Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spelen op de grond

+10
*Lookie*
Annemie
Star007
pino101
teletascha
Floor
_Lana_
Happydobby
Twellie
Clapperdie
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spelen op de grond - Pagina 2 Empty Re: Spelen op de grond

Bericht  _Lana_ do 13 sep 2012 - 23:47

Haha Sarahkey, je zegt wel zo makkelijk ' zitten doen we niet op de grond', maar ze gaat zelf zitten hè.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Lana_ do 13 sep 2012 - 23:50

Annie24 schreef:
Star007 schreef:
pino101 schreef:Wij hadden een speel'plek' gemaakt met van die rubber speeltegels (puzzelstukken). Te koop bij blokker of speelgoedwinkel. Het is niet koud, stug zodat je goed kunt bewegen en vangt de klappen op als kindjes omvallen bij zitten.

Deze hebben wij dus ook, maar heb ze weer weggehaald aangezien het echt hondenharen aantrekt , dat foam spul. Ik kan stofzuigen wat ik wil, maar het blijft er echt aan 'plakken'. Heb geen zin om het dagelijks met een doek eraf te poetsen Spelen op de grond - Pagina 2 394967 , kost me dan zeker een goede 20 min.

Die stukken gewoon even onder de douche afspoelen Laughing

Ontopic; Y. kroop gewoon op de vloer. Toen hij ging zitten is hij vaak genoeg omgevallen. Ik was alleen niet zo'n moeder die hele dagen achter 'm aan ging Embarassed
Y. is vaak genoeg gevallen en dat gebeurd nog steeds. Kusje er op en over Very Happy

Nou ja zo'n moeder wil ik dus ook niet worden ;-). Ze moeten ook leren en ontdekken. Maarja ik vind het nu toch best wel een beetje eng dat ze elke keer net op het randje omvalt.
Maarja, het zal ook wel een kwestie van wennen zijn. Er zullen nog veel valpartijtjes komen.
Nu ze het vaker doet, merk ik trouwens wel dat ze toch eigenlijk wel heel voorzichtig is, dus we zullen het zien.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Tania vr 14 sep 2012 - 6:57

M. gaat gewoon op de grond. Er ligt wel een kleed en als J. daarop speelt blijft ze wel liggen omdat ze dat interessant vindt maar anders gaat ze er meteen vanaf en is ontdekken wat er nou toch allemaal voor interessante dingen in de rest van de kamer zijn. Ze voelt dan wel wat koud aan maar daar heeft ze verder geen last van.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L vr 14 sep 2012 - 7:01

Op l's eerste kdv hadden ze een picklerbox....vond het eerst ook maar koud idee, maar ze leren het meest door te ontdekken. En dat kan het beste op de kale vloer. Slofjes aan en lekker warm broekje, gaat prima. Idd oplette. Met tocht ook onder deuren etc. op grond meer koude stromen dan e.g. op bank.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2