Waar is?
+11
Zwerver
mzcharlotte
TNMN
Guus
Alias
Susan
Phileine
Zininzon
Ella
Heavenly
Lavendel
15 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Waar is?
Ja, dat is niet voor iedereen hetzelfde, denk ik..Marin schreef:Haha ach ja wat is de definitie van rel..
Gast- Gast
Had Veer voorheen eigenlijk een andere naam? Aan de reacties van anderen te zien is dit namelijk niet de eerste keer dat ze zo doet?
Gast- Gast
Ja.Maple schreef:Had Veer voorheen eigenlijk een andere naam? Aan de reacties van anderen te zien is dit namelijk niet de eerste keer dat ze zo doet?
Gast- Gast
Maple schreef:Had Veer voorheen eigenlijk een andere naam? Aan de reacties van anderen te zien is dit namelijk niet de eerste keer dat ze zo doet?
Ja ze woont in de hoofdstad. Dat zegt wel genoeg toch?
Gast- Gast
Er stond inderdaad wel 'gast' bij. Heeft iemand contact met haar? Mag ik diegene mijn mailadres anders even PM'en om aan haar door te laten geven?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Was dat niet Vera?Marin schreef:Maple schreef:Had Veer voorheen eigenlijk een andere naam? Aan de reacties van anderen te zien is dit namelijk niet de eerste keer dat ze zo doet?
Ja ze woont in de hoofdstad. Dat zegt wel genoeg toch?
Gast- Gast
Ja, en daarvoor had ze nog een andere naam. Zoiets als Vera maar dan langer...Maple schreef:
Was dat niet Vera?
Gast- Gast
Oh, had niet eens meegekregen dat Vera alweer van dit forum verdwenen was en als Veer teruggekomen was. Ze verkort haar naam wel steeds, blijkbaar. Straks komt ze zeker terug als V.Purple schreef:Ja, en daarvoor had ze nog een andere naam. Zoiets als Vera maar dan langer...Maple schreef:
Was dat niet Vera?
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, had niet eens meegekregen dat Vera alweer van dit forum verdwenen was en als Veer teruggekomen was. Ze verkort haar naam wel steeds, blijkbaar. Straks komt ze zeker terug als V.Purple schreef:Ja, en daarvoor had ze nog een andere naam. Zoiets als Vera maar dan langer...Maple schreef:
Was dat niet Vera?
Ja en daarna kan ze kiezen tussen \ en /.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lekker flauw hoor. :cyclops:
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Storm schreef:Leaf?
Ik heb net een reactie van Leaf gezien die ze gister heeft geplaatst.
Gast- Gast
Ik vond Veer onder haar oude naam zo anders posten... deze reacties vond ik zo anders. Onder haar vorige naam vond ik haar altijd leuk, nu zo overdreven!
Ik dacht ook dat zij het wel moest zijn, gezien haar naam, maar kon het me niet voorstellen omdat het zo anders was...
Ik dacht ook dat zij het wel moest zijn, gezien haar naam, maar kon het me niet voorstellen omdat het zo anders was...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Als het om V.A'dam gaat dan vond ik haar onder haar vorige naam in ieder geval een stuk intelligenter overkomen. Door haar naam heb ik nog getwijfeld of zij het was, maar ik vond haar zo anders/dommer posten dat ik dacht nee dat kan niet.
Gast- Gast
Ze was t iig wel. Had het ook over verhuizen naar Australië en de huizen daar enzo
Gast- Gast
Oh nou jammer dat ze zo anders is gaan posten dan. Maar goed
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik wist wel dat het VA was.
Voorheen vond ik haar post wel ok maar ik had nu het idee dat ze steeds meer de grens op ging zoeken.
Kijken tot hoe ver ze kon gaan bij iemand.
Veel botte reacties en opmerkingen...
Voorheen vond ik haar post wel ok maar ik had nu het idee dat ze steeds meer de grens op ging zoeken.
Kijken tot hoe ver ze kon gaan bij iemand.
Veel botte reacties en opmerkingen...
Gast- Gast
5ann3?
Ik zie dat ze nu wel gastblogger is bij de Viva..
Ik zie dat ze nu wel gastblogger is bij de Viva..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Storm schreef:Leaf?
Vindt dit forum niet heel boeiend geloof ik en 't Viva forum leuker. De trut.
Laatst aangepast door Trisha op ma 31 jan 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind dat echt een ontzettend gebruikers onvriendelijk forum. Zijn er veel mensen naar de viva overgestapt eigenlijk?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Menn ik hou al die perikelen hier niet meer bij hoor! Ik snap sowieso niet dat mensen zich een forum zo erg aan kunnen trekken dat ze daadwerkelijk te behoefte hebben om, als ze vertrekken, dat ook echt te gaan melden. Kom gewoon niet meer, verwijder desnoods je account, maar ga er niet over lopen mekkeren.
En verder vind ik het viva forum echt een kakforum.
Gast- Gast
I love youPowerbabe schreef:
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: