Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:51

Maple schreef:
Maura schreef:Zusje is de admin en de burgemeesters zijn meegekomen van het oude forum. De nachtburgemeester was eerst slechts een titel en is later ook echt burgemeester geworden, om dat er vervolgens weer af te halen?
Smikkel is nooit burgemeester geweest, zei Zusje vanmorgen.

Maar haar titel was op een gegeven moment wel blauw. Zo blauw en dik als dat van de Admin en burgemeesters.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:53

Dat scheen een geitje te zijn. Maargoed, dat is ook alleen maar wat ik van Zusje begrepen heb. Ik blijf het allemaal een hypocriet zooitje vinden en vind dat er hier behoorlijk wat meiden de hand boven het hoofd gehouden wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:55

Een geitje nog wel. Very Happy

Ondanks dat het een open forum is, is het ook aardig een besloten forum. Het is een ons-kent-ons mentaliteit, een klein dorp in de grote internetwereld. En hypocrisie is dan niet vreemd. We doen er allemaal aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 1:04

Susan, ik ben blij dat je wat nuchterder en stoerder klinkt dan gisteravond. Beetje goed geslapen vannacht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 1:06

Alleen een beetje kort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 1:09

Mooi zo. drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Burgemeester Nicky za 15 sep 2012 - 1:30

Ik wil 1 ding rechtzetten en dat is dat Smikkell nooit een burgemeester is geweest hier. Anders is dat zonder mijn weten gebeurd, maar dat lijkt mij niet.

Daarnaast zijn wij, de burgemeesters, niet zo populair op het forum als wat jullie denken. Wij willen namelijk niet voor niks anoniem zijn hier. Als ik voor mijzelf spreek post ik eens in de zoveel tijd onder mijn privé naam en dat is absoluut niet dagelijks. Ik wil dit graag gescheiden houden zodat ik niet aangesproken kan worden op wangedrag/vrienden een hand boven hun hoofd houden etc. Er zijn maar heel weinig mensen hier op het forum die weten onder welke andere naam ik post, en dat zou ik graag zou willen houden.

Ik heb de hele rel vannacht/vanochtend gemist, maar ik vind het een kwalijke gang van zaken dat iemand zo over een ander praat op een forum. Er zal voor sommige best een kern van 'waarheid' in zitten, maar moet je elkaar op deze manier te kakken zetten? Wordt het forum er op die manier leuker van? Dat lijkt mij niet.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 1:58

Het enige goed bewaarde geheim is wie de burgemeesters zijn. Ik heb het weleens aan Zusje gevraagd, daar ben ik eerlijk in, en het antwoord was altijd "Ze zijn meegekomen van het oude forum en voor velen onbekend". Voor mij zijn de burgemeesters bij mij onbekend en dat vind ik toch wel fijn. Ik hoef het verder ook niet meer te weten. Vond het vooral interessant toen het forum net was opgebouwd. Nu zijn het gewoon burgemeesters die ons moeten handhaven. Prima. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:00

Ik ben een taart aan het bakken.
Voor Mamsie!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:01

Ik weet wel wie nu een aantal FB vriendjes MINDER heeft dan gisteravond... Bak hier je taart.  - Pagina 7 827601

Dat een volwassen vrouw zich verlaagt tot zulks niveau vind ik echt onbegrijpelijk en misselijkmakend. Met zulke mensen ben ik dan ook gelijk klaar.


Laatst aangepast door Fruity op za 15 sep 2012 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:04

Meer of minder, Fruity?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:06

Ik schat zo maar minder..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:07

Lejow schreef:Ik schat zo maar minder..

Ik weet dus niet hoe ik mensen moet verwijderen op FB. Ik zit het al een paar uur uit te proberen, geen effect.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:08

Maura schreef:
Lejow schreef:Ik schat zo maar minder..

Ik weet dus niet hoe ik mensen moet verwijderen op FB. Ik zit het al een paar uur uit te proberen, geen effect.

naar de betreffende persoon gaan, dan op het knopje drukken waarmee je ze vrienden maakt, en dan staat er onderaan 'verwijder als vriend'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:08

Haha minder inderdaad.

Maura, je gaat naar het FB profiel van diegene en daar staat een tabje met een vinkje en daar achter de tekst 'vrienden'. Daar ga je op staan en dan kan je diegene verwijderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 2:11

Maura schreef:Meer of minder, Fruity?

Minder :P Mensen die Doedel weet ik 't hoe lang als vriendje hebben gehad, gooien d'r nu opeens af Wink

En 't vage vind ik; wat er gister gezegd is, was hard, was bot, maar voor mij niks nieuws. Ik heb 't van meerdere forummers gehoord, maar dan via PB's of Social Media/Whatsapp. Doedel is zo stom (dapper?) geweest, om dit hier op te merken en nu valt iedereen daar over en zit Doedel in de mangrove.

En dat is nu precies waarom ze 't topic opende; dit is geen openbaar forum, dit is een clubje, okay een flinke club. Er wordt geluld, meegepraat en meegelachen, meegeleefd en achter de rug om, hoor je de echte meningen. Doedel was 't hypocriete gezeik zat, heeft 't op tafel gelegd en tatatataaaaa...

Nu is ze een respectloze kut.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:11

Dat heb ik dus al meerdere malen geprobeerd. Geen effect. Ik zal wat steviger drukken.

Nogmaals, de opmerking naar mij toe incasseer ik. Maar de rest van de opmerkingen verwerp ik. Ik vind het een verschrikkelijke manier van het uiten van een mening. Gewoon één zin, geen uitleg. Zo zijn we niet ouder geworden, onze kinderjaren ontgroeid, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 2:18

Ik weet niet of dit ook over mij gaat, maar eerlijk gezegd hoef ik niet zo nodig te weten of er mensen zijn die dit over mij zeggen. Geroddel heb je overal, ik zie er de meerwaarde niet van om dat te horen. Ik vond het verder ook niet dapper van Doedel en ik had zeker niet het gevoel dat het een daad van menslievendheid was om mij en anderen hierop te wijzen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:18

Tris, daar ben ik het wel en niet mee eens.

Ik ben naar een paar meetingen geweest en daar is nog nooit een keuze van een forummer te kakken gezet. Er is weleens wat over het forum besproken, maar nog nooit op een vreemde of rare manier. En dan zou ik kunnen zeggen dat 'wij uit het noorden' daar niet aan doen, maar ik heb ook meetingen uit andere provincien meegemaakt. Dus dat gaat hem niet worden.

Ik vind het prima dat een ander een mening heeft over een forummer. Vooral als degene enkel leest wat ze leest op het forum en de forummer verder niet kent. Daar is en blijft het een forum voor. Maar als Doedel zegt het niet te kunnen begrijpen waarom Susan praat over slechts één van haar kinderen, dan vind ik het heel treffend dat Maple zegt dat we ook nooit meer iets horen over doedels oudste kind. Dat is het forum, we krijgen maar weinig mee van het echte leven van een forummer, dus je kunt dergelijke uitspraken nooit hard maken. Wel pijnlijk en dat maakt dat ik ze verwerpelijk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gympie za 15 sep 2012 - 2:21

Ik denk dat voor de mensen die het forum als een clubje ervaren, roddelen via andere media en dit nodig vinden om te zeggen, het forum veel te hoog zit en een te groot en serieus onderdeel van het leven is. Ik zou dan afstand nemen.

Daarnaast vind ik het niet dapper om andere mensen zo te kwetsen. Zo'n opmerking kan heel veel last geven, misschien denkt die persoon daar nog wel maanden aan. Dat heeft een grote impact. Elk normaaldenkend mens kan zich toch bedenken dat niet alles HOEFT gezegd te worden?



Laatst aangepast door Gympie op za 15 sep 2012 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:22

Tris schreef:
Maura schreef:Meer of minder, Fruity?

Minder Bak hier je taart.  - Pagina 7 253468018 Mensen die Doedel weet ik 't hoe lang als vriendje hebben gehad, gooien d'r nu opeens af Wink

En 't vage vind ik; wat er gister gezegd is, was hard, was bot, maar voor mij niks nieuws. Ik heb 't van meerdere forummers gehoord, maar dan via PB's of Social Media/Whatsapp. Doedel is zo stom (dapper?) geweest, om dit hier op te merken en nu valt iedereen daar over en zit Doedel in de mangrove.

En dat is nu precies waarom ze 't topic opende; dit is geen openbaar forum, dit is een clubje, okay een flinke club. Er wordt geluld, meegepraat en meegelachen, meegeleefd en achter de rug om, hoor je de echte meningen. Doedel was 't hypocriete gezeik zat, heeft 't op tafel gelegd en tatatataaaaa...

Nu is ze een respectloze kut.

Maar kijk. Het neertypen en opsommen van zulke uitingen is niet netjes. Zoals ik eerder in dit topic aangaf, geeft het juist nóg meer aanleiding om reacties neer te kwakken, dan wanneer het mondeling (als in roddelen) wordt gedaan. Het lokt uit tot grove beschuldigingen (bij sommigen). Rellerij ten top!

Zeg dan waar het op slaat op het moment dat het onderwerp van gesprek zelf iets van zich laat horen en niet midden in de nacht, wanneer de meerderheid lekker op bed ligt te koesen en zich van geen kwaad bewust is!

(En ik spreek nu voor alle namen die in dat lijstje voorkwamen en wie zich daardoor gekwetst voelen of zelfs nog van niks weten!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:23

Eens met Maura!!
Geluld wordt er overal, zeker in de tijd van social media. Maar laat dat ook lekker daar.
Ik zie er niets dappers aan om dat hier zo maar neer te kwakken, compleet uit het niets, zonder wat voor onderbouwing dan ook.
Er zullen vast meer mensen zo denken over Marins tieten, de gecorrigeerde leeftijd van B en Maura die der waffel moet houden.
Ik denk ook het mijne van bepaalde forumsters, maar nogmaals, waarom zou dat hier gekwakt moeten worden?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:24

Koesen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:25

Maura schreef:Tris, daar ben ik het wel en niet mee eens.

Ik ben naar een paar meetingen geweest en daar is nog nooit een keuze van een forummer te kakken gezet. Er is weleens wat over het forum besproken, maar nog nooit op een vreemde of rare manier. En dan zou ik kunnen zeggen dat 'wij uit het noorden' daar niet aan doen, maar ik heb ook meetingen uit andere provincien meegemaakt. Dus dat gaat hem niet worden.

Ik vind het prima dat een ander een mening heeft over een forummer. Vooral als degene enkel leest wat ze leest op het forum en de forummer verder niet kent. Daar is en blijft het een forum voor. Maar als Doedel zegt het niet te kunnen begrijpen waarom Susan praat over slechts één van haar kinderen, dan vind ik het heel treffend dat Maple zegt dat we ook nooit meer iets horen over doedels oudste kind. Dat is het forum, we krijgen maar weinig mee van het echte leven van een forummer, dus je kunt dergelijke uitspraken nooit hard maken. Wel pijnlijk en dat maakt dat ik ze verwerpelijk vind.

Exact!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Isis za 15 sep 2012 - 2:28

Ik vind Marin haar tieten anders best wel ok! Op mij (vaak meelezer, soms poster en slechts 1 keer gemeet met iemand) komt dit toch wel een beetje vreemd over. Ik verneem namelijk geen geroddel en achterklap. En dat hoeft ook echt niet, werkelijk geen boodschap aan. Ik meet binnenkort een paar meiden en ik mag hopen dat het dan zo'n sfeertje niet is, want daar heb ik geen zin in. Ben ik toch net iets te oud voor geworden, denk ik dan.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum