Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help Sterremaan de winter door!

+36
bolus26
Atelier Madame
Antibes
Sarah1985
girli
Ibbeltje
Gompycat
_Lacey_
Bisq
Gizmo
Isis
MissD
Funk
Caro
studiebol
_Lana_
Bliss
Rovine
Melis_je
Lynn_
Susan
Curious
Lejow
Blair
Bazinga
Snoopy
litllejoy
Alex
Snoes
sterremaan
Tania
TukTuk
luenca
Rush
Paper Crown
Rose
40 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 Empty Re: Help Sterremaan de winter door!

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 9:50

Susan schreef:Wat leuk dat meerdere moeders de tweelingdraagzak gebruiken. Ik weet nog dat ik heel erg in de stress zat omdat het pakketje niet op tijd kwam, ik had de draagzak besteld bij een Spaanse webshop. Gelukkig is het goed gekomen.
En ik had toch heel veel tweelingsites bekeken en nog nooit de draagzak gezien! Was echt een verrassing.

Het is alweer bijna 14 maanden geleden... :O

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 Empty Re: Help Sterremaan de winter door!

Bericht  _Lana_ wo 12 sep 2012 - 14:40

Stofzuiger schreef:
_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:Het gaat ook om het gebaar vind ik.

De tweelingdraagzak is nu al bij de 3e forum- tweelingmoeder, dat is toch geweldig I love you

Ik heb geen tweelingdraagzak gezien hoor?? :P .
Ik vind het wel een hele leuke actie. Sterremaan heeft het natuurlijk niet alleen heel erg krap, ze heeft het ook qua gezondheid heel zwaar.
toen was tie bij Studie, jullie zijn rond dezelfde tijd bevallen. Helaas... Nu is de draagzak bij Charlie.

Dat snap ik hoor. Jammer, want ik had het echt zo geweldig gevonden! Ik kan er echt maar heel weinig vinden. Wel heel leuk dat de draagzak zo doorgaat, zo hebben meer mensen er plezier van.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Rose wo 12 sep 2012 - 19:44

Ik had gisteravond het eerste geld al op de rekening staan! Dank jullie wel dames! Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  studiebol do 13 sep 2012 - 1:21

_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:
_Lana_ schreef:

De tweelingdraagzak is nu al bij de 3e forum- tweelingmoeder, dat is toch geweldig I love you

Ik heb geen tweelingdraagzak gezien hoor?? Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 253468018 .
Ik vind het wel een hele leuke actie. Sterremaan heeft het natuurlijk niet alleen heel erg krap, ze heeft het ook qua gezondheid heel zwaar.
toen was tie bij Studie, jullie zijn rond dezelfde tijd bevallen. Helaas... Nu is de draagzak bij Charlie.

Dat snap ik hoor. Jammer, want ik had het echt zo geweldig gevonden! Ik kan er echt maar heel weinig vinden. Wel heel leuk dat de draagzak zo doorgaat, zo hebben meer mensen er plezier van.

Jaa ik had hem toen! En nu heeft Charlie hem idd!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro do 13 sep 2012 - 9:38

Ik vind het geweldig dat er voor Sterremaan een actie is opgezet. Als íemand het verdient, is zij het. Zij is zo lief, zo zorgzaam, zo enorm optimistisch en daarnaast: gewoon écht ziek (sorry meis).

Een tijd geleden speelde ik het met idee om een actie op te zetten voor een tablet. Ze gaf toen aan dat dat haar kon helpen... ik kreeg het alleen niet voor elkaar met mijn eigen omstandigheden (papa ziek, scheiding) om dat voor elkaar te krijgen.

Boodschappen zijn een echte eerste levensbehoeften en ik snap dat daaraan eerder gedacht wordt! Super! Voor iemand die al zoveel zorgen heeft, zou ook nog financiele ellende niet erbij moeten komen. En ja, dan vind ik eerder dat mijn geld naar Sterremaan + haar gezondheid kan gaan dan andere materiele dingen. Sorry. Ik wil niemand beledigen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Funk do 13 sep 2012 - 21:19

Sterremaan,.ik ben niet heel actief qua post maar zit al jaren op het yesforum. Je woont in V toch? Dicht bij A.? Ik werk achter A. en wil regelmatig eten bij je brengen of je helpen met andere dingen? Maakt me niks uit mey wat, als je er maar mee geholpen bent. Als je dit wilt hoor ik het wel. Hele goede actie meiden. Qua geld kan ik helaas niet structureel iets betekenen. Maar qua tijd/helpen misschien wel?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 22:11

studiebol schreef:
_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:
_Lana_ schreef:

Ik heb geen tweelingdraagzak gezien hoor?? Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 253468018 .

Jaa ik had hem toen! En nu heeft Charlie hem idd!

Ik heb hem inderdaad, ik moet eens een foto maken en posten!

Gast
Gast

Bericht  Susan do 13 sep 2012 - 22:16

Caro schreef:Ik vind het geweldig dat er voor Sterremaan een actie is opgezet. Als íemand het verdient, is zij het. Zij is zo lief, zo zorgzaam, zo enorm optimistisch en daarnaast: gewoon écht ziek (sorry meis).

Een tijd geleden speelde ik het met idee om een actie op te zetten voor een tablet. Ze gaf toen aan dat dat haar kon helpen... ik kreeg het alleen niet voor elkaar met mijn eigen omstandigheden (papa ziek, scheiding) om dat voor elkaar te krijgen.

Boodschappen zijn een echte eerste levensbehoeften en ik snap dat daaraan eerder gedacht wordt! Super! Voor iemand die al zoveel zorgen heeft, zou ook nog financiele ellende niet erbij moeten komen. En ja, dan vind ik eerder dat mijn geld naar Sterremaan + haar gezondheid kan gaan dan andere materiele dingen. Sorry. Ik wil niemand beledigen..

Ik snap je bericht geloof ik niet helemaal, waarom zou iemand hier beledigd om zijn? Jij moet toch zelf weten wat je met je geld doet, net als dat anderen dat zelf moeten weten?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  litllejoy do 13 sep 2012 - 23:40

pippi schreef:Sterremaan,.ik ben niet heel actief qua post maar zit al jaren op het yesforum. Je woont in V toch? Dicht bij A.? Ik werk achter A. en wil regelmatig eten bij je brengen of je helpen met andere dingen? Maakt me niks uit mey wat, als je er maar mee geholpen bent. Als je dit wilt hoor ik het wel. Hele goede actie meiden. Qua geld kan ik helaas niet structureel iets betekenen. Maar qua tijd/helpen misschien wel?

Dit vind ik echt lief!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  MissD do 13 sep 2012 - 23:45

litllejoy schreef:
pippi schreef:Sterremaan,.ik ben niet heel actief qua post maar zit al jaren op het yesforum. Je woont in V toch? Dicht bij A.? Ik werk achter A. en wil regelmatig eten bij je brengen of je helpen met andere dingen? Maakt me niks uit mey wat, als je er maar mee geholpen bent. Als je dit wilt hoor ik het wel. Hele goede actie meiden. Qua geld kan ik helaas niet structureel iets betekenen. Maar qua tijd/helpen misschien wel?

Dit vind ik echt lief!

Sluit ik mij helemaal bij aan!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 8:06

MissD schreef:
litllejoy schreef:

Dit vind ik echt lief!

Sluit ik mij helemaal bij aan!

ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 15 sep 2012 - 23:03

Is er duidelijk waar het mis gaat qua instanties etc? Ik wil dit anders wel eens met haar proberen uit te zoeken. Daar is ze op de langere termijn wat meer mee geholpen.

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Isis zo 16 sep 2012 - 0:41

Zininzon schreef:Is er duidelijk waar het mis gaat qua instanties etc? Ik wil dit anders wel eens met haar proberen uit te zoeken. Daar is ze op de langere termijn wat meer mee geholpen.

Ik zou dit ook wel voor je willen doen maar dat lijkt me weinig nuttig aangezien ik als MW in België woon en werk. Jij bent ook MW'er he, Zininzon? Lijkt me een goed aanbod!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Gizmo zo 16 sep 2012 - 0:45

Ik had het in een ander topic ook al geopperd, maar wellicht heeft Sterremaan dat niet gelezen. Maar kan ze niet bij de Voedselbank terecht? Nu is daar komen voor haar wel lastig, maar wellicht dat we haar daarmee kunnen helpen? (Welke regio woont ze?)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Zininzon zo 16 sep 2012 - 0:49

Ik las ergens dat er door fouten dingen niet goed lopen of niet kunnen worden gestart en daarbij ging het ook over de Voedselbank. Volgens mij heeft ze daar gewoon recht op en ik snap ook niet zo heel goed wat daar 'fout' aan kan gaan. Voedselbank staat los van andere dingen, in ieder geval hier wel.

@ Isis: ik ben inderdaad MW-er.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Rose zo 16 sep 2012 - 0:56

Voor de meiden die aanbieden om Sterremaan eventueel met uitzoeken te willen/kunnen helpen:
Misschien kunnen jullie haar een PM er over sturen? Ik weet namelijk dat ze wat afstand van dit topic houd en dus er een kans is dat ze jullie hulp niet leest.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zininzon zo 16 sep 2012 - 7:08

Rose schreef:Voor de meiden die aanbieden om Sterremaan eventueel met uitzoeken te willen/kunnen helpen:
Misschien kunnen jullie haar een PM er over sturen? Ik weet namelijk dat ze wat afstand van dit topic houd en dus er een kans is dat ze jullie hulp niet leest.

Zal ik doen, goed idee
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Rose zo 16 sep 2012 - 23:35

Nog meer meiden die Sterremaan willen helpen? Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 2474380249
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bisq ma 17 sep 2012 - 2:10

Wat een super lief idee om Sterremaan te helpen, op welke manier dan ook. Zelf kan ik helaas niet mee doen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Zininzon ma 17 sep 2012 - 2:54

Sterremaan en ik hebben inmiddels achter de schermen contact, ik hoop dat ik wat voor haar kan betekenen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Rose vr 21 sep 2012 - 1:20

Zijn er nog meiden die mee willen doen? Of meiden die het geld nog over moeten maken?

Dit weekend ga ik alvast wat boodschappen halen, zodat Sterremaan zo snel mogelijk haar pakket kan krijgen, en het geld wat dan nog binnenkomt (moet komen) is dan voor verse/vlees producten Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 561177
Help Sterremaan de winter door! - Pagina 4 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ vr 21 sep 2012 - 2:37

Ik wil ook wel wat voor haar doen. Woon dicht bij haar in de buurt.
Ben alleen wel erg druk met mijn nieuwe studie, maar alle beetjes helpen, niet waar?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gompycat vr 21 sep 2012 - 6:58

Ik gooi misschien een gigantische knuppel in het hoenderhok maar wat ik raar vind is dat Sterremaan een aantal jaar terug een flink smartengeldbedrag heeft gekregen en ze nu ineens op zwart zaad zit.

En dat smartengeld was echt geen dagdroom. Dus waar is dat geld nu? Ik snap best dat er soms bij instanties dingen fout gaan. Maar smartengeld op een rekening hebben staan en hier zielig doen over geen geld hebben valt bij mij flink verkeerd. Evil or Very Mad

Gompycat
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 21-09-12

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 7:00

:O En wie ben jij die dat ineens komt verkondigen???
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gompycat vr 21 sep 2012 - 7:01

Iemand die haar ook al jaren kent.

Gompycat
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 21-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: