Pizza te laat
+8
Summerlovin
Elsje
Miss G
Susan
Feline
Arwyn
Antibes
Pussycat
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pizza te laat
En ik heb honger
Wij hebben pizza besteld nu bijna 1 uur geleden....
Het zou 30-45 minuten duren. Ik betaal altijd via ideal want we bestellen juist pizza en betalen via ideal omdat we nooit geld in de portomonnee hebben. (we pinnen eigenlijk altijd en overal)
Maar ja hoe zit het dan eigenlijk als je pizza te laat wordt gebracht?
Kan je er dan nog iets mee?
Doen jullie er iets mee als jou pizza te laat komt?
En bij hoeveel later doe je er dan iets mee?
Wij hebben pizza besteld nu bijna 1 uur geleden....
Het zou 30-45 minuten duren. Ik betaal altijd via ideal want we bestellen juist pizza en betalen via ideal omdat we nooit geld in de portomonnee hebben. (we pinnen eigenlijk altijd en overal)
Maar ja hoe zit het dan eigenlijk als je pizza te laat wordt gebracht?
Kan je er dan nog iets mee?
Doen jullie er iets mee als jou pizza te laat komt?
En bij hoeveel later doe je er dan iets mee?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Pizza te laat
Inderdaad bellen en gewoon zorgen dat je altijd een tientje of twintig euro cash in huis hebt.
Gast- Gast
zou je al bellen bij 10 minuten ''over tijd?''
Wat een woordspeling ten opzichte van het topic met het zwangere biechtje trouwens
Pussycat- Ratel
Bellen.. Het is op zondag avond vaak heel druk bij pizzaria's. Denk niet dat je er verder nog iets aan kan doen.
Gast- Gast
Zou sowieso bellen van hallo, ik heb een uur geleden pizza besteld, waaaaar blijft hij!
Maar verder doe ik er niet zoveel mee als ik na een uur en een kwartier dan nog mijn pizza krijg. Ja, er niet meer bestellen...
Maar verder doe ik er niet zoveel mee als ik na een uur en een kwartier dan nog mijn pizza krijg. Ja, er niet meer bestellen...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Als er gezegd is een half uur tot drie kwartier dan zou ik na een uur idd wel gaan bellen. Maar ik ben een zeikerd daarin
Gast- Gast
Haha, wat toevallig!
Wij hebben ook een uur geleden een pizza besteld en die is er ook nog niet!
Zei net al tegen m'n vriend, volgens mij is het in Amerika zo dat als het langer dan zoveel minuten duurt, de pizza gratis is of zo. Zou leuk zijn als ze die regel hier ook hadden! Ze zijn nu sowieso al een kwartier te laat..
Zei net al tegen m'n vriend, volgens mij is het in Amerika zo dat als het langer dan zoveel minuten duurt, de pizza gratis is of zo. Zou leuk zijn als ze die regel hier ook hadden! Ze zijn nu sowieso al een kwartier te laat..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Maar antibes die pizza's zijn daar zo lekker
En eigenlijk heb ik nooit problemen daar, maar ja wie weet is het inderdaad extra druk
O en ik bestel altijd op zondag haha. (als ik bestel niet iedere zondag hoor)
En eigenlijk heb ik nooit problemen daar, maar ja wie weet is het inderdaad extra druk
O en ik bestel altijd op zondag haha. (als ik bestel niet iedere zondag hoor)
Pussycat- Ratel
Wij hadden een keer met een man of 10 pizza's besteld en de regel van die pizzeria was dat als het meer dan een uur te laat was de pizza's gratis waren. Een uur en 10 minuten verder kwam de pizzaman.. we hebben juichend de pizza's ontvangen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Arwyn schreef:Haha, wat toevallig!
Ja inderdaad haha maar zoiets zou ik niet eens durven zeggen
Maar dat is hier ook niet... daarom vroeg ik me af hoe anderen dat doen bijvoorbeeld kan je het maken om te zeggen van nou dan betaal ik minder....
Nou ja vervelend hé dat wachten als je trek hebt
Pussycat- Ratel
Zo Feline zo wil ik ook wel met 10 man pizza eten wat een koopje!
Pussycat- Ratel
Hmmja, hier staat die regel ook niet.. Jammer!
Vriend heeft net gebeld. Eerst zeiden ze dat de bestelling niet was binnen gekomen en uiteindelijk waren ze opeens al onderweg.. Beetje vreemd, haha.
Heb bijna de neiging om een mailtje te sturen of ze zo'n beleid hebben, maar ik durf dat soort dingen nooit.
Vriend heeft net gebeld. Eerst zeiden ze dat de bestelling niet was binnen gekomen en uiteindelijk waren ze opeens al onderweg.. Beetje vreemd, haha.
Heb bijna de neiging om een mailtje te sturen of ze zo'n beleid hebben, maar ik durf dat soort dingen nooit.
Arwyn- Ratel
Meestal bel ik de eerste keer op met de vraag waar het blijft. Een eventuele tweede keer wil ik dan wel vragen om minder te betalen. En we hebben zelfs één keer gehad dat we koud en aangebrand eten kregen, vijf kwartier te laat (dus na bijna 2 uur pas), en dat hebben we vervolgens zelf maar teruggegracht met de auto, geld terug gevraagd, en zijn we bij de tent daarnaast maar eten gaan halen
Gast- Gast
Haha, oh als hij nog lekker is ben ik ook een stuk minder principieel hoor..
Maar van New York pizza?? kreeg ik paar keer (de paar keer dát ik daar bestelde), koude pizza's die niet eens lekker zijn. Dus dat doe ik nooit meer.. En die andere keten ook niet..
Maar van New York pizza?? kreeg ik paar keer (de paar keer dát ik daar bestelde), koude pizza's die niet eens lekker zijn. Dus dat doe ik nooit meer.. En die andere keten ook niet..
Antibes- Ratel
Maple schreef:Meestal bel ik de eerste keer op met de vraag waar het blijft. Een eventuele tweede keer wil ik dan wel vragen om minder te betalen. En we hebben zelfs één keer gehad dat we koud en aangebrand eten kregen, vijf kwartier te laat (dus na bijna 2 uur pas), en dat hebben we vervolgens zelf maar teruggegracht met de auto, geld terug gevraagd, en zijn we bij de tent daarnaast maar eten gaan halen
Dat is wel een mooie actie!!
Antibes- Ratel
Wij woonden vroeger tegenover de New York Pizza, dat was zo ideaal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik net een pizza had besteld, las ik dit topic.. en die van mij is nu ook al een kwartier te laat, en ik heb nu toch wel hele erge trek!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
heb je hem nou al?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Wij kregen hem uiteindelijk 3kwartier te laat en lauw..
Gaan dus ook niet weer bestellen, dan eerder zelf halen.
Gaan dus ook niet weer bestellen, dan eerder zelf halen.
Arwyn- Ratel
Er zit hier toch niemand in de buurt van Groningen toch die die pizza's besteld? Anders moet ik iemand op z'n flikker geven als hij straks thuis komt..
Gast- Gast
Antibes schreef:Haha, oh als hij nog lekker is ben ik ook een stuk minder principieel hoor..
Wij hadden vorige week pizza's van New York pizza. Bij die van mijn broer waren ze de knoflooksaus vergeten en bij mij de sla...
Op de site stond dat als je op dinsdag een pizza zou halen je de 2e gratis zou krijgen. Komt mijn broer aan, is die actie afgelopen. Maar het stond nog op de site, dus mijn broer lullen als brugman kreeg hij uiteindelijk de tweede voor de halve prijs. Ben dus ook niet helemaal tevreden over New York pizza. Maar goed zo vaak bestellen wij daar nou ook weer niet.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Daar doe ik er liever zelf een in de oven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Onze pizza's (New York pizza) waren op tijd en gloeiende gloeiende warm! Incl sla en knoflooksaus!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» pizza time.....
» Pizza maken
» Pizza maken
» Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....
» pizza time.....
» Pizza maken
» Pizza maken
» Zaterdagavond en pizza uit de diepvries....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: