Help Sterremaan de winter door!
+36
bolus26
Atelier Madame
Antibes
Sarah1985
girli
Ibbeltje
Gompycat
_Lacey_
Bisq
Gizmo
Isis
MissD
Funk
Caro
studiebol
_Lana_
Bliss
Rovine
Melis_je
Lynn_
Susan
Curious
Lejow
Blair
Bazinga
Snoopy
litllejoy
Alex
Snoes
sterremaan
Tania
TukTuk
luenca
Rush
Paper Crown
Rose
40 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Help Sterremaan de winter door!
Hmm, raar verhaal...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ik denk dat je veel kosten hebt met medicijnen/ambulance etc die niet vergoed worden, dus kan me zomaar voorstellen als dat ontzettend veel geld voor haar kost/heeft gekost waardoor ze gewoon (bijna) niks overhoud.
Gast- Gast
Gompycat schreef:Iemand die haar ook al jaren kent.
Kom je hier al langer? Of ben je ook echt nieuw?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb ook niemand zien typen dat Sterremaan op zwart zaad zit.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Beetje jammer om dat hier zo uit het niets te komen verkondigen.
Gast- Gast
Ik heb wat inzicht in haar financiën gekregen en ga daar niet letterlijk wat over noemen, maar ze heeft recht op voedselhulp en dat heeft ze heus niet zomaar... Waarom denk je dat ze dat smartengeld heeft gehad, om daar van op vakantie te gaan en een sauna in de tuin te bouwen?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Sterremaan klaagt helemaal niet, ze reageerde in een topic wat over bugetten ging. Mag ze dan maar niet reageren omdat ze toevallig een klein budget heeft?
Ze heeft niet om deze actie gevraagd en niemand is verplicht om geld te geven dus ik zie het probleem niet zo. Wat ze met haar geld doet of heeft gedaan is haar eigen zaak. En als mensen haar een beetje willen steunen dan is dat voor haar vast heel fijn. Als je dat niet nodig vindt doe je lekker niet mee.
Ze heeft niet om deze actie gevraagd en niemand is verplicht om geld te geven dus ik zie het probleem niet zo. Wat ze met haar geld doet of heeft gedaan is haar eigen zaak. En als mensen haar een beetje willen steunen dan is dat voor haar vast heel fijn. Als je dat niet nodig vindt doe je lekker niet mee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
waarvan zou sterremaan smartengeld gekregen hebben ? raar verhaal dat iemand dat ineens verkondigt onder een nieuwe naam
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik vraag me altijd af wat mensen dan willen met zo'n post.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Volgens mij heeft ze dat destijds toch verteld? Jaren geleden? Maar dat is járen geleden... Ik kan me voorstellen, dat door alle zorg, zoiets niet staat rente te trekken op een spaarrekening.
Gast- Gast
Gompycat schreef:Ik gooi misschien een gigantische knuppel in het hoenderhok maar wat ik raar vind is dat Sterremaan een aantal jaar terug een flink smartengeldbedrag heeft gekregen en ze nu ineens op zwart zaad zit.
En dat smartengeld was echt geen dagdroom. Dus waar is dat geld nu? Ik snap best dat er soms bij instanties dingen fout gaan. Maar smartengeld op een rekening hebben staan en hier zielig doen over geen geld hebben valt bij mij flink verkeerd.
Aaargh alles in mij wil jou nu een stomme kut noemen!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat een nare opmerking. Het feit dat ze smartengeld gekregen heeft, betekent absoluut niet dat ze ergens zit te rentenieren. Wie weet heeft zo voor ze dat geld kreeg al enorm veel kosten gemaakt en ik kan me goed voorstellen dat haar situatie erg veel geld kost aan bijv. ambulancevervoer of broodnodige verbouwingen in haar huis voor aanpassingen die ook niet allemaal vergoed worden.
Maar los daarvan, denk ik absoluut niet dat Sterremaan van ons zou willen profiteren en ik kan me erg boos maken om zo'n beschuldiging te maken naar een fantastisch persoon als zij.
Maar los daarvan, denk ik absoluut niet dat Sterremaan van ons zou willen profiteren en ik kan me erg boos maken om zo'n beschuldiging te maken naar een fantastisch persoon als zij.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Tris schreef:Gompycat schreef:Ik gooi misschien een gigantische knuppel in het hoenderhok maar wat ik raar vind is dat Sterremaan een aantal jaar terug een flink smartengeldbedrag heeft gekregen en ze nu ineens op zwart zaad zit.
En dat smartengeld was echt geen dagdroom. Dus waar is dat geld nu? Ik snap best dat er soms bij instanties dingen fout gaan. Maar smartengeld op een rekening hebben staan en hier zielig doen over geen geld hebben valt bij mij flink verkeerd.
Aaargh alles in mij wil jou nu een stomme kut noemen!
Nou, wat let je?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nee, ik ga me niet verlagen
Bazinga- Ratel
Een stommeGompycat schreef:Iemand die haar ook al jaren kent.
sorry ik doe het werk voor Tris even.. ik ken sterremaan niet goed, iig alleen van de post en een enkel pm-etje. Maar ik geloof in haar oprechtheid en vind het super dat er forumsters zijn die op deze manier een steuntje in de rug willen geven.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
weg is het bericht dank je zin in zon
Laatst aangepast door sterremaan op vr 21 sep 2012 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Ach meis, je hoeft je helemaal niet te verantwoorden. Laat Copycat lekker.
Waarschijnlijk een oude forummer, die het kennelijk alleen onder een nieuwe naam durft te melden. En wat meldt ze? Dat er ooit geld was? De situatie is nu anders. Helaas.
Waarschijnlijk een oude forummer, die het kennelijk alleen onder een nieuwe naam durft te melden. En wat meldt ze? Dat er ooit geld was? De situatie is nu anders. Helaas.
Gast- Gast
Ahh Sterremaantje! Niet verantwoorden, laat lullen! 't Is gewoon een stomme vagina.
Bazinga- Ratel
Nee joh, ik ga helemaal niets over jouw situatie vertellen, daar heeft zij helemaal 0,0 mee te maken!!!
Als ik jou was zou ik die bedragen allemaal weer weg halen, want het is niet nodig om je te verantwoorden. Wat ik al via pm heb gezegd: ik had niet het idee dat jij er een potje van had gemaakt en volgens mij geloven de meeste mensen jou. Jammer dat er iemand anoniem zijn zegje moet doen en twijfels moet uiten. Zij had beter zelf om inzicht in je financiën kunnen vragen als er twijfels over waren.
Als ik jou was zou ik die bedragen allemaal weer weg halen, want het is niet nodig om je te verantwoorden. Wat ik al via pm heb gezegd: ik had niet het idee dat jij er een potje van had gemaakt en volgens mij geloven de meeste mensen jou. Jammer dat er iemand anoniem zijn zegje moet doen en twijfels moet uiten. Zij had beter zelf om inzicht in je financiën kunnen vragen als er twijfels over waren.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Niks van aantrekken hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er al iets gedaan is voor Sterremaan?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Voor zover ik weet zou Rose vorige week inkopen doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben ook benieuwd wat er van gekocht is, en welk bedrag uiteindelijk nog opgehaald is!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik vind het stiekem best jammer dat hier geen update over het verloop van de actie wordt gegeven. De meiden die gedoneerd hebben willen waarschijnlijk graag weten wat er met hun donatie gebeurd is..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Sorry door 2 drukke weken (en weekenden) is het er bij ingeschoten om hier een update te doen!
Ondertussen heb ik al het geld ontvangen, ook zijn er al boodschappen gedaan en maandag ga ik de laatste boodschappen halen en het pakket versturen!
Ondertussen heb ik al het geld ontvangen, ook zijn er al boodschappen gedaan en maandag ga ik de laatste boodschappen halen en het pakket versturen!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het is winter;Welke maaltijd mag deze winter niet ontbreken?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Sterremaan is jarig!
» Hieperdepiep voor Sterremaan!
» sterremaan!!
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Sterremaan is jarig!
» Hieperdepiep voor Sterremaan!
» sterremaan!!
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: