Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

5 plaatsers

Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Zora do 29 maa 2012 - 18:12

Ik ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben gehad, en of ik eigenlijk een testje zou moeten doen, of de HA bellen smile

Normaal gesproken begint mijn menstruatie áltijd op woensdag, uiterlijk donderdag, als ik mijn stopweek heb (vanaf maandag). Nu voel ik me precies hetzelfde, dezelfde krampen etc, alleen geen menstruatie. Niks.

Ik heb het de laatste maand gigantisch druk gehad en ben behoorlijk gestresst, zit niet lekker in mijn vel. Misschien een reden? Na mijn laatste stopweek ben ik wel 1 dag te laat begonnen met een nieuwe strip. Vervolgens braaf 7 dagen extra veilig geweest, en verder ben ik altijd heel stipt met de pil...

Ik kan me herinneren dit ooit wel eens eerder gehad te hebben, maar weet het niet meer zeker.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Minx do 29 maa 2012 - 18:57

Heb je seks gehad?? Zo ja even testen. Zo nee zou ik nog even afwachten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 19:47

Ik had dit precies hetzelfde en toen bleek ik zwanger. Even testen dus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  slaatje do 29 maa 2012 - 21:00

Stress kan ook een oorzaak zijn hoor. Vooral als je nu wat angst hebt zwanger te zijn. Maar ik zou voor de zekerheid toch even een testje doen (die van kv zijn het meest gevoelig en het minst vals negatief) dan weet je het in ieder geval zeker.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 23:56

Ik word steeds minder ongesteld in de stopweek, soms helemaal niet. Ik ben niet zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  VanillaRose vr 30 maa 2012 - 0:00

Carrie schreef:Ik word steeds minder ongesteld in de stopweek, soms helemaal niet. Ik ben niet zwanger.

Ik heb dit ook, word steeds minder. Ben wel al lang aan de pil.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 0:29

Als ze gewoon 7 dagen veilig geweest is daarna is er toch niets aan de hand? Je kunt voor de zekerheid een testje doen, maar ik zou gewoon nog even wachten. Je hebt het weekend nog waarin je menstruatie zou kunnen beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Zora vr 30 maa 2012 - 5:39

Pfff, dit is echt zoooo niks voor mij haha Very Happy ik had echt niet gedacht serieus nog eens te moeten denken aan een test kopen een dezer jaren :p

Ik heb op de 7e dag (dus na 6 pillen na mijn stopweek volgens mij) seks gehad...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Zora vr 30 maa 2012 - 7:00

Maar eeh (voel me wel wat dom nu nerd ) als je de pil slikt dan ben je in je stopweek toch niet écht ongesteld, maar een soort schijnongesteld? Maar ondanks dat zegt het dus net zoveel over eventueel zwanger zijn dan als je niet aan de pil zou zijn?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 7:50

Zora schreef:Maar eeh (voel me wel wat dom nu Niet ongesteld in stopweek, wel kramp 827601 ) als je de pil slikt dan ben je in je stopweek toch niet écht ongesteld, maar een soort schijnongesteld? Maar ondanks dat zegt het dus net zoveel over eventueel zwanger zijn dan als je niet aan de pil zou zijn?

Klopt, daarom komen sommige vrouwen er pas laat achter dat ze zwanger zijn omdat ze nog wel bloedingen hebben (die dus inderdaad geen menstruatie zijn, maar een opgewekte bloeding). Maar dat wil dus niet zeggen dat je nu niet zwanger kunt zijn. Bij het merendeel stopt de bloeding (ook de opgewekte) bij een zwangerschap. Al lijkt het me stug, want je hebt dus de 7e dag wel seks gehad maar met condoom? Ik zou het nog even afwachten en als het na je stopweek nog niet gestart is even een testje doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Zora za 31 maa 2012 - 8:05

Nee, de 7e dag zonder condoom smile Op de dag dat het veilig zou moeten zijn dus, maar wel voordat ik de 7e pil zou nemen :s Na de 7e dag zou het volgens de bijsluiter weer helemaal veilig moeten zijn. Er gebeurt nog weinig, maar ik vind het zo gek dat ik wel dezelfde krampen heb! Anyway, als er morgen niks gebeurt, toch maar even een testje.

Djeeees, een testje....
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:22

Haha, ik heb geloof ik al 5 of 6 keer een test gedaan 'voor de zekerheid'. Tsja, je zal toch maar bang zijn dat je zwanger bent...
Maar als ik het zo lees (en goed begrijp) denk ik niet dat de kans groot is dat je zwanger bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Zora za 31 maa 2012 - 10:15

De kans lijkt mij ook nihil idd, maar goed smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Vanilla Queen za 31 maa 2012 - 10:54

De ene keer ben ik in de stopweek zwaar "ongesteld" de andere keer in de stopweek kwam er.... niks.
Om zekerheid te krijgen voor jezelf is idd ff een testje te doen. In het begin raakte ik er best van in paniek, helpppp het zal toch niet...
smile maar iedere keer viel het mee. Bij mij is het iedere keer verschillend. Maar kan me voorstellen dat wanneer het bij jou afwijkt van het "normale" dat je je ff zorgen maakt. Wink
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Zora ma 2 apr 2012 - 1:01

Net getest: niet zwanger. Phieuw! Vriend en ik werden toch wel even erg zenuwachtig, hangend boven dat testje...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 1:12

Toch fijn om dat even te checken. Wie weet krijg je later nog wel een doorbraakbloeding ofzo, is t gewoon even ontregeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet ongesteld in stopweek, wel kramp Empty Re: Niet ongesteld in stopweek, wel kramp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum