Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

+9
Teddyaapje
Zininzon
Zonnetje
sanne-84
Parisienne
Printje
Snoes
mzcharlotte
Susan
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 22:56

Nee een miskraam kan het niet zijn geweest. Ik ben altijd vrij hevig ongesteld de eerste dagen en ik heb verder niks gezien of gevoeld wat op een miskraam kan duiden eigenlijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Happinaz ma 10 sep 2012 - 22:57

Razz_ schreef:Nee een miskraam kan het niet zijn geweest. Ik ben altijd vrij hevig ongesteld de eerste dagen en ik heb verder niks gezien of gevoeld wat op een miskraam kan duiden eigenlijk

Gelukkig maar!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 2:38

AngelNyn schreef:
Dropdraakje schreef:
AngelNyn schreef:
Teddyaapje schreef:Hoelang slik je de melatonine? Ik heb er geen verstand of ervaring mee maar misschien is dit wel een bijwerking die het bij jou geeft? Ik ben het ook niet echt eens met dat t allemaal geen kwaad kan omdat t natuurlijk is...dat zijn tabak en cannabis bijv. ook.

Het zou heel goed kunnen dat je onbewust meer stress hebt aant zwanger willen worden en aan de verkoop van jullie woning dan wat je zelf in de gaten hebt.

Melatonine is een hormoon dat in je hersenen aangemaakt wordt, dat is wel iets anders als wiet of tabak..
Het zorgt er voor dat je moe wordt etc ( het regelt in feite je dag/nacht ritme) en het kan zijn dat het hormoon te weinig aangemaakt wordt waardoor je dus slechter / veel later inslaapt.
Ja dat begrijp ik wel. Weet wat melatoine doet. Ik begrijp alleen niet wat de link is tussen een stof wat je zelf aanmaakt en tabak en canabis, vind de vergelijking een beetje scheef, sorry!

Huh ik snap je reactie niet? :P Ik vind het juist ook een hele rare vergelijking, en legde Teddyaapje juist uit wat Melatonine is en dat het een rare vergelijking is? :P

Ja nu zie ik waarom? Dacht dat je mij quote? Ik zat vanaf mijn telefoon te kijken en dat is soms onduidelijk te zien Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 2:40

Hoe voel je je vandaag, Razz? Kun je de dag een beetje doorkomen? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Annemie di 11 sep 2012 - 3:21

.


Laatst aangepast door Annemie op za 27 okt 2012 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Teddyaapje di 11 sep 2012 - 5:00

Ik reageerde op de reactie van iemand dat melatonine geen kwaad kon omdat t een natuurlijke stof is en dus geen kwaad kan. Er stond niet bij dat t een lichaamseigenstof is.

Nu ik dit weet ben ik t er nog steeds niet mee eens dat t geen kwaad kan. Door dit soort dingen in te nemen maak je je lichaam 'lui'. Het hoeft niet meer aangemaakt te worden want je krijgt het al binnen. Je kunt beter ervoor zorgen dat je lichaam op de juistr manier wordt aangestuurd zodat t lichaam zelf de melatonine aanmaakt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 5:42

Teddyappje met al het respect maar verdiep je eerst in onderwerpen voordat je iets roept. Als je ergens een tekort van hebt, hoe kan het lichaam er zelf voor zorgen dat het op de juiste manier aanstuurt? Zoiets gaat niet (altijd) automatisch bij een tekort? Bij een vitaminetekort kan je het oplossen door genoeg van de schijf van 5 te eten. Denk eens aan diabetes of in dit geval melatoine dat is zonder medicatie niet aan te vullen. Van bepaalde medicatie kan het lichaam idd 'lui' worden maar soms is 'luiheid' niet zo makkelijk op te lossen als je denkt smile



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Teddyaapje di 11 sep 2012 - 7:22

Ik heb volgens mij nergens gezegd dat dat makkelijk is en dat dat vanzelf zou gaan. Helaas werkt de reguliere gezondheidszorg in NL niet op deze manier. Overigens vind ik niet veel respect komen uit de opmerking dat ik maar gewoon iets roep. Ik weet echt wel waar ik het over heb. Misschien niet mbt melatonine maar wel met de werking van t menselijk lichaam.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:27

Annemie schreef:Kan het niet komen van het stoppen met de pil? Sinds dat ik namelijk gestopt ben met de pil voel ik me precies hetzelfde zoals jij omschrijft, veel moe, slecht slapen,snel geirriteerd, chagerijnig enz.. Of was jij niet aan de pil?

Jawel maar ik slik als sinds Januari geen pil meer dus daar kan het niet aan liggen

@Dropdraakje, lief dat je er naar vraagt! Vandaag had ik echt een klote dag en ben heel de dag lekker met S. binnen gebleven. S. heeft vannacht nauwlijks geslapen en wij dus ook dus mijn humeur was vandaag echt beneden pijl. Gelukkig merk S. bijna niks aan me. We hebben lekker samen gespeeld, tv gekeken, samen wat huishouden gedaan en als het me even te veel werd dan trok ik me even terug op de slaapkamer of de wc Wink

@Teddyaapje, melatonine kan idd niet zo heel veel kwaad maar als je bijv. zwanger bent mag je het al niet gebruiken. In de week voor mijn menstruatie gebruik ik het dan ook niet en ook wil ik niet dat mijn lichaam er afhankelijk van wordt. Ik slik het daarom ook niet dagelijks. Nu wil ik het wel een week aan een stuk gebruiken om even bij te komen en eens te kijken hoe ik er na een week aan toe ben

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Sarah1985 di 11 sep 2012 - 8:56

Teddyaapje schreef:Ik reageerde op de reactie van iemand dat melatonine geen kwaad kon omdat t een natuurlijke stof is en dus geen kwaad kan. Er stond niet bij dat t een lichaamseigenstof is.

Nu ik dit weet ben ik t er nog steeds niet mee eens dat t geen kwaad kan. Door dit soort dingen in te nemen maak je je lichaam 'lui'. Het hoeft niet meer aangemaakt te worden want je krijgt het al binnen. Je kunt beter ervoor zorgen dat je lichaam op de juistr manier wordt aangestuurd zodat t lichaam zelf de melatonine aanmaakt.

Ik heb jaren geleden een ongeluk gehad en daardoor kon ik amper slapen 1,5 max per nacht. Doodop was ik. door onderzoek blijkt dat ik door het ongeluk geen melatonine meer aanmaak en daardoor pilletjes heb gekregen en dat werkt super ik slaap weer. Dus ik zou niet meer zonder kunnen


@ razz wat vervelend dat je je zo voelt en er geen oorzaak te vinden is.Ben je misschien onbewust teveel bezig met je huis verkopen en 2e kindje? Sterkte ermee
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Teddyaapje di 11 sep 2012 - 9:03

Fijn dat t zo goed voor je werkt sarah, ik zeg ook neit dat t dat niet doet, of dat er geen mensen zijn die er baat bij hebben. Ik reageer puur en alleen op de opmerking dat t geen kwaad zou kunnen omdat t een lichaamseigenstof is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mensen om mij heen vinden mij veranderd.. - Pagina 2 Empty Re: De mensen om mij heen vinden mij veranderd..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum