Waar is?
+11
Zwerver
mzcharlotte
TNMN
Guus
Alias
Susan
Phileine
Zininzon
Ella
Heavenly
Lavendel
15 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Waar is?
Mama_van2 schreef:Darcy schreef:Vilein schreef:Mama_van2 schreef:Komt *hoe heet ze ook alweer* hier nog ?? Ze was/is bevriend met Marin, gingen samen op vakantie, ze had toen een vriend die 5 maanden naar een ver land ging ? Oooo wat irritant hoe heet ze nu toch, ik weet haar echt naam wel maar haar forum naam niet meer.
Dat was toch Vienna? Die komt hier nog wel, maar onder een andere naam.
Oh dat heb ik dan gemist haha
Was dat Vienna ? Hmm ze had toch een andere naam, waarom weet ik dat nu niet meer ik ga er nog even over denken
Jij bedoelt Aerie denk ik.
Gast- Gast
Aerie inderdaad! Ik was ook al aan het nadenken over haar naam. Kon haar gezicht nog wel herinneren, maar geen naam meer.
Gast- Gast
Heb ik twintig minuten nagedacht om op 'Magnolia' te komen, zoeken jullie dr andere naam....
Gast- Gast
Maar als het gaat om een forummer waar jullie niet eens de naam meer van weten, dan vraag ik me af in hoeverre jullie haar missen. Mis je haar omdat je benieuwd bent naar hoe het gaat, omdat ze zo'n leuke meid is of om de rellen die om haar zijn geweest? Ik zie nu alleen opmerkingen over haar vele namen en dat is vast niet positief bedoeld. Wat is dan de meerwaarde van steeds maar weer terugkomen op deze forummer. Als ik haar was zou ik op deze manier ook de lol niet zien om terug te komen..
Jammer, want ik vind haar echt een leuk persoon!!
Niets mis met een 'waar is' of 'wie is' topic. Er zijn ook zeker forummers waarvan ik me afvraag waasze zijn en waarvan ik het jammer vind dat ze er nu niet bij zijn. Maar om nu steeds te vragen naar de bekende weg en wéér al die namen op te noemen, niet nodig.
En als forummers met een nieuwe naam dit bekend willen maken, maken ze dit wel bekend. Willen ze dat niet, blijf er dan ook niet om vragen.
Jammer, want ik vind haar echt een leuk persoon!!
Niets mis met een 'waar is' of 'wie is' topic. Er zijn ook zeker forummers waarvan ik me afvraag waasze zijn en waarvan ik het jammer vind dat ze er nu niet bij zijn. Maar om nu steeds te vragen naar de bekende weg en wéér al die namen op te noemen, niet nodig.
En als forummers met een nieuwe naam dit bekend willen maken, maken ze dit wel bekend. Willen ze dat niet, blijf er dan ook niet om vragen.
Gast- Gast
Smikkel, ik denk niet zozeer dat het desinteresse en op zoek naar sensatie is. Sommige mensen hebben zoveel naamsverwisselingen gehad, dat je op gegeven moment niet meer weet welke naam bij wie hoort. Tenminste, om even voor mezelf te spreken. Zo wist ik ook alleen nog een oude naam van haar. Maar ik 'mis' haar hier wel degelijk.
Gast- Gast
Lijkt me toch wel handig, jaSmikkell schreef:Maar is het belangrijk dat je weet welke naam bij wie hoort?
Gast- Gast
Maple schreef:Lijkt me toch wel handig, ja.Smikkell schreef:Maar is het belangrijk dat je weet welke naam bij wie hoort?
Haha ja toch? Anders wordt het een beetje lastig om te kijken of diegene hier nog is. Ik wil haar wel omschrijven, maar zijn hier wel meerdere meiden met dat soort haar en een bril..
Gast- Gast
Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Ik heb gesproken
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Bedankt
*Amen*
Gast- Gast
Maple schreef:Lijkt me toch wel handig, jaSmikkell schreef:Maar is het belangrijk dat je weet welke naam bij wie hoort?
Waarom?
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, via twitter/facebook gaan die dingen heel snel.
Zeker! Als je niet herkend wilt worden, moet je eigenlijk je schrijfwijze compleet aanpassen, en je anders voordoen dan dat je bent.
Gast- Gast
Maar dat is bij de forummer waar ik het over heb niet aan de hand. Anderen beginnen er steeds weer over.Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Gast- Gast
Om bepaalde personen en verhalen niet door elkaar te halen. Als Pietje in het dageljiks leven zijn vader verloren heeft en Keessie z'n pa feest bij het leven en is druk bezig met de voorbereidingen van het carnaval (ik noem een dwarsstraat), dan is het ook wel handig als je die twee niet door elkaar haalt. Kan anders pijnlijke situaties opleveren. En dat geldt voor hier ook wel, vind ik.Zusje van Bert schreef:Maple schreef:Lijkt me toch wel handig, jaSmikkell schreef:Maar is het belangrijk dat je weet welke naam bij wie hoort?
Waarom?
En het is sowieso wel fijn om iemand bij de naam te noemen. Dat je niet zoiets krijgt als 'die ene met die bloemetjesavatar die alstijd over haar goudvis praatte', om maar naar een bepaald persoon te verwijzen.
Gast- Gast
Ja dat is dan weer de andere vervelende kant....mensen gaan net zo lang zuigen en speculeren omdat er zo geheimzinnig over gedaan wordt.Smikkell schreef:Maar dat is bij de forummer waar ik het over heb niet aan de hand. Anderen beginnen er steeds weer over.Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Gast- Gast
Wie doet er geheimzinnig dan? Ze is weg en mensen blijven naar haar vragen en in elk topic weer al die namen.Storm schreef:Ja dat is dan weer de andere vervelende kant....mensen gaan net zo lang zuigen en speculeren omdat er zo geheimzinnig over gedaan wordt.Smikkell schreef:Maar dat is bij de forummer waar ik het over heb niet aan de hand. Anderen beginnen er steeds weer over.Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Gast- Gast
Ik denk dat er altijd wel iemand is die je kent hier zonder dat je het misschien door hebt. Sommige mensen zijn hier met hun eigen naam, of noemen hun naam, of de naam van de kindjes.
Ook na aanleiding van je posts kunnen mensen het door hebben. Als je echt anoniem wil zijn kan je niet veel vertellen.
Ook na aanleiding van je posts kunnen mensen het door hebben. Als je echt anoniem wil zijn kan je niet veel vertellen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Maar dat is bij de forummer waar ik het over heb niet aan de hand. Anderen beginnen er steeds weer over.Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Ja dat valt mij dus ook heel erg op. Als iemand het na twintig keer vragen niet vertelt, dan heeft het ook nog weinig zin om keer op keer weer aan te gaan geven dat je wilt weten wie ze is. Wat heeft het verder dan ook voor toegevoegde waarde?
Gast- Gast
Daar kiezen ze dan toch zelf voor.Maple schreef:Om bepaalde personen en verhalen niet door elkaar te halen. Als Pietje in het dageljiks leven zijn vader verloren heeft en Keessie z'n pa feest bij het leven en is druk bezig met de voorbereidingen van het carnaval (ik noem een dwarsstraat), dan is het ook wel handig als je die twee niet door elkaar haalt. Kan anders pijnlijke situaties opleveren. En dat geldt voor hier ook wel, vind ik.Zusje van Bert schreef:Maple schreef:Lijkt me toch wel handig, jaSmikkell schreef:Maar is het belangrijk dat je weet welke naam bij wie hoort?
Waarom?
En het is sowieso wel fijn om iemand bij de naam te noemen. Dat je niet zoiets krijgt als 'die ene met die bloemetjesavatar die alstijd over haar goudvis praatte', om maar naar een bepaald persoon te verwijzen.
Gast- Gast
Oh, heus wel dat dat bij haar ook zo was. Zij staat bij mij eigenlijk bekend als iemand die dat continu deed, daar valt de rest nog bij mee. Leuke meid verder hoor, op haar zélf heb ik niets tegen. Maar voor mij is zij iemand die continu haar naam veranderde, er geheimzinnig over deed, maar wel een aantal mensen via PM inlichtte, zodat het balletje uiteindelijk vanzelf wel ging rollen.Smikkell schreef:Maar dat is bij de forummer waar ik het over heb niet aan de hand. Anderen beginnen er steeds weer over.Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Gast- Gast
Ik noemde puur en alleen die naam omdat ik altijd aan haar moet denken daarom.... Ik ben ook wég van de film, van de struik.... gewoon....
En ik vind haar trouwens wél tof en het interesseert mij hoegenaamd niets of iemand nu 1 keer zn naam verandert of dertig keer...
En ik vind haar trouwens wél tof en het interesseert mij hoegenaamd niets of iemand nu 1 keer zn naam verandert of dertig keer...
Gast- Gast
Ik weet niet over wie je het hebt en ik vind het maar vaag allemaal.Smikkell schreef:Wie doet er geheimzinnig dan? Ze is weg en mensen blijven naar haar vragen en in elk topic weer al die namen.Storm schreef:Ja dat is dan weer de andere vervelende kant....mensen gaan net zo lang zuigen en speculeren omdat er zo geheimzinnig over gedaan wordt.Smikkell schreef:Maar dat is bij de forummer waar ik het over heb niet aan de hand. Anderen beginnen er steeds weer over.Storm schreef:Ik vind het stom dat er zo geheimzinnig over naamswijzigingen gedaan wordt, als je niet wilt dat mensen je gaan herkennen zeg het dan ook tegen niemand. Als je al tegen 1 forummer zegt wie je eerst was, is dat in no time uitgelekt kan ik je verzekeren.
Ik heb gesproken
Anyway, ik doelde op de mensen die niet herkend willen worden maar wel allerhande hints geven of het tegen 1 forummer wel zeggen wie ze voorheen waren. Dan roep je het ook wel een beetje over je af, vind ik.
Gast- Gast
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: