Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 20:23

Hmmm so far so good! Ik was gisterenavond wel misselijk...maar ik had me dan ook tegoed gedaan aan iets te veel chocolade-ijs... Mijn eigen schuld dus. Ik heb geen pil genomen maar ben gewoon gaan slapen. Ik heb vreselijk slecht geslapen, ben een beetje onrustig de laatste dagen, dat komt van alle opwinding van het vertellen, ik word helemaal plat gebeld! Ik voel me dus een beetje raar in mijn hoofd, maar niet echt misselijk! Hopelijk zet dat nu echt door!!

@Jade, er is dus nog hoop!!

@Maia, wel fijn dat het bloeden niet heeft doorgezet! Ik snap dat je dat zorgelijk vind! Ik heb zelf de eerste 8 weken steeds zitten kijken of ik per ongeluk bloed verloor, ik heb in die week voor ik testte namelijk zoals ik al eerder vertelde ook bloed verloren, niet zoals een menstruatie, maar wel rood en soms wel zo veel dat ik dacht dat ik nu toch echt ongesteld ging worden!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera vr 5 okt 2012 - 20:31

Goeiemorguh allemaal!

Heb een rare week gehad. Eigenlijk natuurlijk helemaal enthousiast over het zwanger zijn. Maar m'n man die was een weekje weg, dus ik kon het met niemand delen.
Vanmiddag of vanavond ga ik het m'n beste vriendin vertellen!! Ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren!! Very Happy
We hebben slabbertjes besteld met "jullie worden opa en oma" om over een paar weken aan onze ouders te geven. haha.
Tot nu toe alleen wat moeheid hier, maar valt nog mee.

Maia, wat een geduld moet jij hebben meid. Dikke knuffel voor jou!!

Katjing, wat leuk dat je het nu iedereen heb mogen vertellen. Kan me voorstellen dat je daardoor een beetje van slag bent. Is ook wel heel realistisch zo he! Hopelijk blijft de misselijkheid minder!

Jade, je hebt het toch geprobeerd!! Geen schuldgevoel meid, je moet echt aan jezelf denken. Bij mij komt 15 oktober een vrouwtje langs van MVM. Ben beniewd.

Shisha, dat lijkt me wel heel moeilijk als je constant van die directe vragen krijgt. Misschien moet je het dan idd maar gewoon vertellen.
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Shisha vr 5 okt 2012 - 20:57

Ik denk dat ik het inderdaad ook maar gewoon ga zeggen. Dan is het ook wat gemakkelijker om tussendoor even wat rust te nemen en dan weten ze waardoor ik soms wat slomer ben haha.
Op zich is mijn rooster aardig goed deze maand. Alleen aankomende week die 5 nachtdiensten. Gister had ik de pillendienst, dan sta ik nauwelijks in de zorg en toen ben ik de dag goed doorgekomen. Woensdag heb ik wel in de zorg gestaan en het was behoorlijk druk en toen was ik om 12.00u echt uitgeput, pijn in de rug en buik en echt kotsmisselijk. Ik ga dus maar overleggen of ik voorlopig maar niet die pillendienst kan krijgen.

Katjing: Oh lekker chocoladeijs! Nu heb ik daar ook zin in haha! Wel raar trouwens, ik ben soms wat misselijk maar toch heb ik dan mega trek in iets. Maar hoop voor je dat de misselijkheid nu af neemt!

Maia: Logisch dat je er mee bezig blijft. Ik hoop echt dat het goed zit en dat je straks gewoon een goede echo hebt. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 699888

Jade: Lijkt mij echt zo vervelend om zo misselijk te zijn! Volgens mij is het bij jou al een hele poos of niet?

Gerbera: Spannend! Ik ben ook benieuwd hoe je beste vriendin gaat reageren. En leuk idee met die slabbetjes!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  mezzoforte vr 5 okt 2012 - 21:12

Jade, ik hoop echt nog steeds voor je dat die misselijkheid snel gaat verdwijnen hug

Shisha, is dat niet gek dan dat ze meteen denken dat je zwanger bent als je je niet lekker voelt? Of wisten ze dat je ermee bezig was? Voel je je vandaag al wat beter? Ik ben deze week weer begonnen met werken, zelfde bedrijf maar andere afdeling. Aantal mensen daar heb ik mee gewerkt, maar ik denk dat zodra hun weten dat ik zwanger ben ze heel verbaasd staan te kijken :P

Gerbera, erg he als je het nog niemand kan vertellen? Leuk idee van die slabbetjes.

Ladies, volgensmij moet ik nu echt maar gaan verhuizen naar het voorjaar 2013 mama's topic, tijd gaat hard! Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Shisha vr 5 okt 2012 - 21:15

Ik ben net getrouwd en ze weten wel dat we graag kinderen willen dus mijn collega's zijn er ook wel erg mee bezig haha! Maar wel leuk dat ze zo meeleven en er zo in geintereseerd zijn. Ze roepen trouwens al maanden bij ieder kwaaltje dat ik heb dat ik misschien wel zwanger ben maar nu ben ik en wel wat aangekomen en ik schijn nogal te stralen haha.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte vr 5 okt 2012 - 21:17

Haha, ja nadat ik het aan m'n ouders, broer en zus verteld had, kreeg ik ook al zo'n opmerking dat ze zo'n vermoeden al hadden een beetje omdat ik continu heel blij scheen te kijken :P
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Shisha vr 5 okt 2012 - 21:20

Haha ja dat schijnt wel op te vallen. Ik had van de week echt een hele slechte huid (hormonen?) maar mijn man zei dat ik zo mooi was. Hij zei dat ik zo straalde en dat ik een soort gloed over me heen had. I love you
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:03

Nou ik ben toch wel weer misselijk nu, maar het is echt wel minder aan het worden! Heb ook elke keer zo'n klotsende maag met maagzuur, daar word ik ook niet lekker van. Aan de rennies maar weer!

Ik schrijf hier nog een dagje officieel mee en dan verhuis ik ook, jeetje wat is de tijd snel gegaan!! Morgen zal ik ook bekend maken wie ik ben ;-).

Ik schijn in die eerste weken ook echt gestraald te hebben, haha, maar toen heb ik het ook al verteld aan mijn ouders en aan een vriendin en mijn zusje, dus die hebben geen kans gekregen het te vermoeden ;-).
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  blondje1313 vr 5 okt 2012 - 22:57

Ik kreeg meteen een flinke puist, dus mooi zwanger in elk geval nog niet!

Veel plezier in het andere topic Katjing!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  koNijntje za 6 okt 2012 - 0:28

hoi hoi, ik kom even spieken hoe het hier met iedereen gaat..
@shisha; wat doe jij voor werk? toen ik zwanger was van ons zoontje werkte ik ook nog full-time en onregelmatig, merkte direct dat de nachtdiensten zwaarder waren, maar ik vond het wel te doen. vanaf 3 maanden hoef je geen nachtdiensten meer, he! smile nu werk ik maar 24uur, maar toch is een dag werken nu extra vermoeiend merk ik.. de afgelopen 2 dagen wat de eerste 'kwaaltjes' gehad, maar meer dan dat kan ik het niet noemen, heb gelukkig (nog) weinig klachten.

@mezzoforte: volgens mij straal ik het ook uit, of zo.. geloof wel dat een collega al zo'n vermoeden heeft..

mijn buik is al behoorlijk opgezet. met een broek aan lijkt het net alsof ik ontzettend ben aangekomen, maar het begint echt al een bolletje te worden.. bij de eerste zag ik pas na 12weken iets verschijnen! ik ben benieuwd hoe lang ik het nog enigzins kan verbergen, we willen het over een week of 2 aan onze ouders gaan vertellen..

@katjing: ik ben benieuwd wie je bent, heb me er niet in verdiept, dus ook geen flauw idee! smile
voor spinazietaart geld trouwens hetzelfde Wink

@jade: balen dat je zo beroerd bent! je hoeft je er echt niet voor de verontschuldigen dat je gestopt bent met MvM, je moet nu even aan jezelf denken! ik heb me ook opgegeven, moet alleen even kijken waar ik die flessen naar toe kan brengen, want ik ga ze echt niet voor de deur zetten hier!

@pussycat: ik vind het zo leuk dat jij zwanger bent! het heeft best een tijd geduurd, of niet?!

@maia: gelukkig heb je geen bloedverlies meer! ik kan me voorstellen dat het je bezig houdt en je aan alles probeert af te leiden of het goed zit.. je had al een datum voor een echo, toch? wanneer is die?

wij zijn veel aan het praten en nadenken, willen waarschijnlijk toch gaan trouwen ergens in de komende maanden, we willen op de bovenverdieping gaan verbouwen (we hebben nu 2 grote slaapkamers, dat worden dan 3 normale kamers Wink) en op zoek naar een gastouder, want de kosten van het kdv rijzen de pan uit en als de 2e er straks is kan ik beter stoppen met werken geloof ik.. maar dat wil ik niet, dus nu gaan we op zoek naar een goedkoper alternatief..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Shisha za 6 okt 2012 - 3:42

Konijntje: Ik werk in de zorg. Ik heb zo'n anderhalve week geleden (toen wist ik nog niet dat ik zwanger was) ook nachtdiensten gehad en dat ging verder goed. Maar de nachten zijn bij ons dan ook meestal niet zo druk/zwaar en over het algemeen heb ik niet veel moeite met het ritme omgooien. Dagdiensten en dan met name de ochtendzorg kan erg zwaar en hectisch zijn en dat merkte ik van de week dus wel.
Thuis merk ik dat ook wel hoor, net het huishouden gedaan en dan moet ik daarna echt weer even bijkomen. Even een dutje op de bank gedaan dus. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 561177

Maar jij druk bezig dus? Wij zijn ook nog druk in huis, de keuken wordt volgende week afgewerkt en dan hebben we nog 2 kamers vol staan met rotzooi van de verbouwing dus die gaan we binnenkort ook leeg halen en dan 1 omtoveren tot babykamer.
En wij zijn ook nog aan het kijken hoe of wat qua opvang... Mijn man werkt ook in de zorg dus eerst maar eens kijken of ik een vast rooster kan krijgen. Grootste probleem wordt nog wanneer we beide vroege dienst hebben want dan moeten we dus om 06.00u de deur uit en dan is er nog geen kinderdagverblijf open... En helaas wonen onze ouders een aardig eindje weg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gerbera za 6 okt 2012 - 7:03

Pff ik ben gewoon zenuwachtig...
Zo komt m'n beste vriendin met haar vriend hier, voor een gezellig avondje.
Heb cupcakes gemaakt met roze en blauwe muisjes om het te vertellen. Ben zo benieuwd naar de reactie.. weet wel zeker dat ze heel blij zal zijn. Dus waarom ik zenuwachtig ben???

Misschien omdat zij voorlopig absoluut geen kinderen wil, daar is ze heel duidelijk in. Misschien dat ik toch een beetje bang ben dat het onze vriendshap zal veranderen. Zal vast wel meevallen, maar we zullen zien smile

Fijne avond iedereen!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 7:15

Gerbera, ik was ook iedere keer nerveus als we het aan iemand gingen vertellen.. en waarom?
Geen idee.. Veel plezier in ieder geval!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen za 6 okt 2012 - 22:13

Wauw, ik ben gewoon ineens alweer twaalf weken zwanger!! Wel even wennen hoor, ik moest echt afscheid nemen van Katjing vanmorgen en dacht zelfs: zal ik nog even ;-).

Ik werd trouwens ontzettend draaierig wakker vanmorgen en ook spuugmisselijk, gadverdarrie. Ik geloof toch dat het nog niet voorbij is...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gerbera za 6 okt 2012 - 22:41

Jammer dat je ons nu alweer moet verlaten Pompoen, net na je bekendmaking haha. Nee hoor meid, geniet ervan!!!

Gisterenavond heb ik het dus m'n beste vriendin verteld. Echt onwijs zenuwachtig was ik. Toen ik de cupcakes voor haar hield dacht ze dat ik een grapje maakte, omdat we toevallig van de week grapte over dat zij en haar vriend een kind zouden krijgen. Ze heeft me een minuut lang aangekeken en alleen maar gezegd; nee? nee? echt?? haha. Daarna natuurlijk leuke felicitaties en een hoop verbaasde gezichten. Ze had het dus echt totaal niet verwacht! Zo leuk!
Daarna ons hele verhaal gedaan, wat natuurlijk erg leuk was. Ik stond echt te trillen. Toen ik haar m'n zwangerschapstest liet zien kon ik 'm niet stil houden zo was ik aan het trillen haha. Ze stond me gewoon uit te lachen.

Had wel duidelijk gezegd dat ik het er niet heel de avond over wilde hebben. Maar dat vond m'n man erg moeilijk, die maakte toch regelmatig grapjes over dat ik nu met z'n 2-en ben enzo. Hij is ook zo enthousiast haha.

Toen ze om 2.00 vanacht naar huis gingen kreeg ik nog een lief berichtje dat ze zo blij voor ons zijn. Toen zat ik toch even flink te janken hoor. Heb ook eerlijk naar haar gestuurd dat ik bang en dat onze vriendschap zal veranderen. Maar ze stuurde gelijk terug dat het haar echt om mij gaat en niet alles eromheen en dat ze er voor me zal zijn. Lief he. Toen zat ik helemaal te janken hihi.

Fijne zonnige zondag iedereen!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pompoen za 6 okt 2012 - 22:46

Wat een fijne reactie Gerbera! En ik snap dat je zenuwachtig was, ik vond het ook heel spannend soms!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha za 6 okt 2012 - 22:48

Wat leuk Pompoen! cheers
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen za 6 okt 2012 - 22:50

Shisha schreef:Wat leuk Pompoen! cheers

Ja, vind het ook echt leuk dat jij zwanger bent!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha za 6 okt 2012 - 23:48

Ik had ook echt geen idee wie je zou zijn haha! Echt heel leuk!

Vandaag trouwens behoorlijk misselijk. Maar ik ben ook wat verkouden en koortsig dus ik weet niet of het van de zwangerschap komt of dat ik gewoon grieperig ben. Ik doe in n ieder geval rustig aan vandaag.

Gerbera: Fijn dat je vriendin het zo leuk vindt! En een leuke manier om het te vertellen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje zo 7 okt 2012 - 0:30

aha pompoen, dus jij bent/was katjing! leuk!
gerbera, leuk dat je het je vriendin hebt verteld! ik heb het gisteren aan de collega waarmee ik carpool verteld, zij heeft hier ook meegeschreven toen zij zwanger wilde worden en ik wist het bij haar vanaf de positieve test, dus ik wilde haar niet laten wachten tot 12 weken.. Wink
shisha, ik hoop dat het een griepje is en je je snel beter voelt!

ik heb vooral tussen de middag weinig zin in eten, ben niet echt misselijk maar het zit me dan ook niet helemaal lekker. verder af en toe wat dizzy/duizelig, maar dat mag (nog) geen naam hebben.. het komt volgens mij wel een beetje overeen met de eerste zwangerschap, geen noemenswaardige klachten, gewoon beetje irritant..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  blondje1313 zo 7 okt 2012 - 2:58

Pompoen jij was het dus, gefeliciteerd!

Vandaag weer een wedstrijdje gevoetbald, conditie is echt 0,0....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 6:47

Hallo dames, ik mag hier weer mee komen schrijven. Ik heb een paar maanden geleden even meegeschreven, maar toen heb ik helaas een miskraam gehad. Nu ben ik na de curretage en een wachtmaandje toch weer de tweede ronde zwanger geworden. Man en ik zijn erg blij, een broertje of zusje voor M.

Effe een kort voorstelrondje... ik ben 30, mijn man is 31 en ons zoontje M. is 14 maanden. Ik werk 24 uur sinds ik M. heb, daarvoor heb ik altijd 40 uur gewerkt.

Ik heb vandaag een positieve test gehad, en ben pas 4 weekjes.

Blondje1313, wat is je ticker? Ik kan m helaas niet zien.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 6:49

Hoi Welkom Kruumel! Spannend dan zeg nu! Maar ook fijn dat het zo snel weer raak is!!

Ik kan je ticker ook niet zien Blondje1313!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha zo 7 okt 2012 - 6:50

Nou het blijft hier echt bij een beetje misselijkheid en het zet niet echt door dus het zal wel geen griep zijn. Zodra de misselijkheid een beetje zakt krijg ik gelijk trek haha! Ondanks dat toch een dagje rustig aan gedaan en lekker op de bank dvd's gekeken.
De pijn in mijn borsten zijn sinds vandaag ook wat minder geworden. Gelukkig maar want ik werd er echt ramgek van.

Konijntje: Zo voelde ik mij vorige week ook. Niet echt misselijk maar gewoon een beetje bleh ofzo.

Blondje: Doe je aan voetbal? En heb je dan vaak een wedstrijd? Ik word op dit moment al moe bij de gedachte!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha zo 7 okt 2012 - 6:51

Welkom Kruumel en gefeliciteerd natuurlijk!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: