Waar is?
+11
Zwerver
mzcharlotte
TNMN
Guus
Alias
Susan
Phileine
Zininzon
Ella
Heavenly
Lavendel
15 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Waar is?
Purple schreef:Dit is ook een "waar is" topic en niet een "wie is" topic...
Dan is de openingspost dus al fout?
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb niet krampachtig mijn identiteit verhuld of wat dan ook hè? Ik wou gewoon een nieuwe naam....
Ik heb alleen geen zin om op die naam teruggezocht te worden..... maar ik ga er niet dood van ofzo en daarbij als je me een beetje volgt weet je binnen een dag wie ik ben...
Voor mij hetzelfde. Plus dat ik niet constant roep 'ik kom hier al jaaaaaaaaaaaaren'.
Gast- Gast
Reva schreef:
Voor mij hetzelfde. Plus dat ik niet constant roep 'ik kom hier al jaaaaaaaaaaaaren'.
Dat doet me dan weer denken aan een oude commercial van Mc Donald's.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Purple schreef:Dit is ook een "waar is" topic en niet een "wie is" topic...
Als we zo gaan beginnen, dan ging het in het vorige topic al fout, want daar ging het over. Moet ik dit topic nu ook weer laten verwijderen omdat het niet helemaal gaat over waar iemand is maar over wie iemand is? Open ik daarna twee nieuwe, en dan mag je het ECHT niet verwisselen.
Gast- Gast
Oh, ik zie nu pas dat dit een ander topic is als net... Reva had een "waar is" topic geopend en ook met intentie om te weten waar bepaalde mensen zijn. Zij vroeg niet wie wie nou was...Zusje van Bert schreef:Dan is de openingspost dus al fout?
Gast- Gast
Even,
Ik heb zojuist een PM gehad, maar toen had ik net 'alle berichten verwijderen' aangevinkt. Ik heb dat bericht dus niet gelezen en weet ook niet van wie.
Als iemand mij dus zojuist ge-pmd heeft en ik reageer niet.... Daarom dus!
Ik heb zojuist een PM gehad, maar toen had ik net 'alle berichten verwijderen' aangevinkt. Ik heb dat bericht dus niet gelezen en weet ook niet van wie.
Als iemand mij dus zojuist ge-pmd heeft en ik reageer niet.... Daarom dus!
Gast- Gast
Maar als ik in dat topic nou vroeg waar bijvoorbeeld Isa is, dan kom je uiteindelijk toch ook weer op het onderwerp naamswijzigingen uit? Die twee vragen hangen gewoon samen.Purple schreef:Oh, ik zie nu pas dat dit een ander topic is als net... Reva had een "waar is" topic geopend en ook met intentie om te weten waar bepaalde mensen zijn. Zij vroeg niet wie wie nou was...Zusje van Bert schreef:Dan is de openingspost dus al fout?
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Zusje van Bert schreef:Purple schreef:Dit is ook een "waar is" topic en niet een "wie is" topic...
Als we zo gaan beginnen, dan ging het in het vorige topic al fout, want daar ging het over. Moet ik dit topic nu ook weer laten verwijderen omdat het niet helemaal gaat over waar iemand is maar over wie iemand is? Open ik daarna twee nieuwe, en dan mag je het ECHT niet verwisselen.
Tjongejonge. Die jammerende jenny award was echt op z'n plaats.
Gast- Gast
Ja, dat klopt inderdaad wel. Maar ja, ik vind dan ook dat als je echt anoniem wil blijven ook niemand moet PM-en wie bent want het komt toch wel weer uit dan.Maple schreef:]
Maar als ik in dat topic nou vroeg waar bijvoorbeeld Isa is, dan kom je uiteindelijk toch ook weer op het onderwerp naamswijzigingen uit? Die twee vragen hangen gewoon samen.
Gast- Gast
Doe niet zo raar.Reva schreef:ZachtCookie schreef:Zusje van Bert schreef:Purple schreef:Dit is ook een "waar is" topic en niet een "wie is" topic...
Tjongejonge. Die jammerende jenny award was echt op z'n plaats.
Gast- Gast
Oh my god wat een gezeur. Die twee vragen hangen inderdaad samen.
Laatst aangepast door Darcy op zo 30 jan 2011 - 8:14; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Daar ben ik het ook wel mee eens.Purple schreef:Ja, dat klopt inderdaad wel. Maar ja, ik vind dan ook dat als je echt anoniem wil blijven ook niemand moet PM-en wie bent want het komt toch wel weer uit dan.Maple schreef:]
Maar als ik in dat topic nou vroeg waar bijvoorbeeld Isa is, dan kom je uiteindelijk toch ook weer op het onderwerp naamswijzigingen uit? Die twee vragen hangen gewoon samen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb niet krampachtig mijn identiteit verhuld of wat dan ook hè? Ik wou gewoon een nieuwe naam....
Ik heb alleen geen zin om op die naam teruggezocht te worden..... maar ik ga er niet dood van ofzo en daarbij als je me een beetje volgt weet je binnen een dag wie ik ben...
Jij bent de eerste en tot nu toe enige waarvan ik de naamswijziging zonder aanwijzingen van anderen heb opgemerkt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Komt *hoe heet ze ook alweer* hier nog ?? Ze was/is bevriend met Marin, gingen samen op vakantie, ze had toen een vriend die 5 maanden naar een ver land ging ? Oooo wat irritant hoe heet ze nu toch, ik weet haar echt naam wel maar haar forum naam niet meer.
Gast- Gast
Vienna aka FairFiew?Mama_van2 schreef:Komt *hoe heet ze ook alweer* hier nog ?? Ze was/is bevriend met Marin, gingen samen op vakantie, ze had toen een vriend die 5 maanden naar een ver land ging ? Oooo wat irritant hoe heet ze nu toch, ik weet haar echt naam wel maar haar forum naam niet meer.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Komt *hoe heet ze ook alweer* hier nog ?? Ze was/is bevriend met Marin, gingen samen op vakantie, ze had toen een vriend die 5 maanden naar een ver land ging ? Oooo wat irritant hoe heet ze nu toch, ik weet haar echt naam wel maar haar forum naam niet meer.
Dat was toch Vienna? Die komt hier nog wel, maar onder een andere naam.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb wel een heel sterk vermoeden wie Dolores is, maar ik weet het niet helemaal zeker. Wil je mij anders ook een PM sturen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Vilein schreef:Mama_van2 schreef:Komt *hoe heet ze ook alweer* hier nog ?? Ze was/is bevriend met Marin, gingen samen op vakantie, ze had toen een vriend die 5 maanden naar een ver land ging ? Oooo wat irritant hoe heet ze nu toch, ik weet haar echt naam wel maar haar forum naam niet meer.
Oh dat heb ik dan gemist haha
Gast- Gast
Hmz ik dacht dat jij dat was.
Ach, ik houd er maar mee op, met nadenken, dat is duidelijk geen talent voor mij.....
Ach, ik houd er maar mee op, met nadenken, dat is duidelijk geen talent voor mij.....
Gast- Gast
Darcy schreef:Vilein schreef:Mama_van2 schreef:Komt *hoe heet ze ook alweer* hier nog ?? Ze was/is bevriend met Marin, gingen samen op vakantie, ze had toen een vriend die 5 maanden naar een ver land ging ? Oooo wat irritant hoe heet ze nu toch, ik weet haar echt naam wel maar haar forum naam niet meer.
Oh dat heb ik dan gemist haha
Was dat Vienna ? Hmm ze had toch een andere naam, waarom weet ik dat nu niet meer ik ga er nog even over denken
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:
Was dat Vienna ? Hmm ze had toch een andere naam, waarom weet ik dat nu niet meer ik ga er nog even over denken
Ja wie jij net beschreef, dat was Vienna (ze heeft ook wat andere namen gehad). Ik heb het haar net even gevraagd via facebook, ze komt hier niet meer. Of tenminste, ze heeft geen account, ze lees heel soms nog mee maar that's it.
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: