*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Katjing, ik hoop bij mij dat het ook nog een maandje ofzo niet echt te zien is, want begin maandag bij mijn nieuwe baan. Ja, het is echt heel fijn om eindelijk eens een keer dingen mee te hebben zitten
Blondje, wat leuk dat ze enthousiast waren Mijn ouders, broer en zus, schoonvader + vriendin, en een paar andere voor mij/mijn man belangrijke personen weten het, maar verder nog niet. We wilden daarmee tot de 12 weken wachten, maar aangezien een grote groep vriendinnen zaterdag bij mij langskomt ga ik het dan maar vertellen, die paar dagen maken dan ook niet meer zoveel uit denk ik dan
all, gisteren voelde ik me toch beroerd! Ik was totaal lusteloos, hele dag op de bank gehangen. Op gegeven moment wilde ik samen met man naar supermarkt gaan, om wat lekker dingen te halen (oh ja, ik heb gisteren in 1x een hele chocoladereep opgegeten ), toen we daarvan terugkwamen was ik alweer totaal uitgeput. Gelukkig voel ik me vanochtend een stuk beter, heb tenminste weer energie om dingen te doen Hoe gaat het verder met iedereen?
Blondje, wat leuk dat ze enthousiast waren Mijn ouders, broer en zus, schoonvader + vriendin, en een paar andere voor mij/mijn man belangrijke personen weten het, maar verder nog niet. We wilden daarmee tot de 12 weken wachten, maar aangezien een grote groep vriendinnen zaterdag bij mij langskomt ga ik het dan maar vertellen, die paar dagen maken dan ook niet meer zoveel uit denk ik dan
all, gisteren voelde ik me toch beroerd! Ik was totaal lusteloos, hele dag op de bank gehangen. Op gegeven moment wilde ik samen met man naar supermarkt gaan, om wat lekker dingen te halen (oh ja, ik heb gisteren in 1x een hele chocoladereep opgegeten ), toen we daarvan terugkwamen was ik alweer totaal uitgeput. Gelukkig voel ik me vanochtend een stuk beter, heb tenminste weer energie om dingen te doen Hoe gaat het verder met iedereen?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@Blondje, wat fijn dat je ouders enthousiast reageerden! Leuk is het he om het dan te vertellen!
@Jade, wat ontzettend vervelend zeg, klinkt wel alsof jij de misselijkheid nog wat erger heb dan ik. Ik ben zo blij dat ik niet hoef over te geven!
@Mezzoforte, ja ik snap dat je dan liever hebt dat het niet te zien is nog. Bij mij zie je het dus wel, ik pas mijn broeken ook niet meer. Maar mensen die mij niet kennen denken dat ik gewoon een buikje heb. Ik ben niet echt heel slank dus het zou dan bij mijn figuur kunnen passen. Ik zelf zie het veel beter natuurlijk doordat ik mijn lijf goed ken en doordat ik mijn kleren niet meer pas. Maar als je net ergens begint dan weten ze dat allemaal niet van jou en kun je het wellicht als het wel zichtbaar word nog even verbergen. Mensen die het niet weten zien het gewoon minder snel!
En misschien blijf je wel klein, een meisje dat ik ken is nu 21 weken zwanger en draagt alles van binnen. Als ik zo doorgroei dan heb ik haar met een maand of anderhalf 'ingehaald' qua buik!
@Jade, wat ontzettend vervelend zeg, klinkt wel alsof jij de misselijkheid nog wat erger heb dan ik. Ik ben zo blij dat ik niet hoef over te geven!
@Mezzoforte, ja ik snap dat je dan liever hebt dat het niet te zien is nog. Bij mij zie je het dus wel, ik pas mijn broeken ook niet meer. Maar mensen die mij niet kennen denken dat ik gewoon een buikje heb. Ik ben niet echt heel slank dus het zou dan bij mijn figuur kunnen passen. Ik zelf zie het veel beter natuurlijk doordat ik mijn lijf goed ken en doordat ik mijn kleren niet meer pas. Maar als je net ergens begint dan weten ze dat allemaal niet van jou en kun je het wellicht als het wel zichtbaar word nog even verbergen. Mensen die het niet weten zien het gewoon minder snel!
En misschien blijf je wel klein, een meisje dat ik ken is nu 21 weken zwanger en draagt alles van binnen. Als ik zo doorgroei dan heb ik haar met een maand of anderhalf 'ingehaald' qua buik!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Ik mag ook mee gaan schrijven! Vanmorgen positief getest.
Ik was al een weekje overtijd maar omdat ik de laatste tijd wat onregelmatig vrij laat getest. Dus als ik het goed berekend heb ben ik nu zo'n 5 weken.
Ik was al een weekje overtijd maar omdat ik de laatste tijd wat onregelmatig vrij laat getest. Dus als ik het goed berekend heb ben ik nu zo'n 5 weken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha gefeliciteerd!
Ik zag dat je als laatste in dit topic had geschreven en dacht eigenlijk dat er zou staan dat jij katjing was hihi.
Dus katjing, wanneer ging jij je bekend maken??
Ik ben net terug van een weekje weg met bewoners. Alles goed gegaan, en zelf ook weinig extra last gehad gelukkig. Net wel ff lekker in bed gelegen:)
Ik begin ook al een aardig buikje te krijgen. Helaas vind man dat niet echt mooi haha. Maar collega's vinden de groei leuk en de buurvrouw die het nog niet wist vroeg net of ze me moest feliciteren!
Wel weer wat last vanmn darmen.. Iom de huisarts wat medicatie van de bewoers gepakt haha
Ik zag dat je als laatste in dit topic had geschreven en dacht eigenlijk dat er zou staan dat jij katjing was hihi.
Dus katjing, wanneer ging jij je bekend maken??
Ik ben net terug van een weekje weg met bewoners. Alles goed gegaan, en zelf ook weinig extra last gehad gelukkig. Net wel ff lekker in bed gelegen:)
Ik begin ook al een aardig buikje te krijgen. Helaas vind man dat niet echt mooi haha. Maar collega's vinden de groei leuk en de buurvrouw die het nog niet wist vroeg net of ze me moest feliciteren!
Wel weer wat last vanmn darmen.. Iom de huisarts wat medicatie van de bewoers gepakt haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Haha nee geen alter ego dus het is nog gissen wie katjing is. Ik ben ook wel benieuwd!
Shisha- Ratel
Sanne, vind je man het niet leuk/mooi dat je buik groeit? De mijne vindt het enorm fascinerend (hij blijft het raar vinden dat er zoiets in mijn buik kan groeien haha) en ook erg mooi.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes, hij heeft altijd al gezegd dat hij hoogzwangere buiken niet mooi vind. Vandaag zei ik het tegen een collega van hem half voor de gein dat hij me nu minder mooi vind, en dat beaamde hij. In hoeverre het gemeend was weet ik niet zeker, omdat hij ook nog wel eens 'leuk' wil overkomen.
Vanavond nog eens polsen;)
En ach, ik heb een reden voor een buikje, hij niet:p
Vanavond nog eens polsen;)
En ach, ik heb een reden voor een buikje, hij niet:p
sanne-84- Ratel
Zo is dat sanne. maar lijkt mij wel vervelend als je man het echt niet mooi vindt. Maar aan de andere kant kan hij e natuurlijk ook niet zo veel aan doen.
Shisha- Ratel
De een vind het mooi, de ander niet..
En Ik vind het mooi, tis voor een goed doel, en het is maar tijdelijk (gaan we an vanuit haha)
En Ik vind het mooi, tis voor een goed doel, en het is maar tijdelijk (gaan we an vanuit haha)
sanne-84- Ratel
Sisha: Gefeliciteerd! Wat leuk, ik ben ook rond de 5 weken
Sanne-84: Lekker genieten van je buikje hoor! Wellicht gaat je vriend het ook nog wat vinden als hij het leven erin voelt.
Ik voel me sinds vandaag weer een stukje meer zwanger. Ben echt ontzettend moe, zo erg zelfs dat ik vandaag een halve dag verlof heb genomen en vanmiddag met een warme pittenzak voor de buikpijn in bed heb gelegen. Merk dat 40 uur werken me nu al zwaar valt, ben benieuwd ho dit zich gaat ontwikkelen. Hoeveel uur werken jullie?
Sanne-84: Lekker genieten van je buikje hoor! Wellicht gaat je vriend het ook nog wat vinden als hij het leven erin voelt.
Ik voel me sinds vandaag weer een stukje meer zwanger. Ben echt ontzettend moe, zo erg zelfs dat ik vandaag een halve dag verlof heb genomen en vanmiddag met een warme pittenzak voor de buikpijn in bed heb gelegen. Merk dat 40 uur werken me nu al zwaar valt, ben benieuwd ho dit zich gaat ontwikkelen. Hoeveel uur werken jullie?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ik werk 36 uur, maar onregelmatig. TOen ik laatst voor de eerste keer in lange tijd weer 5 dagen achtereen moest werken voelde ik het wel, maar kan ook zijn omdat ik het dus niet echt meer gewend was (klinkt luxe maar valt mee hoor).
Maar verder heb ik geen last van extreme vermoeidheid, dus kan er niet over oordelen..
Maar verder heb ik geen last van extreme vermoeidheid, dus kan er niet over oordelen..
sanne-84- Ratel
Dank je Ellbel. Dan lopen we ongeveer gelijk op.
Vermoeidheid heb ik gelukkig nog niet heel veel last wat. Wel af en toe wat futloos en lui. Ik heb wel verschrikkelijk last van mijn borsten. Van de week was het zo erg dat ik in de nachtdienst mijn bh maar heb uitgedaan want ik werd helemaal gek van de pijn/jeuk/branderigheid.
Ik werk trouwens 28-38 uur per week.
Vermoeidheid heb ik gelukkig nog niet heel veel last wat. Wel af en toe wat futloos en lui. Ik heb wel verschrikkelijk last van mijn borsten. Van de week was het zo erg dat ik in de nachtdienst mijn bh maar heb uitgedaan want ik werd helemaal gek van de pijn/jeuk/branderigheid.
Ik werk trouwens 28-38 uur per week.
Shisha- Ratel
@ Sanne, Hij kan het dan wel niet mooi vinden, maar om dat dan ook nog te beamen tegen je vind ik nogal wat. Gelukkig zit jij er niet echt mee volgens mij! Geniet van je buikje
@ Sisha, gefeliciteerd!
@ Sisha, gefeliciteerd!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je smaragdje.
Zijn jullie al bezig met namen? Wij hebben het er al wel vaker over gehad maar we hebben beide echt zo'n andere smaak. N. Houdt van kortte stoere namen en ik juist van lange klassieke namen.
Hij heeft mijn nr 1 meisjes naam dus ook direct afgewezen...
Zijn jullie al bezig met namen? Wij hebben het er al wel vaker over gehad maar we hebben beide echt zo'n andere smaak. N. Houdt van kortte stoere namen en ik juist van lange klassieke namen.
Hij heeft mijn nr 1 meisjes naam dus ook direct afgewezen...
Shisha- Ratel
Sanne, mijn vriend vond me zwanger ook niet sexy of aantrekkelijk hoor! Hij vond het mooi dat het kon, en dat ik zijn kind droeg, maar mijn zwangerschap was nu niet de meest liefdevolle en sexieste tijd in onze relatie ik vond mijn buik wel mooi en bijzonder maar ik voelde me alles behalve mezelf. Helaas is dat nog steeds niet bijgedraaid! Kortom, je bent dus niet de enige!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hioewel ik aan de ene kant zoiets heb van, joh hoort erbij, kan er ook niks aan doen en liever zo een dikke buik dan zonder reden, vind ik het wel fijn om te horen dat mijn man niet de enige is!
En ik vind mn buik ook mooi, en vind de reacties van anderen ook heel leuk! Alleen moet ik nog even afwachten of ik nog initiatief durf te nemen
En ik vind mn buik ook mooi, en vind de reacties van anderen ook heel leuk! Alleen moet ik nog even afwachten of ik nog initiatief durf te nemen
sanne-84- Ratel
Ik werk ook 40 uur per week en ik had ook last van extreme vermoeidheid de eerste weken van mijn zwangerschap. Dit duurde bij mij tot +/- 12/13 weken en toen ging het over.Ellebel schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes: heb jij die weken wel gewoon 40 uur gewerkt? IK voelde me vanmiddag gewoon echt beroerd van het moe zijn. Mijn ogen vielen dicht, mijn hoofd was te zwaar voor mijn nek waardoor ik daar last van kreeg, kon amper recht in mijn stoel zitten. Toen ik vanmiddag eenmaal wakker werd na mijn dutje was er niets meer aan de hand, zelfs nu ben ik nog niet echt moe.
Dames zijn jullie ook zo onzeker? Ik weet niet wat het is, maar ik denk altijd van die stomme voorgevoelens te hebben. Zo wist ik zéker dat ik niet zomaar zwanger zou worden, dat we in de medische molen terecht zouden komen of dat misschien nooit zou lukken. Nu heeft het een jaar geduurd voordat ik zwanger werd, maar dat heeft toch voor een groot deel aan ons zelf gelegen (je moet er natuurlijk een beetje je best voor doen ). Nu ben ik zwanger en nu denk ik het voorgevoel te hebben dat het gaat eindigen in een miskraam. Door de verhalen die ik hier lees en doordat ik het van dichtbij heb meegemaakt met een vriendin, ben ik daar zo bang voor. Diep van binnen weet ik dan heus wel dat ik mezelf gek maak, maar loslaten kan ik deze negatieve gedachtes soms niet. Gelukkig zijn er ook momenten dat ik er niet mee bezig ben en aan het idee probeer te wennen dat ik écht zwanger
Dames zijn jullie ook zo onzeker? Ik weet niet wat het is, maar ik denk altijd van die stomme voorgevoelens te hebben. Zo wist ik zéker dat ik niet zomaar zwanger zou worden, dat we in de medische molen terecht zouden komen of dat misschien nooit zou lukken. Nu heeft het een jaar geduurd voordat ik zwanger werd, maar dat heeft toch voor een groot deel aan ons zelf gelegen (je moet er natuurlijk een beetje je best voor doen ). Nu ben ik zwanger en nu denk ik het voorgevoel te hebben dat het gaat eindigen in een miskraam. Door de verhalen die ik hier lees en doordat ik het van dichtbij heb meegemaakt met een vriendin, ben ik daar zo bang voor. Diep van binnen weet ik dan heus wel dat ik mezelf gek maak, maar loslaten kan ik deze negatieve gedachtes soms niet. Gelukkig zijn er ook momenten dat ik er niet mee bezig ben en aan het idee probeer te wennen dat ik écht zwanger
Ellebel- Prater
En dan nog iets, wanneer hebben jullie de eerste echo gehad? Ik heb mijn intake volgende week maandag gepland staan, ik ben dan 6.6 weken zwanger. Ik krijg dan ook de eerste echo. Maar daarna moet ik wachten tot 12 weken. Zelf vind ik dit een beetje jammer en zou liever rond de 8-9 weken een echo krijgen. Wanneer en hoeveel echo's hebben jullie gehad?
Ellebel- Prater
Ellebel, ik heb dat zeker ook gehad, om dezekfde redenen dan jij. Probeer daarom te denken dat je meer positieve dan negatieve verhalen hoort. Meer tips kan ik je niet geven. De.vk zei ook dat dit tot je 20e week.kan duren, omdat je dan je kindje nog niet voelt.
Zelfs nu heb ii t nog, en denk dan aan ewn andere vriendin van me die net zo ver is en ook gewoon alle vertrouwen enz heeft
Zelfs nu heb ii t nog, en denk dan aan ewn andere vriendin van me die net zo ver is en ook gewoon alle vertrouwen enz heeft
sanne-84- Ratel
Mijn man zit elke keer aan mijn buik juist, word er af en toe zelfs een beetje kriebelig van!
Shisha, gefeliciteerd! Is nog best redelijk vlot gegaan toch? Leuk hoor! Vervelend dat je borsten zo gevoelig zijn hè, ik heb er ook last van, mast zonder bh word het erger juist!
Ik heb vandaag gelukkig een stuk minder last van misselijkheid, merk elke keer weer dat nachtrust toch echt funest is daarvoor! Had afgelopen week een aantal keer heel slecht geslapen. Komt ook doordat ik altijd op mijn buik sliep, maar mijn borsten doen zo verrekte zeer! Ik zou t liefst met bh aan naar bed gaan... Gelijk kotsmisselijk. Vandaag was ik uit eten en dat ging echt prima! Alleen de appelsap viel heel verkeerd en sommige geurtjes vond ik wat minder. Heb vandaag een meegroeibh gekocht, is eigenlijk wel heel fijn, in mijn gewone bh waren mijn borsten helemaal rood van de druk! Mis alleen wel het laagje gepolsterde want dat gaf wel bescherming, als ik er nu langs strijk voel ik het al!
Leuk druk hier weer vanavond! Gezellig!
Shisha, gefeliciteerd! Is nog best redelijk vlot gegaan toch? Leuk hoor! Vervelend dat je borsten zo gevoelig zijn hè, ik heb er ook last van, mast zonder bh word het erger juist!
Ik heb vandaag gelukkig een stuk minder last van misselijkheid, merk elke keer weer dat nachtrust toch echt funest is daarvoor! Had afgelopen week een aantal keer heel slecht geslapen. Komt ook doordat ik altijd op mijn buik sliep, maar mijn borsten doen zo verrekte zeer! Ik zou t liefst met bh aan naar bed gaan... Gelijk kotsmisselijk. Vandaag was ik uit eten en dat ging echt prima! Alleen de appelsap viel heel verkeerd en sommige geurtjes vond ik wat minder. Heb vandaag een meegroeibh gekocht, is eigenlijk wel heel fijn, in mijn gewone bh waren mijn borsten helemaal rood van de druk! Mis alleen wel het laagje gepolsterde want dat gaf wel bescherming, als ik er nu langs strijk voel ik het al!
Leuk druk hier weer vanavond! Gezellig!
Katjing- Fluisteraar
Ellebel schreef:En dan nog iets, wanneer hebben jullie de eerste echo gehad? Ik heb mijn intake volgende week maandag gepland staan, ik ben dan 6.6 weken zwanger. Ik krijg dan ook de eerste echo. Maar daarna moet ik wachten tot 12 weken. Zelf vind ik dit een beetje jammer en zou liever rond de 8-9 weken een echo krijgen. Wanneer en hoeveel echo's hebben jullie gehad?
Ik had mijn eerste echo met 8/9 weken (ik bleek toen ongeveer 4 dagen verder te zijn) en heb er nu met ruim 11 weken weer een. Ik vind het alleen jammer dat het daarna nog zo lang duurt tot de 20 weken-echo. Bij mij zeiden ze ook dat ze het met ongeveer 8 weken wilden doen, hoewel het echt een keuze was verder. Kun je niet je verloskundige bellen en vragen of je toch wat later mag? Mijn intake was trouwens los daarvan (echo is ergens anders) maar 'toevallig' wel op dezelfde dag. Niet te veel zorgen maken hoor! Ik vind dat ook wel lastig, vooral nu mijn vriendin net een miskraam heeft gehad, maar ik probeer toch heel erg te vertrouwen op mijn eigen zwangere gevoel. Helpt trouwens wel dat ik ook heel veel voel natuurlijk!
Katjing- Fluisteraar
Ik zou juist willen dat ik deze week al een echo had, hoe vroeger hoe fijner lijkt mij juist!
Tot de twaalf weken duurt dan best lang, maar de kans op een miskraam is een stuk kleiner als je al een kloppend hartje gezien hebt (hoewel er helaas natuurlijk ook veel uitzonderingen op te vinden zijn).
Wij hebben inmiddels beide ouders, mijn schoonzus en haar man en mijn jongste broer al verteld van Lottes broertje of zusje, alleen mijn oudste broer 'moet' nog. Alle anderen moeten wachten tot de echo.
Gisteren voelde ik me flink beroerd, 's morgens misselijk, 's middags duizelig, gelukkig lijkt het vandaag weer helemaal goed te gaan vooralsnog.
Tot de twaalf weken duurt dan best lang, maar de kans op een miskraam is een stuk kleiner als je al een kloppend hartje gezien hebt (hoewel er helaas natuurlijk ook veel uitzonderingen op te vinden zijn).
Wij hebben inmiddels beide ouders, mijn schoonzus en haar man en mijn jongste broer al verteld van Lottes broertje of zusje, alleen mijn oudste broer 'moet' nog. Alle anderen moeten wachten tot de echo.
Gisteren voelde ik me flink beroerd, 's morgens misselijk, 's middags duizelig, gelukkig lijkt het vandaag weer helemaal goed te gaan vooralsnog.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hallo allemaal!
Ook ik kom me hier melden. Ik heb donderdagochtend positief getest, maar durfde het nog niet te geloven. Vanochtend nog een keer getest.. weer positief!!
Even wat over ons: Ik ben 27, m'n man is 30. We zijn in mei getrouwd en zijn vanaf juli serieus bezig om zwanger te worden. De laatste ronde ovulatietesten gebruikt, omdat ik ineens een hele korte cyclus had en tadaa... ZWANGER!
Ben nog onwijs in ongeloof. Besef het niet. Ergens begin juni zullen wij een kleintje hebben als alles goed mag blijven gaan. Onwijs spannend!
Ik heb trouwens nog nergens last van, geen gevoelige borsten, niet misselijk. Maar dat zal vast nog komen ben ik bang haha.
Hoe berekenen jullie nou precies hoe lang je zwanger bent, want ik krijg verschillende dagen als ik zo'n 'test' invul. Ook is mijn eisprond wat later geweest in de cyclus...
Ik ga eens een ticker aanmaken en jullie verhalen lezen
Ook ik kom me hier melden. Ik heb donderdagochtend positief getest, maar durfde het nog niet te geloven. Vanochtend nog een keer getest.. weer positief!!
Even wat over ons: Ik ben 27, m'n man is 30. We zijn in mei getrouwd en zijn vanaf juli serieus bezig om zwanger te worden. De laatste ronde ovulatietesten gebruikt, omdat ik ineens een hele korte cyclus had en tadaa... ZWANGER!
Ben nog onwijs in ongeloof. Besef het niet. Ergens begin juni zullen wij een kleintje hebben als alles goed mag blijven gaan. Onwijs spannend!
Ik heb trouwens nog nergens last van, geen gevoelige borsten, niet misselijk. Maar dat zal vast nog komen ben ik bang haha.
Hoe berekenen jullie nou precies hoe lang je zwanger bent, want ik krijg verschillende dagen als ik zo'n 'test' invul. Ook is mijn eisprond wat later geweest in de cyclus...
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Gerbera schreef:Hallo allemaal!
Nogmaals gefeliciteerd.
Je neemt nu gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie voor het berekenen. Rond de negen a tien weken gaat de vk je precieze uitgerekende datum berekenen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken