Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?

+27
mzcharlotte
Oasis
Twellie
Red Velvet
Aziraphale
ijsjemeisje
CCC
Bacio
yellow
Arwyn
Linnie1985
Buddha88
PinkStar
ekiaam87
RYW
Sarah1985
Sugarfall
Viva
Mermaid
Mari
minoessepoes
Toet
Paper Crown
Rush
kajaka88
Tazz
Susan
31 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag? Empty Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?

Bericht  Susan wo 12 sep 2012 - 0:28

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag? Empty Re: Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 0:30

Mijn ouders gaan, zeer waarschijnlijk, niet stemmen. Dit omdat ze niet thuis zijn en enorm veel moeten regelen voor mijn oma....

Gast
Gast

Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag? Empty Re: Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag?

Bericht  Tazz wo 12 sep 2012 - 0:31

Mijn vriend gaat niet stemmen omdat hij in het buitenland zit voor werk en hij was vergeten mij te machtigen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 0:32

Tazz schreef:Mijn vriend gaat niet stemmen omdat hij in het buitenland zit voor werk en hij was vergeten mij te machtigen.

En hij heeft een moeilijke handtekening? Anders is dat zo in te vullen natuurlijk, ik kon ook een keer niet omdat ik er niet was, en was het vergeten, en toen hebben mijn ouders het ingevuld en voor me gestemd, dat vond ik toen belangrijk.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 sep 2012 - 0:35

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  kajaka88 wo 12 sep 2012 - 0:40

Mijn vriend en ik stemmen niet...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Rush wo 12 sep 2012 - 1:10

Mijn vriend stemt niet. Omdat hij echt 0,00000000 verstand er van heeft.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Paper Crown wo 12 sep 2012 - 1:19

Ik.. ik vind het zo verschrikkelijk maar kan nergens mijn stempas vinden. Ingepakt tijdens de verhuizing.. Meer mensen die niet gaan stemmen vandaag? 1270000679
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Toet wo 12 sep 2012 - 1:23

Susan schreef:
Ik heb ook nog bedacht dat Dion naar huis gaat en voor zichzelf en mij stemt (en dus mijn handtekening zet) maar ik durfde toch niet, ik denk dat het niet goed gaat lijken.

Maar letten ze daar zo goed op dan? Op die handtekening?

Ik heb mijn moeder gemachtigd om voor mij te stemmen, maar mijn handtekening is niet meer hetzelfde als die op mijn ID staat.
Zelf kan ik niet omdat het niet duidelijk is of mijn inschrijving in Tilburg al is verwerkt (ik ben net verhuisd) en ik had geen zin om er voor naar huis te reizen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 1:25

Ik stem niet. Als je in het buitenland woont, moet je je lang van tevoren (vóór 1 augustus al) registreren om te mogen stemmen. Ik kwam er dus te laat achter dat dat voor 1 augustus al moest...

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 12 sep 2012 - 1:27

Ik kan niet stemmen.

Omdat op de 1 of andere manier mijn stempas retour afzender is gegaan en niet in onze brievenbus. Ik dus vorige week het stadsdeelkantoor gemaild dat ik geen stempas had ontvangen en hoe ik daar aan kon komen, zij gaven aan dat ik die op kon halen met legitimatie.
Ik dus daar heen op woensdag, ongeveer een uur voor sluitingstijd. Ik heb 45 minuten in de rij gestaan om vervolgens te horen dat ik eerst moest bewijzen dat ik daadwerkelijk op mijn adres woon, aangezien mijn stempas terug gestuurd was, dat kon bijvoorbeeld met een huurcontract. Maar het was net voor sluitingstijd en dat ging dus niet lukken.

Ik begrijp overigens niet waarom ik niet gewoon een stempas mee kreeg want of ik wel of niet op dat adres woon staat toch los van mijn recht om te stemmen???

De volgende dag toen ik uit mijn werk kwam zat er een brief in de brievenbus van de gemeente met de vraag of ik daadwerkelijk op het adres woonde, met een telefoonnummer om dat te verifiëren.

Dat vrijdag dus direct gedaan, de dame aan de lijn gaf aan dat het onderzoek wat dat betreft dan gesloten was, excuses voor het ongemak en dat ik met legitimatie voor maandag 15.00uur een stempas bij het stadsdeelkantoor op kon halen (zaterdag gesloten).

Maar ik werk fulltime en heb daar dus geen gelegenheid toe. Nogmaals opsturen, faxen, klaarleggen op het stembureau of weet ik veel wat was allemaal niet mogelijk. Met andere woorden, het heeft me aardig wat irritatie en frustratie opgeleverd maar ik kan alsnog niet gaan stemmen vandaag!!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz wo 12 sep 2012 - 1:29

Pippa schreef:
Tazz schreef:Mijn vriend gaat niet stemmen omdat hij in het buitenland zit voor werk en hij was vergeten mij te machtigen.

En hij heeft een moeilijke handtekening? Anders is dat zo in te vullen natuurlijk, ik kon ook een keer niet omdat ik er niet was, en was het vergeten, en toen hebben mijn ouders het ingevuld en voor me gestemd, dat vond ik toen belangrijk.

Op zich niet zo heel moeilijk, maar je moet ook een kopie van zijn ID hebben staat op de stempas en hij heeft zijn paspoort en rijbewijs meegenomen. En is dat geen fraude dan?

Ik wil best voor hem gaan stemmen, ik vind het zonde als een stem verloren gaat.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 1:46

Ik stem ook niet. Ik ben op vakantie en had al wel geregeld dat iemand voor me zou stemmen maar ben uiteindelijk vergeten de machtiging af te geven..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 1:48

Toet schreef:
Susan schreef:
Ik heb ook nog bedacht dat Dion naar huis gaat en voor zichzelf en mij stemt (en dus mijn handtekening zet) maar ik durfde toch niet, ik denk dat het niet goed gaat lijken.

Ik heb mijn moeder gemachtigd om voor mij te stemmen, maar mijn handtekening is niet meer hetzelfde als die op mijn ID staat.
Zelf kan ik niet omdat het niet duidelijk is of mijn inschrijving in Tilburg al is verwerkt (ik ben net verhuisd) en ik had geen zin om er voor naar huis te reizen.

Nee ze letten er helemaal niet op. Tenminste.. Vorige jaar is een vriendin voor mij gaan stemmen. Ze had gewoon mijn paspoort en mijn stempas mee en heeft zelf een handtekening gezet die voor mijn handtekening door moest gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:12

kajaka88 schreef:Mijn vriend en ik stemmen niet...

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:38

Razz_ schreef:
kajaka88 schreef:Mijn vriend en ik stemmen niet...

+1

Mag ik vragen waarom niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:39

Powerbabe schreef:
Toet schreef:
Susan schreef:

Nee ze letten er helemaal niet op. Tenminste.. Vorige jaar is een vriendin voor mij gaan stemmen. Ze had gewoon mijn paspoort en mijn stempas mee en heeft zelf een handtekening gezet die voor mijn handtekening door moest gaan.

Hier keken ze ook niet naar de handtekening hoor, al had mijn vriend hem wel zelf gezet. Ze controleerden gewoon de namen met de paspoorten.

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 wo 12 sep 2012 - 3:46

Eerlijk gezegd houden we ons er gewoon niet mee bezig. Heb me er totaal niet in verdiept weet niet welke partij wat doet. Het is zo als het is. Misschien heel zwak, maar goed.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:49

kajaka88 schreef:Eerlijk gezegd houden we ons er gewoon niet mee bezig. Heb me er totaal niet in verdiept weet niet welke partij wat doet. Het is zo als het is. Misschien heel zwak, maar goed.

En waarom houd je je er niet mee bezig? Het gaat toch ook over jullie toekomst? Interesseert het je gewoon niet?

Gast
Gast

Bericht  Mari wo 12 sep 2012 - 4:00

Ik kan het nooit zo goed begrijpen dat mensen bewust niet gaan stemmen, wij zijn zo bevoorrecht dat we mogen stemmen zeker als vrouw.

Ik heb ook vriendinnen die niet gaan stemmen, heb aangegeven dat ze dan ook niet moeten klagen, want iedere stemt telt wel.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  kajaka88 wo 12 sep 2012 - 4:24

Daarom zeg ik ook; het is zoals het is. Ik klaag dus ook niet. En nee, ik denk niet dat mijn stem die toekomst gaat maken zoals ik het zou willen.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 4:55

It's me schreef:Ik stem niet. Als je in het buitenland woont, moet je je lang van tevoren (vóór 1 augustus al) registreren om te mogen stemmen. Ik kwam er dus te laat achter dat dat voor 1 augustus al moest...

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 5:31

ik ga ook niet stemmen. Ik heb echt geen keuze kunnen maken en om nou maar ezeltje prik te doen wil ik ook niet. Ik zou blanco kunnen stemmen, maar het was me teveel gedoe om daarvoor met twee kinderen naar het stembureau te moeten.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid wo 12 sep 2012 - 5:42

Ik snap nooit zo goed dat er mensen zijn de niet willen stemmen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 5:54

Vorig jaar heb ik ook de handtekening van mijn man vervalst. Ik had zijn ID wel mee, maar daar hebben ze niet naar gekeken. Klein dorp Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: