Waar is?
+11
Zwerver
mzcharlotte
TNMN
Guus
Alias
Susan
Phileine
Zininzon
Ella
Heavenly
Lavendel
15 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Waar is?
Aangezien de ander door de moderatoren op verzoek is verwijderd (?) hierbij een nieuwe.
Dus, waar is XxXandra, wie is Dolores en wie is Reva?
Dus, waar is XxXandra, wie is Dolores en wie is Reva?
Gast- Gast
Re: Waar is?
Mm waarom is hij weg dan?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ah heb ik spannende onthullingen gemist?
Lavendel- Ratel
Moderator vond het volgens mij ook maar vreemd.. maar goed.. Hierbij een nieuwe!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Moderator vond het volgens mij ook maar vreemd.. maar goed.. Hierbij een nieuwe!
Dat is jammer dan.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ah heb ik spannende onthullingen gemist?
Er is volgens mij niks gezegd wat niet gezegd mag worden..
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ah heb ik spannende onthullingen gemist?
Nee alleen dat ik en Dolores laaaaaaaaaaaaaang geleden ooit samen gezwommen hebben
Gast- Gast
Ik vraag het me ook af van Xxxandra.
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Theedoosje schreef:Lavendel schreef:Ah heb ik spannende onthullingen gemist?
Nee alleen dat ik en Dolores laaaaaaaaaaaaaang geleden ooit samen gezwommen hebben
Plus dat Dolores dat haast probeerde te ontkennen.
Gast- Gast
Aha dus je had nog niet verteld wie jij was reva? en ik wil graag weten wie purple is!
Lavendel- Ratel
Er zal vast wel een reden voor zijn die wellicht wat spannender wordt gemaakt dan in werkelijkheid is.. Boeieeeee! *Oldskool*
Gast- Gast
Ik begrijp niet dat mensen maar blijven vragen wie sommige zijn. Stuur ze dan een PM en wacht het af. Als ze tot nu toe niets hebben gezegd is de kans klein dat ze dan openbaar nu wel iets gaan zeggen.
Ik mis verder niemand geloof ik.
Ik mis verder niemand geloof ik.
Gast- Gast
Jammer dat hij verwijderd is. We hadden het er ook over Vienna... weet niet meer onder welke naam zij nu hier is. En of dat gezegd mag worden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Megara schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje onzin dat het altijd zo geheimzinnig moet.
+1.
Plus dat ik mensen die veel hun naam veranderen nooit zo snap. Ik denk dan: 'denk van te voren eens na of je iets wel of niet publiek wilt maken'. Risico op meelezers en herkenning is er altijd. Ook met een nieuwe naam.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Het is ook zo irtitant dat ik nooit weet of iemand met een nieuwe naam nu wel of niet bekend wil/mag worden..
Lavendel- Ratel
Vind ik ook. Ik snap ook niet waarom je dan toch steeds weer hier terugkomt.Zininzon schreef:Megara schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje onzin dat het altijd zo geheimzinnig moet.
+1.
Plus dat ik mensen die veel hun naam veranderen nooit zo snap. Ik denk dan: 'denk van te voren eens na of je iets wel of niet publiek wilt maken'. Risico op meelezers en herkenning is er altijd. Ook met een nieuwe naam.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Het is ook zo irtitant dat ik nooit weet of iemand met een nieuwe naam nu wel of niet bekend wil/mag worden..
Als ze niet bekend willen worden, moeten ze het niet rond vertellen of gewoon niet gaan roepen dat ze hier eigenlijk al jaren komen maar nu anoniem willen zijn. Dat wekt nu eenmaal nieuwsgierigheid bij veel mensen. Ik heb geen idee wie Dolores is maar ik vind haar gezellig, dat is toch wat telt? Of niet?
Gast- Gast
Ik zeg: vanaf nu naamswijzigingen verboden
We kunnen het niet meer bijhouden (en ik ga ook geen nieuwe lijsten meer maken met wie is wie)
We kunnen het niet meer bijhouden (en ik ga ook geen nieuwe lijsten meer maken met wie is wie)
Zininzon- Ratel
Ik heb niet krampachtig mijn identiteit verhuld of wat dan ook hè? Ik wou gewoon een nieuwe naam....
Ik heb alleen geen zin om op die naam teruggezocht te worden..... maar ik ga er niet dood van ofzo en daarbij als je me een beetje volgt weet je binnen een dag wie ik ben...
Ik heb alleen geen zin om op die naam teruggezocht te worden..... maar ik ga er niet dood van ofzo en daarbij als je me een beetje volgt weet je binnen een dag wie ik ben...
Gast- Gast
Purple schreef:Dit is ook een "waar is" topic en niet een "wie is" topic...
Maar als men niet meer weet wie wie is, kan ook geen antwoorden gegeven op waar diegene is! Dus je komt er automatisch toch op
Zininzon- Ratel
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar is?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Waar heb je NU zin in..
Pagina 1 van 8
Permissies van dit forum: