Help Sterremaan de winter door!
+36
bolus26
Atelier Madame
Antibes
Sarah1985
girli
Ibbeltje
Gompycat
_Lacey_
Bisq
Gizmo
Isis
MissD
Funk
Caro
studiebol
_Lana_
Bliss
Rovine
Melis_je
Lynn_
Susan
Curious
Lejow
Blair
Bazinga
Snoopy
litllejoy
Alex
Snoes
sterremaan
Tania
TukTuk
luenca
Rush
Paper Crown
Rose
40 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Help Sterremaan de winter door!
mooi dat vind ik wel echt leuk!
geld vind ik zo mwa..vreemd.
Gast- Gast
Rroos schreef:mooi dat vind ik wel echt leuk!
Euhm voor boodschappen heb je geld nodig?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Rroos schreef:mooi dat vind ik wel echt leuk!
Euhm voor boodschappen heb je geld nodig?
sorry is mijn mening vind het gewoon niet leuk om echt geld aan iemand te gaan doneren om de winter door te helpen een product of een cadeau wel.
Maar succes met de actie.
Gast- Gast
Rroos schreef:mooi dat vind ik wel echt leuk!
Dus als jij in die situatie zou zitten, zou je het vreemd/niet leuk vinden als lieve mensen jou een geldbedrag zouden sturen? Ik vind het juist een mooi gebaar.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:Rroos schreef:mooi dat vind ik wel echt leuk!
Dus als jij in die situatie zou zitten, zou je het vreemd/niet leuk vinden als lieve mensen jou een geldbedrag zouden sturen?
nee zou ik niet leuk vinden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het niet lief vind dat jullie dit voor sterremaan doen. Ik vind een andere vorm dan geld gewoon veel beter. Maar ik hou erover op het is lief van jullie en succes ermee.
Gast- Gast
Ik kon eigenlijk toch ook zonder de cadeau's na B's geboorte. Roodkapje ook.
Stofzuiger kon ook zonder haar tweelingdrager. Het gaat er toch niet om of je mét of zónder iets kunt?
Het gaat er om dat mensen iets liefs willen doen voor een ander. Wil je mee doen, doe je mee. wil je dat niet, doe je het niet, lijkt me logisch.
Al sluit ik me voor deze actie wel aan bij wat Luce en Tris zeggen!
Stofzuiger kon ook zonder haar tweelingdrager. Het gaat er toch niet om of je mét of zónder iets kunt?
Het gaat er om dat mensen iets liefs willen doen voor een ander. Wil je mee doen, doe je mee. wil je dat niet, doe je het niet, lijkt me logisch.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik kon eigenlijk toch ook zonder de cadeau's na B's geboorte. Roodkapje ook.
+1
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Het gaat ook om het gebaar vind ik.
De tweelingdraagzak is nu al bij de 3e forum- tweelingmoeder, dat is toch geweldig
De tweelingdraagzak is nu al bij de 3e forum- tweelingmoeder, dat is toch geweldig
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik kon eigenlijk toch ook zonder de cadeau's na B's geboorte. Roodkapje ook.
Zo zie ik het ook, het is helaas geen structurele oplossing. Maar gewoon een aardigheidje om iemand een hart onder de riem te steken!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Rroos schreef:Babydoll schreef:Rroos schreef:mooi dat vind ik wel echt leuk!
Dus als jij in die situatie zou zitten, zou je het vreemd/niet leuk vinden als lieve mensen jou een geldbedrag zouden sturen?
nee zou ik niet leuk vinden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het niet lief vind dat jullie dit voor sterremaan doen. Ik vind een andere vorm dan geld gewoon veel beter. Maar ik hou erover op het is lief van jullie en succes ermee.
Het gaat in zo'n geval toch ook niet om leuk, maar om nuttig?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Goede actie! En natuurlijk zou een structurele oplossing veel fijner/beter zijn maar dit is toch een ontzettend mooi gebaar. Ik vind het jammer dat er (door sommige) zo gereageerd wordt. Als je het niks vindt, hoef je toch ook niet te reageren.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Natuurlijk wil ik hieraan mee doen! Ik vind het schrijnend dat Sterremaan zo weinig per maand te besteden heeft. We kunnen haar hiermee enorm steunen. En wie weet worden de voorzieningen over een paar maanden weer beter voor haar, dus dan is het toch een fantastisch gebaar dat we haar in ieder geval de eerste paar maanden een handje helpen?
En ik begrijp de vergelijking met het Barbiehuis en de cadeautjes voor de moeders wel. Dat voelt gewoon anders. Dat zijn extra's. Dit is bijna een eerste levensbehoefte.
Dat betekent echt niet dat die cadeautjes en het Barbiehuis niet gegund zijn. Het is alleen met een andere gedachte.
En ik begrijp de vergelijking met het Barbiehuis en de cadeautjes voor de moeders wel. Dat voelt gewoon anders. Dat zijn extra's. Dit is bijna een eerste levensbehoefte.
Dat betekent echt niet dat die cadeautjes en het Barbiehuis niet gegund zijn. Het is alleen met een andere gedachte.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Is het niet leuk om met het geld een levensmiddelenpakket te maken? Met macaroni, shampoo, afbakstokbrood enz. Lijkt mij leuker om te geven dan een envelopje met geld
Ongetwijfeld leuker om te geven, maar is dat niet een beetje onhandig? Straks zitten er producten in waar Sterremaan geen behoefte aan heeft. Ik vind geld geven veel praktischer, zeker in deze situatie.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Zeker omdat ik dacht te lezen dat vooral groente het probleem is.Melis_je schreef:Razz_ schreef:Is het niet leuk om met het geld een levensmiddelenpakket te maken? Met macaroni, shampoo, afbakstokbrood enz. Lijkt mij leuker om te geven dan een envelopje met geld
Ongetwijfeld leuker om te geven, maar is dat niet een beetje onhandig? Straks zitten er producten in waar Sterremaan geen behoefte aan heeft. Ik vind geld geven veel praktischer, zeker in deze situatie.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zeker omdat ik dacht te lezen dat vooral groente het probleem is.
Groente en ik lees dat vlees ook een probleem is. Goede reden inderdaad.
Ik denk ook niet dat forummers echt bang hoeven te zijn dat Sterremaan met het bedrag aan de haal gaat en er wat anders van koopt, ze komt hier al jaren, ze is bijna het gezicht van het Yesforum.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Maar als de pasta al in huis is, is er geld over voor groente.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Waar woon je, sterremaan? Als dat op redelijke afstand is, dan kom ik graag af en toe eten voor je brengen.
Gast- Gast
Meiden ik wil het graag enigszins een verrassing houden voor Sterremaan wat ze precies krijgt maar er word zowel aan houdbare producten gedacht als aan verse producten en ook aan de wat duurdere producten.
Alles gebeurt in overleg met Sterremaan zodat ze ook alles kan/zal gaan gebruiken en dus niet voor haar onnodige dingen krijgt.
Alles gebeurt in overleg met Sterremaan zodat ze ook alles kan/zal gaan gebruiken en dus niet voor haar onnodige dingen krijgt.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik vind het een hele lieve actie. Zelf kan ik niet meedoen, omdat ik ongeveer hetzelfde overhoud per maand, omdat de APK van mijn auto er tussendoor piepte en deze in vier termijnen mag voldoen.
Er zijn ook cadeaubonnen van de Jumbo. Wellicht is dat een idee? Houdbare producten zijn natuurlijk ook goed, bijna net zo gezond tegenwoordig als verse groenten, maar met cadeaubonnen zou ze zelf groente kunnen inslaan per week? Dan kan ze ook lekker kiezen welke groente ze eet. Of vlees.
Er zijn ook cadeaubonnen van de Jumbo. Wellicht is dat een idee? Houdbare producten zijn natuurlijk ook goed, bijna net zo gezond tegenwoordig als verse groenten, maar met cadeaubonnen zou ze zelf groente kunnen inslaan per week? Dan kan ze ook lekker kiezen welke groente ze eet. Of vlees.
Gast- Gast
Mooie actie! Ik heb zelf moeite om rond te komen en sta alweer vet rood, dus ik sla hier even over, maar ik vind het een zeer goed initiatief en het is Sterremaan enorm gegund!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Super lieve en betrokken actie!!
Helaas kan ik ook niet meedoen, maar ik vind het echt geweldig dat jullie dit voor Sterremaan willen doen. Dat verdient ze ook echt.
Helaas kan ik ook niet meedoen, maar ik vind het echt geweldig dat jullie dit voor Sterremaan willen doen. Dat verdient ze ook echt.
Gast- Gast
Eens.Youandi schreef:
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het gaat ook om het gebaar vind ik.
Ik heb geen tweelingdraagzak gezien hoor?? .
Ik vind het wel een hele leuke actie. Sterremaan heeft het natuurlijk niet alleen heel erg krap, ze heeft het ook qua gezondheid heel zwaar.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
toen was tie bij Studie, jullie zijn rond dezelfde tijd bevallen. Helaas... Nu is de draagzak bij Charlie._Lana_ schreef:Stofzuiger schreef:Het gaat ook om het gebaar vind ik.
Ik heb geen tweelingdraagzak gezien hoor?? .
Ik vind het wel een hele leuke actie. Sterremaan heeft het natuurlijk niet alleen heel erg krap, ze heeft het ook qua gezondheid heel zwaar.
Gast- Gast
Wat leuk dat meerdere moeders de tweelingdraagzak gebruiken. Ik weet nog dat ik heel erg in de stress zat omdat het pakketje niet op tijd kwam, ik had de draagzak besteld bij een Spaanse webshop. Gelukkig is het goed gekomen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het is winter;Welke maaltijd mag deze winter niet ontbreken?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Sterremaan is jarig!
» Hieperdepiep voor Sterremaan!
» sterremaan!!
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Sterremaan is jarig!
» Hieperdepiep voor Sterremaan!
» sterremaan!!
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: