Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets liefs over je medeforummer :-)

+32
Pien
Lejow
June
SoGood
Sugarfall
Blair
Mees
VeryCherry
Niekske
Suus
Snoes
Guus
luenca
Rush
Catwoman79
Elliot
Makamba
Ibbeltje
Nana
Polly
Jasmine
sterremaan
Alex
CCC
Burn
Shy
Susan
silly-one
Twellie
Antibes
Caroow
Ella
36 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Elliot zo 16 sep 2012 - 20:12

Ik wil een compliment in het algemeen maken:

Ik vind het zo mooi dat hier zo met alle forumsters mee wordt geleefd. Dit blijkt uit alle felicitatietopics, acties en topics waarin steun wordt betuigd als iemand het moeilijk heeft. Ik weet uit ervaring dat dergelijke topics echt veel steun bieden en dat het je echt goed kan doen wanneer je het moeilijk hebt, om te lezen dat er zoveel meiden zijn die met je meeleven en aan je denken.

Om deze reden wil ik jullie allemaal dan ook een hele dikke knuffel geven!!

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 20:33

Ik vind Rush lief! Ik kan haar altijd whatsappen en we praten over van alles en nog wat. Ik kan met veel dingen bij haar terecht, dat vind ik tof!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Catwoman79 zo 16 sep 2012 - 20:35

Ik wil alle mamma's uit 2009 een knuffel geven. We kletsen nog steeds veel met mekaar en ik heb veel aan hun ideeen en verhalen gehad.

Sterremaan, ik vind het knap dat jij ondanks alles nog zo vrolijk en positief in het leven staat. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen (inclusief ikzelf)

Mammavan2 (geloof ik, mamma van m.ara) je bent zo'n sterke vrouw. Hoe gaat het nu met jou eigenlijk.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Rush zo 16 sep 2012 - 20:45

Joan, je bent me voor! Jij bent de allerliefste forumster! I love you

En de gezelligste en de kletskouserigste op Whatsapp!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 21:27

Ik vind het hier over het algemeen altijd heel gezellig, dus bij deze wat liefs voor het hele forum.

En in het speciaal voor Punk'd en Goochem I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 21:40

Ik wil graag tegen Doedel zeggen dat ik het heel erg waardeer dat ik hier zo welkom ben en ze er voor me is en dat ik het tegelijkertijd fijn vind om haar te kunnen helpen. Je bent een toffe moeder en een held dat je weer een studie gaat volgen.

Reva, gewoon een tof mens. Of Jan nu gelijk heeft of niet. Jij bent zo iemand waar forummers denk een heel verkeerd beeld van hebben. Heb veel aan ons contact gehad, je bent er veel voor me geweest en fijn dat je 24/7 berijkbaar bent. Hoop dat het contact nog lang blijft Very Happy (kom je vrijdag weer langs? :P )

Stof is tof! Écht, jouw humor laughcry Je hebt het fantastisch gedaan afgelopen twee jaar. Trek je niets An van mensen die iets vinden van mensen die niet of maar deels kunnen werken.

Erin, held, maak die plannen waar. Ik denk dat je een leuke tijd tegemoet gaat en dat je je daardoor heel veel beter gaat voelen I love you




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  luenca zo 16 sep 2012 - 21:48

I I love you maura
het klikt vanaf de 1e keer al perfect, het is altijd goed tussen ons , wat we ook doen of niet doen of praten of niet praten I love you
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 21:56

Al mijn lieve forumvriendinnetjes: I love you! Hoef geen namen te noemen, degene die ik bedoel weten het zelf wel.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Guus zo 16 sep 2012 - 22:05

Ik vind heel veel forummers lief, leuk en gezellig. Daarnaast, of daarbovenopeigenlijk, heb ik hier twee vriendinnen leren kennen, wat ik nooit verwacht had, waar i veel waarde aan hecht. Spread the love! Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Snoes zo 16 sep 2012 - 22:55

Jasmine schreef:Ik vind Snoes een lieverd. Ze is altijd zo oprecht geinteresseerd en meelevend in en met anderen, terwijl ze zelf af en toe ook best een knuffel kan gebruiken (maar daar hoor je haar nauwelijks over).

Dus bij deze Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888
Wat lief, dankjewel! Embarassed

Ibbeltje en Dropdraakje, jullie ook bedankt!


Voor mij verdienen Weegschaal en Jasmine op dit moment al mijn respect en medeleven. Jullie zijn vergelijkbaar met elkaar: Beiden zo ontzettend lief, geïnteresseerd en meegaand terwijl jullie zelf beiden al anderhalf jaar keer op keer flinke tegenslagen te verwerken krijgen. Ik ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen en als jullie me nodig hebben: ik ben er voor jullie! En uiteraard ook nog even een hele dikke knuffel voor jullie beiden, dat is het minste wat ik voor jullie kan doen Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888


Uiteraard vind ik ook alle meiden van het 'Eindhovenclubje' ontzettend lief. Iedereen is oprecht geïnteresseerd in elkaar en ik vind dat we toch echt een hele fijne groep vormen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 23:35

Hebben jullie even?


In het bijzonder vind ik Caroow en Burn ontzettend lieve persoonlijkheden. Zo zachtaardig en attent zijn mensen zelden Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888

Ik wil Jasmine en Weegschaal een dikke Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888geven, omdat zij het zo oneerlijk zwaar hebben... dat ik er bijna geen woorden voor heb. Sterkte...

Ook Linnie1985 vind ik een sterke vrouw. Ondanks de tegenslagen en het vele geduld dat ze moet opbrengen, vind ik dat ze de moed er goed in houdt. Ik hoop dat jij en je vriend snel beloond worden Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888

Luce, lieve Luce, je bent een topper!!! Voor mij een voorbeeld hoe een sterke, slimme en moedige vrouw moet zijn Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888

Paper Crown, ik heb het al vaker gezegd: jouw positieve instelling maakt de wereld een stuk zonniger sunny

Zelda, niet zo onzeker zijn, je bent veel sterker dan je denkt Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888 Ik vind het knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt.

PurpleSparkle, voor jou een dikke knuffel Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888 voor je eerlijkheid en je doorzettingsvermogen.

Minneke, je bent een fantastisch leuk mens. Ik wil nog steeds je zusje zijn I love you

Rush en Joan, ik noem jullie samen, omdat ik jullie twee supertoffe meiden vind. Volgende keer Primark ga ik mee in de kofferbak hoor! Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 3711883763

Suus, ik vind jou lief Very Happy Je bent heel rustig en oprecht en ik wil je graag nog een paar keer meeten. Oh, en ik ben heeeeeeel nieuwsgierig naar je bruiloftsfoto's!!

Stuiterbal, door jou leer ik dat het leven een feestje moet zijn. Jij hebt al zoveel tegenslagen te incasseren gehad, maar tóch blijf je vrolijk en spontaan en leuk en lief en.... Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 3920004554

Antibes, slimmerd, ik vind jou een topper! Je hebt diepe dalen gekend, maar je weet er toch steeds weer uit te komen en ondanks de weerstand die het biedt, presteer je toch maar even heel goed! Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Burn zo 16 sep 2012 - 23:38

Caroow en Youandi, Embarassed, dankjewel!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Jasmine zo 16 sep 2012 - 23:44

Snoes en Youandi: dank jullie wel!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Elliot zo 16 sep 2012 - 23:51

Youandi, ik vind jou echt een lieverd! Dat je de tijd neemt om zoveel complimentjes te verzinnen en uit te typen vind ik echt heel lief! Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Suus ma 17 sep 2012 - 0:57

Youandi I love you
Wat een lieve woorden! Ik ga geen bruiloftsfoto's online zetten, maar zodra het album klaar is, is iedereen welkom om ze bij mij thuis (of ergens anders) te komen bekijken Very Happy
En omdat ik je lief vindt, zal ik ervoor zorgen dat je binnenkort al een voorproefje krijgt Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 1:27

Youandi schreef:

Rush en Joan, ik noem jullie samen, omdat ik jullie twee supertoffe meiden vind. Volgende keer Primark ga ik mee in de kofferbak hoor! Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 3711883763
Je mag ook wel gewoon op de achterbank, omdat ik jou ook lief vind. Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 3711883763
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Niekske ma 17 sep 2012 - 2:05

Dankjewel dropdraakje, wat lief! Embarassed

Ik ben heel blij met het clubje van de Eindhoven meiden! Door de situatie van Zelda zag je afgelopen weekend wel hoe iedereen met elkaar meeleeft en dat vind ik erg bijzonder. Ik ben ook erg blij dat ik met mijn verhaal bij jullie terecht kan. Zelda, nogmaals een hele dikke knuffel en meiden, ik ben heel erg blij met jullie!! Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Ibbeltje ma 17 sep 2012 - 2:19

Niekske schreef:Dankjewel dropdraakje, wat lief! Embarassed

Ik ben heel blij met het clubje van de Eindhoven meiden! Door de situatie van Zelda zag je afgelopen weekend wel hoe iedereen met elkaar meeleeft en dat vind ik erg bijzonder. Ik ben ook erg blij dat ik met mijn verhaal bij jullie terecht kan. Zelda, nogmaals een hele dikke knuffel en meiden, ik ben heel erg blij met jullie!! Very Happy


Same here smile +1
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  VeryCherry ma 17 sep 2012 - 2:30

Ik vind Rush een ontzettende lieverd!
En PurpleSparkle ook Very Happy
Oh ja en Pompoen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 2:35

Ik vind Powerbabe En Goochempie de liefste I love you

PaperCrown vind ik de meest positivo van het forum. Heerlijk wijf Very Happy .. Ik haal zoveel positieve energie uit jouw posts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Caroow ma 17 sep 2012 - 3:11

Youandi, je maakt me aan het huilen hoor (hormonen Very Happy ) maar dankjewel! hug
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 3:12

Ibbeltje schreef:
Niekske schreef:Dankjewel dropdraakje, wat lief! Embarassed

Ik ben heel blij met het clubje van de Eindhoven meiden! Door de situatie van Zelda zag je afgelopen weekend wel hoe iedereen met elkaar meeleeft en dat vind ik erg bijzonder. Ik ben ook erg blij dat ik met mijn verhaal bij jullie terecht kan. Zelda, nogmaals een hele dikke knuffel en meiden, ik ben heel erg blij met jullie!! Very Happy


Same here Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 561177 +1
Dank jullie wel meiden Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Mees ma 17 sep 2012 - 3:45

Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 4:29

Slijmballen.. Wink

Ik vind vooral Pippa een schatje. Ze is zo lief voor iedereen en heeft altijd het beste met haar mede mens voor. Dat vind ik echt een mooie eigenschap.

En de meiden die ik gemeet heb; Ik was best sceptisch over hoe het zou zijn, maar ik heb jullie leren 'kennen' als een leuke groep meiden. Ik hoop dan ook dat ik de volgende meeting er bij kan zijn! (Ohja, die is volgend weekend.. haha Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Blair ma 17 sep 2012 - 6:26

Ik vind Zelda ontzettend moedig en ben trots op de manier hoe ze alles aanpakt. Toppertje!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets liefs over je medeforummer :-) - Pagina 2 Empty Re: Iets liefs over je medeforummer :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum