Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

diepvries

5 plaatsers

Ga naar beneden

diepvries Empty diepvries

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 5:18

Waar hebben jullie je diepvries staan? Ik heb nu een koelkast met vriesvak erin en een klein diepvriesje met 3 lades in mijn werkkamer staan. Maar ik heb nu een huis gekocht, met een nieuwe keuken (die zat er al in) en een ingebouwde koelkast. Daar zit geen vriesvak in. Op de benedenverdieping heb ik behalve de kamer met open keuken en de hal (en wc en trapkast) geen extra kamertje. Nou zit ik me af te vragen waar ik mijn diepvries zal laten. Ik twijfel of ik de mijne met 3 lades zal houden en deze in het schuurtje in de tuin zal zetten, of een nieuwe kleinere kopen en die in de trapkast zetten (die zit in de woonkamer, dus lekker dicht bij de keuken). Waar hebben jullie hem staan en wat zouden jullie me aanraden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

diepvries Empty Re: diepvries

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 5:28

Bij ons zit de vriezer onder de koelkast in de keuken. 3 lade's en helemaal nokkie vol haha
Ik zou als ik jou was je vriezer in het schuurtje zetten. Als je vriezer goed werkt zou ik echt geen nieuwe kopen

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 5:37

Mijn diepvriezer staat in de garagebox beneden. Ik heb hierboven gewoon geen plek voor het ding. Maar ehmz, het is geen aanrader.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:12

Onze diepvries staat op zolder. We hebben er 1 met 5 lades en daarboven nog een klein vakje waar 2 pizza's in passen.
Het erge eraan is: hoe meer ruimte, hoe meer dingen in de diepvries. Die van ons zit namelijk bijna altijd vol.

Edit: hoe warm wordt het zomers in je schuur? Ons is namelijk afgeraden hem in de schuur te zetten. We hebben daar een plat dak en in de zomer is het er superwarm. Is niet goed voor een vriezer, die moet te hard werken om de temperatuur goed te krijgen. Mensen hier in de straat hebben er ervaring mee en hebben daarna een nieuwe kunnen kopen.

Gast
Gast

Bericht  Makamba za 18 dec 2010 - 8:04

Mijn vriezer zit onder de koelkast, en mijn tafelmodel vriezer staat in het berghok.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 9:42

Onze vriezer staat nu nog in de kast onder de trap, vlakbij de keuken maar van de zomer gaat die naar de schuur. We hebben daar namelijk nog geen stroom en dat wordt van de zomer aangelegd met de tuin tegelijk.

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Winegum za 18 dec 2010 - 22:29

Wij hebben 3 lades onder de koelkast zitten, en dit staat in de keuken. Meer plek hebben we niet om een vriezer in op te bergen!
Ik zou hem als ik jou was in de schuur neerzetten, tenzij dat niet kan of niet goed is voor de vriezer. Je hoeft ook niet tig keer per dag naar buiten, naar de vriezer. Dan kun je de plek in huis bewaren voor iets wat liever niet in de schuur geplaatst kan worden.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 22 dec 2010 - 6:50

Bij mij staat ie in de inloopkast, gewoon de onderste paar planken eruit gehaald.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  rapa nui wo 22 dec 2010 - 7:02

Bij mij staat de vriezer in de trapkast. Is een vriezer met 5 lades en inderdaad als je de ruimte hebt krijg je de vriezer ook zo vol. De trapkast zit dus in het halletje naast de keuken en is erg gemakkelijk om hem zo dichtbij te hebben. 's Avonds even snel je brood en vlees eruit en niet dat je dan naar de zolder moet of door de kou/sneeuw oid naar het schuurtje. Ik heb dan wel een ventilatieroostertje laten maken in de onderste traptrede zodat de warmte van de vriezer wel uit de kast kan.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud