Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?
+27
mzcharlotte
Oasis
Twellie
Red Velvet
Aziraphale
ijsjemeisje
CCC
Bacio
yellow
Arwyn
Linnie1985
Buddha88
PinkStar
ekiaam87
RYW
Sarah1985
Sugarfall
Viva
Mermaid
Mari
minoessepoes
Toet
Paper Crown
Rush
kajaka88
Tazz
Susan
31 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?
Razz_ schreef:Met gevaarlijk bedoel ik dat ik het een gedurfde opmerking vind. Een opmerking waarvan je kan verwachten dat daar mensen over kunnen vallen
Ah, ok. Ik zag namelijk ineens overal +1 verschijnen, en ik dacht: die mensen vinden het blijkbaar ook gevaarlijk, waarom zie ik het dan niet?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ga even ergens anders zitten chagrijnen. Probeer ik een keer even níét drammerig over te komen, weer gezeik in m'n nek.Charlie schreef:Jezus Maple, we snappen je punt nu wel denk ik.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vind exitpoll ook een modewoord, ik had er nog nooit van gehoord en nu lees ik het overal.
Ja, waar komt die ineens vandaan? Ik begrijp de term ook niet zo goed, geloof ik.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Susan schreef:Ik vind exitpoll ook een modewoord, ik had er nog nooit van gehoord en nu lees ik het overal.
Exitpolls zijn er volgens mij al jaren hoor . Ook bij de Amerikaanse verkiezingen krijg je die als eerste te horen. En twee jaar geleden begon het ook met exitpolls.
Gast- Gast
Oh, dan heb ik zeker nooit goed opgelet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vond het woord 'definitieve prognose' ook zo interessant. Definitief? Of prognose? Een prognose is toch nooit definitief?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik vind politiek echt heel belangrijk, maar ik kan me er absoluut niet druk over maken als mensen niet stemmen. Veel mensen die niet stemmen doen dat uit desinteresse, en ach, dan is het misschien wel juist niet zonde dat ze thuis blijven. Als je geen idee hebt van de ideeën van een partij, stem dan maar niet. Stemmen op een partij zonder op de hoogte te zijn van de ideeën van die partij vind ik een stuk erger dan thuis blijven.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Maple schreef:Ga even ergens anders zitten chagrijnen. Probeer ik een keer even níét drammerig over te komen, weer gezeik in m'n nek.Charlie schreef:Jezus Maple, we snappen je punt nu wel denk ik.
No shit, níet drammerig .
Gast- Gast
RYW schreef:Ik vond het woord 'definitieve prognose' ook zo interessant. Definitief? Of prognose? Een prognose is toch nooit definitief?
Hahah daar hadden mijn vriend en ik het gister ook over, ik vond het ook een bijzondere uitspraak!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:RYW schreef:Ik vond het woord 'definitieve prognose' ook zo interessant. Definitief? Of prognose? Een prognose is toch nooit definitief?
Hahah daar hadden mijn vriend en ik het gister ook over, ik vond het ook een bijzondere uitspraak!
nouja, op zich kan een prognose wel definitief zijn, maar dat wil niet zeggen dat de prognose hetzelfde is als de uitslag. Als de prognose op een gegeven moment niet meer veranderd (vanwege tijd oid), dan zou je de prognose definitief kunnen noemen.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik vind politiek echt heel belangrijk, maar ik kan me er absoluut niet druk over maken als mensen niet stemmen. Veel mensen die niet stemmen doen dat uit desinteresse, en ach, dan is het misschien wel juist niet zonde dat ze thuis blijven. Als je geen idee hebt van de ideeën van een partij, stem dan maar niet. Stemmen op een partij zonder op de hoogte te zijn van de ideeën van die partij vind ik een stuk erger dan thuis blijven.
Ben ik ook wel mee eens, ik heb liever alleen de mensen die serieus stemmen dan zomaar op iets stemmen. Daar tegenover staat dan ook dat ik mensen die bewust niet stemmen (vanwege te weinig kennis bijvoorbeeld) en toch klagen, best irritant vind. Neem dan heel even de moeite om je een beetje te verdiepen en toch te stemmen.
Gast- Gast
Ik denk dat mensen die het niet weten beter niet kunnen stemmen. Lijkt me niet echt zinnig.
Zelf vind ik het wel heel belangrijk om te stemmen en dat is wat ik mijn kinderen ook mee wil geven: verdiep jezelf in de punten en stem. In genoeg landen kan het niet. En het is juist zo belangrijk dat je laat horen waar je voor staat, waar je het mee eens bent of niet. Ik geloof ook dat ik het niet zo snel zou accepteren als ze zouden zeggen: 'nee ik ga niet stemmen, want ik heb geen zin'. Tja, dan maak je maar zin.
Zelf vind ik het wel heel belangrijk om te stemmen en dat is wat ik mijn kinderen ook mee wil geven: verdiep jezelf in de punten en stem. In genoeg landen kan het niet. En het is juist zo belangrijk dat je laat horen waar je voor staat, waar je het mee eens bent of niet. Ik geloof ook dat ik het niet zo snel zou accepteren als ze zouden zeggen: 'nee ik ga niet stemmen, want ik heb geen zin'. Tja, dan maak je maar zin.
Gast- Gast
Ik heb ook niet gestemd, ik sta bij geen enkele partij achter het overgrote deel van de standpunten.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom is dat nou weer kwetsend, laat staan gevaarlijk?Rejoy. schreef:+1Razz_ schreef:Ik vind dit eigenlijk best wel een gevaarlijke en kwetsende opmerking. Maargoed..Rood schreef:vindt gedoe met kinderen, moeheid, leuk iets anders doen, de politiek niet snappen of niet wíllen snappen belangrijker. Ik vind dat dom.
Edit: ho, spuit elf. Hmm, gevaarlijk omdat iemand daar dan iets van kan vinden. Als elke politicus zo dacht, ging het in dit land niet goed =)
Gast- Gast
Joan schreef:Aziraphale schreef:Ik heb vanochtend samen met m'n klas gestemd! Groep 0/1/2/3, van tevoren even 'serieus-poeder' op ze gestrooid, want ze mochten alleen mee van de voorzitter van het stembureau als ze heeeeel stil waren haha. En dat waren ze! Ze waren flink onder de indruk Het stembureau zat in ons schoolgebouw, in het speellokaal.
Lopen we naar buiten, zegt een leerling van 5 jaar: 'En juf, wat heb je gestemd! VVD?'
Ahw, hoe schattig! Volgens mij ben jij echt een leuke juf!
Geheel off topic, maar dat wilde ik even zeggen!
Wat lief!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Azi, wat leuk dat je klas mee is geweest met stemmen! Echt tof dat je ze daar bij betrekt.
Ik heb zelf niet gestemd, ik had wel gewild maar aangezien ik in België woon had ik het volgens mij ook aan moeten vragen en ik weet niet of ik uberhaupt nog in Nederland mag stemmen. Kreeg laatst een brief of ik in België wil stemmen. Het lijkt me niet dat ik in 2 landen zou mogen stemmen (al ben ik nog wel gewoon Nederlander). Ik ga het eens navragen.
Ik heb zelf niet gestemd, ik had wel gewild maar aangezien ik in België woon had ik het volgens mij ook aan moeten vragen en ik weet niet of ik uberhaupt nog in Nederland mag stemmen. Kreeg laatst een brief of ik in België wil stemmen. Het lijkt me niet dat ik in 2 landen zou mogen stemmen (al ben ik nog wel gewoon Nederlander). Ik ga het eens navragen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nog meer meiden die vandaag naar Mysteryland gaan?
» Nog meer mensen die niet kunnen inloggen bij mijn ing?
» Meer mensen last van MSN op BB?
» Wat stem jij?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Nog meer mensen die niet kunnen inloggen bij mijn ing?
» Meer mensen last van MSN op BB?
» Wat stem jij?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: