Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets liefs over je medeforummer :-)

+32
Pien
Lejow
June
SoGood
Sugarfall
Blair
Mees
VeryCherry
Niekske
Suus
Snoes
Guus
luenca
Rush
Catwoman79
Elliot
Makamba
Ibbeltje
Nana
Polly
Jasmine
sterremaan
Alex
CCC
Burn
Shy
Susan
silly-one
Twellie
Antibes
Caroow
Ella
36 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:29

Babydoll schreef:Ik vind Zelda ontzettend moedig en ben trots op de manier hoe ze alles aanpakt. Toppertje!

Dank je wel lieverd Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 561177

Ik weet nog helemaal niet hoe het verder gaat nu met de relatie. We hebben hele goede gesprekken gehad gister (en ja, ik weet dat dat niet voldoende is) en ik weet ook nog niet of ik hem een kans wil geven/hij mij. Ik had eigenlijk verwacht dat het vanaf zaterdag helemaal over zou zijn met onze relatie, maar er zijn toch een paar dingen veranderd gister. Ik weet zelf nog niet helemaal waar ik nou sta op het moment. Pfoe, ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen allemaal, het is ook te gecompliceerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Blair ma 17 sep 2012 - 6:40

Meis, je hoeft me ook niks uit te leggen, ik weet waar je vandaan komt, en welke keuze je ook maakt, ik sta achter je en blijf trots op je, je hebt meer in je mars dan je zelf denkt.

Niets overhaast doen/beslissen, neem je (jullie) tijd.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 6:45

Zelda schreef:***

Ik denk dat je dat ook nog niet kunt zeggen.
Het is allemaal nog zo vers. Daar moet je de tijd voor nemen, om het allemaal op je in te laten werken, door er samen over te praten, af en toe wat afstand te nemen en er nog meer tijd voor te nemen.

Ik heb op je andere topic niet gereageerd omdat ik niet zo goed wist wat ik moest zeggen.
Maar je komt hier uit, sterker dan je wellicht had verwacht, met of zonder elkaar.
Heel veel sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Sugarfall ma 17 sep 2012 - 6:56

Ook even een hug voor Zelda, het lijkt me heel moeilijk waar je nu doorheen gaat en ik hoop dat je eruit komt!

Ik ben het vorige week vergeten te zeggen in het topic zelf, maar ik vond het heel lief/leuk zoals Rood mensen ''hielp'' met op welke partij ze zouden kunnen stemmen, met goed advies.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:53

Ik wil zoveel meiden bedanken voor al het medeleven en meedenken de afgelopen 2,5 jaar. Zoveel kaartjes, bezoekjes, berichtjes, musjes voor na de operatie,cadeau'tjes maar vooral het altijd vinden van een luisterend oor op het forum. Met name Susan, vele gesprekken via pm's,tips en altijd meedenken. Zelfs 2 dagen na de operatie stond ze op de afdeling met een cadeau'tje voor Mara haar verjaardag. Zoveel zorgen om E.sra maar toch altijd nog iets voor een ander over hebben. Ook S.enna is hier nooit vergeten.Vorig jaar op haar verjaardag kwamen Maple en Jordana speciaal voor Senna langs, als zwarte piet inclusief een zak met cadeau'tjes. Dat was echt zoooo gaaf, Senna heeft het er nog heel vaak over, helemaal nu het weer richting november/december gaat. Net als het de verassing van Mamsie, de fotoshoot van beide meiden voor de operatie en een schoonheidsbon van jullie allemaal, echt geweldig ! Lejow die mij vaak berichtjes heeft gestuurd ondanks dat ze net zelf moeder was geworden, en we weten allemaal de moeilijke start van B.enthe. Het mutjes topic, zoveel leuke en gekleurde mutsjes :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  SoGood ma 17 sep 2012 - 7:55

Mama_van2 schreef:Ik wil zoveel meiden bedanken voor al het medeleven en meedenken de afgelopen 2,5 jaar. Zoveel kaartjes, bezoekjes, berichtjes, musjes voor na de operatie,cadeau'tjes maar vooral het altijd vinden van een luisterend oor op het forum. Met name Susan, vele gesprekken via pm's,tips en altijd meedenken. Zelfs 2 dagen na de operatie stond ze op de afdeling met een cadeau'tje voor Mara haar verjaardag. Zoveel zorgen om E.sra maar toch altijd nog iets voor een ander over hebben. Ook S.enna is hier nooit vergeten.Vorig jaar op haar verjaardag kwamen Maple en Jordana speciaal voor Senna langs, als zwarte piet inclusief een zak met cadeau'tjes. Dat was echt zoooo gaaf, Senna heeft het er nog heel vaak over, helemaal nu het weer richting november/december gaat. Net als het de verassing van Mamsie, de fotoshoot van beide meiden voor de operatie en een schoonheidsbon van jullie allemaal, echt geweldig ! Lejow die mij vaak berichtjes heeft gestuurd ondanks dat ze net zelf moeder was geworden, en we weten allemaal de moeilijke start van B.enthe. Het mutjes topic, zoveel leuke en gekleurde mutsjes Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 281626781

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 7:55

Ik wil dan wel even zeggen hoe lief ik Merai vind I love you. Ze is een ontzettend goede vriendin en ik ben heel trots op haar dat ze met haar drukke leven toch alles weet te bolwerken en tijd maakt voor vrienden en vriendinnen. Bovendien is ze ook nog een talent op het toneel Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 281626781.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 8:12

Je bent een schat Mama van 2!!
Jij bent een kanjer, en dat kun je absoluut terug zien in die twee sterke meiden van je.

Verder ga ik geen namen noemen. Ik ben als de dood dat ik iemand vergeet!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:18

Ik vind Lejow lief omdat ik altijd ff tegen haar mag zeuren.Laughing

En ik vind Mamavan2 altijd zo sterk over komen. In de verhalen die je over je meiden schrijft zit zoveel emotie. De ene keer was het heel verdrietig en de laatste tijd heel positief.Ik vind het knap dat je dat met zoveel mensen hebt durven delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Pien ma 17 sep 2012 - 8:20

Ik vind heel veel meiden hier lief dmgda voor veel mensen bewondering. Ik vind mama van 2 en Susan echt toppers, hoe hun omgaan met de "ziektes" van hun kinderen vind ik echt knap.

Lejow en roodkapje, om hoe ze zich staande hebben gehouden na de vroeg geboortes! Daarnaast vind ik bent.he echt een schatje! Ze lacht altijd zo schattig...

Ik hoop overigens dat derust snel wederkeerd hier!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 8:38

Ahwww Pien en Yvonne, dank je wel!!!
Pien, B is ook echt een lieverd. Ze is praktisch nooit chagrijnig, lacht de hele dag, waar of bij wie ze ook is, kan zich heerlijk alleen vermaken en pakt iedereen in haha!

Nou voel ik me echt schuldig dat ik geen namen durf te noemen. Ben zo bang iemand tegen het hoofd te stoten, als ik die vergeet!

Laat ik het dan zo zeggen, mijn bewondering gaan absoluut uit naar Susan en Mama van 2, om alles wat hier al is genoemd.
Naar Roodkapje, om hoe ze zich staande houdt, na alles wat er gebeurd met haar kindjes!
En ook naar jou Pien, ik vind het nog steeds heel bijzonder hoe jouw bevalling gegaan is, en hoe jij daarmee omgegaan bent.

En ik wil Chococupcake nog even noemen! Als ik namens mij mag spreken was onze vriendschap binnen een dag echt van 0 naar vuurwerk. We hebben een onwijze klik, en ik vind je zo'n leuke en lieve meid!! Hoop dat we snel weer eens kunnen daten! I love you

Zo, en nu heb ik toch namen genoemd haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:44

Zelda, wat fijn! Echt. Ik gun het je zo dat jullie hier beter uit komen...

Youandi, wat lief! Wat post je sowieso steeds lieve dingen over mij. hug Misschiej toch eens meeten? O-S is maar een uurtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:03

Luce schreef:Zelda, wat fijn! Echt. Ik gun het je zo dat jullie hier beter uit komen...

Dank je Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 561177 ik weet zelf nog niet helemaal wat ik wil, maar dit voelt voor nu goed. Ook al is het onduidelijk wat er gaat gebeuren, ik heb nu wel meer rust in mijn hoofd dan afgelopen weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Stuiterbal ma 17 sep 2012 - 9:25

Zelda schreef:
Luce schreef:Zelda, wat fijn! Echt. Ik gun het je zo dat jullie hier beter uit komen...

Dank je Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 561177 ik weet zelf nog niet helemaal wat ik wil, maar dit voelt voor nu goed. Ook al is het onduidelijk wat er gaat gebeuren, ik heb nu wel meer rust in mijn hoofd dan afgelopen weekend.

hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:29

Zelda, ik heb gemist wat er gebeurd is, maar ik hoop dat jullie er (samen of apart) sterker uitkomen. Sterkte meis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:33

Ik ben niet zo van de hartjes en zoetsappige woorden. Dus ik probeer het zo goed en zo kwaad uit te spreken.

Ik ben blij dat Shygirl87 en ik zo goed met elkaar omgaan. Ik had gewild dat we elkaar wat vaker zagen, maar dat zat er niet in. Ik hoop dat het eind van 2012 en 2013 er anders uitzien.

En ik ben danbaar voor het feit dat ik goed kan praten met PS.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:37

Ik wil nog ff tegen Maura zeggen dat ik het knap vind dat ze hier nog steeds is en nog steeds aardig doet tegen veel mensen ondanks al het gezeik dat ze soms/vaak over zich heen krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:44

yvonne schreef:Ik wil nog ff tegen Maura zeggen dat ik het knap vind dat ze hier nog steeds is en nog steeds aardig doet tegen veel mensen ondanks al het gezeik dat ze soms/vaak over zich heen krijgt.

Ja dat vind ik nou ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:57

Charlie schreef:
yvonne schreef:Ik wil nog ff tegen Maura zeggen dat ik het knap vind dat ze hier nog steeds is en nog steeds aardig doet tegen veel mensen ondanks al het gezeik dat ze soms/vaak over zich heen krijgt.

Ja dat vind ik nou ook!

Nu ik het nog eens lees en jij reageert vraag ik me af of dit wel zo lief van mij was..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  CCC ma 17 sep 2012 - 9:58

Lejow schreef:

En ik wil Chococupcake nog even noemen! Als ik namens mij mag spreken was onze vriendschap binnen een dag echt van 0 naar vuurwerk. We hebben een onwijze klik, en ik vind je zo'n leuke en lieve meid!! Hoop dat we snel weer eens kunnen daten! I love you


Aaaaah! Wat ben je toch ook een lief vriendinnetje! I love you En inderdaad, zo gek en mooi hoe dingen kunnen lopen in het leven! De steun, het luisterende oor, onze zwangerschap die we deels konden delen... allemaal van die mooie dingen. Vind je echt een topper! Had het er vanavond nog over, de eerste die ik op de hoogte stelde van mijn zwangerschap (na M. die zich omdraaide en verder sliep :p) was jij haha! Naja goed... ben niet zo in alles in woorden uitdrukken, maar je bent een superleuke vriendin waar ik echt zoveel mee kan bespreken en altijd met mijn zorgen en alle leuke dingen bij terecht kan!

Jammer dat we 'zo ver' bij elkaar vandaan wonen, anders hadden we vast de deur bij elkaar plat gelopen! Daten gaan we snel doen! Als ik straks weer aan het werk ben en alles weer op de rit is gaan we even wat leuks doen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 9:59

Dank god voor whats app haha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 19:35

yvonne schreef:
Charlie schreef:
yvonne schreef:Ik wil nog ff tegen Maura zeggen dat ik het knap vind dat ze hier nog steeds is en nog steeds aardig doet tegen veel mensen ondanks al het gezeik dat ze soms/vaak over zich heen krijgt.

Ja dat vind ik nou ook!

Nu ik het nog eens lees en jij reageert vraag ik me af of dit wel zo lief van mij was..

Huh? Hoe bedoel je 'nu jij ook reageert'? Ik meen het serieus hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Jeanette ma 17 sep 2012 - 22:16

Ik vind iedereen tot nu toe lief! I love you
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:32

Maura schreef:

En ik ben danbaar voor het feit dat ik goed kan praten met PS.

Geen dank!! Je kan me gewoon appen he? Ik vergeet hier steeds te pm'en.

Edit: ik noem zelf maar niemand persoonlijk, want dan vergeet ik toch mensen. Er zitten hier zoveel enorme lieverds!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Merai di 18 sep 2012 - 2:17

June schreef:Ik wil dan wel even zeggen hoe lief ik Merai vind I love you. Ze is een ontzettend goede vriendin en ik ben heel trots op haar dat ze met haar drukke leven toch alles weet te bolwerken en tijd maakt voor vrienden en vriendinnen. Bovendien is ze ook nog een talent op het toneel Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 281626781.

Wat lief, dankjewel! Ik vind jou ook heel erg lief I love you (en Reva en Smikkell ook!) Deze springen er voor mij uit maar er zitten gelukkig nog veel meer lieverds hier!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 3 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum