Help Sterremaan de winter door!
+36
bolus26
Atelier Madame
Antibes
Sarah1985
girli
Ibbeltje
Gompycat
_Lacey_
Bisq
Gizmo
Isis
MissD
Funk
Caro
studiebol
_Lana_
Bliss
Rovine
Melis_je
Lynn_
Susan
Curious
Lejow
Blair
Bazinga
Snoopy
litllejoy
Alex
Snoes
sterremaan
Tania
TukTuk
luenca
Rush
Paper Crown
Rose
40 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Help Sterremaan de winter door!
Leuk om te horen! Ik denk dat Sterremaan hier erg mee geholpen is!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Rose schreef:Sorry door 2 drukke weken (en weekenden) is het er bij ingeschoten om hier een update te doen!
Ondertussen heb ik al het geld ontvangen, ook zijn er al boodschappen gedaan en maandag ga ik de laatste boodschappen halen en het pakket versturen!
Fijn om een update te horen! Maak je foto's van het pakket en een lijstje wat er allemaal in zit? Vind ik wel leuk om te weten Overigs snap ik wel als je die pas plaatst nadat Sterremaan het ontvangen heeft.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Allemaal,
Afgelopen vrijdag kwam er een grote doos met de post. De postbode was zo lief om hem bij mij neer te zetten. En samen met behulp van de ADl hebben we de gehele doos uitgepakt. Meiden onwijs bedankt. Elke avond als de kaarsjes aan gaan, dan moet ik aan jullie denken. En Storm wilde jullie ook even apart bedanken met, een foto hij is zo blij met zijn speeltjes. En zijn lekkere snoepjes.
Echt dames onwijs bedankt, ik kan eigenlijk helemaal niet omschrijven hoe groot mijn dank is.
Om jullie een kijkje te geven hier een foto,
Als een warme deken streek het over mij heen,
daar was de enorme yes zon die verscheen,
Iets wat niemand hoefte te doen,
Werd opgepakt en gedaan,
En hiervoor liet ik wel even een enkele traan.
Het warme gevoel dat jullie mij geven.
Neem ik voor altijd mee in mijn leven.
Mijn dank is dan ook veel te groot voor eigenlijk een paar simpele woorden
Of slechts geschreven in een lied met enkele acoorden.
Het is dan ook gewoon niet echt uit te drukken,
En dat gaat mij ook niet lukken
Dus het welgemeende woord dank jullie wel, uit een warm hart,
Is wat ik jullie kan geven,
Dank jullie wel!.
Sterremaan en Storm
Sterremaan, wat fijn dat je er blij mee bent en hoop, ondanks mijn eerdere vraagtekens bij de actie, dat je er mee geholpen bent. De rest van het geld gebruik je om zelf verse boodschappen te (laten) doen? Fijn ook om te lezen dat er ook iemand is die naar de problemen met instanties kijkt.
Zelfs aan Storm is gedacht
Zelfs aan Storm is gedacht
Gast- Gast
Rush schreef:Ik kan me niet voorstellen dat heel wat mensen op dit forum van €50 per MAAND boodschappen moeten doen.Smikkell schreef:Lief dit topic, maar zo weinig is dat toch niet? Denk dat er heel wat mensen op dit forum van dat bedrag of minder leven. Of ben ik nu en zeur?
Maar zij is toch alleen, dan kan je dat makkelijk redden hoor.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Ik kan me niet voorstellen dat heel wat mensen op dit forum van €50 per MAAND boodschappen moeten doen.Smikkell schreef:Lief dit topic, maar zo weinig is dat toch niet? Denk dat er heel wat mensen op dit forum van dat bedrag of minder leven. Of ben ik nu en zeur?
Makkelijk? Ik zou het best wel 1 of 2 maandjes volhouden, maar langer niet hoor! Verse groenten zijn hartstikke duur! ik ben denk ik al wel 50 euro per maand kwijt aan alleen groente.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Van 50 euro per maand? Dat is nog geen 1,5 euro per dag voor ontbijt, lunch en avondeten? Knap als je dat red! Beetje kort door de bocht je reactie cl!
Misschien als je alleen droog brood eet en kwa avond eten alleen aardappelen en een half blikje groente per ofzo, en verder alleen water drinken.. Ja dan is het wel te doen ja!
Misschien als je alleen droog brood eet en kwa avond eten alleen aardappelen en een half blikje groente per ofzo, en verder alleen water drinken.. Ja dan is het wel te doen ja!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Ik kan me niet voorstellen dat heel wat mensen op dit forum van €50 per MAAND boodschappen moeten doen.Smikkell schreef:Lief dit topic, maar zo weinig is dat toch niet? Denk dat er heel wat mensen op dit forum van dat bedrag of minder leven. Of ben ik nu en zeur?
Haha CBL jij bent wereldvreemd. Dat is dus €1,61 per dag wat ze aan boodschappen kan besteden. Dus tenzij je elke dag brood met pindakaas en 's avonds alleen gekookte witte sausloze rijst/pasta eet red je 't niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat fijn Sterremaan dat het pakketje is bezorgd! Lief dat er ook aan Storm is gedacht
Gast- Gast
@Sterremaan, Fijn dat jullie er zo blij mee zijn (en natuurlijk lief van de postbode dat hij het naar binnen wou brengen!)! Ik wist niet zeker of Storm wel zulke speeltjes mocht hebben omdat hij toch een ´andere´ hond is maar gelukkig is dat geen probleem. Ik hoop dat de kaart die ik los verstuurd heb ook gewoon is aangekomen.
Aangezien het pakket nu binnen is gekomen kan ik ook een wat inhoudelijke update geven. (foto hoeft al niet meer )
In totaal is er een kleine €50,- binnen gekomen, daarvan heb ik €25 apart gehouden voor de verse/vlees producten.
Zelf had ik als verrassing nog de speeltjes, koekjes/snoepjes voor de hond en 3 kaarsen erbij gedaan. En de verzendkosten heb ik ook op mijn rekening genomen zodat er zoveel mogelijk voor Sterremaan over zou blijven!
Ook ben ik heel blij dat de pakketbezorger het voor Sterremaan naar binnen heeft willen brengen want het gehele pakket kwam op bijna 18 kilo uit
Aangezien het pakket nu binnen is gekomen kan ik ook een wat inhoudelijke update geven. (foto hoeft al niet meer )
In totaal is er een kleine €50,- binnen gekomen, daarvan heb ik €25 apart gehouden voor de verse/vlees producten.
Zelf had ik als verrassing nog de speeltjes, koekjes/snoepjes voor de hond en 3 kaarsen erbij gedaan. En de verzendkosten heb ik ook op mijn rekening genomen zodat er zoveel mogelijk voor Sterremaan over zou blijven!
Ook ben ik heel blij dat de pakketbezorger het voor Sterremaan naar binnen heeft willen brengen want het gehele pakket kwam op bijna 18 kilo uit
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wat leuk dat er zoveel gekocht is voor Sterremaan (en Storm ook natuurlijk)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha Rose, ik lees je bericht nu pas. 18 kilo!!!
Geweldig hoor! Hopelijk smaakt het allemaal!
Geweldig hoor! Hopelijk smaakt het allemaal!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Even een update namens Sterremaan.
Van het geld dat ze van de inzamelingsactie hier heeft gekregen, heeft ze vlees en veel groente en fruit gekocht. Ze heeft nog wat geld over en vindt het erg fijn om nu eens wat achter de hand te hebben!
Achter de schermen heb ik wat dingen voor haar uitgezocht en haar wat tips en advies gegeven. Inmiddels heeft ze haar 1e voedselpakket van de voedselbank ontvangen! Zij dacht er geen te kunnen krijgen, omdat meestal de uitkeringsinstantie deze aanvraagt en ze daarmee een soort conflict heeft. Maar ook andere instanties kunnen het voedselpakket aanvragen en dit is inmiddels succesvol gebeurd!
Verder is ze in overleg over de huursubsidie (die ze niet krijgt) en ook dit lijkt de goede kant op te gaan.
Van het geld dat ze van de inzamelingsactie hier heeft gekregen, heeft ze vlees en veel groente en fruit gekocht. Ze heeft nog wat geld over en vindt het erg fijn om nu eens wat achter de hand te hebben!
Achter de schermen heb ik wat dingen voor haar uitgezocht en haar wat tips en advies gegeven. Inmiddels heeft ze haar 1e voedselpakket van de voedselbank ontvangen! Zij dacht er geen te kunnen krijgen, omdat meestal de uitkeringsinstantie deze aanvraagt en ze daarmee een soort conflict heeft. Maar ook andere instanties kunnen het voedselpakket aanvragen en dit is inmiddels succesvol gebeurd!
Verder is ze in overleg over de huursubsidie (die ze niet krijgt) en ook dit lijkt de goede kant op te gaan.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Wat een fijn nieuws om te lezen. Scheelt toch alweer dat ze een voedselpakket kan krijgen en als ze ook nog eens huursubsidie zou kunnen krijgen, zal haar maandelijks budget wel weer flink omhoog gaan. Maar zolang ze dat nog niet heeft, kan ze nog gebruik maken van het geld wat er hier voor haar is ingezameld.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat super zeg Zininzon!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Super nieuws!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het is winter;Welke maaltijd mag deze winter niet ontbreken?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Sterremaan is jarig!
» Hieperdepiep voor Sterremaan!
» sterremaan!!
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Sterremaan is jarig!
» Hieperdepiep voor Sterremaan!
» sterremaan!!
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: