Kramp
+19
Mamsie
SarahKey
PiP
Katjing
Susan
smooch
Printje
Caroow
loesje
vlinder-19
Linda
Rose
Twellie
Liadan
Minx
Happydobby
Dora
Clapperdie
Paper Crown
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kramp
au dat doet zeker pijn! Ik had het ook heel vaak 's nachts. Hoefde op een gegeven moment alleen maar Links of Rechts te roepen en mijn man vloog naar die kuit Masseren en idd de tenen naar me toe en het was weer over. Maar vond dat echt een pijnlijk kwaal.
Ook vreselijk ja! Ik ben ook een meer schreeuwend wakker geworden bij de 1e. Mijn man stond meteen rechtop en dacht dat de bevalling was begonnen. Ik was pad 24 weken ofzo.
Maar idd het stuk zeep! Maar ze zeggen idd dat het komt door een tekort aan magnesium.
Succes ermee want het is heeel irri en doet flink zeer.
Maar idd het stuk zeep! Maar ze zeggen idd dat het komt door een tekort aan magnesium.
Succes ermee want het is heeel irri en doet flink zeer.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er al weken last van. Vaak 3 maal per nacht. Je doet er niks aan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Kalium of calcium/magnesium tekort. Bij dat laatste krijg je vaak last van restless legs. Maar bij kramp weet ik het niet zeker.
Bij restless legs helpt het heel goed door elke dag een bruistablet calcium/magnesium te nemen. Wellicht hier ook wel bij. Gewoon bij de drogist te halen.
Bij restless legs helpt het heel goed door elke dag een bruistablet calcium/magnesium te nemen. Wellicht hier ook wel bij. Gewoon bij de drogist te halen.
Gast- Gast
Zoals hier al is gezegd; Magnesium. Mijn moeder heeft altijd last van kramp in dr kuiten en tenen en sinds ze dat slikt is ze er helemaal vanaf. Kan je gewoon bij de drogist kopen
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Heel herkenbaar. Heb het ook eens zo erg gehad dat ik amper kon lopen die dag erna. Niet met je benen over elkaar gaan zitten hielp bij mij ook heel goed. Verder kan het een magnesium tekort zijn, maar die was al genoemd.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Hier hielp veel zuivel gebruiken
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen