Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....
+6
SoCali
Linnie1985
silly-one
girli
Clapperdie
Champagne
10 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....
Maura schreef:Linnie1985 schreef:Maura schreef:Linnie1985 schreef:Ik zit heerlijke knabbelspek te eten. Verder niet veel boeiends
Jaloers!
Ik heb na een paar stukjes eigenlijk alweer genoeg. Heb nu trek in iets zoets, ik ga maar ff 2 snoepzakjes plunderen denk ik. Gelukkig kan ik het goed hebben .
Ik heb nog vier stukjes Bros over, ruilen?
Haha is prima, ik heb 1,5 zak knabbelspek
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Jullie zien er altijd goed uit, PB, Goochem en Punk'd. Dus foto's, nu!
En niet teveel roddelen over het forum, dat brengt alleen maar vermaak voor ons andere forummers. En dat willen we niet.
Jullie moesten eens weten haha..
Nee hoor het valt allemaal wel mee
(Ik mocht het niet gelijk ontkrachten van Goochem haha)
Gast- Gast
Ik heb honger!
Maar heb geen zin om eten te maken!
Maar heb geen zin om eten te maken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zit op de bank televisie te kijken met een glas Fanta.
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Maura schreef:Linnie1985 schreef:Maura schreef:Linnie1985 schreef:Ik zit heerlijke knabbelspek te eten. Verder niet veel boeiends
Jaloers!
Ik heb na een paar stukjes eigenlijk alweer genoeg. Heb nu trek in iets zoets, ik ga maar ff 2 snoepzakjes plunderen denk ik. Gelukkig kan ik het goed hebben .
Ik heb nog vier stukjes Bros over, ruilen?
Haha is prima, ik heb 1,5 zak knabbelspek
*Gooit Bros toe*
*En neemt knabbelspek aan alsof ze nooit te eten heeft gehad*
En punk'd, zo erg kan het niet zijn. Ik zag er pas slecht uit toen ik naar de supermarkt ging vandaag. Ik had het idee dat mijn ogen elk moment uit zijn kassen zou vallen. Maar dat viel nog mee. Zo slecht al ik eruit zag, kunnen jullie er echt niet uitzien.
Gast- Gast
En ik las dus kennelijk niet datgene wat er enters onderstond.
Maar cute! Lekkere dingen!
Maar cute! Lekkere dingen!
Gast- Gast
Pfff lekker hoor, al 2 dagen een blaffende hond naast ons, een papegaai 2 huizen verderop aan het krijsen, en dan nog die vriend van me die af en toe zit te schreeuwen als het niet goed gaat met gamen. Kan niet echt genieten van de rust hier .
Linnie1985- Kletskop
Geweldige foto!
Linnie1985- Kletskop
Haha..jullie zijn leuk!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
De ouders van de buurman betrapten me gisteren met het buiten roken en moeder zei:"Hoelang ga je dat volhouden, Maura, niet binnen roken". En ik zei:"Nou ik kan dat wel lang volhouden hoor, dat buiten roken" Dezelfde avond had ik de afspraak met mezelf al verbroken.
Gast- Gast
Maura schreef:De ouders van de buurman betrapten me gisteren met het buiten roken en moeder zei:"Hoelang ga je dat volhouden, Maura, niet binnen roken". En ik zei:"Nou ik kan dat wel lang volhouden hoor, dat buiten roken" Dezelfde avond had ik de afspraak met mezelf al verbroken.
Tja en binnenkort word het koud buiten...
Mijn vriend rookt niet en ik heb jarenlang gerookt (ben nu iets meer dan 2 jaar clean). Maar ik mocht toen gewoon binnen roken van hem.
Linnie1985- Kletskop
Ik wil echt geen rokers binnen meer, nu ik een stoffen bank heb. Eén keer gedaan en de lucht bleef dagenlang hangen.. En dat waren maar twee rokers die af en toe eens een sigaretje opstaken.
Gast- Gast
Ik zit aan de tomaat-basilicum soep met tomaat-breekbrood en kaas. Na bijna 2 uren op een versierde wagen te hebben gestaan/gezeten voor m'n werk! Ik was André Kuipers en de raket zat half in de grond (kar) geslagen. Maar we hadden wel de 2e prijs
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Maura schreef:De ouders van de buurman betrapten me gisteren met het buiten roken en moeder zei:"Hoelang ga je dat volhouden, Maura, niet binnen roken". En ik zei:"Nou ik kan dat wel lang volhouden hoor, dat buiten roken" Dezelfde avond had ik de afspraak met mezelf al verbroken.
Mijn vriend rookt niet en ik heb jarenlang gerookt (ben nu iets meer dan 2 jaar clean). Maar ik mocht toen gewoon binnen roken van hem.
Ik vind het zo stinken, dat binnen roken.
Maar daar sta ik dan, in de kou, mijn sigaretje te roken, terwijl het MIJN huis is, ik geen kind of kuiken heb, waarom zou ik uberhaupt buiten roken?
Gast- Gast
Bij ons in huis wordt niet binnen gerookt. Wij roken beide niet, dus de visite gaat altijd buiten staan.
Gast- Gast
Joan, ik wil foto's zien!!
Eigenlijk had ik nu ook een housewarming in Groningen. Maar ik ben net een uurtje thuis en E. is nog lang niet thuis (had brand op het werk en heeft alles 3 uur lang stil moeten leggen!!), dus we gaan niet meer
Eigenlijk had ik nu ook een housewarming in Groningen. Maar ik ben net een uurtje thuis en E. is nog lang niet thuis (had brand op het werk en heeft alles 3 uur lang stil moeten leggen!!), dus we gaan niet meer
Gast- Gast
Maura schreef:Linnie1985 schreef:Maura schreef:De ouders van de buurman betrapten me gisteren met het buiten roken en moeder zei:"Hoelang ga je dat volhouden, Maura, niet binnen roken". En ik zei:"Nou ik kan dat wel lang volhouden hoor, dat buiten roken" Dezelfde avond had ik de afspraak met mezelf al verbroken.
Ik vind het zo stinken, dat binnen roken.
Maar daar sta ik dan, in de kou, mijn sigaretje te roken, terwijl het MIJN huis is, ik geen kind of kuiken heb, waarom zou ik uberhaupt buiten roken?
Idd wat je zegt, het is jouw huis. En anders lekker wierrokje aan
Linnie1985- Kletskop
Maple schreef:Ik wil echt geen rokers binnen meer, nu ik een stoffen bank heb. Eén keer gedaan en de lucht bleef dagenlang hangen.. En dat waren maar twee rokers die af en toe eens een sigaretje opstaken.
Maar jij rookt zelf niet. En dan is het al anders. Als ik zelf niet zou roken, dan zouden anderen het binnen ook niet mogen doen.
Mijn vader rookt al 25 jaar niet meer en zijn vrouw rookt wel, maar altijd buiten. Ik had op mijn verjaardag een asbak op tafel gezet, maar de vrouw van mijn vader is zo gewend aan het buiten roken, dat ze nu ook gewoon af en toe op het balkon ging staan.
Ik ben nog niet zover. Voel me soms zooooo stom door buiten te staan. Als ik nu een partner had die roken haatte, dan was het anders . Maar dat is niet het geval. Dus daar sta ik als loner, mijn sigaretje buiten te roken, terwijl ik binnen als enige in mijn eigen stank zit.
Gast- Gast
Mijn stiefpa rookt. En mijn schoonvader ook, toen mn vriend net bezig was in zijn (nu ons) huis, heeft hij gezegt dat als hij binnen wil roken hij zelf een asbak aan moest schaffen. En dat heeft hij gedaan. En tja alleen met verjaardagen of met bezoek dat rookt wordt er in ons huis gerookt.
Linnie1985- Kletskop
ik vind het gewoon zonde om binnen te roken... ook als er visite komt, de geur is het eerste die je tegemoet komt. Om over alle verkleuringen aan je muren, meubels, gordijnen en plafond nog niet te spreken. Maargoed, da's mijn mening.
Je zou ook nog kunnen stoppen, natuurlijk
Je zou ook nog kunnen stoppen, natuurlijk
Gast- Gast
Ik denk eraan, Maple.
Ik was even gestopt en sindsdien rook ik het dubbele. Want bij elke sigaret denk ik, morgen stop ik weer. Stomme verslaving.
Ik was even gestopt en sindsdien rook ik het dubbele. Want bij elke sigaret denk ik, morgen stop ik weer. Stomme verslaving.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik denk eraan, Maple.
En een dure verslaving. Daarom ben ik gestopt, in verband met de kosten en omdat mn vriend niet rookt.
Linnie1985- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» diepvries
» diepvries ontijzen
» garnalen uit de diepvries..
» Lekker diepvries gebak?
» Pizza te laat
» diepvries ontijzen