Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger?

+2
Annemie
Ticia
6 plaatsers

Ga naar beneden

Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? Empty Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger?

Bericht  Ticia vr 14 sep 2012 - 0:09

Hoi!

Wij zijn vanaf maart bezig voor een tweede kindje. Ik geef mijn zoontje nu 2 jaar borstvoeding en ben niet meer aan de pil geweest, voor maart gebruikten we condooms. Mijn cyclus was eerst
onregelmatig maar de laatste 2 maanden wel regelmatig. Nu ben ik al een
week overtijd en heb allerlei verschijnselen waardoor het lijkt alsof
ik zwanger ben:
- Soms misselijk
- Erg veel honger (dit had ik tijdens de zwangerschap van ons 1e kindje ook)
- Mijn acne is veel rustiger (bij 1e zwangerschap was dit ook zo)
- Lage rugpijn en spierpijn in mijn billen en benen (had vorige keer zwangerschapsischias)
- Gevoelige borsten

Vorige week had ik wel het gevoel dat ik ongesteld ging worden want ik
had wel krampen in mijn buik en benen maar toch blijft de menstruatie
uit.
Ik heb dinsdag een zwangerschapstest van Zwanger en Kids gedaan en
vandaag een test van Kruidvat (2 voor 5 euro). Beiden helaas negatief...

Kan het zijn dat ik doordat ik nog borstvoeding geef
misschien minder HCG zou aanmaken waardoor de tests negatief zijn? Heeft
iemand hier ervaring mee? Of nog andere ideeën waardoor ik wel zwangerschapsverschijnselen heb maar toch negatieve testen?

Laatst aangepast door Ticia op vr 14 sep 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt

Ticia
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 20
Registratiedatum : 14-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? Empty Re: Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 0:10

Ik denk dat je dan toch echt niet zwanger bent.

Gast
Gast

Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? Empty Re: Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger?

Bericht  Annemie vr 14 sep 2012 - 0:12

Snoepy87 schreef:Ik denk dat je dan toch echt niet zwanger bent.

+1, ik heb ook elke maand "zwangerschapsklachten" , maar ben nog steeds niet zwanger..je ichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Hoe dat met bv zit weet ik niet.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ticia vr 14 sep 2012 - 0:14

Annemie schreef:
Snoepy87 schreef:Ik denk dat je dan toch echt niet zwanger bent.

+1, ik heb ook elke maand "zwangerschapsklachten" , maar ben nog steeds niet zwanger..je ichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Hoe dat met bv zit weet ik niet.

Vervelend is dat he! Ik heb ook wel vaker gehad dat ik dacht dat ik zwanger was omdat ik misselijk was maar het vreemde vind ik nu dat mijn acne een stuk rustiger is. Ik kan me niet voorstellen dat dat komt doordat ik me in mijn hoofd haal dat ik zwanger ben...

Ticia
Zwijger
Zwijger

Bericht  Stokstaartje vr 14 sep 2012 - 0:22

mocht je nou herhaaldelijk negatief blijven testen en niet ongesteld worden dan kun je altijd contact opnemen met de huisarts. Er zijn namelijk gevallen dat een vrouw toch zwanger is maar wel negatief test met zwangerschapstesten. De huisarts laat je dan bloed prikken en kan dan in je bloed zien of je zwanger bent of niet. Een vriendin van mij heeft dit namelijk gehad.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Ticia vr 14 sep 2012 - 0:32

Stokstaartje schreef:mocht je nou herhaaldelijk negatief blijven testen en niet ongesteld worden dan kun je altijd contact opnemen met de huisarts. Er zijn namelijk gevallen dat een vrouw toch zwanger is maar wel negatief test met zwangerschapstesten. De huisarts laat je dan bloed prikken en kan dan in je bloed zien of je zwanger bent of niet. Een vriendin van mij heeft dit namelijk gehad.

Weet je misschien waardoor het bij je vriendin kwam dat ze steeds negatief testte en wel zwanger was? Gaf zij toevallig ook borstvoeding en kwam het misschien hierdoor?

Goed idee om eens met de huisarts contact op te nemen.

Ticia
Zwijger
Zwijger

Bericht  Linda vr 14 sep 2012 - 0:48

Ik geef ook nog steeds bv. Op m'n NOD testte ik negatief. De dag erna positief. Alleen bleek ik een late innesteling te hebben. Waardoor ik 5 dagen korter zwanger was dan ik dacht. Voor m'n gevoel testte ik dus laat, maar eigenlijk was het dus vroeg, maar dat bleek dus pas bij de echo. Snap je hem nog? Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stokstaartje vr 14 sep 2012 - 0:56

Ticia schreef:
Stokstaartje schreef:mocht je nou herhaaldelijk negatief blijven testen en niet ongesteld worden dan kun je altijd contact opnemen met de huisarts. Er zijn namelijk gevallen dat een vrouw toch zwanger is maar wel negatief test met zwangerschapstesten. De huisarts laat je dan bloed prikken en kan dan in je bloed zien of je zwanger bent of niet. Een vriendin van mij heeft dit namelijk gehad.

Weet je misschien waardoor het bij je vriendin kwam dat ze steeds negatief testte en wel zwanger was? Gaf zij toevallig ook borstvoeding en kwam het misschien hierdoor?

Goed idee om eens met de huisarts contact op te nemen.

Het was haar eerste kindje dus zij gaf geen borstvoeding. De reden was dat haar lichaam gewoon minder HCG aanmaakte waardoor de testen niet uitsloegen zeg maar. En het kwam niet omdat ze te vroeg testte want ze had hele regelmatige cyclus en was al 2 weken overtijd..
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  RYW vr 14 sep 2012 - 1:03

Bij mijn eerste testte ik pas heel laat positief, ik heb toen de eerste 3x negatief getest en pas de 4e x positief, terwijl bij de echo bleek dat ik toch echt al die tijd al zwanger was. Ik zou afwachten of je niet toch ongesteld wordt, en dan over een pas dagen of een week weer testen als het uitblijft smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ticia vr 14 sep 2012 - 1:34

RYW schreef:Bij mijn eerste testte ik pas heel laat positief, ik heb toen de eerste 3x negatief getest en pas de 4e x positief, terwijl bij de echo bleek dat ik toch echt al die tijd al zwanger was. Ik zou afwachten of je niet toch ongesteld wordt, en dan over een pas dagen of een week weer testen als het uitblijft Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? 561177

Hoe lang was je overtijd voordat je positief testte?

Ik heb me nu ook voorgenomen om pas over een week weer te testen maar dat is zooo moeilijk!! Ik wil zo graag zekerheid.

Ticia
Zwijger
Zwijger

Bericht  RYW vr 14 sep 2012 - 1:37

Even terug denken hoor (de oudste wordt over een paar maandjes 8, dus het is al effe geleden Wink), volgens mij was ik een paar dagen tot een week overtijd toen ik voor het eerst negatief testte, en pas met ruim 2 weken overtijd testte ik positief. Ik ben blijven testen, omdat ik dus niet ongesteld werd. Maar ook bij mijn tweede bleek de zwangerschap verder dan ik had gedacht, ik maak blijkbaar laat of weinig hormoon aan smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ticia vr 14 sep 2012 - 1:47

RYW schreef:Even terug denken hoor (de oudste wordt over een paar maandjes 8, dus het is al effe geleden Wink), volgens mij was ik een paar dagen tot een week overtijd toen ik voor het eerst negatief testte, en pas met ruim 2 weken overtijd testte ik positief. Ik ben blijven testen, omdat ik dus niet ongesteld werd. Maar ook bij mijn tweede bleek de zwangerschap verder dan ik had gedacht, ik maak blijkbaar laat of weinig hormoon aan Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? 561177
a

Ik ben benieuwd of ik dan volgende week meer duidelijkheid heb.
Als ik volgende week nog niet ongesteld ben en weer negatief test dan maak ik een afspraak met de huisarts.

Ticia
Zwijger
Zwijger

Bericht  Ticia vr 14 sep 2012 - 19:55

Helaas... ben vannacht ongesteld geworden Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? 1371890812 Niet de duidelijkheid waarop ik had gehoopt...

Op naar de volgende ronde!

Bedankt voor jullie antwoorden en adviezen!

Ticia
Zwijger
Zwijger

Bericht  slaatje vr 14 sep 2012 - 20:03

Ticia schreef:Helaas... ben vannacht ongesteld geworden Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger? 1371890812 Niet de duidelijkheid waarop ik had gehoopt...

Op naar de volgende ronde!

Bedankt voor jullie antwoorden en adviezen!

Balen. Succes voor de volgende ronde. Hopelijk is het dan raak!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Stokstaartje za 15 sep 2012 - 8:44

he dat is balen!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: