*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
hé ik voel me ineens veel beter. Niet misselijk vanmorgen en wat fitter. Nu kan mijn griep natuurlijk ook gewoon eindelijk over zijn, maar nu maak ik me dus weer zorgen. Het zal toch allemaal nog wel goed zitten?
Ik ga nu weer werken, maar ik merk dat ik me er best weer druk om maak. Donderdag een echo, daar kijk ik echt weer naar uit!
Ik ga nu weer werken, maar ik merk dat ik me er best weer druk om maak. Donderdag een echo, daar kijk ik echt weer naar uit!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ja lastig is dat he Maia. Eigenlijk is het ook nooit goed haha. Maar die zorgen blijven denk ik toch wel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik lig in bed met griep. Maia ik heb dat precies zo. Ik heb woensdag echo. Ben benieuwd!
Gast- Gast
Poison schreef:Ik lig in bed met griep. Maia ik heb dat precies zo. Ik heb woensdag echo. Ben benieuwd!
Beterschap! Hopelijk ben jij er sneller vanaf als ik. Spannend he de echo... kan niet wachten
maiadebij- Kletskop
Shisha,fijn is dat he dat je beter ruikt. Mijn zoontje heeft echt van die vieze stinkluiers. Normaal zijn ze echt al heel vies maar nu... En dan met misselijkheid erbij...poeh!!
All, hier een slecht begin van de dag. Diarree en spugen, bah! Zoontje slaapt nu dus mama ook effe naar bed. Hoop dat t straks weer over is.
Hebben jullie ook andere stoelgang dan normaal als je zwanger bent?
All, hier een slecht begin van de dag. Diarree en spugen, bah! Zoontje slaapt nu dus mama ook effe naar bed. Hoop dat t straks weer over is.
Hebben jullie ook andere stoelgang dan normaal als je zwanger bent?
Gast- Gast
Ik in elk geval wel Kruumel, gaat toch wat moeizamer nu.
Vandaag moeders voor moeders aan de lijn gehad, ga de kratten nu bij de oma van mijn man aan de deur zetten ipv omwisselen op het depot. Wat is dat depot slecht geregeld zeg!
Verder voel ik me kiplekker, vind mijn buik wel echt al enorm (en nee, ga daar echt geen foto's van plaatsen).
Dinsdag de termijnecho, en dan woensdag op het werk uitrekenen tot wanneer mijn bevallingsverlof loopt (in het voortgezet onderwijs krijg je alle schoolvakanties die in je verlof vallen er nog achteraangeplakt). Ik verwacht pas half oktober weer te moeten beginnen volgend jaar!
Leuk, weer allemaal echo's komende week!
Vandaag moeders voor moeders aan de lijn gehad, ga de kratten nu bij de oma van mijn man aan de deur zetten ipv omwisselen op het depot. Wat is dat depot slecht geregeld zeg!
Verder voel ik me kiplekker, vind mijn buik wel echt al enorm (en nee, ga daar echt geen foto's van plaatsen).
Dinsdag de termijnecho, en dan woensdag op het werk uitrekenen tot wanneer mijn bevallingsverlof loopt (in het voortgezet onderwijs krijg je alle schoolvakanties die in je verlof vallen er nog achteraangeplakt). Ik verwacht pas half oktober weer te moeten beginnen volgend jaar!
Leuk, weer allemaal echo's komende week!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Bij mij gaat de stoelgang wel iets moeizamer maar gaat wel weer wat beter dan 2 weken geleden. Ik eet nu ook wat meer kiwi's enzo en dat helpt gelukkig wel een beetje.
Ik he wel veel last van de darmen/buikpijn. Het is ook de hele tijd aan het rommelen voel soms een soort van steken in mijn zij.
Beterschap Poison!
Ik he wel veel last van de darmen/buikpijn. Het is ook de hele tijd aan het rommelen voel soms een soort van steken in mijn zij.
Beterschap Poison!
Shisha- Ratel
kruumel: 1-2 weken geleden waren mijn darmen ERG actief, nu is het weer als normaal.
ene keer wat dikker/harder dan de andere keer, maar hoef er niet echt moeite voor te doen om het kwijt te raken..
verder kan ik jullie niet bijhouden eigelijk..
ben wel benieuwd hoe het nu met jade gaat, nog veel misselijk/braken? als je al zoveel afgevallen bent moet je wel uitkijken, hoor!
hoe ziet je huid eruit? je moet uitdroging echt in de gaten houden, hoor! en zeker bellen wanneer je het niet vertrouwd!
hier gaat het goed! op wat vermoeidheid, gevoelige borsten en snel vol zitten na heb ik weinig klachten..
morgen gaan we het de ouders+zusjes van mijn vriend vertellen, zondag gaan we naar mijn ouders+broers, ik vind het toch wel weer heel spannend!
ene keer wat dikker/harder dan de andere keer, maar hoef er niet echt moeite voor te doen om het kwijt te raken..
verder kan ik jullie niet bijhouden eigelijk..
ben wel benieuwd hoe het nu met jade gaat, nog veel misselijk/braken? als je al zoveel afgevallen bent moet je wel uitkijken, hoor!
hoe ziet je huid eruit? je moet uitdroging echt in de gaten houden, hoor! en zeker bellen wanneer je het niet vertrouwd!
hier gaat het goed! op wat vermoeidheid, gevoelige borsten en snel vol zitten na heb ik weinig klachten..
morgen gaan we het de ouders+zusjes van mijn vriend vertellen, zondag gaan we naar mijn ouders+broers, ik vind het toch wel weer heel spannend!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
vannacht gedroomd dat we een zoontje erbij hadden met de naam die bovenaan mijn lijstje staat!
ben benieuwd! zal nog even duren voor we het weten...
ben benieuwd! zal nog even duren voor we het weten...
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ow bij jullie is het juist moeilijker met de stoelgang. Bij mij is het andersom. Als ik 's ochtends wakker word moet ik meteen naar t toilet voor diarree.
Jade moet inderdaad uitkijken voor uitdroging. Maar dat is zelf lastig als je vk nog effe aan wil kijken. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook uitgedroogd in het ziekenhuis beland. Ik ben toen 8 kg afgevallen die zwangerschap. Daarna 11 kg bijgekomen dus op +3 geëindigd.
Jade moet inderdaad uitkijken voor uitdroging. Maar dat is zelf lastig als je vk nog effe aan wil kijken. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook uitgedroogd in het ziekenhuis beland. Ik ben toen 8 kg afgevallen die zwangerschap. Daarna 11 kg bijgekomen dus op +3 geëindigd.
Gast- Gast
mijn stoelgang is heel rommelig, de ene keer moet ik rennen smorgens en de andere keer gaat het moeizamer.
Wat een heerlijk onderwerp op deze vrijdagmiddag
Nog 1,5 uur werken en dan lekker naar huis, ik ben echt bekaf. Net een kopje cup a soupe gehad maar ook dat geeft geen energie.
Wat een heerlijk onderwerp op deze vrijdagmiddag
Nog 1,5 uur werken en dan lekker naar huis, ik ben echt bekaf. Net een kopje cup a soupe gehad maar ook dat geeft geen energie.
maiadebij- Kletskop
Hallo dames, hoe is het met jullie? Ik heb heel weinig te melden. Sinds ik de 9 weken gepasseerd ben heb ik bijna nergens meer last van. Alleen wat eerder moe en gevoelige borsten. Ik mag dus helemaal niet klagen.
Gisteren ben ik zo gek geweest om een jongenspakje te kopen van Z8. Vind het al weken leuk en check regelmatig of het er nog is. NU was het nog maar op 1 site te krijgen in maat 50, dus besloten om het gewoon te kopen Mocht het dan toch een meisje zijn dan bewaar ik het voor de volgende baby óf ik geef het aan een vriendin die wel een jongen krijgt.
Gisteren ben ik zo gek geweest om een jongenspakje te kopen van Z8. Vind het al weken leuk en check regelmatig of het er nog is. NU was het nog maar op 1 site te krijgen in maat 50, dus besloten om het gewoon te kopen Mocht het dan toch een meisje zijn dan bewaar ik het voor de volgende baby óf ik geef het aan een vriendin die wel een jongen krijgt.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Hier gaat het redelijk. Volgens mij voel ik een griepje opkomen. Ik heb het sinds gister ijskoud, ben nog moeier dan anders en misselijk/totaal geen eetlust. Ik wou vandaag het huishouden gaan doen maar ik heb mijzelf maar een pyama/hangdag gegeven. Het werken gister viel me vies tegen dus ik ben blij dat ik nu 10 dagen vakantie heb.
Ik zit trouwens ook al veel naar kleertjes te kijken maar ik mag van mijzelf pas los gaan als we het geslacht weten. En ik zie voor beide geslachten zoveel leuke dingen.
En ik had een heel mooi en schattig neutraal pakje gezien bij de V&D maar zowel in de winkel als online alleen maat 44 en maat 68. Dus hopelijk wordt die nog aangevuld!
Ik zit trouwens ook al veel naar kleertjes te kijken maar ik mag van mijzelf pas los gaan als we het geslacht weten. En ik zie voor beide geslachten zoveel leuke dingen.
En ik had een heel mooi en schattig neutraal pakje gezien bij de V&D maar zowel in de winkel als online alleen maat 44 en maat 68. Dus hopelijk wordt die nog aangevuld!
Shisha- Ratel
Ellebel, fijn dat je klachten zo goed als zijn verdwenen!
Shisha, lekker vakantie. Ik moet nog 1 weekje werken, en dan heb ik ook een week vakantie... heerlijk!
All, hier een betere dag dan gisteren. Ik dacht gisteren echt daar gaan we weer. Maar vandaag gaat het weer prima. Gelukkig! Ik heb vandaag maar eens een poetsdagje ingelast (heb nu effe pauze, hihi) het is er de hele tijd niet van gekomen, omdat ik me er gewoon niet toe kon zetten. Morgen weer 3 dagen werken (zo, ma, di) dan weer 2 dagen vrij, dan nog 1 dag werken en dan een week vakantie!
Ik ben echt blij als het donderdag is en ik naar de vk mag! Ik wil zo graag weten of het tot nu toe goed zit met deze zwangerschap.
Shisha, lekker vakantie. Ik moet nog 1 weekje werken, en dan heb ik ook een week vakantie... heerlijk!
All, hier een betere dag dan gisteren. Ik dacht gisteren echt daar gaan we weer. Maar vandaag gaat het weer prima. Gelukkig! Ik heb vandaag maar eens een poetsdagje ingelast (heb nu effe pauze, hihi) het is er de hele tijd niet van gekomen, omdat ik me er gewoon niet toe kon zetten. Morgen weer 3 dagen werken (zo, ma, di) dan weer 2 dagen vrij, dan nog 1 dag werken en dan een week vakantie!
Ik ben echt blij als het donderdag is en ik naar de vk mag! Ik wil zo graag weten of het tot nu toe goed zit met deze zwangerschap.
Gast- Gast
Druk weekend gehad meiden? Het is zo stil hier!
Hier een héél rustig weekend gehad. N was ziek dus lekker thuis gehangen en de hele dag sponge Bob gekeken. Hij is nu weer opgeknapt dus hij gaat zo weer naar de psz. Ik was vooral MOE! Echt elke keer als ik op de bank ga liggen val ik in slaap! De misselijkheid gaat stukken beter, het blijft nu bij kokhalzen dus niet echt spugen. Warm eten valt alleen nog steeds niet zo goed.
Wie heeft er vandaag ook alweer een echo?
Ik moet nog 3 dagen geduld hebben maar dat schiet gelukkig alweer aardig op!
Jade hoe gaat het met jou misselijkheid?
Hier een héél rustig weekend gehad. N was ziek dus lekker thuis gehangen en de hele dag sponge Bob gekeken. Hij is nu weer opgeknapt dus hij gaat zo weer naar de psz. Ik was vooral MOE! Echt elke keer als ik op de bank ga liggen val ik in slaap! De misselijkheid gaat stukken beter, het blijft nu bij kokhalzen dus niet echt spugen. Warm eten valt alleen nog steeds niet zo goed.
Wie heeft er vandaag ook alweer een echo?
Ik moet nog 3 dagen geduld hebben maar dat schiet gelukkig alweer aardig op!
Jade hoe gaat het met jou misselijkheid?
maiadebij- Kletskop
Goedemorguh,
Hier ook een rustig weekend gehad, maar ook veel geslapen
Bij mij wisselt de misselijkheid heel erg, gisteren en vandaag was het 's ochtends geen pretje. Maar het is wel te doen.
Vandaag weer 'lekker' werken
Fijne dag iedereen!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=35874
Hier ook een rustig weekend gehad, maar ook veel geslapen
Bij mij wisselt de misselijkheid heel erg, gisteren en vandaag was het 's ochtends geen pretje. Maar het is wel te doen.
Vandaag weer 'lekker' werken
Fijne dag iedereen!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=35874
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken