Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 23:50

Youandi schreef:Serieus, ik heb nooit doorgehad dat Doedel zo gemeen uit de hoek kon komen. Ik had haar vrij hoog in achting.
Smikkel niet, maar dat weet ze zelf ook wel Laughing

Uhm ja dit dus..

Kan Aziraphale hier misschien wat serieus poeder strooien nu?
(en kun je ook een busje ter beschikking stellen voor mijn kleuters?)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes za 15 sep 2012 - 23:50

RYW schreef:
Sunprincess schreef:Hoezo zet Tris zich te kijk? Ik zie dat shygirl over de top reageert, daar reageert ze terecht op een vervolgens wordt dat weer aangegrepen om de ruzie met Leaf weer ter sprake te brengen en Tris af te branden.. Hoezo?

Hier ben ik het wel mee eens. Wat heeft de situatie tussen Leaf en Tris hiermee te maken? En mag Tris daardoor geen mening meer hebben over wat er hier is voorgevallen? Beetje bijzondere ontwikkeling weer, dit. Heeft totaal niets te maken met het onderwerp.daarbij vind ik dat PM vrij zwak. Je hier profileren als netjes afzijdig houden maar via PM zulke taal uitslaan? Bijzonder.

No worries, ik ben allang weer klaar hoor. Maar ik snap Shygirls reactie richting de hypocrisie van Tris in deze context wel en als zij dan keihard afgebrand wordt om die PM (wat ik snap, verdient zeker geen schoonheidsprijs en gaat te ver qua woordkeuze) en Tris zelf de keuze maakt die hier te plaatsen, wil ik er wel graag uitvissen dat dat niet compleet uit de lucht komt vallen en een kern van waarheid bevat. That's all.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:51

Susan schreef:Ik heb het ook jarenlang goed met haar kunnen vinden. Ik sprak haar elke dag, zij wist al hoe mijn dochter ging heten en ik hoe haar zoon ging heten, ik wist als één van de eersten van haar derde zwangerschap, we stuurden elkaar geboortekaartjes en kraamcadeautjes. Oké, het was verwaterd maar dit snap ik gewoon niet en zal ik ook niet snappen. Het kan verkeren, blijkbaar.

Dan is de wending van haar zo bizar! Dan moet jij je toch wel afvragen waarom?
Ik snap niet hoe het uberhoubt zo ver is gekomen? Waarom heeft ze het niet privé herkenbaar naar je gemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 23:51

Van mij hoeft ze ook niet met de grond gelijk gemaakt, voor mijn part post ze hier door. Ik kan iemand ook wel links laten liggen, en zal voorlopig toch niet veel persoonlijks meer posten. Ik had het wel gewaardeerd als ze er nog op was teruggekomen, ik wil er prima over in gesprek met haar, maar de manier waarop het nu is gegaan vind ik gewoon erg verrot.


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:53

Nou, dit slaat toch wel alles. Eén relletje en ik kan niet posten, omdat het te druk is op de website (dat was de melding). Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW za 15 sep 2012 - 23:55

Mja Antibes, ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen van jou om hier zo op door te gaan en je eigen grieven tegen Tris zo los te laten. Ik heb ook die ruzie tussen Leaf en Tris meegemaakt, ik weet ook wat er gebeurd is, ik snap beide zijden en vind ze beiden lief. Jij hoeft Tris niet leuk te vinden, maar op mij kmt het over alsof je nu een opening ziet, een kans om Tris te pakken en je gaat gelijk los. Vind ik niet zo classy overkomen, terwijl ik je normaal heel rationeel vind reageren. Dit past niet in dit topic, daar blijf ik bij, en me moet natuurlijk doen wat je wil, maar ik had anders van je verwacht. Sorry.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 23:55

Onbegrijpelijk Susan, hoe mensen soms kunnen veranderen he.. Je verwacht het gewoon niet!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Aziraphale za 15 sep 2012 - 23:55

Lejow schreef:
Youandi schreef:Serieus, ik heb nooit doorgehad dat Doedel zo gemeen uit de hoek kon komen. Ik had haar vrij hoog in achting.
Smikkel niet, maar dat weet ze zelf ook wel Laughing

Uhm ja dit dus..

Kan Aziraphale hier misschien wat serieus poeder strooien nu?
(en kun je ook een busje ter beschikking stellen voor mijn kleuters?)

Ik zal ook niks persoonlijks meer posten hier, het wordt steeds tegen me gebruikt Bak hier je taart.  - Pagina 18 1270000679

(En die poeder kun je gewoon ineens uit je broekzak toveren, werkt als een trein!).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:55

Moet je perse mee willen doen, Maura?

Idd, Susan. Daarom is het zo bizar allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 23:56

Aziraphale schreef:
Lejow schreef:
Youandi schreef:Serieus, ik heb nooit doorgehad dat Doedel zo gemeen uit de hoek kon komen. Ik had haar vrij hoog in achting.
Smikkel niet, maar dat weet ze zelf ook wel Laughing

Uhm ja dit dus..

Kan Aziraphale hier misschien wat serieus poeder strooien nu?
(en kun je ook een busje ter beschikking stellen voor mijn kleuters?)

Ik zal ook niks persoonlijks meer posten hier, het wordt steeds tegen me gebruikt Bak hier je taart.  - Pagina 18 1270000679

(En die poeder kun je gewoon ineens uit je broekzak toveren, werkt als een trein!).

Hmm.. moet ik wel een broek met zakken aan doen vandeweek..
Ik ga het eens proberen :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 23:56

Maura schreef:Nou, dit slaat toch wel alles. Eén relletje en ik kan niet posten, omdat het te druk is op de website (dat was de melding). Laughing

'R u kiddin' me? Ik zie steeds hetzelfde clubje mensen posten in dit topic. Hoeveel meelezers zouden er dan wel niet zijn?! Zou het Viva-forum zijn ingeseind ofzo? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 23:57

Youandi schreef:
Maura schreef:Nou, dit slaat toch wel alles. Eén relletje en ik kan niet posten, omdat het te druk is op de website (dat was de melding). Laughing

'R u kiddin' me? Ik zie steeds hetzelfde clubje mensen posten in dit topic. Hoeveel meelezers zouden er dan wel niet zijn?! Zou het Viva-forum zijn ingeseind ofzo? :shock:

Die zitten nu popcorn popcorn popcorn popcorn
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:02

Lejow schreef:
Youandi schreef:
Maura schreef:Nou, dit slaat toch wel alles. Eén relletje en ik kan niet posten, omdat het te druk is op de website (dat was de melding). Laughing

'R u kiddin' me? Ik zie steeds hetzelfde clubje mensen posten in dit topic. Hoeveel meelezers zouden er dan wel niet zijn?! Zou het Viva-forum zijn ingeseind ofzo? :shock:

Die zitten nu Bak hier je taart.  - Pagina 18 1347041234 Bak hier je taart.  - Pagina 18 1347041234 Bak hier je taart.  - Pagina 18 1347041234 Bak hier je taart.  - Pagina 18 1347041234

Haha, dat denk ik ook. Maar er zijn maar 344 mensen online. Misschien dat het iets is van het hele actieforum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 0:04

RYW schreef:Mja Antibes, ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen van jou om hier zo op door te gaan en je eigen grieven tegen Tris zo los te laten. Ik heb ook die ruzie tussen Leaf en Tris meegemaakt, ik weet ook wat er gebeurd is, ik snap beide zijden en vind ze beiden lief. Jij hoeft Tris niet leuk te vinden, maar op mij kmt het over alsof je nu een opening ziet, een kans om Tris te pakken en je gaat gelijk los. Vind ik niet zo classy overkomen, terwijl ik je normaal heel rationeel vind reageren. Dit past niet in dit topic, daar blijf ik bij, en me moet natuurlijk doen wat je wil, maar ik had anders van je verwacht. Sorry.

Tjah, ik snap nog nooit hoe je Tris lief kunt vinden als je weet wat ze Leaf geflikt heeft. Maar goed, wellicht sta ik daar anders in omdat ze mij ook opeens "heel betrokken" ging lastigvallen op whatsapp terwijl ik totaal niet met haar bevriend was, alleen maar toen ik het zelf weer moeilijk had en ze daar ook gelijk weer verder oven ging tegen anderen. Het is voor mij persoonlijker dan voor jou denk ik.

En ik kan dus niet tegen hypocrisie, dus ja, voor zou ziet het er misschien uit als "een opening zien om Tris te pakken", maar voor mij is dit vooral wéér een moment van Tris waarop ze vooraan staat om anderen te beïnvloeden (want je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn tong bijt) en zichzelf naar boven te wurmen ten koste van anderen. Nogmaals, Shygirls actie ging veel te ver en ze probeert overduidelijk hier "mee te rellen", maar ik zie Tris hetzelfde doen in dit topic en ik snap ook prima dat Shygirl zoiets heeft van "alsof jij zo braaf bent". Shygirl is alleen zelf verbaal minder subtiel/handig en daarom werkt het tegen haar en dat vind ik ook weer niet helemaal fair als je de verhoudingen in ogenschouw neemt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:06

Nom nom nom. Bak hier je taart.  - Pagina 18 1347041234

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 0:06

Rood schreef:Nom nom nom. Bak hier je taart.  - Pagina 18 1347041234

Veel te vroeg voor popcorn joh, neem een lekker croissantje! Sleep
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:07

Maar Antibes, kun je je omhoog of omlaag werken in een virtuele wereld? We kennen elkaar maar zo summier. Ik denk dat je slechts een zesde van de werkelijkheid bent op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:09

Antibes schreef:Veel te vroeg voor popcorn joh, neem een lekker croissantje! Sleep
Die hadden ze niet bij de smileysafdeling. En ik ben al heel lang op, naar de kerk geweest. Zouden jullie ook moeten doen, lekker vredig. Bak hier je taart.  - Pagina 18 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga zo 16 sep 2012 - 0:09

Rood schreef:
Antibes schreef:Veel te vroeg voor popcorn joh, neem een lekker croissantje! Sleep
Die hadden ze niet bij de smileysafdeling. En ik ben al heel lang op, naar de kerk geweest. Zouden jullie ook moeten doen, lekker vredig. Bak hier je taart.  - Pagina 18 2474380249

Nog pasgeboren veulens gezien?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bliss zo 16 sep 2012 - 0:09

Goh, ik ben echt te vroeg naar bed gegaan vrijdagavond volgens mij...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:10

Youandi schreef:Maar Antibes, kun je je omhoog of omlaag werken in een virtuele wereld?
Dat vraag ik me ook af. Als je daarover gaat nadenken, gaat het denk ik verder dan een gezellig praatclubje. Dan wordt het een virtual reality. Ik weet niet hoor, ik ben blij dat ik daar uit ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush zo 16 sep 2012 - 0:10

Ik zit ook al 30 pagina`s mee te lezen. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow zo 16 sep 2012 - 0:10

Rood schreef:
Antibes schreef:Veel te vroeg voor popcorn joh, neem een lekker croissantje! Sleep
Die hadden ze niet bij de smileysafdeling. En ik ben al heel lang op, naar de kerk geweest. Zouden jullie ook moeten doen, lekker vredig. Bak hier je taart.  - Pagina 18 2474380249

Dude.. no thanks.. bevalt er straks weer iemand van een veulentje! :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 0:11

Tris schreef:Nog pasgeboren veulens gezien?
Ja joh, die bevallingen gebeuren bij ons aan de lopende band. Op hele noten. Maar da's een insidergrap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes zo 16 sep 2012 - 0:12

Rood schreef:
Antibes schreef:Veel te vroeg voor popcorn joh, neem een lekker croissantje! Sleep
Die hadden ze niet bij de smileysafdeling. En ik ben al heel lang op, naar de kerk geweest. Zouden jullie ook moeten doen, lekker vredig. Bak hier je taart.  - Pagina 18 2474380249

Ze willen me niet hebben daar.. Als babytje voor de doop ging het nog, maar toen leerde ik praten.. :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 18 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum