Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....

+6
SoCali
Linnie1985
silly-one
girli
Clapperdie
Champagne
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zaterdagavond en pizza uit de diepvries.... - Pagina 3 Empty Re: Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 9:43

Linnie1985 schreef:
Maura schreef:Ik denk eraan, Maple. Zaterdagavond en pizza uit de diepvries.... - Pagina 3 253468018

Ik was even gestopt en sindsdien rook ik het dubbele. Want bij elke sigaret denk ik, morgen stop ik weer. Stomme verslaving.

En een dure verslaving. Daarom ben ik gestopt, in verband met de kosten en omdat mn vriend niet rookt.

Ik zou op dit moment echt een niet rokende vriend wensen. Ik heb wel niet rokende vrienden, maar daravoor gooi je je verslaving niet zo snel in de wilgen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zaterdagavond en pizza uit de diepvries.... - Pagina 3 Empty Re: Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....

Bericht  Linnie1985 za 15 sep 2012 - 9:44

Maura schreef:
Linnie1985 schreef:
Maura schreef:Ik denk eraan, Maple. Zaterdagavond en pizza uit de diepvries.... - Pagina 3 253468018

Ik was even gestopt en sindsdien rook ik het dubbele. Want bij elke sigaret denk ik, morgen stop ik weer. Stomme verslaving.

En een dure verslaving. Daarom ben ik gestopt, in verband met de kosten en omdat mn vriend niet rookt.

Ik zou op dit moment echt een niet rokende vriend wensen. Ik heb wel niet rokende vrienden, maar daravoor gooi je je verslaving niet zo snel in de wilgen.

Heb hem op Lexa gevonden Wink.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba za 15 sep 2012 - 10:26

Vanavond ook pizza gegeten. Nu lui op de bank met niets, meemaken bijna geen tussendoortjes meer. Ook omdat ik zoveel ben afgevallen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  luenca za 15 sep 2012 - 10:50

we zijn uit eten geweest bij de griek, hopelijk heeft het geen effect op mijn dieet Embarassed
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  luenca za 15 sep 2012 - 10:51

Maura schreef:Ik denk eraan, Maple. :P

als je ECHT wilt stoppen, is het even moeilijk, maar kun je het zeker!! ik ben nu 2 maanden gestopt bijna, het went vrij snel en de ontwenningsverschijnselen zijn van korte duur!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Linnie1985 za 15 sep 2012 - 21:47

Ik weet nog dat ik voordat ik naar mn vriend ging bijna al mn sigaretten op 1 na weggegeven heb. Onderweg naar mn vriend toe heb ik die sigaret opgerookt (toen woonden we nog net niet samen). En daarna nooit meer 1 aangeraakt, en ook geen behoefte aan gehad, en heb het nog steeds niet. Ondanks dat veel mensen in mijn omgeving roken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: