Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:30

Als ze echt zo dapper was geweest had ze het én overdag gedaan én diegene waar ze dat over lult persoonlijk aangesproken. Wat ze nu doet is gewoon ontzettend kansloos, laag en sneu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:30

Haha, Lejow!

Ik werd vanochtend wakker en voor het eerst in lange tijd dacht ik aan het forum. Ik moet mijn waffel houden. Maar met meer kwam(en) ze ook niet. Het waren korte zinnen. Ik kan niets met korte zinnen. Ik wil een epistel.

Ik heb me echt jaren iets aangetrokken van woorden van het forum. Maar laten we eerlijk zijn, we zijn geliefd of niet. Zolang je niet weet wie ik ben, ken je me niet. En dan kun je honderuit over mij posten, me belachelijk maken, maar ik weet wie ik ben. En ik sta nog steeds recht overeind. Omdat ik me niet meer naar beneden laat lullen. Want het gaat helemaal nergens om. En dat moet Susan ook denken, Lejow ook denken, PS ook denken. En laat mij dan maar lachen. Mijn smoel hou ik nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 2:32

Ohja Marins boobs werden ook nog behandeld! Die was ik alweer vergeten.

Even voor alle duidelijkheid; ik ben 't er niet (helemaal) mee eens, dat ze 't zo op 't forum heeft gekwakt, maar voor mij is 't minder erg omdat 1. Ik niet voor kwam in 't lijstje (had ik wel verwacht Very Happy Niet van Doedel, maar wel een aanvulling van anderen) en 2. 't Was voor mij niks nieuws. Bijna alles heb ik al 's gehoord. Oh en 3. De dooddoener van de dag; het is een forum. Nee, niet 'maar' een forum, het is een forum. Een dagboek spreekt niet tegen, hier vind je meningen die bot en respectloos kunnen zijn, een kern van waarheid kunnen bevatten en je kunnen raken.

Laat voorop staan nerd Ik ben 't niet eens met de manier van handelen en zelf zou ik 't niet (zo) gedaan hebben, maar dat iemand 't durft uit te spreken ipv op FB blijven roddelen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:35

Oh neuh, ik moest eerder lachen om wat Doedel zei.
Hou dan maar in gedachten, dat ze (goddank) er niets van begrijpt.

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:36

Dat herinnert me opeens. Ik zat bij dat pinggroepje. Was geen meeting voor nodig om hatelijke dingen te horen. Scheen dat ik mijn geluid ook kon uitzetten. Kwam er te laat achter en werd er iets te vaak 's nachts van wakker. Bak hier je taart.  - Pagina 8 827601

En serieus?

Ik snap Lejow niet. Want het gaat om een kind met vroeggeboorte en de plussen en minnen laten me in de eerste zin al duizelen. Maar dat komt omdat ik geen kinderen heb. Ik ben er na maanden nog steeds niet achter wat dat minrekenen van een geboortegetal inhoudt. Maar daarom hebben we ook een mamapijler.

En Marins booby's? Ze heeft ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:37

Maar Tris, dat zal ook ongetwijfeld zo zijn, maar hou dat lekker in je zondagmiddag theeleut roddel kransje. Of in je wa-groepje. Of zeg het inderdaad in een topic die er over gaat, uit je mening, vraag om uitleg.
Maar niet van die kansloze one-liners, midden in de nacht, met (gok ik) en fles wijn achter je huig.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:38

Maura schreef:Dat herinnert me opeens. Ik zat bij dat pinggroepje. Was geen meeting voor nodig om hatelijke dingen te horen. Scheen dat ik mijn geluid ook kon uitzetten. Kwam er te laat achter en werd er iets te vaak 's nachts van wakker. Bak hier je taart.  - Pagina 8 827601

En serieus?

Ik snap Lejow niet. Want het gaat om een kind met vroeggeboorte en de plussen en minnen laten me in de eerste zin al duizelen. Maar dat komt omdat ik geen kinderen heb. Ik ben er na maanden nog steeds niet achter wat dat minrekenen van een geboortegetal inhoudt. Maar daarom hebben we ook een mamapijler.

En Marins booby's? Ze heeft ze.

Ik snap ff niet wat je bedoelt nu whahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 2:40

Lejow schreef:Oh neuh, ik moest eerder lachen om wat Doedel zei.
Hou dan maar in gedachten, dat ze (goddank) er niets van begrijpt.


Zo moet je ook maar denken, en Susan ook. Ze mag in haar handjes knijpen dat ze 'gewoon gezonde' kindjes heeft.
Maar goed sommige dingen zeg je idd niet ook al denk je ze wel. Verschillende meningen houdt je altijd maar dit gaat een grote stap verder om het ook zo hier neer te zetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:43

Lejow- Bij prematuurtjes moet je toch iets rekenen -maanden? Daar snap ik dan niets van. Maar als je dat moet doen, dan moet je dat doen en zal ik nooit over oordelen. Ondanks dat ik er zelf niets van snap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 2:44

Nogmaals; ik zou 't ook niet zo op 't forum gooien, hoewel mijn handen soms jéuken...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:45

Tris schreef:Nogmaals; ik zou 't ook niet zo op 't forum gooien, hoewel mijn handen soms jéuken...


Dat doe je niet meer. Wink

Ik heb trouwens vorig weekend een marathon Big Bang gevolgd. En snap nu Bazinga pas. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 2:46

Tris schreef:Nogmaals; ik zou 't ook niet zo op 't forum gooien, hoewel mijn handen soms jéuken...

Ow maar dat heb ik ook, ik denk iedereen wel, maar sommige dingen kun je niet maken vind ik. Dat gaat te ver.

Meningsverschillen over opvoedingen/levenstijl oke maar Lejow en Susan kunnen er beiden niets aan doen dat ze in hun situatie zitten/zaten en hebben daar uiteraard vragen en dilemma's over, dat vind ik iets heel anders.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:46

Maura schreef:Lejow- Bij prematuurtjes moet je toch iets rekenen -maanden? Daar snap ik dan niets van. Maar als je dat moet doen, dan moet je dat doen en zal ik nooit over oordelen. Ondanks dat ik er zelf niets van snap.

Ja klopt, in ontwikkeling moet je de weken erbij tellen dat ze te vroeg gekomen zijn (voor 37 wkn dus), omdat ze als ze geboren zijn wel ontwikkelen, maar eerst nog naar het 'nulpunt (de 40 weken)' toe moeten ontwikkelen. Al die dingen die ze in de buik leren tijdens de laatste zwangerschapsweken, moeten zij nu buiten de buik doen.
Als een kindje dus 'moet' kunnen omrollen met 6 maanden, moet B dit pas kunnen als ze 6 maanden + 10 weken en 2 dagen is. Normaal krijgt een kindje als het 6 maanden is , flesvoeding nr 2, dit hoeft bij B pas, als ze 6 maanden + 10 weken en 2 dagen is. Je telt vanaf de uitgerekende datum zeg maar.
Dit is als het goed is tot de kindjes 2 jaar zijn, dan is het over het algemeen aardig bijgetrokken. Die 10 weken worden natuurlijk een steeds kleiner onderdeel.
Het is niet zo dat ze straks pas mag autorijden als ze 18 jaar, 10 weken en 2 dagen is :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:48

Tris schreef:Nogmaals; ik zou 't ook niet zo op 't forum gooien, hoewel mijn handen soms jéuken...
O, maar ik ben ook niet heilig hoor. Ik geef gewoon toe dat ik (en vele anderen met mij) wel eens praten over iemand van het forum. Maar een gezond weldenkend mens kan toch óók wel bedenken dat hatelijke opmerkingen over iemands kinderen of verslaving zo openbaar gooien ontzettend kwetsend is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:49

Haha, Lejow. Volgens mij had ik van Euc al begrepen dat het vooral in het eerste levensjaar erg belangrijk is. Maar wel een leuk idee, dat ze pas mag autorijden als ze de leeftijd van haar eventuele geboorte zou hebben.

Dan zou ik tien dagen eerder een autoles mogen hebben. Ik zat veel te goed, daar binnen, extra warm. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:49

Zelda schreef:
Tris schreef:Nogmaals; ik zou 't ook niet zo op 't forum gooien, hoewel mijn handen soms jéuken...
O, maar ik ben ook niet heilig hoor. Ik geef gewoon toe dat ik (en vele anderen met mij) wel eens praten over iemand van het forum. Maar een gezond weldenkend mens kan toch óók wel bedenken dat hatelijke opmerkingen over iemands kinderen of verslaving zo openbaar gooien ontzettend kwetsend is?

Ik denk, dat we dat allemaal wel eens gedaan hebben.
Volgens mij is dat ook vrij menselijk.. In het 'echte' leven gebeurd dat soms toch ook?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 2:52

Maura schreef:Haha, Lejow. Volgens mij had ik van Euc al begrepen dat het vooral in het eerste levensjaar erg belangrijk is. Maar wel een leuk idee, dat ze pas mag autorijden als ze de leeftijd van haar eventuele geboorte zou hebben.

Dan zou ik tien dagen eerder een autoles mogen hebben. Ik zat veel te goed, daar binnen, extra warm. Very Happy

Ja klopt, en het is kind afhankelijk hoelang daar mee doorgegaan wordt.
Wij mogen echt in onze handen klappen met de ontwikkeling van B, ze lijkt voor zover we nu kunnen zien, er niets aan over gehouden te hebben.
en volgt GECORRIGEERD ( laughcry ) netjes haar ontwikkelings en groei lijntje!

Soms ben ik wel 'blij' dat B al zo vroeg kwam. Eind februari heeft mijn moeder op sterven gelegen, en als er iets funest is voor een kindje (zeker aan het einde van de zwangerschap) is het wel stress!! Heb ooit eens ergens gelezen (weet niet of het waar is) dat stress aan het einde van de zwangerschap net zo kwalijk is als tig sigaretten roken per dag.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 2:53

Lejow schreef:
Zelda schreef:
Tris schreef:Nogmaals; ik zou 't ook niet zo op 't forum gooien, hoewel mijn handen soms jéuken...
O, maar ik ben ook niet heilig hoor. Ik geef gewoon toe dat ik (en vele anderen met mij) wel eens praten over iemand van het forum. Maar een gezond weldenkend mens kan toch óók wel bedenken dat hatelijke opmerkingen over iemands kinderen of verslaving zo openbaar gooien ontzettend kwetsend is?

Ik denk, dat we dat allemaal wel eens gedaan hebben.
Volgens mij is dat ook vrij menselijk.. In het 'echte' leven gebeurd dat soms toch ook?

Dat denk ik idd ook Lejow, maar je hebt verschillende meningen en dat mag je best uiten vind ik maar dit was wel erg ver onder de gordel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 2:55

Lejow schreef:
Maura schreef:Haha, Lejow. Volgens mij had ik van Euc al begrepen dat het vooral in het eerste levensjaar erg belangrijk is. Maar wel een leuk idee, dat ze pas mag autorijden als ze de leeftijd van haar eventuele geboorte zou hebben.

Dan zou ik tien dagen eerder een autoles mogen hebben. Ik zat veel te goed, daar binnen, extra warm. Very Happy

Ja klopt, en het is kind afhankelijk hoelang daar mee doorgegaan wordt.
Wij mogen echt in onze handen klappen met de ontwikkeling van B, ze lijkt voor zover we nu kunnen zien, er niets aan over gehouden te hebben.
en volgt GECORRIGEERD ( Bak hier je taart.  - Pagina 8 394967 ) netjes haar ontwikkelings en groei lijntje!

Soms ben ik wel 'blij' dat B al zo vroeg kwam. Eind februari heeft mijn moeder op sterven gelegen, en als er iets funest is voor een kindje (zeker aan het einde van de zwangerschap) is het wel stress!! Heb ooit eens ergens gelezen (weet niet of het waar is) dat stress aan het einde van de zwangerschap net zo kwalijk is als tig sigaretten roken per dag.
Dat heb ik weleens gehoord.

Mijn opa lag tien jaar geleden in het ziekenhuis en ook een oude buurvrouw (een volksbuurt, dus niet echt onze echte buurvrouw) en zij was echt heel erg ziek. En ze had mijn opa gezegd dat ze pas wilde sterven als haar kleinkind was geboren. Kleinkind kwam veel te vroeg, maar oma heeft haar in de armen gehad en die avond sliep oma in. Als ik haar man zie, moet ik daar nog altijd aan denken. Zijn we met ons allen soms zo sterk dat we het leven kunnen bepalen?


Laatst aangepast door Maura op za 15 sep 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan za 15 sep 2012 - 2:56

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 3:03

Er was een dag in mijn leven dat ik op dit forum kwam en dat ik ben gebleven om de wijze raad van Susan. Ik weet dat dit niet wederzijds is, maar ik wil niet dat ze vertrekt. En ik weet ook dat doordat ze meer met haar hoofd bij één van haar kinderen zit, ze meer verteld op het forum, maar ik weet absoluut zeker dat de ander niet vergeten wordt.

Ze is zo wijs. Dat ik me niet kan voorstellen dat ze iemand zou vergeten. En misschien geven we soms forummers iets teveel krediet, maar ik geloof wel dat Susan dat verdient.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 3:04

Maura schreef:Er was een dag in mijn leven dat ik op dit forum kwam en dat ik ben gebleven om de wijze raad van Susan. Ik weet dat dit niet wederzijds is, maar ik wil niet dat ze vertrekt. En ik weet ook dat doordat ze meer met haar hoofd bij één van haar kinderen zit, ze meer verteld op het forum, maar ik weet absoluut zeker dat de ander niet vergeten wordt.

Ze is zo wijs. Dat ik me niet kan voorstellen dat ze iemand zou vergeten. En misschien geven we soms forummers iets teveel krediet, maar ik geloof wel dat Susan dat verdient.

Wat lief van je!! Ik sluit me er helemaal bij aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Blair za 15 sep 2012 - 3:11

Buiten dat ziet Doedel op facebook toch ook de dingen die je over Ysra post, de leuke foto's etc? Tenminste, toen ik nog actief was op facebook zag ik over beide kids leuke dingen.

Heeft iemand Doedel vannacht ook geraagd WAAROM? Waarom zij het nodig vond zo out of the blue te posten?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 3:13

Na mijn weten heeft Susan dat gevraagd. Zo niet andere forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 3:18

Kwam daar antwoord op?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum