Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets liefs over je medeforummer :-)

+32
Pien
Lejow
June
SoGood
Sugarfall
Blair
Mees
VeryCherry
Niekske
Suus
Snoes
Guus
luenca
Rush
Catwoman79
Elliot
Makamba
Ibbeltje
Nana
Polly
Jasmine
sterremaan
Alex
CCC
Burn
Shy
Susan
silly-one
Twellie
Antibes
Caroow
Ella
36 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:53

Even weer een beetje een frisse wind erdoor. Wat wil je nog kwijt, en aan wie? Wie wil je nu al heel lang dat ene complimentje geven of wie bewonder je?

Leef je uit Iets liefs over je medeforummer :-) Hippy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Ella zo 16 sep 2012 - 9:55

In het algemeen:

Ik ben nog steeds heeel blij met dit forum, ook met de mensen die er komen en de reacties. Ik kan mijn verhaal kwijt als ik wil en als ik adviezen nodig heb krijg ik ze ook!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Caroow zo 16 sep 2012 - 9:55

Ik vind Burn lief omdat ik zo'n lief kaartje van haar gekregen nadat ik heb verteld dat ik zwanger ben.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 9:57

Ai laf Leaf!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 9:59

Antibes schreef:Ai laf Leaf!

Ent ai laf joe!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Twellie zo 16 sep 2012 - 10:02

Ik vind Weegschaal heel sterk en ook hoopvol naar de toekomst toe. Dat vind ik echt heel erg knap en fijn voor haar dat ze zo'n houding kan vasthouden!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:10

Ik vind Pippa echt heel erg lief en zo begripvol :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:13

Elodie schreef:Ik vind Pippa echt heel erg lief en zo begripvol :-)

Je bent me net voor. Ik wilde zeggen dat ik Elodie zo ontzettend lief vind, ze neemt echt de tijd om naar je verhaal te luisteren, geeft goede tips en ondanks dat ik haar nog nooit in het echt heb gezien, geef ik om haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  silly-one zo 16 sep 2012 - 10:28

Ik vind susan een sterke vrouw. Ze maakt een hoop met en met alles wat ze van het weekend over zich heen heeft gekregen hier vind ik het knap hoe ze hier mee om gaat.


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Susan zo 16 sep 2012 - 10:43

Dat is lief, silly-one.

Ik vind heel veel mensen hier lief. Ik stond echt op het punt om weg te gaan, maar er zijn hier mensen die ik te lief vind en niet wil missen, al is het dan via internet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:44

Ik zou het erg jammer vinden als je weggaat Susan, ik vind jou een lieve, bijzondere vrouw met het hart op de juiste plek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 10:46

Pippa schreef:
Elodie schreef:Ik vind Pippa echt heel erg lief en zo begripvol :-)

Je bent me net voor. Ik wilde zeggen dat ik Elodie zo ontzettend lief vind, ze neemt echt de tijd om naar je verhaal te luisteren, geeft goede tips en ondanks dat ik haar nog nooit in het echt heb gezien, geef ik om haar.

Wat leuk om te horen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Shy zo 16 sep 2012 - 10:53

Ik vindt heel veel meiden uit de pijler zwangerschap en mama's lief voor zover ik ze ken dan! Ik ga geen namen noemen want dan ga ik uiteraard weer mensen vergeten en dat wil ik niet Laughing Maar heb voornamelijk veel gehad aan de meiden die ook zwanger waren toen ik het ook was.

Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Burn zo 16 sep 2012 - 11:03

Ik vind Erin lief, omdat ze altijd voor me klaar staat!
Ik vind Dolcis en Caroow lief, omdat ik straks lekker op kraamvisite ga komen! angel

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  CCC zo 16 sep 2012 - 11:08

Over het algemeen vind ik heel veel meiden hier ontzettend lief en erg meelevend! Vooral in de periode dat N. wat aanvallen had werd er zo met ons meegeleefd en dat deed me zo ontzettend goed... En ook naast de gebeurtenissen in het ziekenhuis vind ik veel meiden enorm zorgzaam en meelevend. Voelt altijd goed evn mijn hart te luchten over bepaalde zaken.

Susan: ben blij te lezen dat je blijft! Vind je een topper! Iets liefs over je medeforummer :-) 699888

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Alex zo 16 sep 2012 - 11:33

Ik ben blij dat ik mijn lieve beste vriendin via dit forum heb leren kennen. Stoffie is de liefste I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Burn zo 16 sep 2012 - 11:38

Aah Lex, dat klinkt echt super lief! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  sterremaan zo 16 sep 2012 - 12:26

Iets liefs over je medeforummer :-) Paarse%20vlinderIets liefs over je medeforummer :-) 299350-delicate-paarse-vlinder-op-een-kind-zijn-vingers-gea-soleerd-op-zwart©Susan ik blij blij dat je toch besloten hebt om te blijven. Want, jij blijft een bijzondere krachtige vrouw.

Doordat vele een naamsverandering door hebben gemaakt. Richt ik mij aan iedereen. Ook bang omdat ik iemand vergeet.

Lieve allemaal,

Zonder het forum was ik nergens, ja in niemandsland,

Stond ik ergens, tussen viermuurtjes aan een kant,

Elke dag als ik het klepje weer open klik,

Schitter er in mijn ogen een levendige blik.

Dankzij jullie beleef, ik de dag zoals een "gezond" iemand hem zou beleven.

En voel ik mij vrij, soms heel lang soms heel even.

Ik denk, dat velen van jullie niet weten hoe belangrijk jullie zijn ondanks dat jullie achter een ander schermpje wonen, en leven.

ik blijf erbij, jullie zijn een belangrijk gegeven.

ik kan dank zij jullie hulp, het vrij gevoel van een vlinder koesteren en vasthouden.

Jullie verdienen een warm hart, verguld gouden.

Dank jullie wel. dat ik een vrije vlinder kan zijn!!



sorry de plaatjes moesten onderaankomen ging even mis.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Jasmine zo 16 sep 2012 - 13:17

Ik vind Snoes een lieverd. Ze is altijd zo oprecht geinteresseerd en meelevend in en met anderen, terwijl ze zelf af en toe ook best een knuffel kan gebruiken (maar daar hoor je haar nauwelijks over).

Dus bij deze hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Polly zo 16 sep 2012 - 17:04

Sterremaan, wat lief van je, ik vind het mooi om te lezen hoeveel je hebt aan het forum. Andersom denk ik dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat jouw bijdrage aan het forum ontzettend belangrijk is. Ik leef altijd mee met je verhaal en waardeer mijn gezondheid erdoor extra, het herinnert me eraan dat het niet vanzelfsprekend is om alle kansen te hebben in het leven. Zojuist opende ik het forum bijvoorbeeld gefrustreerd en moe, en na het lezen van jouw berichtje weet ik weer dat ik niets te klagen heb. Ik wens je het allerbeste, blijf vooral schrijven!

Susan, ik ben blij om te lezen dat je er nog bent. Ik zag het hele topic de andere avond en ik vond het werkelijk waar nog te belachelijk om in te reageren. Ik stond ervan versteld wat andere mensen blijkbaar denken en zelfs durven uit te spreken en ik kan me helemaal voorstellen hoe het je gekwetst moet hebben. Gelukkig ben je gebleven!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Nana zo 16 sep 2012 - 17:47

Ook hier een diepe buiging voor Susan. Sowieso vind ik haar heel waardevol voor het forum, geeft hele goed adviezen en mooi geformuleerd ook. Daarnaast heb ik echt bewondering voor hoe zij en haar jonge gezin omgaan met de situatie rondom hun zoontje. Ze vecht echt als een leeuwin voor hem om de beste zorg te krijgen en zelf te geven.
Tot slot vind ik het knap hoe ze om gaat met de hele rel.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 18:25

Dan wil ik Zelda een ongelooflijke dikke knuffel geven.
Stuiterbal, omdat ik het supercool vind dat ze haar droom volgt.
Susan, omdat ze vecht voor haar kinderen.
Maple, ik denk dat jij ook een dikke knuffel kan gebruiken na alles wat er is gebeurd!
Snoes, omdat ze geen makkelijke zwangerschap heeft maar zich goed staande probeerd te houden.
Nienske, omdat ik haar een lieve meid vind die het ook niet makkelijk heeft en ik hoop dat ze binnenkort een nieuwe job heeft.
Makamba en Caro omdat ze door verlies een ontzettende moeilijke periode meemaken.

Dus bij deze hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 18:34

Wat lief smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Ibbeltje zo 16 sep 2012 - 18:43

Ik ben enorm blij dat ik een super leuke vriendinnengroep hier heb leren kennen.

Zelda, Curious, Snoes, Okidoki, Rovine, Razz_, lotus_, Sjaan, Niekske, Lily, Sanne-84 (ik twijfel altjd met die getallen er achter Very Happy), Stuiterbal, Zonnetje, Dropdraakje. Hopelijk heb ik ze nu allemaal Very Happy



En ik wil even zeggen de meiden van het Start to run topic> echt super goed hoe jullie bezig zijn! Ga zo door! Iets liefs over je medeforummer :-) 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Makamba zo 16 sep 2012 - 19:51

Dropdraakje schreef:Dan wil ik Zelda een ongelooflijke dikke knuffel geven.
Stuiterbal, omdat ik het supercool vind dat ze haar droom volgt.
Susan, omdat ze vecht voor haar kinderen.
Maple, ik denk dat jij ook een dikke knuffel kan gebruiken na alles wat er is gebeurd!
Snoes, omdat ze geen makkelijke zwangerschap heeft maar zich goed staande probeerd te houden.
Nienske, omdat ik haar een lieve meid vind die het ook niet makkelijk heeft en ik hoop dat ze binnenkort een nieuwe job heeft.
Makamba en Caro omdat ze door verlies een ontzettende moeilijke periode meemaken.

Dus bij deze Iets liefs over je medeforummer :-) 699888

Wat ontzettend lief van je! I love you Embarassed
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum