heb ik wel veel gehad, zo erg dat ik soms zelf even op slot zat en niet meer verder kon lopen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Klinkt meer als je SI gewricht, google maar eens, ik heb er ook last van gehad. Is vaak eerst aan één kant pijnlijk.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Oh ik dacht meer aan pijn in de zeikant, maar als je pijn boven je billen hebt dan kan dat goed je si-gewricht zijn en dat is ook vaak eenzijdig. Je had ook al last van je bil, dus dat kan ook wel doorwerken in je rug!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Soortgelijke onderwerpen
» Totaal iets anders
» iets anders drinken dan diksap?
» Een huilbaby......of iets anders?
» Een fase of toch iets anders?
» Drinken uit iets anders dan een fles..
» iets anders drinken dan diksap?
» Een huilbaby......of iets anders?
» Een fase of toch iets anders?
» Drinken uit iets anders dan een fles..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: