Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iets in mn oog?

5 plaatsers

Ga naar beneden

iets in mn oog? Empty iets in mn oog?

Bericht  duckie za 8 okt 2011 - 8:34

heb vandaag al sinds eind van de middag het idee dat ik wat in mn oog heb maar ik krijg het er niet uit en ik zie er ook niets in zitten... ben al veel aan het wrijven en heb ook al een paar keer mn oog gespoeld maar dan is het soms even weg maar daarna zit het er weer voor mn gevoel
wat kan ik hier nog meer aan doen? het is een irritant gevoel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iets in mn oog? Empty Re: iets in mn oog?

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 11:33

Het kan een klein splintertje zijn dat in je oog in geschoten, als je er maandag nog last van hebt kun je even langs de huisarts gaan. De huisarts kan een splintertje er zo uithalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 20:47

Heb je niet een wit bultje op de rand van je bovenooglid, aan de onderkant zeg maar?

Dat heb ik soms en die krab ik dan weg en dan is het gevoel van iets in je oog hebben ook over....

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 8 okt 2011 - 20:56

Soms heb je iets in je oog gehad en is het er al uit maar is er wel een klein beschadigingetje en dat voelt dan alsof er nog wat in zit. Of inderdaad een bultje aan de binnenkant van je ooglid, dat voelt dan ook zo aan (heb ik gelukkig nog maar 1 keer gehad).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zora za 8 okt 2011 - 21:44

Balloon schreef:Heb je niet een wit bultje op de rand van je bovenooglid, aan de onderkant zeg maar?

Dat heb ik soms en die krab ik dan weg en dan is het gevoel van iets in je oog hebben ook over....

Kun je dat wegkrabben?? Dat zou fijn zijn! Ik heb dat best vaak, zoooo vervelend.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 21:45

Of gewoon een gesprongen adertje?

Of je vinger :P :-)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Possom za 8 okt 2011 - 23:13

Heb je niet een wimper die heel kort is? Ik heb dat wel eens, en dan gaan ze nog niet krullen omdat ze zo kort zijn en steken ze soms in je oog, heel vervelend. Meestal duurt het maar een paar dagen totdat hij lang genoeg is, gelukkig. Je kan ze er ook uittrekken maar dan heb je een paar weken later weer hetzelfde en het doet veel pijn.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  duckie ma 10 okt 2011 - 9:08

bedankt voor jullie reacties... heb zaterdag avond nog een paar keer gespoeld en dan was het even weg maar na 10 minuten zat het er toch weer voor mn gevoel... veel lopen wrijven (hoe fout Embarassed ) en een best rood oog uiteindelijk gaan slapen. snachts een keer wakker voor mn dochter toen zat ie helemaal dicht geplakt en sochtends weer... zondags niet meer het idee dat er wat in zat maar nog wel wat rood en geiriteerd. aan het eind van de dag was het zo goed als over en nu gelukkig geen last meer van
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:17

Ik heb dit vaak met een gesprongen adertje. Dat steekt dan ineens heel erg en blijft dan ook echt even door steken en prikken. Duurt vaak een dag voordat het minder is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 19:08

Zora schreef:
Balloon schreef:Heb je niet een wit bultje op de rand van je bovenooglid, aan de onderkant zeg maar?

Kun je dat wegkrabben?? Dat zou fijn zijn! Ik heb dat best vaak, zoooo vervelend.

Haha ja. Ik ga dan erg onnozel voor de spiegel staan en ik ga er net zo lang met mijn nagel overheen totdat hij weg is. Irritante dingen zijn het!

Gast
Gast

Bericht  Zora di 11 okt 2011 - 7:14

Ga ik de volgende keer proberen dan Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: