Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....
+6
SoCali
Linnie1985
silly-one
girli
Clapperdie
Champagne
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....
Linnie1985 schreef:Maura schreef:Ik denk eraan, Maple.
Ik was even gestopt en sindsdien rook ik het dubbele. Want bij elke sigaret denk ik, morgen stop ik weer. Stomme verslaving.
En een dure verslaving. Daarom ben ik gestopt, in verband met de kosten en omdat mn vriend niet rookt.
Ik zou op dit moment echt een niet rokende vriend wensen. Ik heb wel niet rokende vrienden, maar daravoor gooi je je verslaving niet zo snel in de wilgen.
Gast- Gast
Maura schreef:Linnie1985 schreef:Maura schreef:Ik denk eraan, Maple.
Ik was even gestopt en sindsdien rook ik het dubbele. Want bij elke sigaret denk ik, morgen stop ik weer. Stomme verslaving.
En een dure verslaving. Daarom ben ik gestopt, in verband met de kosten en omdat mn vriend niet rookt.
Ik zou op dit moment echt een niet rokende vriend wensen. Ik heb wel niet rokende vrienden, maar daravoor gooi je je verslaving niet zo snel in de wilgen.
Heb hem op Lexa gevonden .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Vanavond ook pizza gegeten. Nu lui op de bank met niets, meemaken bijna geen tussendoortjes meer. Ook omdat ik zoveel ben afgevallen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
we zijn uit eten geweest bij de griek, hopelijk heeft het geen effect op mijn dieet
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Maura schreef:Ik denk eraan, Maple.
als je ECHT wilt stoppen, is het even moeilijk, maar kun je het zeker!! ik ben nu 2 maanden gestopt bijna, het went vrij snel en de ontwenningsverschijnselen zijn van korte duur!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik weet nog dat ik voordat ik naar mn vriend ging bijna al mn sigaretten op 1 na weggegeven heb. Onderweg naar mn vriend toe heb ik die sigaret opgerookt (toen woonden we nog net niet samen). En daarna nooit meer 1 aangeraakt, en ook geen behoefte aan gehad, en heb het nog steeds niet. Ondanks dat veel mensen in mijn omgeving roken.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» diepvries
» diepvries ontijzen
» garnalen uit de diepvries..
» Lekker diepvries gebak?
» Pizza te laat
» diepvries ontijzen