Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is?

+11
Zwerver
mzcharlotte
TNMN
Guus
Alias
Susan
Phileine
Zininzon
Ella
Heavenly
Lavendel
15 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Waar is?  - Pagina 5 Empty Re: Waar is?

Bericht  Alias zo 30 jan 2011 - 12:28

Zusje van Bert schreef:
Open een nieuw topic waarin niet-nieuwe-forummers zich kunnen voorstellen Very Happy. Zo weet je meer over de mensen die er wat over kwijt willen? Idea

Dit lijkt me best een goed idee, dan is het toch opgelost?
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 20:58

Oh wat een gedoe over V. Ik spreek haar regelmatig maar ik weet ook niet meer al haar forumnamen, ze heeft er ook best veel gehad. Ik heb haar vertelt dat mensen zich afvroegen waar ze was en ik vroeg of ik mocht melden dat ze er niet meer kwam en toen zei ze "ja hoor, natuurlijk". Ik zal haar nog wel even vragen of ze het vervelend vond dat op een forum waar ze zelf niet eens meer komt, het feit dat ze vele namen heeft gehad is besproken Rolling Eyes

Bovendien ging het in eerste instantie om de omschrijving van Mamav2 en die heb ik bevestigd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 21:56

Alias schreef:
Zusje van Bert schreef:
Open een nieuw topic waarin niet-nieuwe-forummers zich kunnen voorstellen Very Happy. Zo weet je meer over de mensen die er wat over kwijt willen? Idea

Dit lijkt me best een goed idee, dan is het toch opgelost?

Heb niet het idee dat m'n punt gesnapt wordt.
't Gaat mij meer om het totaalplaatje van de oude en nieuwe namen bij elkaar. Dan heeft zo'n topic weinig nut, als mensen toch niet willen zeggen wat hun oude naam is/was... Ik zie door al die naamsveranderingsbomen het bos in elk geval niet meer. Om maar een voorbeeld te noemen, ik was echt ontzettend nieuwsgierig naar Bitterkoek en haar moeder. Maar ik kwam haar oude naam nergens meer tegen, dus verwachtte wel dat ze een nieuwe naam had, maar wist niet welke. Pas toen haar moeder overleed kwam ik erachter wie ze was. Alles wat Bitterkoek in de tussentijd onder haar nieuwe naam heeft geschreven, heb ik dus niet bewust meegekregen omdat ik niet wist dat Bitterboek Bitterkoek was, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind die naamswijzigingen, en dan vooral die geheimzinnige naamswijzigingen rete-irritant. Als je in het dagelijks leven Clara heet, kun je er ook niet zomaar voor kiezen om ineens Jennifer te gaan heten,als je je naam zat bent of als je vindt dat je iets teveel van jezelf hebt blootgegeven. En al kon dat wel, dan zou dat ook een berg verwarring met zich meebrengen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 21:58

Maar het is toch een ieder's goed recht om zijn/haar forumnaam te veranderen? Jullie doen net alsof het bij wet verboden moet worden. Dat vind ik onzin. Ja het is soms irritant, maar het is toch iets wat je niet echt kunt voorkomen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:05

Nee, ik geef aan dat ik het irritant vind. Ik heb zelf ook meerdere malen mijn naam gewijzigd, dus het zou wat zijn als ik het wil verbieden. Maar er zijn momenteel zo ontzettend veel forummers die hun naam wijzigen, dat ik het overzicht gewoon niet heb en niet meer snap wie nou wie was, en wie een nieuwe forummer is en wie niet, en welke verhalen en eigenschappen nu bij wie horen. En ik heb daar al zo'n moeite mee om dat soort dingen te onthouden zelfs al zou niemand z'n naam wijzigen, vind het al zo moeilijk om voor me te halen welk verhaal nou bij wie hoort en wat welke specifieke forummers nou eigenlijk bespreken hier. Kun je nagaan watvoor wirwar het voor me is met al die naamswijzigingen. Ik geef dus alleen maar aan waarom het me irriteert, maar ik verbied niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:09

Ik kan ook zo vier namen noemen die jij hebt gehad, Maple. En dan zijn er vast nog namen van voor mijn tijd.

En vind je dan ook niet dat mensen in het biechttopic onder hun eigen naam moeten posten? Om de zelfde reden als die dode vaders?

Als het echt mensen zijn die je 'volgt' herken je ze toch wel. De meeste forummers herken je aan hun schrijfstijl, woordgebruik, verhalen of zelfs lijstjes met babynamen/wat lust je wel/niet. Zelfs in het biechttopic haal je sommige forummers er uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:13

Ik snap wel dat het je irriteert maar voor die forummers is dat natuurlijk een totaal ondergeschikte reden, no offense. Meestal kom ik er trouwens wel uit door het iemand op msn of facebook te vragen haha, er is altijd wel iemand die het weet :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:16

Maar ik heb er nooit geheimzinnig over gedaan. Alleen met de switch van Monkichi naar Madison, omdat ik toen vond dat ik teveel over mezelf blootgaf qua privacy-info.
Maar is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen waarom ik het irritant vind? Dat iemand z'n naam wijzigt, prima, maar is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat ik alleen maar aangeef dat er mensen zijn die door de bomen het bos niet meer zien? Waarom een discussie ervan maken, Smikkel, waarom kun je niet gewoon even proberen te begrijpen dat er mensen zijn die heus wel snappen waarom je een naam wijzigt, maar die het tegelijkertijd ook gewoon irritant vinden?

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik vind die naamswijzigingen gewoon vervelend, kan moeilijk namen en verhalen bij elkaar combineren en dat wordt er met al die naamswijzigingen niet makkelijker op. Niets meer en niets minder dan dat. Klaar ermee.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:17

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar volgens mij zei ik net dat ik begrijp dat het je irriteert Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:17

Dus iedereen moet nu komen melden wie hij is en was omdat Maple het anders niet leuk meer vindt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:19

Ow, en ik heb nog nooit een andere naam gehad Waar is?  - Pagina 5 166342
Ik ben wel een keer gewisseld van avatar. Ik voel me slecht!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:19

Darcy: Nee, heb het nu eigenlijk voornamelijk tegen Smikkel. Deze discussie was eigenlijk ook helemaal niet nodig geweest omdat Smikkel uiteindelijk degene is geweest die één opmerking van Mv2 onnodig heeft opgeblazen Wink

Ik zeg: weer een slotje, en open maar weer een nieuw 'Waar is...'-topic. Driemaal is tenslotte scheepsrecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:20

Smikkell schreef:Dus iedereen moet nu komen melden wie hij is en was omdat Maple het anders niet leuk meer vindt?
Jezus zeg, hou nou maar weer op. Je leest echt totáál niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:20

Smikkell schreef:Dus iedereen moet nu komen melden wie hij is en was omdat Maple het anders niet leuk meer vindt?
Je trekt het uit zijn verband. Maple geeft alleen maar aan dat zíj het irritant vindt, niet dat iedereen moet komen melden wie hij/zij is.
Dat sarcastische toontje had je wel achterwege mogen laten, trouwens.

Laatst aangepast door Storm op zo 30 jan 2011 - 22:23; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 30 jan 2011 - 22:21

Overdrijf niet zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:22

Maple schreef:Darcy: Nee, heb het nu eigenlijk voornamelijk tegen Smikkel. Deze discussie was eigenlijk ook helemaal niet nodig geweest omdat Smikkel uiteindelijk degene is geweest die één opmerking van Mv2 onnodig heeft opgeblazen Wink

Haha okee.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:27

Hap hap hap.. wat zijn we weer hongerig!

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 30 jan 2011 - 22:28

Als er hier iemand hapt dan ben jij het wel, Smik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:29

Susan schreef:Als er hier iemand hapt dan ben jij het wel, Smik.
Ze Smikkellt er in elk geval lekker van Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:30

Wat is er de laatste tijd toch aan de hand op dit forum Question Ik vroeg mezelf gewoon serieus af hoe het met haar ging, vond haar altijd leuk en spontaan overkomen, er zijn toch nooit rellen geweest o.d. rondom Aerie ? Ze had inderdaad steeds wisselende namen maar daar heeft ze zelf toch ook nooit een geheim van gemaakt ? Ik snap de discussie niet zo goed geloof ik ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:31

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:34

Mama_van2 schreef:Wat is er de laatste tijd toch aan de hand op dit forum Question Ik vroeg mezelf gewoon serieus af hoe het met haar ging, vond haar altijd leuk en spontaan overkomen, er zijn toch nooit rellen geweest o.d. rondom Aerie ? Ze had inderdaad steeds wisselende namen maar daar heeft ze zelf toch ook nooit een geheim van gemaakt ? Ik snap de discussie niet zo goed geloof ik ?

Eens. Ik ben het trouwens wel vaak met jou eens in discussies haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:37

Darcy schreef:
Mama_van2 schreef:Wat is er de laatste tijd toch aan de hand op dit forum Question Ik vroeg mezelf gewoon serieus af hoe het met haar ging, vond haar altijd leuk en spontaan overkomen, er zijn toch nooit rellen geweest o.d. rondom Aerie ? Ze had inderdaad steeds wisselende namen maar daar heeft ze zelf toch ook nooit een geheim van gemaakt ? Ik snap de discussie niet zo goed geloof ik ?

Het is vaak een periode van óf heel lief zijn tegen elkaar, óf spanningen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:38

Storm schreef:
Darcy schreef:

Het is vaak een periode van óf heel lief zijn tegen elkaar, óf spanningen Wink

Wat gezellig !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:38

Wow wat is dit nou weer voor een rare discussie. Waar ook de gaten in vallen want ik snap er echt geen hout van Wink

Volgens mij is dit precies een van de redenen waarom zij weg is gegaan, ze had er gewoon geen zin meer in, dat gezeik altijd.

Ik spreek haar net als Darcy ook nog regelmatig en het gaat heel goed met haar. Zaterdag en zondag gaan we samen gezellig logeren en dan zal ik haar de groetjes doen van Mamavan2, als ze dat wil.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: